Jokainen huomaa sen ennemmin tai myöhemmin.
rakkautta ei ole
12
708
Vastaukset
- huomasin sen
liian myöhään!
- rakkaus kysyn minä
Rakkautta ei ole?`
Olen samaa mieltä mitä tulee miehen ja naisen väliseeen suhteeseen.
Se perustuu enemmän tai vähemmän AINA jonkunlaiselle hyväksikäytölle puolin tai toisin tai molemminpäin. Aikuisista kun kyse on niin osataan laskeskella ne hyöty/haitta -suhteet yms.
Tämän kyllä opin vasta kantapään kautta eli rakastuin nuorena ja huomasin n. 20 v myöhemmin etten osannut laskea noin...
Eli onko rakkautta?
Varmaan sitä huumaa, eli rakastumista on..
rakastamista en tiedä mitä tulee vastakkaiseen sukupuoleen.
Rakastan lapsiani.
Rakastan koiriani.
Rakastan vanhempiani.
Rakastan sisaruksiani.
Mutta en tiedä todellakaan rakastanko aviomiestäni enää.
Eli se ei ole oikeasti ollutkaan rakkautta kai?- in memorial
on kuihtunut itsekkyyden imiessä sen voimat.
Jokainen on alkanut ajatella vain oman etunsa näkökulmasta. silloin rakkaus ei hengitä enää. - alkup.
veikkaan, että se oli sinun toivettasi olla rakkaudellisessa suhteessa. Sinä koit, että nyt sinulla oli jotain mitä olet halunnut ja se tuntui hyvälle.
- sydämessäkin
Kyllä rakkautta on ja rakastaa voi vaikka pettyisikin, kaikki ei olisikaan niin kuin kuvitteli tai oletti niin ei se rakkautta pois vie tai mihinkään häviä jos EI TAHDO!
Rakkaus on todella tahdon asia! Vihkikaavassa kysytään: tahdotko sinä rakastaa... Minä olen myös kuvitellut, että rakkaus on jotain ihanaa, romanttista hupsutttelua, jota ei voi tahtoa, että se joko on tai ei ole, mutta se on tahdon asia!
Jos joka päivä muistutan itseäni siitä mikä minut sai ottamaan hänet puolisokseni, mihin hänessä ihastuin, mitä suuremmoista, hyvää, ihanaa puolisossani on, rakkaus ei häviä! Jos olen hänelle huomaavainen, ystävällinen, hellä, rakkaus ei katoa! On kysymys siitä mitä minä teen ja miten ei siitä mitä toinen tekee ja miten!- rakkautta on
ja myös vihaa. Minullekin pappi luki niin kovan vihkikaavan että olen vieläkin naimisissa vaikka mieheni luuli olevansa naimisissa myöskin tyttäreni kanssa tai ainakin sängyssä että voi p..kele kun on rakkautta kun vain tahtoo.
Olet oikeassa että se on tahdon asia kun on lapsen hyväksikäyttäjän kanssa naimisissa, vai mitä arvelet. - hytreedsaa
rakkautta on kirjoitti:
ja myös vihaa. Minullekin pappi luki niin kovan vihkikaavan että olen vieläkin naimisissa vaikka mieheni luuli olevansa naimisissa myöskin tyttäreni kanssa tai ainakin sängyssä että voi p..kele kun on rakkautta kun vain tahtoo.
Olet oikeassa että se on tahdon asia kun on lapsen hyväksikäyttäjän kanssa naimisissa, vai mitä arvelet.Olen itsekkin hyväksikäytön uhri (nainen), mutta siitä huolimatta saanut kokea rakkautta ja myös antaa sitä. Viha ei auta sinua, eikä tytärtäsi. Miten tyttäresi voi, vieläkö hyväksikäyttö jatkuu, vai onko asialle tehty jotain?
Tarvitsette koko perhe terapiaa ja tukea selvitäksenne eteepäin parempaan huomiseen. Apua on saatavissa ja sitä pitää käyttää. Paljoa ei lohduta tieto siitä, että et ole ainoa äiti joka on joutunut tuon syvästi traumatisoivan asian kanssa tekemisiin. Tyttärellesi ja sinulle voimia avun hakemiseen parempaa huomista varten. - ja elää
hytreedsaa kirjoitti:
Olen itsekkin hyväksikäytön uhri (nainen), mutta siitä huolimatta saanut kokea rakkautta ja myös antaa sitä. Viha ei auta sinua, eikä tytärtäsi. Miten tyttäresi voi, vieläkö hyväksikäyttö jatkuu, vai onko asialle tehty jotain?
