Olen vajaa nelikymppinen avioliitossa elävä mies. Meillä arki on melko uuvuttavaa ja vaimoni on kertonut, ettei tämän vuoksi jaksa innostua seksistä. En itsekään jaksaisi, mutta välillä haluisin vaimoltani huomiota. Haluaisin, että vaimoni voisi jollain tavalla todistaa, että olen seksuaalisesti haluttava. Sen vuoksi mieleni tekisi harrastaa seksiä vaikka homma ei muuten innostaisi.
Välillä arkisin on niin kiire, ettei seksin harrastaminen tule kysymykseenkään. Toisaaltaan sitten kun tulee lomaa tai muuta vapaata, niin aina löytyy joku veruke sille, ettei seksiä harrastettu taaskaan. Tälläisinä aikoina itsetuntoni alkaa säröillä ja alan vihaamaan itseäni. Esimerkiksi kun menemme vaikkapa etelään lomalle, eikä seksiä tule, niin mielessä alkaa jo loman aikana pyöriä kaikenlaiset itsemurha ajatukset. Sitten kun loma on ohi, niin tiedän, ettei seksiä edes ehdi harrastamaan ja voin olla taas melko onnellinen.
seksitön liitto
27
3025
Vastaukset
- mr orange
Olen noita seksittömiä aikoja kokenut itsekin, mutta loma on yleensä auttanut.
Eikö (puoli)alastomat ja estottomat ihmiset ympärillä saa teitä innostumaan?
Mitä ihmettä te teette lomalla, jos ette harrasta seksiä?- alkup.
Kyllä puolialastomat ihmiset saavat minut innostumaan. Mutta kynnys alkaa vokottelemaan vaimoani on vain niin mielettömän suuri. Taustalla painaa niin paljon vanhat pettymykset.
Lomalla käymme nähtävyyksissä, huvipuistoissa, joka ilta ravintolassa illallisella, jne. - mr orange
alkup. kirjoitti:
Kyllä puolialastomat ihmiset saavat minut innostumaan. Mutta kynnys alkaa vokottelemaan vaimoani on vain niin mielettömän suuri. Taustalla painaa niin paljon vanhat pettymykset.
Lomalla käymme nähtävyyksissä, huvipuistoissa, joka ilta ravintolassa illallisella, jne.Vanhoista pettymyksitä on erittäin vaikea päästä yli kotikonstein. Mutta jos molemmat haluavat, mahdollisuuksia on.
Erilaisissa koulutuksissa ja terapioissa käytetään hyväksi roolileikkejä. Kukin osallistuja saa leikkiin ryhtyessään uuden henkilölisyyden. Useimmat innostuvat näistä leikeistä niin että he unohtavat oman ja muiden leikkijöiden aseman arkielämässä. Silloin kaikki on mahdollista. Olen itse kokeillut näitä leikkejä ensin kielen opiskelussa ja liike-elämän kursseilla. Tulokset ovat hämmentäviä.
Myöhemmin olen soveltanut näitä joidenkin naisten kanssa saadaksemme lisäpotkua seksielämään. Eräs naisystäväni halusi leikkiä ilotyttöä niin että minä tulen asiakkaana hankimaan hänet erään hotellin baarista. Sen jälkeen menenimme hotellihuoneeseen rakastelemaan. Silloin se tuntui tosi kuumalta jutulta. Eräs toinen nainen oli innostunut johtaja sihteerileikeistä. Remonttimies - seksikäs kotirouvaleikit ovat toimineet niin sisällä kuin puutarhassa. - vihtori....
mr orange kirjoitti:
Vanhoista pettymyksitä on erittäin vaikea päästä yli kotikonstein. Mutta jos molemmat haluavat, mahdollisuuksia on.
Erilaisissa koulutuksissa ja terapioissa käytetään hyväksi roolileikkejä. Kukin osallistuja saa leikkiin ryhtyessään uuden henkilölisyyden. Useimmat innostuvat näistä leikeistä niin että he unohtavat oman ja muiden leikkijöiden aseman arkielämässä. Silloin kaikki on mahdollista. Olen itse kokeillut näitä leikkejä ensin kielen opiskelussa ja liike-elämän kursseilla. Tulokset ovat hämmentäviä.
Myöhemmin olen soveltanut näitä joidenkin naisten kanssa saadaksemme lisäpotkua seksielämään. Eräs naisystäväni halusi leikkiä ilotyttöä niin että minä tulen asiakkaana hankimaan hänet erään hotellin baarista. Sen jälkeen menenimme hotellihuoneeseen rakastelemaan. Silloin se tuntui tosi kuumalta jutulta. Eräs toinen nainen oli innostunut johtaja sihteerileikeistä. Remonttimies - seksikäs kotirouvaleikit ovat toimineet niin sisällä kuin puutarhassa.Meidän perheessä tilanne seksin suhteen muistutti aloittajan kuvaamaa ongelmaa hyvin pitkälle.Vihdoin saimme potkua seksielämään roolileikeistä makuukamarin puolella.Vaimoni halusi olla domina ja minä hänen pavelijansa.Leikki auttoi meitä pois negatiivisestä kierteestä ja molemmat olimme tyytyväisiä uuteen leikkiin.Nämä uudet roolit eivät pysyneet makuuhuoneen puolella vaan tulivat arkielämään mukaan.Vaimo on ottanut vallan perheessämme melko täydellisesti.Kotityöt ja lastenhoito kuuluu nykyään minulle.Samoin rahan käytöstä hänellä on viimeinen sana.Seksissäkin mennään hänen halujensa mukaan,saan tai joudun tyydyttämään hänet silloin kun se hänelle sopii.Hänestä on mukavaa säädellä saamisiani,se pitää minut kuuliaisempana hänen tahdolleen.Hänen mielestään ja tottahan se onkin.Elämä on muuttunut mutta en valita.Vaimo ainakin nauttii uudesta roolistaan.
- oot sitten
vihtori.... kirjoitti:
Meidän perheessä tilanne seksin suhteen muistutti aloittajan kuvaamaa ongelmaa hyvin pitkälle.Vihdoin saimme potkua seksielämään roolileikeistä makuukamarin puolella.Vaimoni halusi olla domina ja minä hänen pavelijansa.Leikki auttoi meitä pois negatiivisestä kierteestä ja molemmat olimme tyytyväisiä uuteen leikkiin.Nämä uudet roolit eivät pysyneet makuuhuoneen puolella vaan tulivat arkielämään mukaan.Vaimo on ottanut vallan perheessämme melko täydellisesti.Kotityöt ja lastenhoito kuuluu nykyään minulle.Samoin rahan käytöstä hänellä on viimeinen sana.Seksissäkin mennään hänen halujensa mukaan,saan tai joudun tyydyttämään hänet silloin kun se hänelle sopii.Hänestä on mukavaa säädellä saamisiani,se pitää minut kuuliaisempana hänen tahdolleen.Hänen mielestään ja tottahan se onkin.Elämä on muuttunut mutta en valita.Vaimo ainakin nauttii uudesta roolistaan.
bitch. onko pieni munakin?
- JustMe
..sama tilanne, mutta ratkaisin sen ottamalla rakastajattaren :-)! Ei tarvitse enää kotona vongata turhaan, se kävi nimittäin jo itsetunnolle.
- alkup.
Olen vuosia harkinnut samaa. Ehkä sitä kautta saisi itsetunnon taas palautettua ja alkaa seksi kotonakin luistamaan. Tämä oli hyvä neuvo, kiitos!
- hommaa toinen
alkup. kirjoitti:
Olen vuosia harkinnut samaa. Ehkä sitä kautta saisi itsetunnon taas palautettua ja alkaa seksi kotonakin luistamaan. Tämä oli hyvä neuvo, kiitos!
nainen jos vaimokulta ei seksiä anna, ja mistä tiedät vaikka vaimollasi olisi seksikumppani jo, eikä siksi seksi kotona enää kiinnosta.
Jos oikein rohkea olet niin vihjaa vaimollesi että oot harkinnu seksiseuran hakemista, tiedä vaikka hyväksyiskin sen, varmasti vaimosi mielessä pyörii myös seksitön liitto sunkans, sittenpä voi huokaista helpotuksesta kun sekin asia on poissa päiväjärjestyksestä. - 52-eyes
hommaa toinen kirjoitti:
nainen jos vaimokulta ei seksiä anna, ja mistä tiedät vaikka vaimollasi olisi seksikumppani jo, eikä siksi seksi kotona enää kiinnosta.
Jos oikein rohkea olet niin vihjaa vaimollesi että oot harkinnu seksiseuran hakemista, tiedä vaikka hyväksyiskin sen, varmasti vaimosi mielessä pyörii myös seksitön liitto sunkans, sittenpä voi huokaista helpotuksesta kun sekin asia on poissa päiväjärjestyksestä.Miespä ei suostukaan antamaan lupaa rakastajaan. Uhkaa, että lähtee. Enkä halua luopua saavutetusta elämästä ja niistä ympyröistä, jossa ollaan eletty vuosikymmeniä . Mieheltä en saa seksiä niin, että sillä toimeen tulisin. Pidän erittäin hankalana asiana koko juttua, koska koen sen henkisenä väkivaltana. Hän hallitsee olemattomalla seksillä liittoamme, koska ei itse sitä enää koe juuri ollenkaan tarvitsevansa, eikä siihen todellisuudessakaan enää pysty. Avioliitossa mielestäni täytyisi se ns. velvollisuus tulla täytetyksi. Ja kuka sanoo, että sitä velvollisuutta ei saa ulkopuolelta ottaa käyttöön. Käy ne siivoojatkin auttamassa, jos sellaisen palvelun tarvitsee.
