Olen vuosia haaveillut saada tutustua ihmiseen, itseäni vanhempaan mieheen, jonka kanssa voisin päästä kokeilemaan elämän syvimpiä intohimoja laidasta laitaan. Olla vastaanottavainen kaikelle, ilman ehtoja, ilman vaatimuksia. Maistella elämänkokemuksen tuomaa karismaa, kokeilla uusia asioita, oppia uutta ja ehkä voida itsekin tuoda uusia kokemuksia hänelle.
Olen hyvin lähellä haaveeni toteutumista. Kutkuttava olo sisälläni lupaa mielenkiintoisia ja intohimoisia hetkiä. Aistillisia yhdessäolon väristyksiä, tutustumista johonkin ihan uuteen maailmaan. Sukellusta ihmismielen syvimpiin onkaloihin ja hurjaan hekumaan.
Odotan malttamattomana tätä kaikkea, uutta ihmistä, uusia ja erinlaisia ajatuksia. Olen jo saanut hiukan tutustua häneen.
Onko kokemusta muilla, naisilla ja miehillä?
Mielipiteitä, kokemuksia, toiveita ja haaveita?
Oikeaa, elävää elämää?
Toiveeni
47
2228
Vastaukset
- kuinka....
monta vuotta 4, 5,10..sit olisi aika jo..alkaa nauttimaan täysillä...katos elämä ei tule uusintana.
- tosi että
jos se vanhempi on esim. yli viisikymmentä, niin se "hekuma" on jo kauan sitten elettyä elämää.
Surullista mutta totta.
Ei se, etteikö onnistuisi yhden kerran, mutta toinen jo saattaa olla pelkkää panikointia ja pelkoa, ettei onnistukaan.
Ota vaan ikäisesi, ne on laajakatseisia, kestäviä, avoimia ja intohimoisia kavereita. - olet mies
joka yrittää saada nuorempia naisia kiinnostumaan vanhemmista miehistä hahaa jäit kiinni!!!
- vastaus sillä
kokemuksesta tiedän ettei sen ikäiset pelkää kun menneisyyttä. Niillä on ne muistot ja ne tulee kaikkeen mukaan mikä elää.
Se kokemus on vaan kostoa edellisen epäonnistuneen suhteen tuomaa vihaa naista kohtaan ja jos oikeasti haluat heiltä hekumaa niin se on vaan vihan purkaus kaikkia tai sitä yhtä kohtaan katkeraa purkautumaa siirrettynä viattomaan ihmislapseen.- aikana olen
paljon kerennyt kuulla, mutta harvoin jotain noin typerää!!!!!!!!!!!!!!!!
Sääli jos katkeruus on tehnyt susta tuollasen!!!!
- Sinkkunainen 40+
...sisällön ja oikeinkirjoituksen perusteella olet mies; no, ainakin kovasti yritit vaikka epäonnistuitkin, eikös niin:-)
- ole samaa
ikäluokkaa kuin sinäkin, samalla sukupuolella varustettu.
Yritetäänpäs uudestaan. Tarkoitus on viritella keskustelua aiheesta. Joko täällä ei ole asiasta kokemusta omaavia/kiinnontuneita tai sitten vika on aiheessa. Kyllä te pystytte parempaan. - Kalle vaan
ole samaa kirjoitti:
ikäluokkaa kuin sinäkin, samalla sukupuolella varustettu.
Yritetäänpäs uudestaan. Tarkoitus on viritella keskustelua aiheesta. Joko täällä ei ole asiasta kokemusta omaavia/kiinnontuneita tai sitten vika on aiheessa. Kyllä te pystytte parempaan.On palaute aloittajalle.Jos todella olet nainen siellä kirjoituksen takana,näyttää mahdollisuutesi aika heikoilta.
Ei kait plus50 miehillä stoiji enään muut kuin järki.Mut sit tiedät kun kokeilet,vaihda sen jälkeen 20:seen janneen,ja nussi yöt läpeensä.
Eiks ne eläkeläiset oo paremmin siel kädest pito tapauksii - kommenttia kerrassaan
erotatkos yleensäkään miestä naisesta? Jos on nainen 40 mitä epäilen sun kohdallas, ei kokemuspiirisi taida järin laaja olla, ykspuolisuus paistaa läpi. Mulla oli vuosia suhde itteeni reippaasti nuorempaan kaunottareen. Seksisuhde tavattiin silloin tällöin. Lopetettiin yhdessä kun löyty molemmille parisuhde. Ei ongelmia koko aikana minkään asian suhteen. Yhessä sovittiin systeemit ja homma pelas hyvin.