Tarvitsette koko perhe terapiaa ja tukea selvitäksenne eteepäin parempaan huomiseen. Apua on saatavissa ja sitä pitää käyttää. Paljoa ei lohduta tieto siitä, että et ole ainoa äiti joka on joutunut tuon syvästi traumatisoivan asian kanssa tekemisiin. Tyttärellesi ja sinulle voimia avun hakemiseen parempaa huomista varten.avoliitossa jossa eivät ainakaan taloudelliset asiat ole kunnossa. Hän ei kuten ei isänsäkään halua puhua näistä asioista joten olen niitten kanssa yksin. Nämä passaavat vieläkin kaiken jälkeen yhteen kuin paita ja peppu mutta minulla on ongelmia kummankin kanssa. Tyttäreni kanssa on ollut vuosien välirikkoja ja niin on nytkin.
Hän ei ollut enää pikkulapsi kun hän hankasi itseään isänsä sylissä ja lopun siitä jo tietääkin. Itse olen aasi kun en ole saanut tehtyä pesäeroa kumpaankin vaan heitän elämäni menemään. Mieheni oli äitinsä hyväksikäyttämä ja minä taasen jouduin setäni hyväksikäyttämäksi ennen kuin oli 12v. Tämä on yhtä h..ttiä eikä tästä tule selvää tekeepä sitten minkä tekee.
Nämä sulassa sovussa jutun tehneet eivät ole tietävinään että meillä olisi mitään häiriötilaa perheessä ja tämä se suoraan sanottuna v-tuttaa kun minun pitäisi elää kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Ja silti näen silmissäni kun täysimittainen tyttäreni hankaa isänsä mulkun päässä. - että tyttäreni
ja elää kirjoitti:
avoliitossa jossa eivät ainakaan taloudelliset asiat ole kunnossa. Hän ei kuten ei isänsäkään halua puhua näistä asioista joten olen niitten kanssa yksin. Nämä passaavat vieläkin kaiken jälkeen yhteen kuin paita ja peppu mutta minulla on ongelmia kummankin kanssa. Tyttäreni kanssa on ollut vuosien välirikkoja ja niin on nytkin.
Hän ei ollut enää pikkulapsi kun hän hankasi itseään isänsä sylissä ja lopun siitä jo tietääkin. Itse olen aasi kun en ole saanut tehtyä pesäeroa kumpaankin vaan heitän elämäni menemään. Mieheni oli äitinsä hyväksikäyttämä ja minä taasen jouduin setäni hyväksikäyttämäksi ennen kuin oli 12v. Tämä on yhtä h..ttiä eikä tästä tule selvää tekeepä sitten minkä tekee.
Nämä sulassa sovussa jutun tehneet eivät ole tietävinään että meillä olisi mitään häiriötilaa perheessä ja tämä se suoraan sanottuna v-tuttaa kun minun pitäisi elää kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Ja silti näen silmissäni kun täysimittainen tyttäreni hankaa isänsä mulkun päässä.ei halua selvittää eikä puhua kanssani näistä asioista ja jos minä jotain mainitsen niin hän viheltää pelin poikki. Viimeksi kun pyysin heitä joulun aikaan käymään niin sanoi koppavasti että annetaan olla kun meillä ei kemiat täsmää.
Hän on nyt 35v. ja kyllä hänellä isänsä kanssa kemiat täsmää ja on aina täsmänneet jopa yhteistuumin sängyssä. Hän on vielä ainoa lapseni ja olen jopa muuttanut että saisin pitemmän välimatkan häneen ja olisi itselle helpompaa mutta hän muutti perässä ja taas lyhyen matkan päähän josta voi sitten näyttää että hän sanelee minulle ehdot miten meillä elämä eletään. Hän vissiin nauttii siitä kun saa minut rukoilemaan yhteisiä hetkiä tai kyläilyjä. Olenkin nimennyt hänet Niskavuoren Hetaksi koska hän on yhtä terävä ja koppava. - hae apua!
ja elää kirjoitti:
avoliitossa jossa eivät ainakaan taloudelliset asiat ole kunnossa. Hän ei kuten ei isänsäkään halua puhua näistä asioista joten olen niitten kanssa yksin. Nämä passaavat vieläkin kaiken jälkeen yhteen kuin paita ja peppu mutta minulla on ongelmia kummankin kanssa. Tyttäreni kanssa on ollut vuosien välirikkoja ja niin on nytkin.
