Tällä palstalla ei kärsi vaimon sanoa että hän kärvistelee seksin puutteessa siksi kun mies pettää.
Sitähän ei usko kukaan
Ystävät totuus tekee todellakin joskus
6
828
Vastaukset
- kyllä
mä uskon. Sellainen mies oli joskus itsellänikin.
Erosta on yli 5 vuotta ja nyt se pettää sitä nykyistä.- samanmoinen OLI
Vaan ei ole enää !
Vehje lötkynä aina, kun piti puuhiin ruveta oman muijan kanssa, kun oli pussit tyhjennetty jossain salarakkaaseen ja oma muija kotona kärsi puutteesta ! - Varmuustekijä
samanmoinen OLI kirjoitti:
Vaan ei ole enää !
Vehje lötkynä aina, kun piti puuhiin ruveta oman muijan kanssa, kun oli pussit tyhjennetty jossain salarakkaaseen ja oma muija kotona kärsi puutteesta !sinä olitkin se salarakas ja aito rakas olikin jossain sielä missä ne kassit tyhjättiin? Heikko ego ennenkaikkea, toinen salarakas, minä muija.
- niin et jää ilman
seksiä
- ivaamatta
tilannettasi, heittäisin vastakysymyksen.
Uskooko kukaan että asia voi olla myös toisinpäin?
Vai miksi vaimo pihtaa kun muuten kuulemma niin kovasti rakastaa.
Heittää ihan huuhaa juttuja ettei seksi olis sille tärkeetä, kovastippa on muuttunu???
Mä kun oon antanu itseni ymmärtää että nainen olis tässä iässä aktiivisimmillaan.
Ollaan sentään vasta keski-iän kynnyksellä ja seksiä max kerta viikko.
Välillä sekin menee ohi jostain kumman syystä.- erilaisia
toiset hyvin seksuaalisia ja toisille voi riittaa seksi pari kertaa vuodessa.Pääasia että jokainen itse tietää mitä tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921475Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva195924- 123832
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693