Uutta porukkaa kasaan?

Moikka kaikille!

Löytyisikö elämään ja painonhallintaan rennosti suhtautuvaa porukkaa kasaan? :)
Itse olen parikymppinen opiskelija/töissä käyvä, naispuolinen immeinen ja olisi mukava jakaa kokemuksia, mietteitä ja kaikkea maan & taivaan väliltä samanhenkisten ihmisten kanssa.

Viime vuoden helmikuussa alkoi oma elämäntaparemonttini, toisin sanoen täysin uusi elämä. Painoa seurailin aktiivisesti parin kuukauden ajan, minkä jälkeen asetin tavoitteekseni vain pysyä saavutetussa painossa. Viikko sitten päätin että nyt on aika saada loputkin ylimääräiset kilot karisemaan!

Tällaiselta näyttää viikkoseuranta viime kevään osalta:

1.2.2008. 110,0 kg [BMI 38,1]
8.2.2008. 107,5 kg
15.2.2008. 104,7 kg
22.2.2008. 104,7 kg
29.2.2008. 102,9 kg
7.3.2008. -
14.3.2008. 101,1 kg
21.3.2008. 100,1 kg
28.3.2008. 98,7 kg
4.4.2008. 98,0 kg
11.4.2008. 97,6 kg
18.4.2008. 95,9 kg
25.4.2008. 95,8 kg

..ja nyt ajattelin lähteä jatkamaan samalla linjalla (eli joka perjantai koittaa totuuden hetki vaa'alla):

30.1.2009. 92,5 kg
6.2.2009. 89,6 kg [BMI 30,8]
13.2.2009. ? kg

Lähtömitat olivat tosiaan päätähuimaavat 110 kg/170 cm, tavoitteena on päästä jonnekkin 65-70 kg:n kieppeille. Peili sen kai kertoo parhaiten. :)

Mutta eipä tässä kummempia, hyvää viikonloppua kaikille ja toivottavasti saadaan hyvä porukka kasaan! =)

29

1045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lacri

Täällä olis myös parikymppinen nainen, joka haluis tosiaan painon putoavan ja ehkä tämä inspiroisi enemmän kuin ihan yksinään huhkiminen.. :)
      Kerropa miten oot liikkunut/syönyt kun oot saanut painoa alas ja myös pidettyä sen siellä? :)
      Mulla lähtöpaino:
      6.2.09 n. 87kg (ei ole digitaalista vaakaa, tarttee varmaan hankkia.. :) )

• Juu, kyllä se niin on että porukassa kun vääntää niin saa sitä tukea ja motivaatiota toisten kommenteista ja kokemuksista.

Ihan tavallisella kotiruoalla sitä ollaan elelty, välillä tottakai on tullut herkuteltuakin. :)
        En missään vaiheessa ole laskenut kaloreita, käyttänyt mitään "laihdu-satakiloa-viidessä-minuutissa" -kuureja tai muitakaan ihmekonsteja, vaan yksinkertaisesti opetellut lukemaan tuoteselosteita ja etsinyt vaihtoehtoja niille vanhoille tavoille. Einekset jätin lähes kokonaan pois ja vaihdoin vähärasvaisiin tuotteisiin. Mutta siis ihan "tavallista" ruokaa olen syönyt. :)

Lenkkeilyä olen aina harrastanut, mutta nyt vain lisäsin vauhtia lenkeille ja tarkoitus olisi alkaa juoksemaankin jossain vaiheessa. Crosstraineria tulee kans rääkättyä joitakin kertoja viikossa. Siihen päälle vielä punttitreeniä/lihaskuntoharjoittelua. Fyysisesti raskas duunikin kuluttaa oman osansa kiloista.

Kannattaa kyllä hankkia digivaaka, saa vähän tarkemmin seurailtua tuloksia. Ja jos se näyttää vähän epätoivotumpia lukuja niin voi pistää sen piikkiin, että piru kun ei nämä digitaaliset romut tiedä mistään mitään. ;)

• OmeNainen

Moi!

Olen 29 vuotias nainen, opettelen tässä vaiheessa elämää syömään ja liikkumaan :) eli tarkoitus olisi yksinkertaisesti kuluttaa enemmän kuin syö, eikä toisinpäin, kuten tähän asti. Olen 168cm pitkä ja painoa seuraavasti:

6.2 87,4kg (BMI 31)

Omalla kohdallani tarvitsisin juuri tällaisen ryhmän tuomaa puhtia, ja perjantai-punnitus tuo myös intoa tähän hommaan.

• Kesäksikuntoilija

Moi! Oon myöskin laihduttamassa, kesällä ois tarkotus olla bikinikunnossa! :) Käy lukemassa blogiani osoitteessa www.kesaksikuntoon2009.blogspot.com!

• hattarallallaa

Moikka olen 21-vuotias omenavartaloinen nainen. Minullakin nuo mitat alkavat jo päätä huimata. 113.5kg/ 173cm eli BMI on huikeat 37.9. Kevään mittaan olisi tarkoitus saada painoa pois ja joskus tulevaisuudessa puntari voisi näyttää 60-65kg. Mutta niin kuin aloittaja jo sanoikin, peili sen parhaiten kertoo.

Minulle tälläinen ryhmä voisi antaa sitä kaivattua tukea tässä kilojen tiputtelun lomassa. Eli ei muuta kuin ensi perjantaita ja puntarin tapaamista odottelemaan! :)

• lacri

Piti tulla avautumaan tänne ajatuksista.. Poikaystävä osti eilen kaikenlaista hyvää, mm. sipsejä, vanukasta jne.. en aio niitä syödä, mutta tuntuu pahalta katsella vierestä kun toinen herkuttelee.. ja tuntuu siltä että tekee niin tahallaan, koska on itse sitä mieltä ettei mun tarvitsisi laihduttaa.. no, kai se tästä menee kun vaan on tahdonvoimaa.. :)

Sitten tuli myös mieleen, että ainakin itse seurailisin esim. vyötärön kaventumista ja kun tänä aamuna mittasin, tulos näytti tältä:

8.2.09 100cm (vyötärö, navan kohdalta)

Tarvitsee alkaa tästä lähin perjantaisin mittaamaan tuokin punnitsemisen yhteydessä..

Ja kun tuota inspiraatiota mietin, niin mieleen tuli parin vuoden takainen jonkin tuotteen kylkiäinen; askelmittari! Muistelisin lukeneeni jostain että 15000 askelta päivässä riittää laihduttamaan.. Täytyypä kokeilla tuota mittaria tosiaan, jospa sitä liikkuisi enemmän.. :)

Jep.. tämä tältä kertaa.. :)

• alussa 110 ja tavoite 75

ihan kuin olisin omia lukemiani katsellut...ja perjantai on minunkin "tuomiopäiväni".Tällä hetkellä, tai siis perjantaina vaaka näytti 86,9 ! suunnitelman mukaan olisi pitänyt olla pienempi lukema.Jotenkin pelottaa että repsahtaa ja paino alkaa nousta!
      Nyt on vaan jotenkin kaikki jämähtänyt paikoilleen!
      jospa vertaistuesta olisi apua? Mulla vaan on ikää tuplasti,se mitä sinulla.Jos ei se haittaa niin innolla lähtisin mukaan.:)

• miuku-83

Moikka!
      Olen 26v nainen ja laihduttaa pitäisi ainakin vielä 17kg.
      Olen nyt laihtunut 5kg ja aiemmin laihduttanut nämä kaikki ylimääräset pois mutta tulivat vuosien ja raskauden myötä takaisin =(
      Jospa tällä kertaa onnistuisi pysyvästi laihtumaan ja älyäisi sitä painoa tarkkailla myös laihdutuksen jälkeenkin,heh
      Painan nyt 76-77kg ja pituutta huimat 160cm.

• H-H

Minäkin haluan vielä tunkea mukaan porukkaan. Olen 25-vuotias myös työssä käyvä/opiskeleva nainen. Tavoitteenani on laihduttaa n. 8-13kg ihan rauhalliseen tahtiin. Mitat ovat tällä hetkellä 160cm/68kg. Paino tavoitteena on siis saavuttaa 55-60kg paino. Liikuntapuoli minulla on mielestäni ihan kunnossa, käyn salilla pari kertaa viikossa ja juoksulenkillä kolme kertaa viikossa. Lisäksi jaksamisen/huvittamisen mukaan poljen silloin tällöin kuntopyörällä ja nyt talvella olen käynyt hiihtämässä. Näiden lisäksi ulkoilen koiran kanssa joka päivä.

Runsas liikunta ei kuitenkaan ainakaan minun tapauksessani korvaa sitä että olen toivoton ahmatti siinä mitä ruokaan ja herkkuihin tulee. Olen todella perso makealle ja joka päivä tekisi mieli herkutella enemmän tai vähemmän. Nyt haluaisinkin saada ruokapuolen jollain tavalla kuntoon niin että pääsisin ainakin tästä ylipainosta eroon.

Nyt lähden tästä kyllä koiran kanssa vielä ulos. Kirjoitellaan kaikki vähän kuulumisia vaikka jo ennen sitä perjantain totuuden hetkeä.

• Bikinit-09

Hei, haluan kans tänne!KEsään mennessä on pakko saada kiloja pois. Vuosi vuodelta vaan tulee aina enemmän painoa!! Olen jo 40v eikä laihtuminen todellakaan ole tässä iässä enää helppoa, sitä on tottunut jo syömään ja juomaan niin hyvin...(kulinaristi selostaa....)

Aloitin eilen aamulla Nutrilett-kuurin (5 päivää pelkällä Nutriletilla, huh). Toinen päivä menossa ja vaikuttaa että tällä saa hyvän startin laihduttamiselle! Vuorokaudessa lähti 700grammaa mutta katsotaan mitä on mennyt perjantaina jos yhdessä pidetään sitä punnituspäivänä. Parempi se on kuin maanantai;).

Mulla on n.10-20kg ylipainoa mutta jos saan 10kg pois olen tyytyväinen.

Lähtötilanne oli loppiaisena josta aloin laskemaan.

6.1. 95,5kg
      9.2. 94,4kg
      10.2 93,7kg

Olen 179cm pitkä ja painoindeksi on nyt 29.
      Tästä pitää suunta olla vain alaspäin.

Suosittelen tätä Nutrilettia, rahaa ei kannata miettiä, maksaa se ruokakin ja tästä paketista saa kaikki vitamiinit joita tarvitsee!

Jos jaksaisin lähtisin vielä tänään kuntosalille...

Tsemppiä kaikille!!!
      t. Bikinit eli Mari

• marshmellow

Olen parikymppinen opiskelijatyttönen, jolla on myös laihdutusprojekti meneillään.

Itselläni kilot tulivat kun lähdin kotonta äidin terveellisten ruokien keskeltä opiskelemaan einesten siivittämänä. Rakastan myös kaikkea makeaa ja suklaata ja olen myös parantumaton tunnesyöppö.

Olen 160cm ja 88,4kg(viime torstaina)eli olisi se 30 kiloa tarkoitus pudottaa. Tosin väliaikatavoite on se kolme kiloa. Kuulun myös painonvartijoihin ja lasken pisteitä mutta en koe saavani ryhmästä "ikäistäni" tukea kun kaikki muut osallistujat ovat siinä 60 vuotta ja eteenpäin:/ Joten löytyisiköhän täältä sitä potkua ja tsemppiä tähän ikuisuus projektiin..