Nämä sulassa sovussa jutun tehneet eivät ole tietävinään että meillä olisi mitään häiriötilaa perheessä ja tämä se suoraan sanottuna v-tuttaa kun minun pitäisi elää kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Ja silti näen silmissäni kun täysimittainen tyttäreni hankaa isänsä mulkun päässä.Onko tuo vain vilkkaan mielikuvituksesi tuotetta, vai oletatko kaiken läheisyyden olevan hyväksikäyttöä? Mistä tiedät miehesi käyttävän tytärtänne hyväksi, että heillä olisi intiimi suhde? Pitää olla todella painavat todisteet jos tällaista läheisyyttä on.
Tytär voi ja saa olla isänsä sylissä, se on tervettä läheisyyttä isän ja tyttären välillä, erikseen on todellinen hyväksikäyttö tai intiimi suhde ja sitä he tuskin julkisesti edes sinun nähtesi harrastaisivat. Muihin et voi vaikuttaa omaan itseesi kyllä. Sinun pitää hakeutua paikkakuntasi mielenterveystoimistoon ja aloittaa terapia jossa käsitellään sinun hyväksikäyttösi, koska se asia varjostaa käsittelemättömänä sinun elämääsi ja se on ainut asia jonka hyväksi voit jotain tehdä!
Aasi tai ei, mielestäni tarvitset etäisyyttä kumpaankin niin mieheesi kuin tyttäreesikin, niin fyysisesti kuin henkisestikkin. Jos asut etelä-suomessa siellä on saatavissa vertaistukeakin terapian lisäksi. Minun kokemukseni mukaan ilman terapiaa, vertaistukea siitä on mahdoton selvitä. Olet aivan tyttönä joutunut hyväksikäytetyksi ja se on leimannut sinun elämääsi, elämässäsi toistuvat nuo lapsuudenaikaiset jutut koska me itse etsiydymme aina uudestaan ja uudestaan noihin tilanteisiin ja jos niitä ei ole ne luodaan. Emme itse tiedosta tätä vaan toimimme aina saman kaavan mukaan ja ihmettelemme miksi meille aina käy näin?
Jos miehelläsi ja tyttärelläsi on suhde niin voit nähdä myös sen kuinka niin miehesi kuin tyttäresikin ovat uhreja. Miehesikin toistaa lapsuudenaikaisen hyväksikäytön toimintamallia, niin vahva vaikutus niillä on niin mieheesi, sinuun kuin tyttäreennekin. Jos tahdot tämän sukupolvesta toiseen jatkuvan hyväksikäytön mallin häviävän sen vaikutuksen loppuvan niin mene mielenterveystoimistoon ja puhu asiat niin kuin täällä kirjoitit saat apua, mutta se vatii tekemistä! Siinä pitää omat nyrkit laitaa saveen! - tiedän ilman
hae apua! kirjoitti:
Onko tuo vain vilkkaan mielikuvituksesi tuotetta, vai oletatko kaiken läheisyyden olevan hyväksikäyttöä? Mistä tiedät miehesi käyttävän tytärtänne hyväksi, että heillä olisi intiimi suhde? Pitää olla todella painavat todisteet jos tällaista läheisyyttä on.
Tytär voi ja saa olla isänsä sylissä, se on tervettä läheisyyttä isän ja tyttären välillä, erikseen on todellinen hyväksikäyttö tai intiimi suhde ja sitä he tuskin julkisesti edes sinun nähtesi harrastaisivat. Muihin et voi vaikuttaa omaan itseesi kyllä. Sinun pitää hakeutua paikkakuntasi mielenterveystoimistoon ja aloittaa terapia jossa käsitellään sinun hyväksikäyttösi, koska se asia varjostaa käsittelemättömänä sinun elämääsi ja se on ainut asia jonka hyväksi voit jotain tehdä!
