Tiiän että mut varmaan lynkataan heti kättelyssä mutta on pakko kirjoittaa, Elikkä olen tällä hetkellä naimisissa ja meillä on pieni poika. Sen jälkeen kun mentiin naimisiin niin ei menny varmaan kun joku 4kk että alko suoraan sanottunua tökkimään, mutta se meni aika ajoin ohitse, no sitten meillä oli firman bileet siellä tapasin mukavan miehen ja sit tuli pussailtua ja jotenkin siitä sitten alettin txt ja näkemään satunnaisesti, aluksi ajattelin että kuhan saan itsetunnon kohotusta ei mitään sen vakavampaa, mutta se vaan jatku ja ei enää pyöriny mikään muu mielessä, tää mies tietää mun tilanteen mut ei voitu sille mitään .halusin omasta ukostani eroa mutta se ei sit onnistunu, omat vanhemmat olivat kovasti vastaan ja sit ajattelin että jos mä nyt yritän kunnolla, miehelle kyllä kerroin tästä toisesta miehestä , mutta se ei ollut suurin syy. En tiedä mistä saisin samanlaiset tunteet takaisin omaan mieheeni, tuntuu että olen ansassa ja sanon takaisin vaan koska hänkin sanoo. Enkä todellakaan haluaisi tuntea näin koska vasta mentiin naimisiin. Ja yritän nyt lopettaa tämän toisen miehen kanssa. jos oman kanssa alkaisi menemään paremmin jos ne tunteet vain saisi.
Toinen mies, oma mies?
7
857
Vastaukset
- Erhe
touhuilua. Olisiko kannattanut tutustua ensin itseensä ennen kuin alkaa leikkiä perheenäitiä ja hajottaa monta unelmaa? Vanhempasi ilmeisesti sinut vihille määräsivät. Lapsellinen, huostaanotettava joulukuusikauppias taidat olla. Kaataa yhden ja näkee heti vieressä "paremman".
- Nimetön
pidä mennä naimisiin. VAI ETTÄ nainen on kypsempi!!tosiaan,,,suomi-tanttojen taso!!thats it!
- Ei hjummarra
Nimetön kirjoitti:
pidä mennä naimisiin. VAI ETTÄ nainen on kypsempi!!tosiaan,,,suomi-tanttojen taso!!thats it!
on osoitettu, ap:lle vai seuraavalle. Sanomasi sisältö on hieman heikosti avautuva, that's it. Suomentaisitko tarkoituksiasi.
- =nainen=
vaikeaa kun tunteet poukkoilevat.. Sä olet kuitenkin mennyt naimisiin ja papin edessä on aamenet sanottu. Onhan tuo syvältä kun noin käy. Kyllä sun kannattaa nyt olla erossa siitä toisesta miehestä ja miettiä tarkkaan elämääsi. Teillä on kuitenkin yhteinen lapsi sun miehes kanssa. Onko se toinen mies oikeasti sulle niin tärkeä.. Ihmetyttää vaan se kun olet noin pitkälle mennyt ja nyt on jo toiset tunteet. Mitäs jos sun miehelläs oliskin nyt toinen nainen, miltäpä se tuntuisi? Toivottavasti saat selvitettyä tunteesi..
- NUORI NAINEN
>Kaikenlaisia valehtelevia naisia ällöttävää!.Vasta
valehteli papin edessä ja nyt jo persettä jakamassa
vieraalle miehelle.Kaiken lisäksi teki lapsenkin
onkohan tämä omalle miehelle,kun on niin liikkuva
perse.Minun eukko jos olisi,heittäisin vauhdilla
ulos ja äkkiä.Miten on noin nuorella naisella
moraali hukassa,olisiko kotoa saadut neuvot...- hyi yöks sun tekstii
..mitä kielenkäyttöö. Jos olisin ap. viestin kirjoittaja, niin vetäisin herneen nenään paristakin lauseestasi ja saattaa olla, että harkitsisin rikosilmoituksen tekoa.
On se nyt saatana kun pitää tänne nettiin tulla, eikä ymmärretä sananvapauden rajoja.
Kun nyt otit moraalin puheeksi niin minusta SINÄ käyttäydyt moraalini vastaisesti. Pettäminen ei ole laissa määritelty rikos, mutta kunnianloukkaus on.
- NightBowler
Eihän sitä itseään voi pakottaa tykkäämään ketään. Enpä usko, että tilanteesta on mitään muuta ulospääsyä kuin ero; ennemmin tai myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862