E-pillereitä rasvaiselle

iholle?

Olen kärsinyt rasvaisesta ihosta koko ikäni. Oikeastaan minulla on sekaiho koska muuttuu öljyiseksi jo parin tunnin päästä naaman pesusta mutta silti on pintakuivuutta koska iho välillä lähtee. Mustapäitä on paljon mutta muita finnejä vain välillä. En syö kovin rasvaista ruokaa että ei siitäkään johdu.

Onko kenelläkään tietoa että onko olemassa e-pillereitä mitkä voisivat auttaa tähän ikuisuusongelmaan? Koska varsinaista aknea ei ole niin voiko tälläiseen ongelmaan saada edes saada mitään vai katsotaanko minua pitkään? Voi kuulostaa vähäpätöiseltä mutta sitä tämä ei todellakaan ole koska iho rasvoittuu todella nopeasti ja olen kokeillut niiiin monia eri ihotuotteita ja käynyt jokusen kerran mekaanisessa ihonpuhdistuksessa että kai tämä jostain hormooneista(?) ym on kiinni. Jos saisi vähän talin tuotantoa laskemaan.

Ja olen kyllä ajatellut kysyä tänä samalla kun menen seuraavaksi uusimaan reseptini mutta vielä on pari levyä jäljellä ja ajattelin kysäistä jos jollain olisi kokemuksia:)

4

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneksi

kun aloitin 18-vuotiaana Harmonet-pillerit. Apu tuli näkyviin pikkuhiljaa noin kolmessa kuukaudessa ja sain ihoni lähes virheettömäksi. Mitään muita muutoksia en tehnyt tavoissani. Eniten apua tunsin saaneeni siitä, kun koko selkäni alueella vuosia kukkineet finnit ja näppylät häipyivät ja niiden alta kuoriutui kaunis iho. Myöhemmin siirryin käyttämään Yasmin-pillereitä ja teho jatkui samana eikä finnit palanneet. Tosi pari kertaa olen pitänyt muutaman tauon pillereiden syömisessä ja iho alkaa palata takaisin entiseen kuosiin eli näppyläiseksi. Ei ole muu auttanut kuin jatkaa pillerisyöntiä ja iho on taas palannut kuntoon. Toivottavasti saat avun iho-ongelmiisi, sillä niiden kanssa eläminen on välillä tosi raskasta!

• anninamarjut

Mulla on lievä akne ja todella rasvainen iho. Ja nyt haluaisin siihen apua. Söin aiemmin siihen antibiootti kuurin ja häivytti näppylät mutta rasvasuus on edelleen. Onko kokemuksia Diane-nova pillereistä koska ajattelin luultavasti hankkia ne. Vaikka kauhistelenkin lihoamista mutta eikö ne pillerit vain lisää ruokahalua ? Harrastan kuitenkin paljon liikuntaaa.

• kun lopetat

Diane Nova pillerit auttaa akneihoon. mutta.. kukaan ei minulle kertonut että kun pillerit lopettaa, tulee akne!enpä silloin 16vuotiaana ajatellut edes niin pitkälle mutta nyt ei ole kivaa.tosin olo on parempi kuin pillereiden aikana.

• auttoikyllä

Käytin joskus vuoden ajan Diane Novia juuri näppylöiden hoitoon (sain jopa Kela-korvauksen, sillä olivat tarkoitettu ihon hoitoon). Toimi kyllä, vaikkei ihan kaikkea poistanutkaan.

Lopettaessani akne ei puhjennut (tosin minulla ei koskaan aknea ole ollut, mutta epäpuhtauksia kyllä ja satunnaisia finnejä), mutta mustapäiden koko kasvoi ja iho muutenkin rasvaisempi.

Lopetin, sillä sain kummallisia kohtauksia pillereistä. Eivät siis sopineet minulle siltä kantilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      292
      5496
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5066
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4166
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3493
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      72
      3006
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe