Onkohan lopulta niin, että naista, joka olis nähnyt muutakin
kuin paikalliset kylpylät ja lukenut muutakin kuin hertta-sarjaa,
ja diggailisi muitakin kuin Lauri Tähkää????
40-50 naisissa näitä riittää...
Miten vois innostua?!
Ei ziisus!
9
1091
Vastaukset
- Late Tähkä
ehdit kyllä saada vanhempaa naista. Yritä nyt olla ikäistesi mittainen, more Jyvä.
- Yli 40v...+
Löytyy naisia yli 40v. Jotka kulkee farkuissa, tanssii rokkia, ei meikkaa virheitään piiloon sentin meikki kerroksen alle. Ei tarvitse korsetteja pitämään piilossa vyötärölle kertynyttä ylimääräistä "kudosta.." Ei himo urheilioita jolla yritetään saada väkisin nuoruus takaisin. Novellit kivoja luettavia, vetää täysin vertansa miesten Tekniikan Maailmalle. Minä yksi tälläinen...Kelpaako kenellekkään?
- aikuinen nainen
En tiedä mistä olet naisia etsinyt mutta kyllä meitä löytyy jotka kuuntelee muutakin kuin Tähkää. Onko Hertta-sarja vielä olemassa? Sitä olen lukenut joskus nuorena tyttöänä mutta nyt haen lukemiset kirjastosta ja sieltä löytyy paljon muutakin luettavaa.
- tässä näin
Jos sinulla on profiili, muokkaa sitä tavalla, josta esim.Tähkän diggailijat ymmärtävät siirtyä seuraavaan.
Esitä toivomus, että Hertta-sarjojen ym.lueskelijat eivät ehkä vastaa sitä, mitä sieltä etsit.
Elikkä kerro selkeästi jo profiilissasi, minkälainen nainen on hakusessa. - ikinä kuullu
Luetaan vaan kuule oikeita kirjoja ja digataan muuta musiikkia.
Tai oikeestaan Latella on parikin hyvöö biisiä
http://www.youtube.com/watch?v=9OHSHtkqJ4c
L0L - noihin
Vittu, mä olen ainakin täysin kyllästynyt näihin 40 - 45 vuotiaisiin naisiin. Hertta-sarjaa sun muuta skeidaa luetaan, ihannoidaan ritareista & prinsseistä vaikka naama on rumempi kuolaavalla bulldogilla.
Viestit eivät sisällä sisällöltään malliin: taidan huomenna mennä aamuvuoroon, taidan viedän koiran kuselle jne. EI vois vähempää kiinnostaa tiedottaminen koiran kusettamisesta!
Perseestä koko ko. ikäluokkka.- ja kuvalliselle
Kysy myös,vastaako kuva ulkonäköä. Voit myös pyytää uusia kuvia tarjokkaalta.
On kuitenkin mietittävä myös oman viestin sisältöä, omaa ulkonäköä ja sitä, ovatko omat odotukset
kohtuullisia omiin ominaisuuksiin nähden.
Meidän epätäydellisten ihmisten on tyydyttävä siihen, että vastapuolellakin on omia heikkouksia. - Vanhenen vaan
Et taida tajuta että sinä kans vielä joskus yli 40v. Sitten kuulut tähän joukkoon jotka sinun mielestä rumia, ällöjä ja vaikka mitä. Mitäs ajattelet sitten....
- yleistä
mä oon yli 50 v, kuuntelen heviä, käytän nahka-asuja ja vihaan romantiikkaa ....
valitse oikea nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328