Olen naisten mielestä erittäin hyvän näköinen mies ja se kenties selittää sen, että ihan missä tahansa liikun, saan aina naisilta positiivista käytöstä osakseni.
Kun kaksi ihmistä rakastuvat, niin he sanovat, että se on rakkautta ensi-silmäyksellä. No sehän on tietenkin sama asia kun vaikkapa ostoskeskuksessa vastaan kävelee nainen ja tämän kasvot alkavat hehkua ja hurmaava hymy tulee esiin, kun hän huomaa minut. Naisen hymy on kyllä vaikuttava asia. Sillähän nainen voi niin heinovaraisesti viestittää erilaisia asioita ja sellainen hurmaantunut ja hehkuva hymy, jota nainen ei voi pidättää, on kuin masennuslääkettä pimeän talven aikana. Oikein mahan pohjassa tuntuu sellainen miellyttävä kutina kun muistelee sitä rakkautta ensi silmäyksellä.
Te ette rumat miehet tiedä, mistä jäätte paitsi, kun ette voi tuhansia ja taas tuhansia kertoja kokea sitä, miten mitä ihanimmat naisihmiset sulavat pelkän katseen voimasta hymyyn. Uskon, että en kertakaikkiaan voi tulla naisvihaajaksi, se on kokemusteni valossa täysin mahdotonta. Niin, sitä se on, rakkaus ensi silmäyksellä.
Rakkautta ensi
4
169
Vastaukset
- KoppavaHoro
että se menee niin, ensisilmäyksellä. Ja että viidessä minuutissa tiedän onko homma kyllä vai ei.
Mutta mutta... Onneksi tuli nykyinen poikaystäväni ja osoitti, ettei siihen ensisilmäykseen kannata luottaa. Kun hänet tapasin, olin ihastunut toiseen, joka osoittautui kaikeksi muuksi kuin huomioni arvoiseksi. Nykyiseni kuitenkin oli sitkeä ja jaksoi antaa minulle aikaa tutustua häneen.
Ihastuin. En siis ensin ulkonäköön, vaan luonteeseen. Ja kas! Siellähän oli varsin hauskan näköinen nuori mies sen sisimmän ympärillä. :)
Hymystä olen ihan samaa mieltä! Itse asiassa aito hymy saa melkein ihmisen kuin ihmisen näyttämään hyvältä.- ap.
Rakkautta voi toki olla ilman sitä ensi silmäystä. Ensi silmäys on vain jonkinlainen alitajuinen juttu, että jos joku henkilö miellyttää meitä, alitajuntamme ymmärtää asian sekunnin murto-osassa. kasvonpeerteissähän näkyy myös luonne ja me osaamme tiodostamattamme arvioida ihmistä ulkonöän perusteella. Vastakohdat yleensä miellyttävät toisiaan ja se luonteen vastakkaisuus näkyy kasvoissa.
- vänkyrä-nainen
vieraalle miehelle hymyilemään, (ellei se ole ollut joku esiintyvä artisti tai muu taiteilija).
Kyllä mulla oman kehon ja liikkeiden kontrollointi toimii ainakin sen verran hyvin, ettei oo ollut tarvetta alkaa tahdottomasti hymyilemään vieraan vastaantullessa. Kun itse huomaan vieraan tuijotuksen, hymyn, silmäniskun tai minkä tahansa huomionosoitukseksi tulkittavan seikan, käännän oman katseeni vaivaantuneena pois. Sanopas jollekin ensi silmäyksellä rakastuneelle, että olet vaikkapa pedofiili. Ja yllätys yllätys, vastapuoli tajuaa silmänräpäyksessä, että hän olikin ihastunut luomaansa mielikuvaan sinusta, eikä rakastunut sinuun. Mutta eiväthän nämä hattaraunelmissa elävät koskaan opikseen ota, joten pettymyksiä on tiedossa jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441