• o.m.t

tääl ois viel yks joka tahtoo mukaan. olen 20v. 164cm 68-69kg(vähän heittelee) ja ois tarkotus päästä tonne 55-58kg, vähän peilin mukaan :) paheeni on kaikki makea, joita pystyisin syömään ihan älyttömiä määriä ja kun yhen ottaa niin homma lähtee käsistä! ;) eli tarkotus olis vähän laskea kaloreita ja syödä kotiruokaa painotettuna kanalla ja kalalla. ja sitten sitä liikuntaaliikuntaa.. oisko ryhmälle mitään nimeä niin osais ettiä sitte täältä muiden joukosta? tsempit!

• lacri

Jep.. elikkä huomaa että on turhat nesteet lähteneet liikkeelle..

13.2.09 83kg ja vyötärö navan kohdalta 98cm

eli -4kg ja -2cm viime viikon perjantaista.
      Ihan hyvä fiilis, ainoastaan jalat on kipeät kun on kävellyt niin paljon.. :)

• Hyvä homma että saatiin näin iso porukka kasaan! :)

Itselläni on vierähtänyt viikko työkiireiden takia kuin siivillä, joten en ehtinyt tänne kirjoitella. Ja lacri, tiedän niin hyvin tuon tunteen kun toiset herkuttelevat ja itse kieltäytyy kauniisti. Viime vuonna kun aloitin tämän projektin ja asuin vielä kotona, niin tuntui kuin perhe olisi kantanut ihan kiusallaan kaikkia herkkuja kaappeihin. Mutta kyllä se siitä sitten helpotti. :)

Sitten niitä lukemia:

30.1.2009. 92,5 kg
        13.2.2009. 87,7 kg

Eli alaspäin mentiin ihan mukavasti, johtui varmaan siitä kun olen syönyt kiireen takia vähän miten sattuu. Mutta kyllä se siitä vielä tasoittuu.

Ja niitä nimiehdotuksia voisi vaikka laittaa tänne, niin valitaan sitten niistä osuvin. :)

• H-H

Mulla oli paino tänä aamuna 67,7kg eli 300g on lähtenyt maanantaista jolloin aloitin. Mulla on vähän hitaampi tahti näemmä :)

Mulla tuli muuten yksi hyvä juttu mieleen kun luin ton AudreyKrycekin kannanoton tosta herkuttelevasta perheestä. Tää ei kyllä toimi herkuttelevaan perheeseen kuin vain siinä tapauksessa että itse on se henkilö joka hoitaa perheen ruokaostokset. Herkuttelevaan poikaystävään tää toimii hyvin (ainakin meillä on toiminut) Asian ydin on siinä, että älä päästä miestä kauppaan! (toimii parhaiten tietysti jos asutte yhdessä) Silloin kun käyt itse kaupassa sinun on paljon helpompi jättää ne herkut kauppaan. Sitten kun olet jatkanut tätä tarpeeksi kauan niin jossain vaiheessa mies alkaa marisemaan että kun et ikinä osta mitään hyvää ja aina pitää syödä vain terveellistä ruokaa. Tähän taas on ratkaisu se, että kysyt aina mieheltä että mitä haluat kaupasta että haluatko jotain hyvää. Sitten tuot miehelle sen mitä hän on pyytänyt. (itse olen jo luvannut tänään ostaa ukolle kaksi pussia sipsejä viikonlopuksi). Sitten se mikä on koko jutun pointti: Se mitä mies halusi ja mitä hänelle ostit oli pelkästään vain miehen syötäväksi. Ei sinun! Jos itse haluat myös herkutella on sinun ostettava itsellesi omat herkut jotka ovat vain sinulle. Näin sinun on helpompi kontrolloida syömistesi määrää, etkä ole houkutuksille altis koska voit jo kaupassa päättää että kun ostat miehelle esim. vanukasta, että mahdankohan itse tarvita vanukasta tänään vain selviänkö ilman.

Yritän vielä tiivistää nämä pääasiat kun saattoi olla vähän sekava sepustus:
        1. Hoida kaupassa käynti itse ja mielellään yksin.
        2. Kysy aina toiselta osapuolelta haluaako hän jotain hyvää kaupasta ja jos haluaa niin tuo se hänelle.
        3. Muista että ne herkut jotka ostit hänelle, kuuluvat ainoastaan hänelle. Jos itse haluat herkutetella on sinun ostettava itsellesi omat herkut jotka kuuluvat vain sinulle.
        4. Jos mies herkuttelee ja kysyy että haluatko maistaa tai otatko vähän niin ota ihmeessä VÄHÄN! Ethän ravintolassakaan jos mies kysyisi että haluatko vähän maistaa hänen annoksestaan, niin et söisi puolta koko annoksesta maistaaksesi vähän.

Tärkeintä on siis välttää yllätykset käymällä itse kaupassa sekä tehdä selkeä jako siitä mikä on hänen ja mikä on sinun.

Itse toimin tällä tavalla ja se tosiaankin auttaa ainakin vähentämään kiusauksia. En ole tietenkään miehelleni tästä kertonut kun sehän saattaisi pilata koko jutun. Varsinkin siinä tapauksessa jos mies tosiaankin ostaisi herkkuja aina tahallaan vain kiusatakseen.

• miuku-83
        AudreyKrycek kirjoitti:

Hyvä homma että saatiin näin iso porukka kasaan! :)

Itselläni on vierähtänyt viikko työkiireiden takia kuin siivillä, joten en ehtinyt tänne kirjoitella. Ja lacri, tiedän niin hyvin tuon tunteen kun toiset herkuttelevat ja itse kieltäytyy kauniisti. Viime vuonna kun aloitin tämän projektin ja asuin vielä kotona, niin tuntui kuin perhe olisi kantanut ihan kiusallaan kaikkia herkkuja kaappeihin. Mutta kyllä se siitä sitten helpotti. :)

Sitten niitä lukemia:

30.1.2009. 92,5 kg
        13.2.2009. 87,7 kg

Eli alaspäin mentiin ihan mukavasti, johtui varmaan siitä kun olen syönyt kiireen takia vähän miten sattuu. Mutta kyllä se siitä vielä tasoittuu.

Ja niitä nimiehdotuksia voisi vaikka laittaa tänne, niin valitaan sitten niistä osuvin. :)

Multakin oli -1kg lähtenyt.
        Tänään jos menis kokeilemaan luistelua lasten kanssa.
        Tsemppiä kaikille seuraavaan viikkoon!!

• Mia72

Lähden innolla mukaan, juuri tälläistä olen kaivannut! Joukossa on voimaa! ;)

13.2 84,2kg, pituus 167cm.

• hattarallallaa

Tällä viikolla vietettiin sitten synttäreitä ja herkkuja jäi yli aika lailla. Niitä napostellessa on tämä viikko mennyt, mutta ilman tätä laihdutuspäätöstä olisin napostellut enemmän. Tällä viikolla on kuitenkin myös lenkkeilty ja siksi olo on paljon virkeämpi!

Tänä aamuna vaaka kuitenkin näytti 112kg eli 1,5kg on pudonnut viikon takaisesta.Ilman syöpöttelyä olisi varmasti lähtenyt enemmänkin, sillä alussahan kaikki turhat nesteet poistuvat. Ensi viikolla sitten.:)

• o.m.t

heippa. onnea kaikille lähteneistä kiloista! :) mä taidan mennä tohon vaa`alle vasta ens pe, kun vasta pari päivää sitten aloin punnitsemaan.. eilen ja tänään on tullut vähän syötyä keksiä, mutta koitampa syödä kevyemmät ateriat. tarkotus ois vielä uimaan tänään mennä tai lenkille, kun kerrankin ois noin hyvä ilmakin :) palaamisiin..

• KiloKaisa

Viime kesänä aloitin varovaisen painonpudotuksen. Hiljaa hyvä tulee. Ei näitä kiloja yhdessä yötä ole kerätty. Tarkoituksena laihduttaa sellaiset 30 kiloa.
      Viime kesänä vaaka näytti huimat 89 kg.
      Tarkoituksena saada painoa sinne 60 kilon hujakoille.
      Nyt painoa 83 kiloa.

• H-H

Mitäs muille ryhmäläisille kuuluu? Itse yritän täällä kovasti taistella mielitekoja vastaan. Tekee niin hirveästi mieli vaan syödä ja syödä. Viime viikonloppunakin ahdoin itseeni suklaata ja popcornia kuin viimeistä päivää. Herkuttelun sain onneksi katkaistua heti maanantaihin mutta tätä muuta syömistä en! Eilenkin illalla kun olin jo syönyt päivän ruoat niin illalla iski vielä niin kova ruoan himo että oli pakko syödä vielä omena, banaani ja appelsiini. Ei toi tietenkään kuullosta kovin pahalta kun on hedelmiä ahminut, mutta ihan sama se on kun ne oli kuitenkin täysin ylimääräisiä ja näin hidastavat laihtumista. Yli kulutuksen ei onneksi mennyt.

Mun olisi jo pakko jotenkin saada toi syöminen kuriin. Tein itselleni neljän kuukauden treeniohjelman joka huipentuu 1/2 maratoniin kesäkuun lopussa. Siihen mennessä pitäisi saada ainakin 6kg pois. Helpommin sanottu kun tehty, sillä yritän nyt jo laihduttaa mahdollisimman rauhallisesti ettei suorituskyky huonontuisi. Sitten kun syön vähänkin jotain suunnittelematonta niin päivä on sillä mitätöity. Mitenköhän tän pakkosyömisen saisi kuriin? Eilenkin se meni niin että ihan kuin mun olisi tosiaankin ollut ihan pakko syödä vielä omena banaani ja appelsiini. Sitten kun olin ne syönyt niin vatsa olikin jo niin täynnä että ihan kadutti se syöminen. Yleensä mua ei nimittäin ikinä jälkeenpäin harmita että meninkin taas syömään jotain. Täytyy nyt vaan kovasti toivoa että tää tavoitteellinen treenaaminen auttaisi saamaan sitä motivaatiota että pystyisin seuraavalla kerralla jättämään sen omenan banaanin ja appelsiinin syömättä.

Kertokaapas muutkin että mikä teillä on se syy että miksi laihdutatte ja mistä saatte motivaatiota? Itse laihdutan ensinnäkin siksi, että olen ylipainoinen. Ei tässä olisi kuin vähän reilu neljä kiloa normaalipainoon, mutta tuntuu että ne kilot ovat kyllä sitten tiukassa. Toinen syy miksi haluan pudottaa painoa ja mistä yritän myös saada sitä motivaatiota on se, että kevyempänä pääsee vähän kovempaa, eli parempi aika sitten kesäkuun 1/2maratonilla.

Tulipas taas kurjoitettua...kertokaa kuulumiset ja hyvää viikon jatkoa kaikille!

• Flunssan kourissa on kärvistelty koko viikko, joten enpä ihmeitä odottele huomisen punnituksen suhteen. Syömiset ja liikkumiset on jäänyt äärimmäisen vähiin, mutta nestettä on kertynyt ja olo on selvästi turvonnut. Mutta kyllä se siitä sitten taas, kunhan sairastelut on sairastettu. :)

Syitä, miksi alunperin aloin laihduttamaan löytyy useita. Ylipainoa oli kertynyt sairaalloisesti, eli terveyden kannalta täytyi tulla stoppi lihomiselle.
        Olen aina pitänyt kaikenlaisesta liikunnasta, mutta painoa oli kertynyt niin pirusti etten vain voinut aloittaa mitään niistä lajeista, mistä haaveilen.
        Yksi tärkeimmistä on myös ulkonäkö, haluan yksinkertaisesti näyttää terveeltä nuorelta naiselta, rantautuneen sinivalaan sijaan.

Parasta mahdollista motivaatiota ovat olleet tuttujen/ystävien/työkavereiden/perheen kommentit. Kukapa ei haluaisi kuulla lähes päivittäin "voi luoja sä näytät nykyään hyvältä" -kommentteja. ;D
        Kyllä tuo reilun kahdenkymmenen kilon pudotus on muuttanut koko elämän. :) Olo on paljon pirteämpi, itsevarmuutta on tullut rutkasti lisää ja muutenkin olen kuulemma positiivisempi nykyään.
        Siinäpä niitä omia motivaation lähteitäni lyhyesti.

Mutta nyt en ehdi kirjoitella enempää, toivottavasti porukalla on ollut mukava viikko ja olette säästyneet tältä kauhealta flunssalta. :)

• lacri

jep jep.. mullakin on koko viikon flunssa pukannut päälle.. kai jo pikkuhiljaa paranemaan päin.. toivottavasti että pääsis treenaamaan.. :) Ajattelin ostaa kuntosalikortin (ja jopa käydä siellä! :) ) heti kun tä flunssa vaan on ohi.. :)
      elikkäs tämmöstä sitten tällä viikolla:

6.2.09 87kg ja vyötärö navan kohdalta 100 cm
      13.2.09 n. 83kg ja vyötärö navan kohdalta 98 cm
      20.2.09 n. 81kg ja vyötärö navan kohdalta 95 cm

eli kaiken kaikkiaan oon tosi tyytyväinen, ei tunnu tällä hetkellä ollenkaan raskaalta tämä laihdutus, kun kumminkin syön normaali kotiruokaa sekä paljon kasviksia ym. Aikaisemmin on parin viikon jälkeen ratkennut taas syömään tolkuttomia määriä kun on itseään melkein nälässä pitänyt.. No.. toivottavasti tämä tapa nyt oikeesti tehoaa ja olis kesällä normaalipainossa.. :) Ainakin motivaatio on korkealla.. :)

T:lacri

• Sulla on kyllä tosi hienosti lähtenyt paino putoamaan! :)
        Oma pelkoni onneksi oli kans turhaa tämän päiväisen punnituksen osalta, eli alaspäin mentiin.

30.1.2009. 92,5 kg
        13.2.2009. 87,7 kg
        20.2.2009. 85,8 kg

Tuo kuntosalilla käyminen kuulostaa kyllä hyvältä, itselläkin on ollut tarkoitus jo pidemmän aikaa alkaa käymään, mutta jotenkin sitä on vain lykännyt ja lykännyt. Ehkäpä otan saman tavoitteen ja vihdoin tämän flunssan jälkeen suuntaan sinne. ;) Työpaikalla saisi vieläpä käydä ilmaiseksi.

Asiasta kolmanteen: huomasin juuri, että vihdoin ja viimein painoindeksini on alle 30 (29,4) eli merkittävä lihavuus on vaihtunut lievään. Kuulostaa heti paljon paremmalta! :)

Hyvät viikonloput vielä kaikille! =)

~AK~

• lacri
        AudreyKrycek kirjoitti:

Sulla on kyllä tosi hienosti lähtenyt paino putoamaan! :)
        Oma pelkoni onneksi oli kans turhaa tämän päiväisen punnituksen osalta, eli alaspäin mentiin.

30.1.2009. 92,5 kg
        13.2.2009. 87,7 kg
        20.2.2009. 85,8 kg

Tuo kuntosalilla käyminen kuulostaa kyllä hyvältä, itselläkin on ollut tarkoitus jo pidemmän aikaa alkaa käymään, mutta jotenkin sitä on vain lykännyt ja lykännyt. Ehkäpä otan saman tavoitteen ja vihdoin tämän flunssan jälkeen suuntaan sinne. ;) Työpaikalla saisi vieläpä käydä ilmaiseksi.

Asiasta kolmanteen: huomasin juuri, että vihdoin ja viimein painoindeksini on alle 30 (29,4) eli merkittävä lihavuus on vaihtunut lievään. Kuulostaa heti paljon paremmalta! :)

Hyvät viikonloput vielä kaikille! =)

~AK~

Joo, olen itekin ihmetellyt että miten se paino putookaan näin helposti.. toivottavasti jatkuu samalla tavalla, ettei tuu mitn pakituksia tai monen viikon jumituksia.. Kyllä se motivaatio paremmin pysyy kun paino laskee koko ajan..

