Kaveri otti viisi päivää sitten n.17 diapam napsua ja tietääkseni ne olivat vielä kaiken lisäksi vahvimpia mahdollisia (20mg), (ite en tiiä noista paljon mitään paitsi mitä oon nyt ottanu selvää).
Kolme ensimmäistä päivää kaveri oli kuin koomassa, eikä tajunnut mistään mitään ja nukkui kaiken aikaan, hereillä näytti juopuuneelta. Sen jälkeen käytös on muuttunut itserakkaaksi, itsepäiseksi, puheliaisuus on liisääntynyt ja eikä koskaan missään asiassa voi olla vääräässä. Mielialat vaihtelevat täydellisestä hyvästä olosta raivoisaksi. Hänen persoonallisuutensa on muuttunut täysin erillaiseksi.
Alkaa pikku hiljaa huolestuuttaa, koska käytöksellään aiheuttaa kaikille muille mielipahaa, töissä, kotona, vapaa-ajalla.
Olen lukenut että vaikutus kestää n.20-200h.
Mutta luulen, että noin suuren annoksen jälkeen vaikutus kestää paljon pitempään. Ja haluisinkin tietää kuinka pitkään ja muuta diapamien vaikutuksia. ???
Kertokaa joku joka oikeasti tietää asiasta jotain...
diapamien vaikutus
5
598
Vastaukset
- varmasti
syytä ottaa yhteyttä lääkäriin, joka on diapamit määrännyt.
Tuo touhu nimittäin vaikuttaa lääkkeen väärinkäytöltä. - on vahvin
tabletti mitä siitä on olemassa....eipä ole tiedonhaku oikein onnistunut..
- bentsodiatsepiini
Käsittääkseni tuo 20-200h on puoliintumisaika, mikä tarkoittaa että elimistössä on vielä puolet alkuperäisestä annoksesta tuon ajan jälkeen. Eli 8,5 tabua. Diapam vaikuttaa samaan reseptoriin kuin alkoholi (GABA A), mutta luultavasti voimakkaammin. Siksi kaverisi voi hyvinkin muistuttaa humalaista. Gamma-aminovoihappo eli gaba on aivojen tärkein estävä välittäjäaine. Eli hillitsee ylimääräistä viestintää aivoissa. Diapam nimenomaan tehostaa gaban vaikutusta A-reseptorin kautta ja en ihmettele ollenkaan, että kaverisi oli koomassa tuon kolme päivää. Lääkkeen harvinaisempia sivuvaikutuksia ovat sekavuus ja paradoksaalisesti kiihtyneisyys ja aggressiivisuus.
Alkoholi tehostaa ymmärrettävästi vaikutusta. Hyvin suuret annokset saattavat aiheuttaa myrkytyksen ja jopa hengityslaman, jolta kaverisi onneksi välttyi.
No koita yrittää saada hänet hakemaan apua itselleen. Mikä syy taustalla sitten ikinä onkaan.- wqwqwqw
Juu kiitoksia vastauksista..
- mitä ihmettä
Ite oon vetäny kympin pameja 40 parhaimmillaan - > ei niistä ole mitään iloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078