haluaa ostaa sulle "drinkin" kapakassa,
mitä teet?
Otat vastaan ja kiittelet?
Sanot:ei kiitos?
jos joku tuntematon
29
586
Vastaukset
- p_dude
ei oo,ei tuu
- mikhaildenisov
on sillä eihän tiedä mitä drinkissä on.
Paras kait juoda vain omaansa! - mikhaildenisov
sammakko17 kirjoitti:
haluu grinsun ostaa vaik tuntematon ,soy???elämäää))))
että henkilöllä voi olla taka-ajatuksia.?
Semmosta sattuu aika usein jos lehtiin on
luottamista! mikhaildenisov kirjoitti:
että henkilöllä voi olla taka-ajatuksia.?
Semmosta sattuu aika usein jos lehtiin on
luottamista!vaistoo ei ole vielä sattunut mitään??nyt piruja manailen esiin)))vai johtuukohan kun en yksin käy???
- mikhaildenisov
sammakko17 kirjoitti:
vaistoo ei ole vielä sattunut mitään??nyt piruja manailen esiin)))vai johtuukohan kun en yksin käy???
mennä jonkun seurassa,etenki täällä Tukholmassa,
täällä tapahtuu paljon ja poliisit nukkuu vain! mikhaildenisov kirjoitti:
mennä jonkun seurassa,etenki täällä Tukholmassa,
täällä tapahtuu paljon ja poliisit nukkuu vain!mut jos mulle tarjoo joutuu tarjoo myös mun kaverille heh
- mikhaildenisov
sammakko17 kirjoitti:
mut jos mulle tarjoo joutuu tarjoo myös mun kaverille heh
on isompi ryhmä ,sitte "laget runt?!
ja kysyn; mitä sää oikein yrität?
- mikhaildenisov
luulin että sen drinkin vedät turpaasi!:)
- Viivi.
tietenkin.
- mikhaildenisov
tavattais (ei koskaan tiiä) ja mä tarjoisin sulle
drinkin olisko sama vastaus? - Viivi.
mikhaildenisov kirjoitti:
tavattais (ei koskaan tiiä) ja mä tarjoisin sulle
drinkin olisko sama vastaus?olisi.
Enhän mä tunne sua,
tuttujen tarjoamat kyllä voisin juoda.
- Vilma.
ja viellä tuntemattomien kanssa
- mikhaildenisov
hypoteettinen,jos......j n e.
Voishan se sattua vaikka tutujenki kans siellä olisit!
- MuisQuuuuuu
ja, jos joku tarjoaisi drinksun..Niin kohteliaasti, mutta päättäväisesti kieltäytyisin :o)...Kas, kun tahtoo isse maksaa juominkinsa:o)...
- mikhaildenisov
on varminta ku tapahtuu niin paljon.Eikä pidä
koskaan jättää drinkkiään pöydälle mutta senhän sä jo tiesit! - MuisQuuuuuu
mikhaildenisov kirjoitti:
on varminta ku tapahtuu niin paljon.Eikä pidä
koskaan jättää drinkkiään pöydälle mutta senhän sä jo tiesit!Mä en viihdy noissa menomestoissa..Kaikenikäiset miehet vonkaamassa, vaikka oma ihana on mukana.
- myös toiselta
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Mä en viihdy noissa menomestoissa..Kaikenikäiset miehet vonkaamassa, vaikka oma ihana on mukana.
taholta,yksinäinen nainen kapakassa on luvallista
riistaa!
joskus käy niin että tarjoilija tuo eteeni drinksun, sanoen tuo herra tuolla tarjosi tämän sinulle, mitä tehdä siinä tilanteessa...
Pyydänkö tarjoilijaa palauttamaan juoman, *no en tietystikkään niin tee, kamuni on tyytyväinen ilmaisesta drinksusta...* :)- niis-nääz
ja kulkisin kapakeissa sillä mielellä, niin varmaan tempasisin tärpätit turpaan, voisin vaikka saaha.
..noin neljä kertaa näin muistan käyneen.. kolmessa tapauksessa tuntemattomia joista kaksi selvää homoa..kerran yks tyyppi jonka kaa juttelin ja kerran yks baarituttu jota en pahemmin edes tunne..kyllä oon ottanut vastaan juomat..kerran laivalla kieltäydyin koska tyypillä oli taka-ajatuksia.. se tais olla kolmas homppeli mutta minkäs teet??
- kameliankukka
taidan sanoa, että ei kiitos!
- suoraan ei kiitos
En juo alkoholia mutta miehelleni ehkä maistuisi. Hän istuu vieressäsi. ;)
- näppäränä
pojuna seriffi iha tääkii poijes niin ei ala sinnuu ahistaan. ;)
- Lumitaiga
mä olen ottanut, jos komea mies tarjoaa. Mutta mun on nähtävä, et tarjoilija tuo sen mulle suoraan,etten saa tyräystippoja välikäsien kautta.
- selviät
ilman kommelluksia kotiin!
- pujottelija
mahdoton tilanne,en juo drinkkejä,enkä käy kapakoissa
- varmin tapa
selvitä koko hommasta!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756