silmiin? Mitä katse kertoi..?
Mies, koska nainen katsoi sinua...
8
391
Vastaukset
Jotain kränää oli, niin se alkoi tuijottaa mua.
- cookos
vaimosta kyse..hmm..ei kovin usein. Nii, eipä kovin usein tule katsottua puolisoa, kun eihän sitä näekään.
Voishan sitä vaikka sopia, että tänä iltana katsotaan toisiammae kauniisti silmiin, vaikka mikä olis..toimiskohan? ei. cookos kirjoitti:
vaimosta kyse..hmm..ei kovin usein. Nii, eipä kovin usein tule katsottua puolisoa, kun eihän sitä näekään.
Voishan sitä vaikka sopia, että tänä iltana katsotaan toisiammae kauniisti silmiin, vaikka mikä olis..toimiskohan? ei...."kiusaantuneeksi", jos joku yrittääkään katsoa minua silmiin. Ei pidä siitä.
- cookos
Richartti kirjoitti:
..."kiusaantuneeksi", jos joku yrittääkään katsoa minua silmiin. Ei pidä siitä.
minäkin ujostelen, jos mua katsotaan pitkään silmiin. Vaikka tutustuminen jo lähtee siitä, että katsoo toista silmiin..suoraan.
Jos kaartelee, haluaa paeta jotain, karata.
- ödslkjcd
naiset, ei se katse kerro mitään, vaan suu kertoo jos kertoo. Mihinkään signaaleihin ei kannata luottaa, sillä niin väärin niillä arvauksilla on tapana mennä.
- cookos
siis teksti, mikä sieltä tulee ulos vai suun asento?
Mä en luota kuin silmiin...ne kerto kaiken. Silmät on sielun peili. Miehen puhe voi olla mitä vaan, mutta silmät ei valehtele. - ödslkjcd
cookos kirjoitti:
siis teksti, mikä sieltä tulee ulos vai suun asento?
Mä en luota kuin silmiin...ne kerto kaiken. Silmät on sielun peili. Miehen puhe voi olla mitä vaan, mutta silmät ei valehtele."siis teksti, mikä sieltä tulee ulos vai suun asento?"
Ei voi olla näin vaikeeta, tietenkin se loogisempi vaihtoehto, ei siis suun asento, vaan ne sanat, joita sieltä suusta tulevat ulos.
- En tiedä
mitä kertoi.
En ole ajatuksenlukija.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796