Mies, koska nainen katsoi sinua...

cookos

silmiin? Mitä katse kertoi..?

8

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain kränää oli, niin se alkoi tuijottaa mua.

• cookos

vaimosta kyse..hmm..ei kovin usein. Nii, eipä kovin usein tule katsottua puolisoa, kun eihän sitä näekään.
        Voishan sitä vaikka sopia, että tänä iltana katsotaan toisiammae kauniisti silmiin, vaikka mikä olis..toimiskohan? ei.

• cookos kirjoitti:

vaimosta kyse..hmm..ei kovin usein. Nii, eipä kovin usein tule katsottua puolisoa, kun eihän sitä näekään.
        Voishan sitä vaikka sopia, että tänä iltana katsotaan toisiammae kauniisti silmiin, vaikka mikä olis..toimiskohan? ei.

..."kiusaantuneeksi", jos joku yrittääkään katsoa minua silmiin. Ei pidä siitä.

• cookos
        Richartti kirjoitti:

..."kiusaantuneeksi", jos joku yrittääkään katsoa minua silmiin. Ei pidä siitä.

minäkin ujostelen, jos mua katsotaan pitkään silmiin. Vaikka tutustuminen jo lähtee siitä, että katsoo toista silmiin..suoraan.
        Jos kaartelee, haluaa paeta jotain, karata.

• ödslkjcd

naiset, ei se katse kerro mitään, vaan suu kertoo jos kertoo. Mihinkään signaaleihin ei kannata luottaa, sillä niin väärin niillä arvauksilla on tapana mennä.

• cookos

siis teksti, mikä sieltä tulee ulos vai suun asento?
        Mä en luota kuin silmiin...ne kerto kaiken. Silmät on sielun peili. Miehen puhe voi olla mitä vaan, mutta silmät ei valehtele.

• ödslkjcd
        cookos kirjoitti:

siis teksti, mikä sieltä tulee ulos vai suun asento?
        Mä en luota kuin silmiin...ne kerto kaiken. Silmät on sielun peili. Miehen puhe voi olla mitä vaan, mutta silmät ei valehtele.

"siis teksti, mikä sieltä tulee ulos vai suun asento?"

Ei voi olla näin vaikeeta, tietenkin se loogisempi vaihtoehto, ei siis suun asento, vaan ne sanat, joita sieltä suusta tulevat ulos.

• En tiedä

mitä kertoi.

En ole ajatuksenlukija.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11029
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8377
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5300
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2041
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1796
    Aihe