Onko kellään kokemusta työelämävalmennuksesta? Kannattiko? Työllistyykö sitä kautta? Saiko alaa vastaavaa työkokemusta.
Työelämävalmennus-kokemuksia?
2
875
Vastaukset
- Vieras126
Aloitin työelämävalmennuksessa käräjäoikeudessa huhtikuussa 2007. Olin siellä puoli vuotta. Sit palkkasivat minut määräajaksi. Jossa olin sit tammikuun 2009 loppuun asti. Kun valtio säästää niin jouduin ulos. Mut kyllä kannatti! Oli omaa alaakin. Kannattaa se paikka itse etsiä ettei työkkäri pakota ihan mihin vaan!
- kuten ed.
Samanlainen tapaus kuin edellinen kirjoittaja. Olin puoli vuotta kaupungin palveluksessa koulutustani vastaavassa työelämävalmennuksessa, sen jälkeen työ jatkui pari vuotta määräaikaisena mutta palkallisena, mutta sitten jäin tuottavuusohjelman vuoksi taas työttömäksi. Tev oli ihan järkevää ajankulua, mutta kyllähän se harmitti kun ei saanut palkkaa, lomaa, työterveyshuoltoa eikä muita normaalin työsuhteen takaamia etuja. Kyseisellä kaupungilla on jatkuvasti valtava määrä erilaista palkatonta porukkaa hääräämässä, ja hyvin harva sieltä ponnistaa pitempiaikaisiin töihin. Mun 2 vuotta taitaa olla parhaasta päästä. Työkokemusta tietysti saa, mutta monet työnantajat eivät laske harjoittelua työkokemukseksi, eli mullakin yleensä lasketaan olevan vain 2 vuotta kokemusta vaikka 2,5 vuotta tein samoja hommia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069