Häiriömerkintä luottotiodoissa ja pitäs vaihtaa auto,onnistuuko saamaan autoa luotolla´vai pitääkö odottaa että häiriö merkintä poistuu 3v päästä?
Häiriömerkintä...
9
1186
Vastaukset
- ei välttämättä
jos häiriövalo palaa niin kokeile nollata muisti, ei välttämättä ole vakava vika.
- autonvaihto
En nyt oikein tota ymmärtänyt mut tais toi vastaus olla mitä sattuu...
- ++??
autonvaihto kirjoitti:
En nyt oikein tota ymmärtänyt mut tais toi vastaus olla mitä sattuu...
Vastaaja käsitti kysymyksesi väärin, luuli että häiriömerkintä on autossa! Mulla ei tietoa asiasta.
- tiedossa
++?? kirjoitti:
Vastaaja käsitti kysymyksesi väärin, luuli että häiriömerkintä on autossa! Mulla ei tietoa asiasta.
Jos funtsitaan miksi häiriömerkintöjä ylipäätänsä kirjataan... ne ovat varoituksia muille luotonantajille että älä luota tähän tyyppiin, ei hoida maksujaan...
Autonmyyjä ottaa riskin jos suostuu luottoon.... varsinkin kun juuri on varoitettu että kyseessä on epävarma tapaus - autokauppias
tiedossa kirjoitti:
Jos funtsitaan miksi häiriömerkintöjä ylipäätänsä kirjataan... ne ovat varoituksia muille luotonantajille että älä luota tähän tyyppiin, ei hoida maksujaan...
Autonmyyjä ottaa riskin jos suostuu luottoon.... varsinkin kun juuri on varoitettu että kyseessä on epävarma tapausJos yleinen maksuhäiriömerkintä on, niin eipä taida autonvaihto onnistua. Tosiasiahan on että automyyjät tai -liikkeet eivät autoa rahoita vaan rahoitusyhtiöt. Ne eivät luottoa anna jos häiriömerkintä on. Jotkut pikkuliikkeet saattavat rahoittaa itse, mutta korot ovat kyllä sitten "aika tukevat".... Mutta yrittänyttähän ei laiteta, vai miten se oli..
- riskitapaus.....
Muutamia JOBBAREITA löytyy, joilla v-mafian rahoitus. Jos maksut myöhästyy, niin hoono soomi puhuvat kaljupäät tulevat perimään velkaa.
Ja myyntihinnasta ei sitten tingitä senttiäkään -> eli ylihintaa tiedossa.
Odota. - ssaann
Jos olisit myymässä autoa luotolla, myisitkö henkilölle joka ei ole pystynyt pitämään raha-asioistaan huolta?
- Punainen nimi
Kokemusta on, ainakin Auto-Expert Ekroos rahoittaa, vaikka olisi häiriömerkintä.
- autokauppias
Ko. liike rahoittaakin auton itse, ei rahoitusyhtiö... Korko ei varmasti ole alkaen 1,9% ilman muita kuluja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770