..huomennaa tai luantain metsästän kivan kombinaation..kim wilden catch as catch can levyn..tahattomasti humoristisen väkivallan vihollinen kolmosen ja pipon ja jos menen baariin ja joku tuntematon tulee tarjoo juomaa nniin katson tietysti ensin ettei oo tyrmäystippoja sitten sanon kyyllä kiitos..rahat ovat nimittäin vähissä..
metsästän kivan kombinaation
12
254
Vastaukset
jos tarjotaa drinksu )))) tottamaar
pervokki kirjoitti:
..ei oo varaa kiletäytyy..peli vaa täytyy tehdä selväks eittei tuu väärin kässäreitä..
löytyy kavereita juttuseuraa jotka tahtoo tarjota,on niin paljo ihmisii yksinäisii,tottakait sehän tehdään heti selväksi ettei tuu muuta vonkaamaan,tiiä mitä hihhulia liikkeelä heh
sammakko17 kirjoitti:
löytyy kavereita juttuseuraa jotka tahtoo tarjota,on niin paljo ihmisii yksinäisii,tottakait sehän tehdään heti selväksi ettei tuu muuta vonkaamaan,tiiä mitä hihhulia liikkeelä heh
..kaikenlaista kulkijaa..noh se tekee baareilusta joksus mileenkiintoista..joskus ärsyttävää jos juttuseura makaa naama pöydällä suu kuolaa valuen.. no good..
pervokki kirjoitti:
..kaikenlaista kulkijaa..noh se tekee baareilusta joksus mileenkiintoista..joskus ärsyttävää jos juttuseura makaa naama pöydällä suu kuolaa valuen.. no good..
kunnon räkälöissä??mä kyl katon minne meen heh en viitti ees joka kuppilaan mennä,siis räkälään siel on DDDD((((
sammakko17 kirjoitti:
kunnon räkälöissä??mä kyl katon minne meen heh en viitti ees joka kuppilaan mennä,siis räkälään siel on DDDD((((
..yleensä vaikka missä..
- Lumitaiga
sykkiiRunebergin kunniaksi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422836Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens292409Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362408Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192193Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421762Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241295Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007