Tamfeltin arvot läpyskä,on hienoa tekstiä.
Tosin se on suurta teatteria,lähinnä vieraita varten!
Omaa väkeä se ei koske,korkeintaan ylisuuressa konttorisiivessä oleskelevia.
Tuotannossa on voimassa aivan muut säännöt,siinä ovat etusijalla teatterineuvostyöläiset jotka nuolevat pyllyn mennen tullen.Esimiehiltä ja päälliköiltä, sillä ura urkenee ja koulutusputki alkaa.Tietysti tässä on suurena apuna aivoton nyökyttely päällikköään kohtaan,vaikka paukku pääsisi niin se olisi jotain suurta!
Taitaa muuten olla ainoa fiksu asia mitä näidenkin
päästä pääsee.
Jos taas kuulut niihin päälliköiden mielestä hankaliin,niin auta armias he antavat hiljaisen lupauksen näiden moppaamiseen.
Näillä alistetuilla työntekijöillä ei ole mitään mahdollisuutta selvitä tästä pelistä ehjin nahoin.
Turha on puhua työn kehittämisestä,varsinkin jos siitä puhuu ns.hankalaksi leimattu.
Työsuojelu on liki kirosana yrityksen päälliköille,sehän on vain pakollinen velvollisuus hoitaa asia minimi tasolla.
Henkinen työsuojelu elää 50lukua,ja sen huomaa terveysaseman määräämissä psyyke ja unilääkkeiden määrissä!
Mitään ei tapahdu vaikka on selviä puutteita työsuojelussa,vetkutetaan ja pihistellään sekä vedotaan rahojen budjetointiin.Sama laulu askelten on ollut jo 30vuotta,ja tuntuu että ko.asiat vain huononevat.
Pääasia on tehdä tulosta mahdollisimman halvalla!
ps.Tuotantoväkeä pidetään vain käsinä jotka tekevät,aivothan ovat jääneet portille.
Tamfelt:in "ARVOT"?
2
1489
Vastaukset
- Terveydenhoitaja
Et ilmeisesti saanut oikean värisiä pillereitä?
- olla lääkityspielessä
Perjantaina 06.02.-09 oli potkituille infotilaisuus saunalla,missä yleensä herrat ja heidän mielitiettynsä vetävät lärvit.
Siellä tuli samankaltaisia mielipiteitä irtisanotuilta ihmisiltä.
Varsinkin tavasta miten asia hoidettiin malli a'la
Tamfelt,ei ole ihmisarvoista työntekijäin käsittelyä!
Eihän teillä herrantertuilla hätäpäivää ole kun muistaa näytellä#ahkeraa# ja notkua netissä aikaa kuluttamassa.Työthän on teille vain näytillä,muillahan ne teetetään kun itse ei kerkiä!
ps.joko päälllikön sotevat tuli tehtyä hopi,hopi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153