kummastuttaa että usean vuoden erosta on aikaa...aloitin uuden suhteen miehen kanssa jota rakastan kun tämä eksä sai tietää siitä alkoi tulla kaikenlaisia uhkauksia etenkin tätä uutta kumppania kohtaan...puheluin, vaihdoin lopulta numeron mutta suojellakseni rakastani ajoin hänet ulos elämästäni.en ymmärrä mikä hitto voi vaivata miestä joka petti itse 20vuoden avioliiton ajan kokoajan,.vai onko se niin kova miehinen kysymys jos nainen jättää sekö oikeuttaa uhata toisen henkeä ja olla riippana elämän loppuun asti???
miksi
4
574
Vastaukset
- aviomies
Ex oli todennäköisesti elätellyt salaisia toiveita, että löydette toisenne uudestaan. Uusi mies vei tämän toivon häneltä.
- heli
tais käydä äijjän itsetunnolle liika ku ite eli ku sika pellossa ja sit joutuki lopulta ite ilman mitään...katkera paskiainen koko äijjä ei tommosista kantsi välittää paskan vertaa!!!
- jassu45
heli kirjoitti:
tais käydä äijjän itsetunnolle liika ku ite eli ku sika pellossa ja sit joutuki lopulta ite ilman mitään...katkera paskiainen koko äijjä ei tommosista kantsi välittää paskan vertaa!!!
semmost se on toinen elää ruusulehet silmill ja sit pommii alkaaki hiljakseltaa tulla mun eksä biletti ja vinetti ties miss karu totuus tuli sillo esii ku ootin esikoista ja sain rakkaalta mieheltä tipparin kyll siin lenti ukko pihalle,syyttömänä raukkana kuulemma...pitäs sitä osata jättää toinen rauhaan ja antaa toisen olla onnellinen jos ei itse osaa....tsemppii!!!
- eemeli017
semmosihan me miehet satutaan olemaan itse olen elänyt avoliitossa yli20 ajan kohtasin töissä naisen joka oli lämmin iloinen ja jonka kanssa kaikki tuli toimeen hyvin.retkahin täysin ja yritin vongata jopa naista itselleni näpäytys ja pudotus oli kova vaikka nainen sanoiki ett kavereita voidaan olla ei muuta...minullahan oli nainen kotona,mut silti se ruoho tuntuu olevan vihreämpää toisella puolella.kait mies haluaa sitten todistaa aina kelpaavansa muillekkin ja on kuin koi lumpusta lumppuun,kaikki naiset eivät kuitenkaan ole sellaisia eikä kaikki miehet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328