Valaiskaas pikkasen

nuorempaa...

Mikä tässä nykypäivän maailmassa mättää?
Mikä itsessäni mättää? Vai onko niin että vika ei olekaan ainakaan kokonaan minussa?
Olen parikymppinen työelämässä kiinni roikkuva mies, vaiko poika vielä? Olen tähän mennessä kerinnyt läpikäymään muutaman erittäin huonon suhteen, joista ei pidemmällä tähtäimellä olisi tullut mitään. Olen sosiaalisesti hyvin lahjakas, mukava, huumorintajuinen, iloinen, huomaavainen, menevä ja aktiivinen kaveri. Ei näissä vielä sinällään mitään ihmeellistä, mutta kun keskustelussa otetaan puheeksi se, kuinka olen kykeneväinen tulemaan omillani toimeen(eli en etsi mitään piikaa), osaan näyttää tunteeni eli puhua ja pussata, olen muutenkin kunnollinen ja omilla aivoilla ajatteleva kaveri(kyllä, ajattelen myös aivoillani), selkärangalla varustettu aika hyvin määrätietoinen kaveri, kunnianhimoinen sellainen, niin minkä takia kykenen näkemään jokaisen naisen kasvoilta sen ilmeen että heidän tekisi mieli huutaa apua ja juosta karkuun....Okei, ymmärrän sen että olen vasta nuori, elämä koko lailla edessä, mutta sitä en ymmärrä että kuinka tämä on mahdollista ettei löydy edes yhtä joka ei olisi juoksemassa karkuun...
Se että pystyn keskustelemaan varsinkin naisten kanssa asioista jotka ovat jotain muuta kuin ne perusmiesten jutut(autot,viina,seksi,naiset) herättää jokseenkin jatkuvaa ihmetystä kun olen oikeasti kiinnostunut, enkä vain esitä. Kun kerran jotain tiedänkin asioista, niin miksi en saa olla oikeasti kiinnostunut? Tykkään itse pukeutua siististi ja fiksusti, seuraan jonkin verran muotia, huolehdin itsestäni, mutta en kuitenkaan koita diivailla tms.
Myönnettäköön, löytyy minustakin ne perusmiehen piirteet, seksi on yksi niistä asioista mikä kiinnostaa valtaisasti mikä kyllä selittyy vielä nuoren iän johdosta. Tykkään käydä baareissa ja muutenkin olen aktiivinen menijä, ja alkoholin kanssa tulee leikittyä jonkin verran. Kuitenkin osaan ottaa asioista vastuuta ja otankin omista asioistani vastuun, ja samalla myös huolehdin muistakin.
Olen suorasanainen kaveri ja sanon kyllä jos jotain sanottavaa on. Ulkoisilta piirteiltäni olen 190-cm pitkä, normaalilla vartalolla varustettu useaan otteeseen komeaksi kehuttu kaveri.
Saattaa olla että tämä tuntui vähän kummalliselta tekstiltä, mutta yritin lähinnä pohjustaa asiaa siten että kaikki tarvittavat faktat tulee tietoon, mutta osaako joku kertoa että mikä siinä mättää, että en vain löydä itselleni seuraa....?

4

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittää valaista

Tarkoitukseni ei ole olla ilkeä, joten anteeksi vilpittömästi, jos selitysehdotukseni kuulostaa sellaiselta. Mieleeni vain tuli, että jos kaikki kertomasi siitä, millainen itse olet ja miten naiset juoksevat karkuun, pitää jokseenkin paikkansa - yhdistettynä siihen, millaisen vaikutelman tekstisi antaa - saatat olla naisten mielestä liian päällekäyvä. Et fyysisesti vaan verbaalisesti. Naiset eivät odota nuorelta mieheltä vielä kovin kummoista yleissivistystä ja sen esille tuomista, joten kaikkien sinänsä hyvien ominaisuuksien vyöryttäminen vuolaasti asioista kertoen saattaa olla naisille liikaa. Tekstistäsi saa sen kuvan, että olet puhelias ja innokas kertomaan itsestäsi, joten lähellä on se ajatus, että olet kenties liian puhelias ja innokas. Tämä nyt oli vain yksi idea. Ei tarvitse tosiaan ottaa vakavasti, koska itsehän tunnet itsesi parhaiten.

• nuorempaa...

Pointtisi on hyvä ja sitä olen itsekin tullut ajatelleeksi. Tuosta tekstistä saa ehkä sen kuvan että vyörytän kaiken laakista niskaan, mutta se käy ennemminkin niin että kun keskustelen naisen kanssa, hän kyselee asioita tai muuten vaan keskustelemma yleisistä asioista ja ohimennen tuon näitä esille. Kuitenkin pointtina aina on ollut se että olen kiinnostunut naisesta, enkä siitä että saan kertoa itsestäni. Vastatessani kysymyksiin yritän olla ja usein olenkin suht.lyhyt puheinen, koska en halua näyttää itsekeskeiseltä tms.

• M30++
        nuorempaa... kirjoitti:

Pointtisi on hyvä ja sitä olen itsekin tullut ajatelleeksi. Tuosta tekstistä saa ehkä sen kuvan että vyörytän kaiken laakista niskaan, mutta se käy ennemminkin niin että kun keskustelen naisen kanssa, hän kyselee asioita tai muuten vaan keskustelemma yleisistä asioista ja ohimennen tuon näitä esille. Kuitenkin pointtina aina on ollut se että olen kiinnostunut naisesta, enkä siitä että saan kertoa itsestäni. Vastatessani kysymyksiin yritän olla ja usein olenkin suht.lyhyt puheinen, koska en halua näyttää itsekeskeiseltä tms.

Voisiko olla niin, että naiset saavat kuvan, että yrität todistella heille liikaa itseäsi? Se ei vaikuta itsevarmalta. Naiset voivat ajatella, että yrität liikaa, jolloin vaikutat tavalliselta kaverilta, joka on tyrkyttämässä itseään heille ja jossa ei ole riittävästi "mystiikkaa".

• nuorempaa...
        M30++ kirjoitti:

Voisiko olla niin, että naiset saavat kuvan, että yrität todistella heille liikaa itseäsi? Se ei vaikuta itsevarmalta. Naiset voivat ajatella, että yrität liikaa, jolloin vaikutat tavalliselta kaverilta, joka on tyrkyttämässä itseään heille ja jossa ei ole riittävästi "mystiikkaa".

Täytynee myöntää että ehkäpä olet oikeassa...
        Mutta toisaalta taas sekin että toisille olen näistä asioista puhunut suht aikaisessa vaiheessa, kun taas toisille niistä olen maininnut vasta pidemmän ajan jälkeen kun olemme tunteneet jo pidemmän aikaa...Tämä saattaa taas kuulostaa siltä että olen tavannut mielettömän määrän naisia, vaikken olekkaan. Kuitenkin sen verran että tällaisestakin asiasta voinen ääneen puhua.
        Ei tämä tilanne muuten niin pahalta tuntuisi kaiken kaikkiaan vaikka pidemmän aikaa olen ollut jo sinkkuna, mutta se rasittaa kun en saa läheisyyttä enkä lämpöä, hellyyttä enkä muitakaan parisuhteen tuomia "etuja" mitä kaipaan itse erittäin paljon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      9392
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      34
      3893
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2644
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe