..huomennaa tai luantain metsästän kivan kombinaation..kim wilden catch as catch can levyn..tahattomasti humoristisen väkivallan vihollinen kolmosen ja pipon ja jos menen baariin ja joku tuntematon tulee tarjoo juomaa nniin katson tietysti ensin ettei oo tyrmäystippoja sitten sanon kyyllä kiitos..rahat ovat nimittäin vähissä..
metsästän kivan kombinaation
12
256
Vastaukset
jos tarjotaa drinksu )))) tottamaar
pervokki kirjoitti:
..ei oo varaa kiletäytyy..peli vaa täytyy tehdä selväks eittei tuu väärin kässäreitä..
löytyy kavereita juttuseuraa jotka tahtoo tarjota,on niin paljo ihmisii yksinäisii,tottakait sehän tehdään heti selväksi ettei tuu muuta vonkaamaan,tiiä mitä hihhulia liikkeelä heh
sammakko17 kirjoitti:
löytyy kavereita juttuseuraa jotka tahtoo tarjota,on niin paljo ihmisii yksinäisii,tottakait sehän tehdään heti selväksi ettei tuu muuta vonkaamaan,tiiä mitä hihhulia liikkeelä heh
..kaikenlaista kulkijaa..noh se tekee baareilusta joksus mileenkiintoista..joskus ärsyttävää jos juttuseura makaa naama pöydällä suu kuolaa valuen.. no good..
pervokki kirjoitti:
..kaikenlaista kulkijaa..noh se tekee baareilusta joksus mileenkiintoista..joskus ärsyttävää jos juttuseura makaa naama pöydällä suu kuolaa valuen.. no good..
kunnon räkälöissä??mä kyl katon minne meen heh en viitti ees joka kuppilaan mennä,siis räkälään siel on DDDD((((
sammakko17 kirjoitti:
kunnon räkälöissä??mä kyl katon minne meen heh en viitti ees joka kuppilaan mennä,siis räkälään siel on DDDD((((
..yleensä vaikka missä..
- Lumitaiga
sykkiiRunebergin kunniaksi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.617119Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652773Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181848Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361771Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291552- 1021467
- 381241
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206