Alan elää omaa elämääni, vaikka sitten vain toisessa huoneessa. Jostain on aloitettava.
Nyt sen teen!
7
1144
Vastaukset
- -n22-
... jos vaan olis enemmän kun yks huone. Pitää vaan möllöttää kannettavan kanssa vessassa. :D It's my life. ;) Koitetaan saada uus elämä aluille tavalla toisella! :D
- klsdklsd
Vai että vessassa...;)
"Hienoja" nämä parisuhteet...;)
- minäkin tein
yhden siirron ja aion ruveta elämään uudella tavalla, kun ei kerta muu auta. Mä en enää anele ketään ja mitään vaan teen niinkun lystään ja mun yli ei enää kävellä millään tasoa.
- asenne teillä
asennetta ja asiaa!! ei voi kuin kehua ja nostaa hattua teille kaikille,kun järjestätte elämän niin kuin itse haluatte.minäkin tein niin vuosi sitten ja parempaan suuntaan menos
- jarimattia
hyvä pieni askel kerrallaan niin hyvä tulee ja sit omille jaloille:)
- Silja.
Unohdin aivan tämän ketjun. Keskityin toimimaan, mutta asia ei valitettavasti edennyt ajatusta pidemmälle. Ehkä en selviä siitä yksin.
- Jarimattia
Silja. kirjoitti:
Unohdin aivan tämän ketjun. Keskityin toimimaan, mutta asia ei valitettavasti edennyt ajatusta pidemmälle. Ehkä en selviä siitä yksin.
moi
yritä vaan kovasti jostain se on aloitettettava ja pienin askelin niin hyvä tulee ja toimintaa tarvitaan yhdessä ystävien kanssa heihin tukien
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867