Kokeiles sinäkin "sinkkunainen" ei tartte kaikkee ottaa ryppyotsasesti. - ilmeisesti
Kalle vaan kirjoitti:
On palaute aloittajalle.Jos todella olet nainen siellä kirjoituksen takana,näyttää mahdollisuutesi aika heikoilta.
Ei kait plus50 miehillä stoiji enään muut kuin järki.Mut sit tiedät kun kokeilet,vaihda sen jälkeen 20:seen janneen,ja nussi yöt läpeensä.
Eiks ne eläkeläiset oo paremmin siel kädest pito tapauksiipuhut kokemuksen syvällä rintaäänellä?
- Ajatusmaailma
Kalle vaan kirjoitti:
On palaute aloittajalle.Jos todella olet nainen siellä kirjoituksen takana,näyttää mahdollisuutesi aika heikoilta.
Eiks ne eläkeläiset oo paremmin siel kädest pito tapauksiiKiinnitin huomioni kirjoituksessasi sanaan eläkeläinen. En tietääkseni kirjoittanut mitään eläkeläisistä. Eikös kyse ollut vanhemmasta, jo elämää syvemmältä eläneestä miehestä? Harva 50 ikäinen mies on vielä eläkkeellä, vai onko? Osa tietenkin on, monesta syystä. Mutta...
Itse asiasta;
Minkäs ikäinen itse olet, tuskin enää mikään untuvikko, olenko oikeassa? Kuuleppas Kalle, joko tiedät, mistä puhut, sen "stoijimisen" suhteen, tai sitten vain paremman puutteessa vetäisit kommenttisi. Ajattelehan asiaa hiukan pintaa syvemmältä. Katsos, kun minä tiedän menneiltä vuosiltani sen 20:n jannujen, voisinko sanoa "kyvyn". Kykyjä on yhtä monenlaisia kuin ihmisiäkin. Asia, mistä en tiedä yhtään, on itseäni vanhempien miesten "kyvyt". On muuten todella typerä sana, sille varmaan pitäisi keksiä jokin kannustavampi versio. Olisiko sulla ehdotuksia? - Kalle vaan
Ajatusmaailma kirjoitti:
Kiinnitin huomioni kirjoituksessasi sanaan eläkeläinen. En tietääkseni kirjoittanut mitään eläkeläisistä. Eikös kyse ollut vanhemmasta, jo elämää syvemmältä eläneestä miehestä? Harva 50 ikäinen mies on vielä eläkkeellä, vai onko? Osa tietenkin on, monesta syystä. Mutta...
Itse asiasta;
Minkäs ikäinen itse olet, tuskin enää mikään untuvikko, olenko oikeassa? Kuuleppas Kalle, joko tiedät, mistä puhut, sen "stoijimisen" suhteen, tai sitten vain paremman puutteessa vetäisit kommenttisi. Ajattelehan asiaa hiukan pintaa syvemmältä. Katsos, kun minä tiedän menneiltä vuosiltani sen 20:n jannujen, voisinko sanoa "kyvyn". Kykyjä on yhtä monenlaisia kuin ihmisiäkin. Asia, mistä en tiedä yhtään, on itseäni vanhempien miesten "kyvyt". On muuten todella typerä sana, sille varmaan pitäisi keksiä jokin kannustavampi versio. Olisiko sulla ehdotuksia?ET elämä loppuu jotain nelikymppisenä.Näkeehän ton ,vanhemmat äijät raahaa kaljamahaansa tos kadull. ja oommä kuullu myös kapakas valitust ettei vaarit pysty pylsii.Kyl nuor o ain nuor.Tulisits meikämannen kaa yksyö,etsen jälkkeen henkee sais vedettyy vähä aikaan 28oon ja punttisalilla kulen.
