mikä on teistä ns,normaali ihminen?ja tunnetko olevas sellainen
heih mä kysyn kans
34
966
Vastaukset
- mikhaildenisov
voi ite vastata muuta ku ettei kukaan oo aivan tolloks haukkunu!
- Vilma.
olenko minä normaali?
vastaappa ihan sitten totuuden mukaisesti
miltä susta tuntuujaa miltä musta tuntuu,oot hassun hauska ,kiva ja ns.normaali ihminen?entäs sinä,minusta nyt totuus kehiin
- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
jaa miltä musta tuntuu,oot hassun hauska ,kiva ja ns.normaali ihminen?entäs sinä,minusta nyt totuus kehiin
että mä en löydä sanaa jolla kuvaisin sua
mut ei paha...
mut sä oot sammakko ja hyvä niin Vilma. kirjoitti:
että mä en löydä sanaa jolla kuvaisin sua
mut ei paha...
mut sä oot sammakko ja hyvä niinlady on lady kaks ladyy kuten dubee sanoiKIITOS
- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
lady on lady kaks ladyy kuten dubee sanoiKIITOS
oon ymmälläni,missä se toinen?
onko se palomies puhunu läpiä päähänsä---ei taida olla normaalo Vilma. kirjoitti:
oon ymmälläni,missä se toinen?
onko se palomies puhunu läpiä päähänsä---ei taida olla normaaloei palomies puhu läpii vaan totta,mut palomies tais mennä nukkuu(((hih
- MuisQuuuuuu
et on kaksi silmää, korvat suu ja nenä..Tulee ymmärretyksi verbaalisesti. Syö, juo ja erittää, on suhteeellisen karvaton,,,Niin sellainen on normaali ihminen;o)...
- MuisQuuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
ahaa erinlaisii näkökulmii
Oikiasti on vaikia olla ns normittaja..Kuka päättää mikä on normaali / normaalia. Luultavasti suurin osa tavallisista ihmisistä on normaaleja. Nyt...älä vain kysy et mikä on tavallinen;o)...
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Oikiasti on vaikia olla ns normittaja..Kuka päättää mikä on normaali / normaalia. Luultavasti suurin osa tavallisista ihmisistä on normaaleja. Nyt...älä vain kysy et mikä on tavallinen;o)...
mikä on susta normaali ihminen???tai tavallinen??
- MuisQuuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
mikä on susta normaali ihminen???tai tavallinen??
Viittaan aikaisempaan mittariin..se silmät, nenä...jne...Just sellainen on tavis;o)...
- Alien-8
se normaalius oikein määritellään?Onko se henkilö,joka elää samanlaista tasapaksua elämää päivästä toiseen?
Itse olen kaukana siitä.Sopivasti kaheli täytyy aina olla,niin elämä on vaihtelevaa:)niimpä siinä sitä pähkinää purtavaksi??mutta mehän ollaan vaan ihmisii ,joilla on yksi korvaamaton elämä((((
- Alien-8
sammakko17 kirjoitti:
niimpä siinä sitä pähkinää purtavaksi??mutta mehän ollaan vaan ihmisii ,joilla on yksi korvaamaton elämä((((
olla vaan oma itsensä.Kyllä ne valkotakkiset miehet tulevat äkkiä noutamaan,jos poikkeaa liikaa normeista;))
Alien-8 kirjoitti:
olla vaan oma itsensä.Kyllä ne valkotakkiset miehet tulevat äkkiä noutamaan,jos poikkeaa liikaa normeista;))
korjaa jos jotai häikkää ,kyl naapurit tai sukulaiset ilmoitaa hoitoon(((((
- sola"
..siis oikeesti, mä loukkaannun, jos joku haukkuu mua normaaliks. Sehän tarkoittaa keskinkertaista..ja sellanen on paljon alle sen, mitä mie oon.. NIIH!
Alien-8 kirjoitti:
Eppujen hoitaa ne normaaliusjutut:) http://www.lyricsmode.com/lyrics/e/eppu_normaali/
eput on normeja heh
- sola
sammakko17 kirjoitti:
siis jos joku kysys oletko normaali?mutta olet sen alapuolella juuh
..no vaikeehan sun varmaan onkin ymmärtää.. ;)
...ennnnnn..en edes tunne normeja ne on tylsii..
sammakko17 kirjoitti:
nnjahh heh et tunne normia pervi hihh
..mulle tää on normia voisi sanoa..
- kameliankukka
mä nimittäin olen sellainen : )
(siis mun mielestä) kameliankukka kirjoitti:
(siis mun mielestä)..ot siis tavallinen..no ei voisanoa ku tee asialle jotain jos siltä tuntuu..
kameliankukka kirjoitti:
(siis mun mielestä)ihminen omasta mielestäsi))9hyvä
- pujottelija
asteikolla 1-10,olen ehkä 7
- impi-lempi
Varmaan ulkoisesti ainakin muistutan normaalia ihmistä,kait?! ;O))
sammakko17 kirjoitti:
niimpä mikä on normaalia ja mikä ei??jokainen tuntee ja tietää ittensä??
kiitos taas kivasti meni aika((((
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944