Niin, unohdin tonne aikasempaan viestiin kirjotella tosiaan niistä omista motivaation lähteistäni. Eli jotenkin nyt vaan tuli sellanen olo että haluais mennä vaatekauppaan varmana että sieltä myös löytyy omaan kokoon kivan näkösiä vaatteita ja ettei niin paljon nolottaisi kun aina joutuu valitsemaan niitä isoimpia kokoja.. Laitoin vielä lisäksi esille kuvan itsestäni monen vuoden takaa, kun olin normaalipainoinen.. nyt voi sitä sitten katsella kun alkaa tehdä herkkuja mieli ja kappas, herkut jää kauppaan/kaappiin.. :)

Hyvät viikonloput vaan kaikille ja tsemppiä! :)

• H-H

Hienoa tosiaankin että teillä pudotus vain jatkuu! Mulla kävi vähän toisin päin, tuli 1kg lisää. Perjantaina paino oli siis 68,7kg kun vielä viimeviikolla oli 67,7. Ei oo kivaa, mutta yritän kuitenkin suhtautua positiivisesti. Kuten muistaakseni jo aiemmin kerroin niin aloitin tällä viikolla toden teolla treenaamaan 1/2maratonia varten. Tähän mennessä olen tällä viikolla harrastanut liikuntaa 5h 38min ja siinä kuluttanut 2478 kcal nämä tiedot ovat siis sykemittarista peräisin. Tänään pitäisi vielä mennä pitkälle lenkille tonne lumisateeseen ja sen kyllä teenkin. Saisi vaan toi lumisade edes vähän rauhoittua niin olis vähän mukavampaa. No mutta palataampa siihen positiiviseen suhtautumiseen. Tämä ei tosiaankaan ole ensimmäinen kerta kun viikon tehotreenin jälkeen paino on noussut. Kyllä se siitä vielä laskee!

• lacri

Elikkä tälläkään viikolla en oo paljon mitn liikkunut koska flunssa edelleen vahvasti päällä.. :(

6.2.09 87kg ja vyötärö navan kohdalta 100 cm
      13.2.09 n. 83kg ja vyötärö navan kohdalta 98 cm
      20.2.09 n. 81kg ja vyötärö navan kohdalta 95 cm
      27.2.09 n. 81kg ja vyötärö navan kohdalta 92 cm

eli paino ei ole laskenut mutta vyötäröltä silti lähtenyt senttejä.. :) Ihan hyvä juttu, toivottavasti ens viikolla olis paremmassa kunnossa niin pääsis treenaamaan.. :)

Niin.. ja oliko kellään mitään ideaa ryhmän nimestä että saatais nostettua tää viestiketju tonne alotussivulle? Vaikka Kilot veks! :)

Hyviä viikonloppuja kaikille! :)

• H-H

Mäkin olen saanut tuloksia mutta vähän masentavan puoleisia. Paino on edelleen nousussa. Tällä kertaa 300g eli paino tänään 68,9. Kilot veks on ihan hyvä nimi vaikka mulla onkin käynyt vähän päin vastoin... täytyy vaan jaksaa yrittää.

• Joudun jättämään tämän päiväisen punnituksen väliin kun ei ole vaakaa tällä hetkellä saatavilla. :/ Luulenpa kyllä, että lukemat eivät olisi olleet kauhean mieluisia. Mutta eipä tuo maata kaada, ensi viikolla sitten näkee taas.

Tuohan sopii hyvin ryhmän nimeksi, sopivan lyhyt ja ytimekäs. :)

Kyllä ne kilot taas lähtee laskuun, pidetään vain lippu korkealla. =)

Mukavaa viikonloppua!

~AK~

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      347
      5785
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      77
      5223
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4286
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3911
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      48
      3648
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      158
      3356
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3144
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      40
      3102
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2259
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49