8 syytä miksi en vastaa

nainen netissä

1. Mies on ns. massapostittaja. Viestissä on liirum laarum sitä sun tätä mutta ei mitään kommentteja MINUN profiilistani. Hän on tuskin edes lukenut sitä.

2. Mies ei kysy minulta mitään, vaikka osoitan kiinnostustani häntä kohtaan.

3. Mies ei lue viestejäni. Kyselee samoja kysymyksiä yhä uudelleen, vaikka olen jo vastannut niihin.

4. Mies ei edes kysyttäessä ilmoita selkeästi, mitä hän minun kanssani haluaisi tehdä eikä kommentoi minun aloitteitani.

5. Mies ei osaa tai halua kertoa itsestään selkeästi. Hän ei nimeä yhtäkään asiaa, mitä hän esim. harrastaa.

6. Mies on yli 10 v minua vanhempi, vaikka haen profiilissani nimenomaan tasa-arvoista suhdetta.

7. Mies on huomattavasti minua lyhyempi.

8. Oikeinkirjoitus on hukassa. Teksti on yhtä pitkää pötköä ilman isoja kirjaimia, pisteitä tai pilkkuja niin, että sitä on vaikea lukea.
----------

Jos minun oletetaan vastaavan jotakin kaikille näille miehille, kysymys on enemmän palkattomasta, vapaa-ajalla tehtävästä sosiaalityöstä kuin kohteliaisuudesta !

21

2278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikk´ei iske

En itsekään innostu noista mainitsemistasi jutuista mutta yritän silti olla kaikille kohtelias. En koe sosiaalityönä sitä että ilmoitan mahdollisimman kohteliaasti etten ole kiinnostunut. Sittemmin jos mies ruinaa vastausta mikä hänessä on vikana niin en enää vastaa.

• mies mökissä

Keksi vielä pari kolme diskauskriteeriä lisää, ja sitten saatkin olla jo täysin omissa oloissasi. Ei tarvitse enää toimia sosiaalitätinä luuserimiehille...

• kompp.

komppaan ainakin noita kuutta ensimmäistä.
      Ei kukaan nainen halua olla vain joku numero, jolle massapostitetaan, tai listan täytettä..
      Persoonalliselle, lyhyellekin, vastaukselle aina propsit.
      Tuo mainitsemasi käyttäytyminen vastaa kammo huonoja treffejä; toinen tulee humalassa, likaisena, ei muista kuka olet, maksattaa juomisensa sinulla ja pokaa kaikkia mahdollisia ympärillä olevia naisia.
      Miettimisen aihetta?
      Miksi sellaisten kanssa pitäisi olla enää missään tekemisissä?

• Ei kiitos

Sama juttu, en enää jaksa vastailla miehille, jotka eivät osaa kirjoitaa ja/tai eivät osaa tai halua kertoa mitään itsestään. Jos ensimmäinen viesti on: "haluisin soitella sulle" tai "tavataanko" eikä mitään muuta, ei nimeä, ei kuvaa, ei mitään niin eipä kyllä pätkääkään kiinnostaa jatkaa yhteydenpitoa.

Pahimmillaan tuossa yhdessäkin lauseessa on vielä lisäksi kirjoitusvirheitä, liekö humalassa kirjoiteltu. Joskus olen erehtynyt kyselemään lisää, mutta vastausta ei tule ja siihen se on loppunut.

Kaipa joku joskus sitten tarttuu syöttiin, näiden kirjoitus- ja puhetaidottomien viesteihin, tiedä häntä. Minulle täysi turn off. Sosiaalityö ei kiinnosta.

Olen pannut merkille, että suurimassa osassa treffi/galleria profiileita koulutus kohdassa on ammattikoulu tai peruskoulu, joskus lukio. Korkeakoulu- tai opistoasteen käyneitä ei juuri näillä palstoilla näy. Lieneekö syynä kirjoitustaidottomuuteen? Ei millään pahalla, kunhan olen vaan merkille pannut.

• vähän huvittaa

Itse olen pannut merkille että suurimmalla osasta naisia on maisterin koulutus, silti profiiliteksti useimmiten on onnettoman lyhkäinen ja sterotyyppinen niin ettei siitä saa mitään irti. Lieneekö tuo koulutus syynä sulkeutuneisuuteen?