- hyvä mies
Kalle vaan kirjoitti:
ET elämä loppuu jotain nelikymppisenä.Näkeehän ton ,vanhemmat äijät raahaa kaljamahaansa tos kadull. ja oommä kuullu myös kapakas valitust ettei vaarit pysty pylsii.Kyl nuor o ain nuor.Tulisits meikämannen kaa yksyö,etsen jälkkeen henkee sais vedettyy vähä aikaan 28oon ja punttisalilla kulen.
Nyt on jo iltapäivä, ei enää unia tähän aikaan. Et taida uskoa juttuihisi itsekään. Vai että oikein
28 v. Taisit olla ton ikänen muutama vuosi sitten. Hah-hah sulle. Hyvä veto mutta käteen meni. - Sinkkunainen 40+
kommenttia kerrassaan kirjoitti:
erotatkos yleensäkään miestä naisesta? Jos on nainen 40 mitä epäilen sun kohdallas, ei kokemuspiirisi taida järin laaja olla, ykspuolisuus paistaa läpi. Mulla oli vuosia suhde itteeni reippaasti nuorempaan kaunottareen. Seksisuhde tavattiin silloin tällöin. Lopetettiin yhdessä kun löyty molemmille parisuhde. Ei ongelmia koko aikana minkään asian suhteen. Yhessä sovittiin systeemit ja homma pelas hyvin.
Kokeiles sinäkin "sinkkunainen" ei tartte kaikkee ottaa ryppyotsasesti....mutta ei ole haku päällä, minulla on se mitä tarvitsen ja haluan:)
- Kuulla
Sinkkunainen 40+ kirjoitti:
...mutta ei ole haku päällä, minulla on se mitä tarvitsen ja haluan:)
Mietin vain miksi et ole siellä, missä sinuakin joku tarvitsee ja haluaa? Vaan roikut edelleen täällä?
- kokemuksia kertynyt
hyviä ja huonoja enimmäkseen hyviä. Ikä ei este asioille kohan arvomaailma kohtaa. se on homman juju. Elämänhalu ei ole ikään sidottu asia. ei myöskään kokeilunhalu. jos olet 40 tienoilla on siihen ikään tullut arvoja joiden mukaan elää. ei sun tarvitse muilta kysellä lupaa vaikka en nyt sun usko sitä tarkoittavan kirjoituksellasi. kokemukset elämässä rikastuttaa elämää, kokeile vaan asioita, sun iässä on jo järkikin yleensä mukana. ympäristön mielipiteet voi jättää ö-mappiin mut keskustelun pohjalta hyvä aihe. vastauksista voi kyllä päätellä suhtautumistavan.
- Evelina s....
Aloittajalle kirjoitan
Oli hieno kirjoitus sinulla tuossa alussa
Itse olen parisuhteessa se nuorepi osapuoli
Mieheni on kahdeksantoista vuotta vanhempi itseäni
Hän on opettanut minulle kaiken elämässäni.olin Neljäntoista kun aloitin seurustelun
Kokemusta hain välillä vieraista,aina palasin kultani kainaloon
Nyt hoivaan jo sairasta miestäni.En osaa sanoa oisiko elämä ollut parenpi muutoin,kuin näin
Jos olet parisuhteessa elävä,ja haluat kokea kenties vierasta,niin kannustan ja varoitan sinua yhtaikaa
Elä polta näppejäsi,jos haluat jatkaa omasi kanssa
Mutta kokeilemalla vierasta tiedät oletko menettänyt mitään
Ei tarvitse sitten kuolinvuoteella itkeä elämätöntä elämää
Kaikkea hyvää sinulle
ken lienetkin
- ......on
Elämä on toki paljon enemmän kuin kuvitelmasi elämästä ja intohimosi!
- hän sitä tiedä
tuskin on elänyt kovinkaan pikkuympyräistä elämää. Tuskin ihminen joka kirjoittaa tällaista, on mikään arkajalka enemmänki intohimoinen ihminen. sellanen ihminen elää elämäänsä eikä kattele vierestä kun se menee menojaan, ottaa hyvän itelleen ja nauttii siitä. Toivon vaan että se kenestä hän puhuu osaa arvostaa sitä kun se on kuitenki kahen ihmisen juttu ettei tuu liikaa säätöä vaan pysyy homma hanskassa kun siinä vaan on se rakastumisen vaara aika iso.
- ....tarkemmin
hän sitä tiedä kirjoitti:
tuskin on elänyt kovinkaan pikkuympyräistä elämää. Tuskin ihminen joka kirjoittaa tällaista, on mikään arkajalka enemmänki intohimoinen ihminen. sellanen ihminen elää elämäänsä eikä kattele vierestä kun se menee menojaan, ottaa hyvän itelleen ja nauttii siitä. Toivon vaan että se kenestä hän puhuu osaa arvostaa sitä kun se on kuitenki kahen ihmisen juttu ettei tuu liikaa säätöä vaan pysyy homma hanskassa kun siinä vaan on se rakastumisen vaara aika iso.
SE viimeinen lause mitä hän kysyy!
- Susipukki
Mies!
Mengele! On oikea "lapsi" orkesteri! Ihana Mengele! Lasten tappaja täällä!
Oikeestsi minua vituttaa koko sana Mengele?
En ymmärrä miksi tätä hirviötä ihaillaan? Pirun sikiötä?
Mengele pitäisi polttaa roviolla! Mengele on saatanan sikiö!- sulla kaikki
kotona? Tulit ilmeisesti baarista muutaman drinksun liikaa ottaneena ja päätit sitten laittaa oman vaikuttavan kommenttisi kaiken kansan ihailtavaksi? Selvitähän kuule ensin se viinanhuuruinen pääsi ja provoile sitten uudestaan! Sovitaanko näin?
- näitä...
...provoja
- lapsellista
Olet hyvin lähellä toiveesi toteutumista, sanot. Ei noin voi sanoa, saati ajatella. Mistä helkkarista tiedät, mitä on edessä? Feikki olet tai lapsiraukka leikkimässä. Jossain mättää.
- on vaan
alotus jutulle. ei muuta
- oikeassa
on vaan kirjoitti:
alotus jutulle. ei muuta
Se on juuri aloitus, aihe keskustelulle. Ei ole provo eikä mikään muukaan. Ei ole myöskään liian vakavamieliseksi tarkoitettu aihe. Aihe kumminkin, josta voi halutessaan ottaa paljonkin irti. Asian voi myös kääntää toisin päin; Vanhempi nainen/nuorempi mies.
Ei tämä ole mikään nykypäivän juttu. Suhdetasolla puhuttaessa on kautta aikojen ollut tällaista.
Itse en nyt puhukaan siinä suhdetasolla, jossa kaksi ihmistä elää keskenään. Suhteita on muunlaisiakin, ystävyys- ja seksisuhteita. Vaara on tietenkin olemassa, että tunnepuoli puuttuu liikaa asioihin. Tilannehan muuttuu silloin erilaiseksi. Kannattaako silloin edes ajatella esim. seksisuhdetta, jos itsellä on epäilys sen voivan muuttua joksikin hallitsemattomaksi tunteeksi? Tunteitaanhan ei voi kieltää, mutta jossain määrin niitä kuitenkin voi hallita. Aika paljonkin halutessaan. Eihän mikään suhde onnistu, jos toiveet eivät kohtaa. Siinä onkin sitten kova paikka edessä. Miten mennä eteenpäin, loukkaamatta toista? Eiköhän se pelisääntöjen sopiminen ole avainsana. Niitä pelisääntöjä on hyvä välillä tarkistaa.
Ja onhan siinä sellainenkin puoli, että koko juttu voi olla parempi unohtaa, jos tulee siihen tulokseen, että asiat ei menekään niin kuin niiden pitäisi. Unohtaa, ennen kuin itse loukkaa toista tai tulee loukatuksi.
Mutta ei nyt mennä liian syvälle. Kysehän alunperin oli suhteesta vanhempaan mieheen, tässä tapauksessa seksisuhteesta. Onko se aihe hiukan liian arka keskusteltavaksi? Jotenkin olen tässä saanut sellaisen kuvan. Aihehan on kuitenkin ihan normaali, kahden aikuisen välinen sopimus. Mikä siinä herättää niin paljon paheksuntaa, eihän se luonnotonta tai väärin ole? Vai onko??? - kaikki jo tietää
että kirjoittajana on mies 50, joka yrittää epätoivoisesti saada nuoremmat naiset kiinnostumaan.
Ei tyttö sanois asioista noin ja että tarvis muka vanhan ukon seuraa ilman mitään velvotteita yms... - vissiin
kaikki jo tietää kirjoitti:
että kirjoittajana on mies 50, joka yrittää epätoivoisesti saada nuoremmat naiset kiinnostumaan.
