rakas ihminen,suutelisit minua,haluan tuntea huulesi huulillani
saat minut sekaisin rakkaudesta,katseeni seuraa perässäsi
en olisi ajatellut sinun olevan intohimojeni kohde,se vain tapahtui salaa,kysymättä aikaa tai paikkaa
en tiedä vieläkään onko järkevää mihinkään ryhtyä
tunnut kuitenkin niin oikealta
jos vain tajuaisit kysyä
olisin elämäsi nainen
olen odottanut hetkeä jolloin antaa kaiken rakkauteni
intohimon
poltteen
haluan MIEHEN
miehiä minulla on riittänyt
ei ketään kaltaistasi
anna mahdollisuus heittäytyä käsivarsillesi
otathan minut kiinni
suutelet otsaani,silmäluomiani
anna minun tuntea kehosi lämpö ja kiihko
älä pelkää
ei välitetä muista
tiedän sinun haluavan yhtä palavasti kuin minäkin
ei tarvitse kuin myöntää se itsellesi
meillä voisi olla niin paljon jos meillä olisi toisemme...
kerrothan kun olet valmis
en enää jaksa yrittää
sinun pitää itse toimia
haluan MIEHEN
3
705
Vastaukset
- Ratsukkosi toimii ;)
http://naiselleni.blogspot.com tapaan sinulle miestä
- Only you...
Kaunista teksti sinulta!!! Toivottavasti sinua onnistaa ja saat sen jota rakastat ! P.s Olisi ihana itsekin kuulla naiselta jota rakastaa samallaisia ajatuksia kuin sinulla.ÄLÄ LUOVUTA!!
- minut niin
sekaisin rakkaudesta - ja muustakin - etten tiedä tulenko enää koskaan palaamaan ennalleni.(Ei niin että haluaisinkaan.) Ajattelin tämän olevan vain ohimenevää ihastumista tai rakastumista, mutta välillä tosiaan ajattelen sinun olevan Se Elämäni Nainen.
Mutta miten voisin sinua suudella, kun emme koskaan ole kaksin. Tänäänkin vaikutit äreältä ja välillä melkein vihaiselta minulle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328