Aasi tai ei, mielestäni tarvitset etäisyyttä kumpaankin niin mieheesi kuin tyttäreesikin, niin fyysisesti kuin henkisestikkin. Jos asut etelä-suomessa siellä on saatavissa vertaistukeakin terapian lisäksi. Minun kokemukseni mukaan ilman terapiaa, vertaistukea siitä on mahdoton selvitä. Olet aivan tyttönä joutunut hyväksikäytetyksi ja se on leimannut sinun elämääsi, elämässäsi toistuvat nuo lapsuudenaikaiset jutut koska me itse etsiydymme aina uudestaan ja uudestaan noihin tilanteisiin ja jos niitä ei ole ne luodaan. Emme itse tiedosta tätä vaan toimimme aina saman kaavan mukaan ja ihmettelemme miksi meille aina käy näin?
Jos miehelläsi ja tyttärelläsi on suhde niin voit nähdä myös sen kuinka niin miehesi kuin tyttäresikin ovat uhreja. Miehesikin toistaa lapsuudenaikaisen hyväksikäytön toimintamallia, niin vahva vaikutus niillä on niin mieheesi, sinuun kuin tyttäreennekin. Jos tahdot tämän sukupolvesta toiseen jatkuvan hyväksikäytön mallin häviävän sen vaikutuksen loppuvan niin mene mielenterveystoimistoon ja puhu asiat niin kuin täällä kirjoitit saat apua, mutta se vatii tekemistä! Siinä pitää omat nyrkit laitaa saveen!mielikuvituksia koska pääsin näkemään tyttäreni hankaamassa minihame päällään isänsä sylissä mutta minulla ei hälytyskellot soittaneet koska en tajunnut vielä silloin mihin he olisivat yhteistuumin valmiita. Linnaa tuli joten ei nämä ole minun keksimiäni juttuja.
Se olisi helvetin hieno asia jos vain olisin keksinyt nämä kaikki.
Ja terapiassa olen ollut mutta koska toiset osapuolet eivät halua ymmärtää että meillä on mikään vialla niin ei se minun terapointini pitkälle auta. Olen tehnyt töitä tämän asian eteen mutta toiset vain haluavat elää pintaliitoa ja sellaista mikä on mukavaa ilman että nämä saataisiin puhuttua selväksi. Ja mieheni on äitinsä yksintehty poika jota myös käytti hyväkseen ja josta naapurit minulle kertoivat. - kylläkylläkinp
tiedän ilman kirjoitti:
mielikuvituksia koska pääsin näkemään tyttäreni hankaamassa minihame päällään isänsä sylissä mutta minulla ei hälytyskellot soittaneet koska en tajunnut vielä silloin mihin he olisivat yhteistuumin valmiita. Linnaa tuli joten ei nämä ole minun keksimiäni juttuja.
Se olisi helvetin hieno asia jos vain olisin keksinyt nämä kaikki.
Ja terapiassa olen ollut mutta koska toiset osapuolet eivät halua ymmärtää että meillä on mikään vialla niin ei se minun terapointini pitkälle auta. Olen tehnyt töitä tämän asian eteen mutta toiset vain haluavat elää pintaliitoa ja sellaista mikä on mukavaa ilman että nämä saataisiin puhuttua selväksi. Ja mieheni on äitinsä yksintehty poika jota myös käytti hyväkseen ja josta naapurit minulle kertoivat.Toisia oaspuolia et voi auttaa tai pakottaa mihinkään jos he eivät halua ole siihen valmiita. Syytät tytärtäsi, mutta oikea "syyllinen" on miehesi ihan yksiselitteisesti ei murrosikänen tyttäresi, hänen lapsuutensa loppui kun suhde isään alkoi, eikä hän näitä kokemuksiaan voi sinun kanssasi jakaa, siihen tarvitaan toinen hyväksikäytön uhri, toinen tytär tai poika. Sama koskee miestäsi ei hän voi sinun kanssasi jakaa suhdetta tyttäreensä ja pystyisitkö sinä siihen?
Silloin kun suhde miehesi ja tyttäresi välillä alkoi se hajoitti teidän perheenne atomeiksi, siinä rikottiin niin monta tabua, että sinun on aivan turha odottaa heiltä anteeksipyyntöä tai ymmärrystä, vielä ainakaan. Oma osuutesi tapahtumiin on minulle ainakin epäselvä, tälläiset asiat eivät vain tapahdu, me itse omalla käytöksellämme vaikutamme niihin, vaikka emme sitä huomaisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386