Mulla ammattikoulu ja sitten myöhemmässä vaiheessa amk, silti kuulemma osaan kirjoitella aika mukavaa tekstiä.

• ja todennäköisesti
        vähän huvittaa kirjoitti:

Itse olen pannut merkille että suurimmalla osasta naisia on maisterin koulutus, silti profiiliteksti useimmiten on onnettoman lyhkäinen ja sterotyyppinen niin ettei siitä saa mitään irti. Lieneekö tuo koulutus syynä sulkeutuneisuuteen?

Mulla ammattikoulu ja sitten myöhemmässä vaiheessa amk, silti kuulemma osaan kirjoitella aika mukavaa tekstiä.

se että naisen mitoista yms. pitäisi kai päätellä että tässä on just mulle sopiva upea nainen tai sitten siitä mahdollisesta uupuvasta kuvasta.

Hävettää ihan joidenkin naisten puolesta millaisia profiileja heillä on.

• vähän huvittaa
        ja todennäköisesti kirjoitti:

se että naisen mitoista yms. pitäisi kai päätellä että tässä on just mulle sopiva upea nainen tai sitten siitä mahdollisesta uupuvasta kuvasta.

Hävettää ihan joidenkin naisten puolesta millaisia profiileja heillä on.

..ne sitten mainostaa niitä koulutuksiaan jos kokevat että ulkoiset jutut ovat ne tärkeimmät? Eikö silloin olisi viisainta mainita vaan tulot että on hyvännäköinen ja tykkää seksistä, koulutuksenhan voisi ottaa puheeksi sitten kun mies on saatu hunaja-ansaan.

No joo, kyllä minäkin etsin kropaltaan tietyntyyppistä naista ensisijaisesti mutta vaikka olisi mitat kuinka kohdallaan niin eihän se profiilin takana oleva nainen voi olla mulle oikein muuta kuin mielikuva mallinukesta niin kauan kunnes lävähtää vähän tekstiä kehiin, sellaista tekstiä joka pysäyttää eikä mitään kliseitä.

Minuun ainakin hyvin kirjoitettu profiiliteksti tekee vaikutuksen, hyvä jos on nätin kuvan kera mutta jos ei kuvaa ole niin kuitenkin vähän jo kiinnostaa, ehkä jopa niin paljon että harkitsen yhteydenottoa. Onhan sellainenkin toki kiinnostava tapaus jos on oikein missi kuvassa vaikka olisi niukastikin tekstiä, ei silti juuri innosta ottaa yhteyttä kun tietää että siellä on sata ja yks jätkää ensin jonossa ja tuntuu olevan niin että suosiossa olevat naiset eivät ole kovin hanakoita vastaamaan, paljon kiinnostaa ottaa pakkeja tai jäädä ilman vastausta.

• Eivät taida
        vähän huvittaa kirjoitti:

..ne sitten mainostaa niitä koulutuksiaan jos kokevat että ulkoiset jutut ovat ne tärkeimmät? Eikö silloin olisi viisainta mainita vaan tulot että on hyvännäköinen ja tykkää seksistä, koulutuksenhan voisi ottaa puheeksi sitten kun mies on saatu hunaja-ansaan.

No joo, kyllä minäkin etsin kropaltaan tietyntyyppistä naista ensisijaisesti mutta vaikka olisi mitat kuinka kohdallaan niin eihän se profiilin takana oleva nainen voi olla mulle oikein muuta kuin mielikuva mallinukesta niin kauan kunnes lävähtää vähän tekstiä kehiin, sellaista tekstiä joka pysäyttää eikä mitään kliseitä.

Minuun ainakin hyvin kirjoitettu profiiliteksti tekee vaikutuksen, hyvä jos on nätin kuvan kera mutta jos ei kuvaa ole niin kuitenkin vähän jo kiinnostaa, ehkä jopa niin paljon että harkitsen yhteydenottoa. Onhan sellainenkin toki kiinnostava tapaus jos on oikein missi kuvassa vaikka olisi niukastikin tekstiä, ei silti juuri innosta ottaa yhteyttä kun tietää että siellä on sata ja yks jätkää ensin jonossa ja tuntuu olevan niin että suosiossa olevat naiset eivät ole kovin hanakoita vastaamaan, paljon kiinnostaa ottaa pakkeja tai jäädä ilman vastausta.

naiset ymmärtää miten tärkeä se teksti on mutta ehkäpä heillä ottajia riittää jo valmiiksi ettei tarvitse houkutella enempää miehiä vaikka ehkäpä se "oikea" helpommin löytyisi sillä tavoin.

Jos ei ole kunnon profiilitekstiä niin en ota itse yhteyttä vaikka kuvassa olisi mikä missi.

Naiset sitten valittaa että miehet ei huoli kun missin mitoissa olevia niin sanoisinpa että jos on profiiliteksti hyvin kirjoitettu ja yhteensopivuutta löytyy jo siitä niin viesti voi hyvinkin kohti tulemaan nopeasti.

Sitten myös se että vaikea sitä toisen profiilia edes kommentoida vaikkapa aloitusviestissä niinku naiset vaatii että ei vaikuttais että mies massapostittas kun naisen profiilissa ei lue kovin kummoisia tai sitten sitä samaa jöötiä mitä kaikissa muissakin "iloinen, avoin, jne."

Ihan sama kun tosi maailmassa että naiset omalla käyttäytymisellään ajavat vain potentiaalisia miehiä kauemmaksi että tekisivät aloitteita ja itse suosimalla tietyn tyyppisiä miehiä ja sitten valittavat kun miehet on sikoja ja kunnon miehiä ei ole.

• miesvastaaja

Tee tuosta lutelostasi vakiovastaus -ja massapostita se kaikille vastaajille, niin on peli heti selvä,eikä toisessa päässä tarvitse ihmetellä ja odotella turhaan vastausta.

• zhrztv

Miksi nähdä noin paljon vaivaa, kun paljon helpompaa on olla reagoimatta mitenkään?

• miesvastaaja
        zhrztv kirjoitti:

Miksi nähdä noin paljon vaivaa, kun paljon helpompaa on olla reagoimatta mitenkään?

laittasi jo profiiliin -ja perään kommentti:

EI ILMAISTA SOSIAALITYÖTÄ!

-tosi sympaattinen ilmoitus ,vai kuinka?

• zfhgtz
        miesvastaaja kirjoitti:

laittasi jo profiiliin -ja perään kommentti:

EI ILMAISTA SOSIAALITYÖTÄ!

-tosi sympaattinen ilmoitus ,vai kuinka?

Profiilissa pitää olla iloinen, empaattinen, avoin, ihana ja superkiva.

Vaikka siis oikeasti olisikin joku niuhottaja, jolle jokainen mies on lähtökohtaisesti säälittävä sosiaalitapaus.

• miesvastaaja
        zfhgtz kirjoitti:

Profiilissa pitää olla iloinen, empaattinen, avoin, ihana ja superkiva.

Vaikka siis oikeasti olisikin joku niuhottaja, jolle jokainen mies on lähtökohtaisesti säälittävä sosiaalitapaus.

mitä tylympi linja ,sitä varmemmin saa ystävän/kumppanin deittimarkkinoita --ja jos ei saa -niin se on MIESTEN vika.

• ymmärrä

miksei voi vastata edes jotain.

Se on uskomattoman lapsellista.

2. ja 3. en kyllä ymmärrä, koska siinä on kysymys kommunikaatio-ongelmista ja vastaamatta jättäminen ei ole pelkästään tylyä vaan ääliömäistä.

"Jos minun oletetaan vastaavan jotakin kaikille näille miehille, kysymys on enemmän palkattomasta, vapaa-ajalla tehtävästä sosiaalityöstä kuin kohteliaisuudesta !"

Haista nyt suora...

Onko tullut mieleen että samalla voit ihan oikeille ihmisille jättää vastaamatta selkeästi ettei kiinnosta?

• on se että

naisia pitää täällä yhteen suuntaan kehua, olla kiinnostunut heistä ja kirjoittaa vielä hienoja viestejä joissa kommentoida heitä mutta takaisin tulee ihan liirum laarumia.

Eivätkä edes osaa sanoa kun eivät halua olla yhteyksissä.

Pentuja te olette ettekä aikuisia ihmisiä.

• napa, paras

paikka.
      .
      .
      .
      .
      .
      Toivottavasti emme koskaan tapaa.

• mies.

Kahdeksan syytä miksi en vastaa naiselle:

1. Nainen lähettää yhden sanan mittaisen viestin.

2. En mahdu naisen ihannekumppanin määritelmään: tutustukaa ensin ihannekumppanivaatimuksiinne, (muokatkaa niitä) ja lähettäkää viestejä vasta sitten.

3. Nainen ei mahdu minun ihannekumppanivaatimuksiin (eivätkä ne todellakaan ole suppeat, mutta esimerkiksi tupakointi ei käy, enkä halua etäsuhdetta satojen kilometrien päästä).

4. Naisen profiilissa ei ole omaa tekstiä.

5. Nainen ei ole lukenut profiiliani ja hänen profiilistaan löytyy asioita, jotka eivät oman tekstini perusteella minua innosta.

6. Naisen profiilista tai viesteistä ei saa käsitystä siitä, mikä siellä oikein viestittelee.

7. Naisen arvot poikkeavat omistani.

8. Oikeinkirjoitus on hukassa.

Ja silti usein vastaan, turhaan, sillä ei niistä mitään synny kuitenkaan.

• ei voi olla pitkä

Siis jos miehenä otan ensimmäisen kerran yhteyttä naiseen niin en todellakaan ala kirjoittamaan A4:n tarinaa itsestäni.

Tervehdin, kehun profiilia mielenkiintoiseksi ja kysyn että kiinnostaisiko vaihdella ajatuksia.

Jos nainen on kiinnostunut niin hän vastaa, etenkin jos miehellä on profiilissaan kuva.

Jatkoviesteissä kirjoittelen sitten kaikenlaista ja pidempiä rimpsuja.

Ei ensimmäinen viesti voi olla mikään "oma elämänkerta".

• aa nelosta tartte

kirjoittaakaan.

Mulla ainakin oli lopussa säilössä melkoinen kasa aloitusposteja. Niistä sitten nopsaan kursi kasaan mitä tahansa paria lausetta vähän räätälöiden naisen profiilin mukaan -> samat jutut kaikille, mutta nainen kuvittelee että viesti on kirjoitettu juuri hänelle

Onpa vaikata. Opetelkaa copy/pasteamaan.

Niin ja mitään elämänkertaa en koskaan laittanut ekaan postiin. Tapani oli toimiva, sillä suurinpaan osaan aloitviesteistäni sain vastauksen. Vastausprosenttiin vaikutti paljon myös että valikoin huolelliseti ne naiset, joille kirjoitin.

• esko esimerkki
        aa nelosta tartte kirjoitti:

kirjoittaakaan.

Mulla ainakin oli lopussa säilössä melkoinen kasa aloitusposteja. Niistä sitten nopsaan kursi kasaan mitä tahansa paria lausetta vähän räätälöiden naisen profiilin mukaan -> samat jutut kaikille, mutta nainen kuvittelee että viesti on kirjoitettu juuri hänelle

Onpa vaikata. Opetelkaa copy/pasteamaan.

Niin ja mitään elämänkertaa en koskaan laittanut ekaan postiin. Tapani oli toimiva, sillä suurinpaan osaan aloitviesteistäni sain vastauksen. Vastausprosenttiin vaikutti paljon myös että valikoin huolelliseti ne naiset, joille kirjoitin.

laitappa esimerkkejä noista aloitusviesteistä :)

• enää tallella
        esko esimerkki kirjoitti:

laitappa esimerkkejä noista aloitusviesteistä :)

kun olen seurustellut jo parisen vuotta.

Jotain semmoista perussettiä, aloitus oli aina yhtä naseva moi/terve/hei.

Sitten joku liirumlaarumi että kyseinen nainen vaikutti kiinnostavalta. Jos oli jotakin profiilissa mihin tarttua, niin juuri sen takia oli kiinnostava. Yleensä niissä oli jotain minua oikeasti kiinnostavaa, skippasin jos profiili ei kiinnostanut, elikkä ei massapostauksia.

Sitten seurasi jonkinlainen lyhykäinen tarkempi sepustus itsestäni. Koko litania tietenkin fiksulla kappalejaolla ja sujuvalla suomella ilman kirjoitusvirheitä, elikkä kandee oikolukea ja vähän viilailla tekstiä eikä kirjoitella näin huolimattomasti, mitä näille keskustelupalstoille kirjoitetaan. Ei täällä mietitä kappalejakoa tai virkekokonaisuuksia vaan lätkitään vain lauseet peräkkäin.

Tekstiä varmaan yhteensä vähemmän kuin tässä viestissäni, tarkoitushan on vain herättää kiinnostus ja kalastaa vastaus, ei kertoa kaikkea itsestäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen