ikä?

väliäkö

Miehet, onko naisen iällä väliä, erityisesti näissä yhden yön jutuissa?

Ite oon nuori nainen, täysi-ikäinen kylläkin ja yleensä just oman ikäiset on niitä innokkaimpia iskijöitä.. Yhden yön juttua olis kiva kokeilla kuitenkin myös hieman vanhemman kanssa (en kuitenkaan etsi seuraa täältä). Mietin vaan, että tuntuuko vähän aikuisemmista miehistä 18-vuotiaan naiminen väärältä? Että tyttö on vielä ihan lapsi?

27

7333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Ei sillä iällä niin väliä kun vaan kemiat toimii.
      Kokemusta nuorista täysi-ikäisistä naisista. Voin sanoa että oli kivaa ja mukavaa seuraa. M37

• suorastaan

huutavat perääsi että saisivat lapsenkasvoista reikää kuten tuo edellinen vastaaja tuossa.

• "konkari"

Huomattavasti vanhempi mies nuori 18v nainen,voihan hauskaa pitää hetken, mutta ei muuta.

• on sillä...

tavalla herkullista nussia, että siinä tuntee paremmin, miten pillu aukeaa ja pitää tiukan otteen kullin varresta. Mutta jos haluaa nauttia naimisesta, niin silloin pitää olla hiukan vanhempi nainen, sellainen joka osaa jo taidot ja pystyy säätämään rytmiä, eikä heti vauhkoonnu kunnon survaisuista.

• persona-non-grata

sitten voisi olla tiukempaa vai?:)

ps. aika moni nykynainen (keski-ikäinenkin)pitää tavaransa taatusti kunnossa ja miehensä tyytyväisenä :) :) ...

• Nimetön
        persona-non-grata kirjoitti:

sitten voisi olla tiukempaa vai?:)

ps. aika moni nykynainen (keski-ikäinenkin)pitää tavaransa taatusti kunnossa ja miehensä tyytyväisenä :) :) ...

kuitenkin menee, että sellainen nuori ja vähän käytetty pimppa on tiukempi ja joustavampi. Kokenut sen kyllä tietää ja tunnistaa vaikka silmät ummessa.

• persona-non-grata
        Nimetön kirjoitti:

kuitenkin menee, että sellainen nuori ja vähän käytetty pimppa on tiukempi ja joustavampi. Kokenut sen kyllä tietää ja tunnistaa vaikka silmät ummessa.

synnyttämättömillä naisilla;) ...

• niin tiedätte
        Nimetön kirjoitti:

voi teitä kolleja kun ette tiedä mistään mitään. kyllä vanhemmallakin synnyttäneellä naisella voi olla tiukka pimpero, ns lypsypillu.

• aiheesta
        Nimetön kirjoitti:

ennen kuin sanotte mitään.
        Emättimen koko ei ole iästä eikä synnytyksistä kiinni.

• tai vaihtoehtoisesti
        aiheesta kirjoitti:

väljyydestä. Ja se ei taatusti ole sama asia.

• olet tuollaista
        aiheesta kirjoitti:

Mistähän olet tuollaista keksinyt ? Synnyttäminenhän vaikuttaa asiaan aivan ratkaisevasti. Turha kaupata mitään kirjoja. Täähän 1000 vuotta wanha fakta, jonka perheelliset miehet tietää ihan tasan tarkkaan.

• synnytyksen jälkeen
        niin tiedätte kirjoitti:

voi teitä kolleja kun ette tiedä mistään mitään. kyllä vanhemmallakin synnyttäneellä naisella voi olla tiukka pimpero, ns lypsypillu.

Minulla ainakin synnytys vaikutti emättimen tiukkuuteen. Puristusvoimaa löytyy kyllä edelleen, mutta ei se enää ole niin tiukka peli.

• Nuorta on ??

>Minusta on ihan kiva rakastella nuoremman naisen kanssa.Aina minä haenkin > 20 V.NAISTA.
      Minä aina tarjoan naisille ruuat ravintolassa rakastelun päätteeksi.

• persona-non-grata

otettuja gentlemannin elkeistäsi:)?

• namipala

olia kyllä kauheaa jos antaa jollekin vanhalle ja se vie syömään.

• joonatan

Kemiat sen ratkaisee. Vasta pidempiaikaisissa suhteissa sen tulee huomaamaan. Pidä rauhassa lystiä kenen kansa haluat. Ei iästä kannata ottaa paineita.

• sen ratkaisee

tai sitten ihan vain himot kun vanhemman miehen jormaa kolottaa nähdä nuori naiivin näkönen tyttönen vielä melkein lapsi ja tekisi mieli survaista. Tämä "lapsi" taas kiihottuu ajatuksesta kun saa jonkun vanhemman kiinnostumaan itsestään.

Voivat leikkiä "nakin piilotusta" sitten yhdessä.

• namipala

Olet oikeassa ja .Ja pienten munasten puheita pimpsan koko

• väliä,,,

toisinkaan päin. itselläni 15 v. nuorempi mies, kauan on jo toiminut...

• naisen ikää mieti, jos

lain mukaan täysi-ikäinen on pimppiään tarjoamassa. Ne haluaa vain panna...ja miehellähän on tunnetusti järki jäässä, kun muna seisoo:D
      Tiesitkös sitä tytteli:D

• maxmasi

olen itse 57 vuotias jotenkin se tuntuu väärältä mutta kumminkin olet täys ikäinen ja kun tapaat oikean van hemman uskon että nautit

• Kunhan vaan kulli tyhjenee. Itse suosin nuorempaa.

• "vanha37"

kyllähän tuollainen 18v on vanhemmille miehille lelu,sitä käytetään vain leikkimiseen ja hivenen siinä yritetään opettaa,,vanhempi ns.lypsypillu paljon parempi :) mutta jokainen nussii tavallaan

• tyttö18v

oon sitä mieltä, että me nuoret tytöt käytetään niitä vanhempia miehiä hyväkseen, ku ne on niin hyviä sängyssä ja osaa tyydyttää, mutta ei me deittailtais mitään oman faijan ikäistä miestä, me deittaillaan niitä nuorempia, komeempia kolleja ;)
        Ja mäki oon aina miettiny et mitä mieltä "vanhemmat" miehet on meistä 18-v näteistä nuorista tytöistä, onko kivempaa meidän ei-käytettyjen ja nättien kanssa, vai jonkun 40-v mamman kaa. Hmm.

• toisinpäin..
        tyttö18v kirjoitti:

oon sitä mieltä, että me nuoret tytöt käytetään niitä vanhempia miehiä hyväkseen, ku ne on niin hyviä sängyssä ja osaa tyydyttää, mutta ei me deittailtais mitään oman faijan ikäistä miestä, me deittaillaan niitä nuorempia, komeempia kolleja ;)
        Ja mäki oon aina miettiny et mitä mieltä "vanhemmat" miehet on meistä 18-v näteistä nuorista tytöistä, onko kivempaa meidän ei-käytettyjen ja nättien kanssa, vai jonkun 40-v mamman kaa. Hmm.

..elikkä minä kyllä aina tilaisuuden tullen "käytän hyväkseni" teitä nuoria 18v. tyttösiä. Minä tykkään tarkkailla teidän ilmeitä, kun kova ja suonikas ja kokenut veijari porautuu teidän tiukkaan vakoon. En minäkään mitään muuta noin nuorien kanssa tiivimmin tekisi, mutta pimppa se jaksaa aina maistua. Ja teiltä nuorilta sitä saa niin hiivatin helpolla ja halvalla. Välillä riittää kun baarissa tarjoaa kunnon kofeet, tai lahjoitta jonkun vanhan CD:n. Sitten pikkasen vaan valittaa ettei ole saanut pimppaa pitkään aikaan ja niin kovasti tekisi mieli jne, jne. ja kohta jo tulee se tarjous, että okei, missä naidaan. Yleensä se vielä tarkoittaa sellaista takaapäin panoa, jalat levällään. Sitten kun haluaa nautiskella, niin silloin etsitään sellainen 40 .....se tosi nautinto tulee vasta sieltä.

• väliäkö
        toisinpäin.. kirjoitti:

..elikkä minä kyllä aina tilaisuuden tullen "käytän hyväkseni" teitä nuoria 18v. tyttösiä. Minä tykkään tarkkailla teidän ilmeitä, kun kova ja suonikas ja kokenut veijari porautuu teidän tiukkaan vakoon. En minäkään mitään muuta noin nuorien kanssa tiivimmin tekisi, mutta pimppa se jaksaa aina maistua. Ja teiltä nuorilta sitä saa niin hiivatin helpolla ja halvalla. Välillä riittää kun baarissa tarjoaa kunnon kofeet, tai lahjoitta jonkun vanhan CD:n. Sitten pikkasen vaan valittaa ettei ole saanut pimppaa pitkään aikaan ja niin kovasti tekisi mieli jne, jne. ja kohta jo tulee se tarjous, että okei, missä naidaan. Yleensä se vielä tarkoittaa sellaista takaapäin panoa, jalat levällään. Sitten kun haluaa nautiskella, niin silloin etsitään sellainen 40 .....se tosi nautinto tulee vasta sieltä.

..ketään 40-vuotiasta ukkoa panis. Lähinnä aattelin semmosia alle 30v. miehiä.
        Mutta tosiaan. Kyllä kai me toisiamme hyväksikäytetään, mutta ei kai sillä väliä, jos molemmat tyytyväisiä :)

• saat

täältä hieman vanhempaa miestä jos haluut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3639
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      43
      3546
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2811
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2546
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1469
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe