Oletteko sopineet treffejä netissä tapaamanne kiinnostavalta vaikuttavan miehen/naisen kanssa ja sitten seura ei olekaan ilmestynyt paikalle?
Millaisia selityksiä on tullut ja onko kerjätty anteeksiantoa ja uutta mahdollisuutta?
Minulle tehtiin oharit, enkä todellankaan ymmärrä miksi. Olen kaunis, fiksu ja kaikintavoin upea ja haluttava nainen. Olikohan se jonkun katkeroituneen luuserin kosto kaikille kauniille naisille? En ole koskaan ollut niin ilkeä, että olisin sitä ansainnut.
Oharit!
26
2428
Vastaukset
- Maddja
Yleensä jos tekee oharit, niin ei miess ota enää jälkikäteen mtn yhteyttä!
Mutta suurin syy tod.näk. on katkeroitunut kammarin poika!- mitenkään tähän
> katkeroitunut kammarin poika!
Miten niin "katkeroitunut"?
Kerran tein erään naikkosen kanssa treffit. Edellisenä päivänä hän sitten soitti ja kysyi: koska me oikein sovittiin tapaavamme ja missä.
Tää jo kuullosti jotenkin oudolta.
Sen jälkeen hän lisäsi: älä sitten pyörry kun näet mut. Se riitti mulle, peruin seuraavana aamuna koko homman.
Ja sekö tekee musta kammarin katkeroituneet pojan?Suksi nyt määritelminesi JK(%KJKJ/!
t. Jeppe stadista - vanhat piiat
jättävät vastaamatta viesteihin ja saapumatta treffeille sitten naisista?
- Jeppe stadista...
mitenkään tähän kirjoitti:
> katkeroitunut kammarin poika!
Miten niin "katkeroitunut"?
Kerran tein erään naikkosen kanssa treffit. Edellisenä päivänä hän sitten soitti ja kysyi: koska me oikein sovittiin tapaavamme ja missä.
Tää jo kuullosti jotenkin oudolta.
Sen jälkeen hän lisäsi: älä sitten pyörry kun näet mut. Se riitti mulle, peruin seuraavana aamuna koko homman.
Ja sekö tekee musta kammarin katkeroituneet pojan?Suksi nyt määritelminesi JK(%KJKJ/!
t. Jeppe stadistaSokkotreffien ollessa kyseessä, voisin ihan hyvin itse sanoa noin eli "Älä sitten pyörry, kun näet minut". Ja se olisi vain huumoria.
- mutta tiedottanut
Olen muutaman kerran peruttanut tapaamisen.
MUTTA olen aina iomoittanut ja ajoissa, että aika ei sovikkaan. Musta ihmisen peruskohteliaisuuteen kuuluu ilmoittaa ettei saavu paikalle. Olipa kyseessä treffit, työelämä, koulu jne.
Syyn ilmoittaminen ei merkkaa mitään, se ei kuulu kenellekään.- Jep jep...
"Musta ihmisen peruskohteliaisuuteen kuuluu ilmoittaa ettei saavu paikalle"
Kohteliaisuutta on kai sekin, kun nainen kysyy kuvaasi, ja lähetät sen hänelle, nainen ei lähetä omaa kuvaansa, vaan katoaa samantien. Nähtävästi kohteliaisuudessa on sallittu tiettyjä poikkeamia naisille.
Selityksiä odotellen... - Tässä'''
Jep jep... kirjoitti:
Kohteliaisuutta on kai sekin, kun nainen kysyy kuvaasi, ja lähetät sen hänelle, nainen ei lähetä omaa kuvaansa, vaan katoaa samantien. Nähtävästi kohteliaisuudessa on sallittu tiettyjä poikkeamia naisille.
Selityksiä odotellen...Mies lähetti kuvansa pyytämättä. Viestiteltiin ja hän pyysi kuvaani, jota minulla ei ole, koska en omista digikameraa. Syytä kuvani lähtettämättömyyteen en kertonut (mitat ja kuvauksen ulkonäöstäni olin kertonut), mutta miehen puolelta viestit lakkasivat.
Onko tämä parisuhteen muodosstaminen valokuvasta kiinni? Olen ilo silmälle, mutta ilman digikameraa. - kysy!
Jep jep... kirjoitti:
Selityksiä odotellen...Älä multa kysy mistään kuvista vittu, mä olen mies ja olen joka kerta lähettänyt kuvan jos joku sitä on pyytänyt.
- Kesapoikanen
Tässä''' kirjoitti:
Mies lähetti kuvansa pyytämättä. Viestiteltiin ja hän pyysi kuvaani, jota minulla ei ole, koska en omista digikameraa. Syytä kuvani lähtettämättömyyteen en kertonut (mitat ja kuvauksen ulkonäöstäni olin kertonut), mutta miehen puolelta viestit lakkasivat.
Onko tämä parisuhteen muodosstaminen valokuvasta kiinni? Olen ilo silmälle, mutta ilman digikameraa.Ei voi olla mahdotonta nykypäivänä saada itseään ikuistettua digitaaliseen muotoon tavalla tai toisella, on digikameroita, kamerapuhelimia, weppikameroita jne. Pyydä ystävältäsi apua jos et osaa.
Jos tähän touhuun lähtee mukaan, niin sen verran pitää valmistautua, että sen kuvan saa lähetettyä. - eekalaN
Jep jep... kirjoitti:
Selityksiä odotellen...Minun selitys on kuvani näkyy profiilissa, eiköhän se riitä.Koko kuva galleriaa sentään vieraille lähetetä noin vain..
- pöksyyn
silläkin kaverilla. Nää on näitä suomi-miehen huonoitsetunto-juttuja.
- Sinkkunainen 40+
Voisiko olla mahdollista, että olet omasta sekä joidenkin henkilöiden mielestä kaunis ja kaikin puolin upea, mutta et esimerkiksi miellyttänyt treffikaveriasi? Kannattaa aina noissa ulkonäköasioissa ottaa huomioon se, että makuja on monenlaisia:) Et ehkä ollut sitä mistä hän pitää. Tiedän, on vaikeaa ajatella realistisesti, mutta niin toimien et ainakaan itseäsi satuta tai pahoita mieltäsi.Jos/kun osaa vetää matalaa profiilia, voi kokea todella mieluisan yllätyksen.
- ... kuin heinän teko
"Olen kaunis, fiksu ja kaikintavoin upea ja haluttava nainen. Olikohan se jonkun katkeroituneen luuserin kosto kaikille kauniille naisille? En ole koskaan ollut niin ilkeä, että olisin sitä ansainnut. "
Keksikää nyt ihmeessä parempia provoja. Näin helppoihin ei jaksa lähteä mukaan.
Lyhemmin ilmaistuna, olet kaikkivoipaisen täydellinen, ja kuten tiedämme omasta mielestään täydellisille ihmisille kelpaa vain paras mahdollinen - täydellinen kumppani.- ap.
Ei tämä ole mikään provo. Mun treffiseura ei oikeasti saapunut paikalle, vaikka olin hänelle lähettänyt valokuvani ja kovasti mies kehui. Olen oikeasti kaunis (koskaan ennen en ole torjutuksi tullut) ja miksi ihmeessä se edes pyysi treffeille jos ei kiinnosta? Ja sitten sillä oli joku tyhmä selitys miks ei päässyt tulemaan. Sit se syytteli mua katkeroituneeksi yms. kun olin siitä vihainen.
Se mies olisi todellakin kelvannut mulle, jos se olisi ollut sitä mitä kertoi olevansa. - olla ihan
ap. kirjoitti:
Ei tämä ole mikään provo. Mun treffiseura ei oikeasti saapunut paikalle, vaikka olin hänelle lähettänyt valokuvani ja kovasti mies kehui. Olen oikeasti kaunis (koskaan ennen en ole torjutuksi tullut) ja miksi ihmeessä se edes pyysi treffeille jos ei kiinnosta? Ja sitten sillä oli joku tyhmä selitys miks ei päässyt tulemaan. Sit se syytteli mua katkeroituneeksi yms. kun olin siitä vihainen.
Se mies olisi todellakin kelvannut mulle, jos se olisi ollut sitä mitä kertoi olevansa.peruspeluri tai varattu ehkä?
- sitten
ap. kirjoitti:
Se mies olisi todellakin kelvannut mulle, jos se olisi ollut sitä mitä kertoi olevansa."Ja sitten sillä oli joku tyhmä selitys miks ei päässyt tulemaan"
mikä se "tyhmä" selitys oli?.
- tapahtuu
Ei kantsi ettiä syytä kenestäkään ellei enää ole kontakstissa kys.henkilöön. Ei auta miettiä ihme selityksiä kun syy voi olla ihan simppeli. Mutta kun ei tiedä niin antaisin vaan olla.
- mies..
Epäilen että kyseessä oli feikki heikki, joka ei uskaltanut tulla esille omalla kuvallaan?
- Deittailia M
"Olen kaunis, fiksu ja kaikintavoin upea ja haluttava nainen"Aivan mahtavaa kun tuntee itsensä ja tietää mitä on!
Olisko ollut piikki joltain "näihin" naisiin kyllästyneeltä...? - kiertääääää
Mä en enää mene millekään nettitreffeille.
Joskus vittuuttani annan vahingon kiertää eli sovin jotain ja jätän väliin.
Syy on kai se että olen saanut tarpeeksi netissä roikuvista naisista jotka jauhavat pelkkää paskaa.
Live-tapaamisissa en tuota tee.- kuin itsellä
Sellaiset miehet, jotka ovat samasta kaupungista kuin nainenkin tekevät just näitä ohareita. Eivät sellaiset miehet, jotka asuvat kauempana naisesta. Mistähän johtunee ?
- eekalaN
Selitys 1. väsyny 2. ei jaksa 3.katooa jälkiä jättämättä selittämättä mitään...Näin toimitaan suomi24:ssa...
Kuitenkin hölmönä uskon et helmen löytää voisin... - tekstisi kertoo
jo jotakin.
>Olen kaunis, fiksu ja kaikintavoin upea ja haluttava nainen.<
Kuulostatpa tosi fiksulta naiselta, heh. No totuus on kait se että treffailija ei päässyt tulemaan, tai haluaa tahallaan vedättää, tai tuli pupu pöksyyn ym ym. Minulta olisi tullut kirjalliset pakit jo kirjoitteluvaiheessa ennen treffien sopimista, jos tuolla tavalla itsestäsi juttelet ihan tosissasi ilma huumorin häivääkään.- ap.
Onko se nyt niin väärin tietää näyttävänsä hyvältä? En minä sitä sentään kaikille toitota ja itseäni jatkuvasti kehu. Saan kehuja ihan tarpeeksi muutenkin. Kyllä jokainen kaunis nainen itsekin tietää olevansa kaunis ja pointtini oli, että ei hän ainakaan ulkoisen olemukseni vuoksi ohareita tehnyt. Ei hän sentään ainut mies maailmassa ole, mutta on tollainen käytös todella ilkeää. Itse en tekisi noin. Eikä tuota voi verrata siihen että jättää netissä vastaamatta viesteihin. Minulla kuitenkin meni useampi tunti päivästä hukkaan sen ääliön vuoksi.
Oharit jos tulee mistä tahansa syystä ilman ennakkovaroitusta, unohdan naisen saman tien.
- ----------------
Lähetä linkki omasta kuvastasi ja profiilistasi, niin lukijat saavat todisteita kauneudestasi ja fiksuudestasi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261