Ei tyttö sanois asioista noin ja että tarvis muka vanhan ukon seuraa ilman mitään velvotteita yms...mistä puhut? taitaa naaraspuolinen alk.per. kuitenki olla. Luin alotuksen uudestaan en läytänyt kohtaa missä olisi hän puhunut tarvitsevansa vanhempaa miestä. toive ja tai haave näytti päällimmäisenä olevan. ei kyllä miehen iästä mitään maininnu.
- puhunu ei
vissiin kirjoitti:
mistä puhut? taitaa naaraspuolinen alk.per. kuitenki olla. Luin alotuksen uudestaan en läytänyt kohtaa missä olisi hän puhunut tarvitsevansa vanhempaa miestä. toive ja tai haave näytti päällimmäisenä olevan. ei kyllä miehen iästä mitään maininnu.
tyhmä ajatusmaailma, että olis mies. Miehet ei edes kirjoita noin, saatikka osaisivat julkistaa ajatustaan noin selkeesti.
Iso ikäero tuo kyllä oman värinänsä suhteeseen mut se ikäero on myös suhteellinen käsite, 5, 10, 15 vuotta? ei ole tullut selvyyttä. jotkut viihtyy keskenään ikäerosta huolimatta on korvien välissä oleva juttu. en näe ongelmaa ja jos seksisuhde niin tuskin siitä monikaan jos kukaan edes tietäs. Tuskin hyvällä katsottas, ihmiset kun loppupeleissä on aika herkkiä arvostelemaan, mut siitä nyt ei kannata ottaa ongelmaa. - vannomaan
puhunu ei kirjoitti:
tyhmä ajatusmaailma, että olis mies. Miehet ei edes kirjoita noin, saatikka osaisivat julkistaa ajatustaan noin selkeesti.
Iso ikäero tuo kyllä oman värinänsä suhteeseen mut se ikäero on myös suhteellinen käsite, 5, 10, 15 vuotta? ei ole tullut selvyyttä. jotkut viihtyy keskenään ikäerosta huolimatta on korvien välissä oleva juttu. en näe ongelmaa ja jos seksisuhde niin tuskin siitä monikaan jos kukaan edes tietäs. Tuskin hyvällä katsottas, ihmiset kun loppupeleissä on aika herkkiä arvostelemaan, mut siitä nyt ei kannata ottaa ongelmaa.ettei ongelmia tulis, riippuu tasan siitä kuin selkeet säännöt suhteessa on. Se ihmisen pääkoppa kun on sellanen, että siinä saattaa nousta pintaan se mitä sydän sanoo. Vaarana että toinen ihastuu tai rakastuu. Mitä sitten tehdä siihen tuskin on selkeetä vastausta. Mies ku herkästi rakastuu varsinki jos vastapuoli on kaunis ja vetävä nainen. Ja jos ei ole ns. helppo tapaus, ei herkästi autaudu, niin siinä saattaa nostaa päätään sekin, että mielenkiinto vaan lisääntyy eikä lopuksi saa naista ajatuksistaan ollenkaan. Sillon ollaan jo kolkuttelemassa sydämen ovea jos aamulla ensimmäisenä toinen on mielessä ja illalla viimesenä.
- hiukan tahtia
vannomaan kirjoitti:
ettei ongelmia tulis, riippuu tasan siitä kuin selkeet säännöt suhteessa on. Se ihmisen pääkoppa kun on sellanen, että siinä saattaa nousta pintaan se mitä sydän sanoo. Vaarana että toinen ihastuu tai rakastuu. Mitä sitten tehdä siihen tuskin on selkeetä vastausta. Mies ku herkästi rakastuu varsinki jos vastapuoli on kaunis ja vetävä nainen. Ja jos ei ole ns. helppo tapaus, ei herkästi autaudu, niin siinä saattaa nostaa päätään sekin, että mielenkiinto vaan lisääntyy eikä lopuksi saa naista ajatuksistaan ollenkaan. Sillon ollaan jo kolkuttelemassa sydämen ovea jos aamulla ensimmäisenä toinen on mielessä ja illalla viimesenä.
nyt ollaan menossa asioiden edelle, puhutaan rakastumisesta ja muusta vastaavasta. Voihan siinä niinkin käydä, mutta kysyin kyllä alunperin ihmisten kokemuksistakin. Ei niitä vaan näytä nyt joko olevan tai ei kukaan kehtaa kertoa.
Ihmetyttää siinä mielessä, että asia on kuitenkin mielestäni täysin luonnollinen, mutta jostain syystä siinä etsitään ns. vaaratekijöitä. Ainahan asioissa on riskinsä, homman idea kuitenkin on se, että ei kait tässä ketään ole tarkoitus loukata, tutustua vaan uuteen ihmiseen, ihmisenä, ei minään objektina. Aitona, oikeana ihmisenä, niinkuin keneen tahansa. Se toinen puoli, seksipuoli tulee mukaan, jos on tullakseen, jos sitä kumpikin haluaa ja kemiat pelaa. Ei sitä voi pakottaa. Se on luonnollinen jatkumo asioille tai sitten suunta on toinen. Aikahan sen loppujen lopuksi näyttää.
Ehkä hitaasti kiiruhtaen on parempi kuin päätä pahkaa tuntemattomaan syöksyminen.
Aihe kuitenkin tuntuu olevan tietyllä lailla tabu. Onko ongelma siinä, että minä naisena haluankin itseäni vanhemman miehen seuraa? Olisiko normaalimpaa, jos asia olisi toisinpäin? Mikä siinä herättää ihmetystä? Miettiikö ihmiset sitä, mitä minä siitä saan, tai että mitä vastapuoli siitä saa? Olisiko se kuitenkaan sen kummempaa kuin mahdollisesti hyvää seuraa, keskustelua asioista ja elämästä, hyvää tunnetta uudesta, miellyttävästä ja tempperamenttisesta ihmisestä? Olisiko se sitä elävää elämää? - tosiaan meinaa
hiukan tahtia kirjoitti:
nyt ollaan menossa asioiden edelle, puhutaan rakastumisesta ja muusta vastaavasta. Voihan siinä niinkin käydä, mutta kysyin kyllä alunperin ihmisten kokemuksistakin. Ei niitä vaan näytä nyt joko olevan tai ei kukaan kehtaa kertoa.
Ihmetyttää siinä mielessä, että asia on kuitenkin mielestäni täysin luonnollinen, mutta jostain syystä siinä etsitään ns. vaaratekijöitä. Ainahan asioissa on riskinsä, homman idea kuitenkin on se, että ei kait tässä ketään ole tarkoitus loukata, tutustua vaan uuteen ihmiseen, ihmisenä, ei minään objektina. Aitona, oikeana ihmisenä, niinkuin keneen tahansa. Se toinen puoli, seksipuoli tulee mukaan, jos on tullakseen, jos sitä kumpikin haluaa ja kemiat pelaa. Ei sitä voi pakottaa. Se on luonnollinen jatkumo asioille tai sitten suunta on toinen. Aikahan sen loppujen lopuksi näyttää.
Ehkä hitaasti kiiruhtaen on parempi kuin päätä pahkaa tuntemattomaan syöksyminen.
Aihe kuitenkin tuntuu olevan tietyllä lailla tabu. Onko ongelma siinä, että minä naisena haluankin itseäni vanhemman miehen seuraa? Olisiko normaalimpaa, jos asia olisi toisinpäin? Mikä siinä herättää ihmetystä? Miettiikö ihmiset sitä, mitä minä siitä saan, tai että mitä vastapuoli siitä saa? Olisiko se kuitenkaan sen kummempaa kuin mahdollisesti hyvää seuraa, keskustelua asioista ja elämästä, hyvää tunnetta uudesta, miellyttävästä ja tempperamenttisesta ihmisestä? Olisiko se sitä elävää elämää?ihmetyttää ja kummastuttaa, että miksei sulle oman ikänen seura kelpaa oisi se luonnollisempaa. mikä vika meissä nuoremmissa on? Eikö yhteiset intressit ois lähämpänä toisiaan saman ikäsillä. Mitä sellasta voi vanhempi mies tarjota johon ei nuorempiki pysty?
- Itsekukin
tosiaan meinaa kirjoitti:
ihmetyttää ja kummastuttaa, että miksei sulle oman ikänen seura kelpaa oisi se luonnollisempaa. mikä vika meissä nuoremmissa on? Eikö yhteiset intressit ois lähämpänä toisiaan saman ikäsillä. Mitä sellasta voi vanhempi mies tarjota johon ei nuorempiki pysty?
Voi hengailla kenen kanssa lystää.Ikäero kahden ihmisen välillä voi lyhytaikaisessa suhteessa olla Kuinka suuri ja m itenkä päin tahansa.Eikä sillä suhteen kestollakaan ole mitään merkitystä.
Varsinaisessa parisuhteessa voi tulla ongelmia erilaisten maailman katsomusten johdosta,ikä ero vaikuttaa siinä.
Eri ikäisten ihmisten maailman kuva voi olla myös rikastuttava tekijä.
Aloittaja kertoi vasta tutustuvansa vanhempaan mieheen.
Anna palaa.Sittenhän tiedät.
Tuossa lähellä yksi 40 rouva toi ulkomaan lomareissulta nuoren rakastajan kotiinsa.Siinä aikansa asustelivat kolmestaan.Ja kun kyllästyi tähän nuoreen mieheen ,laittoi paluupostissa takaisin koti(kehitys)maahansa.
Summa summaarum.Ei sinun tarvitse muilta lupia kysellä touhuillesi. - ollenkaan
Itsekukin kirjoitti:
Voi hengailla kenen kanssa lystää.Ikäero kahden ihmisen välillä voi lyhytaikaisessa suhteessa olla Kuinka suuri ja m itenkä päin tahansa.Eikä sillä suhteen kestollakaan ole mitään merkitystä.
Varsinaisessa parisuhteessa voi tulla ongelmia erilaisten maailman katsomusten johdosta,ikä ero vaikuttaa siinä.
Eri ikäisten ihmisten maailman kuva voi olla myös rikastuttava tekijä.
Aloittaja kertoi vasta tutustuvansa vanhempaan mieheen.
Anna palaa.Sittenhän tiedät.
Tuossa lähellä yksi 40 rouva toi ulkomaan lomareissulta nuoren rakastajan kotiinsa.Siinä aikansa asustelivat kolmestaan.Ja kun kyllästyi tähän nuoreen mieheen ,laittoi paluupostissa takaisin koti(kehitys)maahansa.
Summa summaarum.Ei sinun tarvitse muilta lupia kysellä touhuillesi.samaa mieltä. Joki raja pitää asioilla olla. Ei nuorella tytöllä/naisella voi olla mitään yhteistä itseään paljon vanhemman miehen kanssa. Mistä löytyy edes jutunjuurta mistä keskustella? Tuntuu oudolta ajatus että heilä kovin paljonkaa puhuttavaa olis. Eri elämät eri arvomaailma, mitä samaa. Ei niin mitään. Ei YHTÄÄN mitään.
- toiveesi sitten
hiukan tahtia kirjoitti:
Aihe kuitenkin tuntuu olevan tietyllä lailla tabu. Onko ongelma siinä, että minä naisena haluankin itseäni vanhemman miehen seuraa? Olisiko normaalimpaa, jos asia olisi toisinpäin? Mikä siinä herättää ihmetystä? Miettiikö ihmiset sitä, mitä minä siitä saan, tai että mitä vastapuoli siitä saa? Olisiko se kuitenkaan sen kummempaa kuin mahdollisesti hyvää seuraa, keskustelua asioista ja elämästä, hyvää tunnetta uudesta, miellyttävästä ja tempperamenttisesta ihmisestä? Olisiko se sitä elävää elämää?toteutua kun ei uutta juttua ole tullut? Kävikö mäihä, ja millanen? Mihin jäi se hitaasti kiiruhtaminen?
- Älä pidä meitä
toiveesi sitten kirjoitti:
toteutua kun ei uutta juttua ole tullut? Kävikö mäihä, ja millanen? Mihin jäi se hitaasti kiiruhtaminen?
Jännityksessä.Pääsitkö tutustumaan.
Millainen oli? - paljonko kiinnostaa?
Älä pidä meitä kirjoitti:
Jännityksessä.Pääsitkö tutustumaan.
Millainen oli?On varmaan vanhat ukot taas innossaan. Joo, no huvinsa kullakin.
- jos kävi
toteutua kun ei uutta juttua ole tullut? Kävikö mäihä, ja millanen? Mihin jäi se hitaasti kiiruhtaminen?
tuuri ja viel hyvä semmonen. tuntuu vaan hassulta, ei osaa suhtautuu, en itse ole koskaan ollu tossa tilanteessa. mitäköhä siel naisen päässä nyt pyörii.
- osaksi!
Edelleen kiiruhdetaan hitaasti. Paljon yllätyksiä, hyviä sellaisia jo tällä lyhyelläkin matkalla tullut. Olemme vasta alussa, tulevaisuudesta ei kukaan tiedä. Avoimin mielin ja avoimin sydämin eteenpäin. Maailma on hieno paikka olla ja elää. Hienon ihmisen löytäminen tästä, sanoisinko kylmästä ja sisäänpäin kääntyneestä maailmasta on enemmän kuin pääpotti lotossa.
- sittenkin
osaksi! kirjoitti:
Edelleen kiiruhdetaan hitaasti. Paljon yllätyksiä, hyviä sellaisia jo tällä lyhyelläkin matkalla tullut. Olemme vasta alussa, tulevaisuudesta ei kukaan tiedä. Avoimin mielin ja avoimin sydämin eteenpäin. Maailma on hieno paikka olla ja elää. Hienon ihmisen löytäminen tästä, sanoisinko kylmästä ja sisäänpäin kääntyneestä maailmasta on enemmän kuin pääpotti lotossa.
mielesi ja ajan kanssa päätit katsoa. Hyvä tyttö! Et menetä mitään antamalla itselles aikaa.
- sellasia
osaksi! kirjoitti:
löytää ei ole pahemmin kävellyt vastaan? Mikä tämä teiän systeemi oikein on?
- Tuurinpeliä
sellasia kirjoitti:
löytää ei ole pahemmin kävellyt vastaan? Mikä tämä teiän systeemi oikein on?
Aniharva sieltä mitään mainittavaa voittaa.
Elämässä samoin.
Antaa tuo kyllä muillekin toivoa,jos olet päävoiton löytänyt.Ihanko totta puhut?
Kerro meille millaisen miehen löysit,miten muka tiedät siitä miehestä mitään.
Entäs jos hän onkin huijari? - huijari koijari
Tuurinpeliä kirjoitti:
Elämässä samoin.
Antaa tuo kyllä muillekin toivoa,jos olet päävoiton löytänyt.Ihanko totta puhut?
Entäs jos hän onkin huijari?antaa olla sitten, mutta tuskin nyt kuitenkaan. Tiedän mitä tiedän hänestä, niin kuin hän minusta. Eipä ne tiedot tänne kuulu.
- hehkutit
huijari koijari kirjoitti:
antaa olla sitten, mutta tuskin nyt kuitenkaan. Tiedän mitä tiedän hänestä, niin kuin hän minusta. Eipä ne tiedot tänne kuulu.
ja nyt sitten tukit suusi!!!!
Miksi??? - kaikkea täälläkään
hehkutit kirjoitti:
ja nyt sitten tukit suusi!!!!
Miksi???kerro, pitää jättää jotain arvailujen varaankin. Ei makeaa mahan täydeltä, tulee vielä ähky.
- kannattaakin
Tuurinpeliä kirjoitti:
Elämässä samoin.
Entäs jos hän onkin huijari?miettiä sitä millainen mies on? Jotenkin jotain syvempää vaistoan, ei kait hänkään pelleile, siis tämä aloittaja. elämä ei ole tuuripeliä vaikka niin väität. ehkä tietyiisä jutuissa mut, vahva kuvaus oli aloittajalla toiveistaan,vahva on varmasti ihminenkin tän takana. ja toisaalta niin hellyttävän herkkäsieluinen. uskaltaa kuitenkin elää...
- näppinsä
kannattaakin kirjoitti:
miettiä sitä millainen mies on? Jotenkin jotain syvempää vaistoan, ei kait hänkään pelleile, siis tämä aloittaja. elämä ei ole tuuripeliä vaikka niin väität. ehkä tietyiisä jutuissa mut, vahva kuvaus oli aloittajalla toiveistaan,vahva on varmasti ihminenkin tän takana. ja toisaalta niin hellyttävän herkkäsieluinen. uskaltaa kuitenkin elää...
jos ei ole tarkka. Hyvä kun menee hiljaa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251