- kuuluu saada
52-eyes kirjoitti:
Miespä ei suostukaan antamaan lupaa rakastajaan. Uhkaa, että lähtee. Enkä halua luopua saavutetusta elämästä ja niistä ympyröistä, jossa ollaan eletty vuosikymmeniä . Mieheltä en saa seksiä niin, että sillä toimeen tulisin. Pidän erittäin hankalana asiana koko juttua, koska koen sen henkisenä väkivaltana. Hän hallitsee olemattomalla seksillä liittoamme, koska ei itse sitä enää koe juuri ollenkaan tarvitsevansa, eikä siihen todellisuudessakaan enää pysty. Avioliitossa mielestäni täytyisi se ns. velvollisuus tulla täytetyksi. Ja kuka sanoo, että sitä velvollisuutta ei saa ulkopuolelta ottaa käyttöön. Käy ne siivoojatkin auttamassa, jos sellaisen palvelun tarvitsee.
niinkun noin vaan tunteettomasti toimenpiteenä??
yök.
Ei seksi ole välttämätöntä elämässä. Luuletko että miljoonat yksi elävät tai vaikka vanhukset pitää seksiä jonain elämän tarkoituksena. Ilmankin oppii elämään jos lisääntymisikäkin alkaa olla ohi. - mr orange
kuuluu saada kirjoitti:
yök.
Ei seksi ole välttämätöntä elämässä. Luuletko että miljoonat yksi elävät tai vaikka vanhukset pitää seksiä jonain elämän tarkoituksena. Ilmankin oppii elämään jos lisääntymisikäkin alkaa olla ohi.On ihmisiä, jotka eivät tarvitse seksiä. Usko pois, heitä on kovin vähän. Suurin osa ilman seksiä elävistä kärsii. Kärsimyksestä tulee niin luonnollinen osa heidän elämäänsä, että he eivät osaa kuvitella elämää ilman sitä.
Onnelliseen elämään kuuluu seksi juuri kunkin omalla tavalla. Ihminen on yleisesti ottaen edelleen varsin sivistymätön otus. Me emme todellakaan vielä ymmärrä mitä on onnellinen elämä. Kokemuksesta voin kertoa että toiset haluavat seksiä elämänsä loppuun asti ja osaavat nauttia siitä pienistä rajoitteistaan huolimatta. - Haluttu ystävä
kuuluu saada kirjoitti:
yök.
Ei seksi ole välttämätöntä elämässä. Luuletko että miljoonat yksi elävät tai vaikka vanhukset pitää seksiä jonain elämän tarkoituksena. Ilmankin oppii elämään jos lisääntymisikäkin alkaa olla ohi.Höh, vai pitäisi todistaa sinulle, että olet
haluttava!....
Jos lapsenne ovat isoja ja lainat takana,
voisit ottaa eron ja alkaa oikein elämäntyöksesi vaalia viriliteettiäsi:
lasket kumppanit, kerrat, kestot...
Minulle elämä antaa muutakin, en jaksa seksiä.
Harrastan, näen ystäviä, seksielämäni on
hyvin harvoin aktiivista(väli 2-8 vuotta)
mutta olen onnellinen ihminen, useimmiten. - -vaimo-
kuuluu saada kirjoitti:
yök.
Ei seksi ole välttämätöntä elämässä. Luuletko että miljoonat yksi elävät tai vaikka vanhukset pitää seksiä jonain elämän tarkoituksena. Ilmankin oppii elämään jos lisääntymisikäkin alkaa olla ohi.häistä on aikaa jo yli kymmenen vuotta. meillä ei ole lapsia, koska mies ei anna. Hääyönäkään en saanut sitä. Mies aina lupaa, että kyllä sitten hetken päästä. Hetken pääsät on jo ohi.. Itse olen tullut vanhaksi ja katkeraksi. Ei seksiä, ei perillisiä. Katkeruus kalvaa sydäntäni. Vanhana naisena tulen olemaan mitä ilmeisemmin todella pistävä ja ilkeä. Johtunee siitä, että takana pitkä elämä ilman fyysistä rakkautta.
- alkup.
-vaimo- kirjoitti:
häistä on aikaa jo yli kymmenen vuotta. meillä ei ole lapsia, koska mies ei anna. Hääyönäkään en saanut sitä. Mies aina lupaa, että kyllä sitten hetken päästä. Hetken pääsät on jo ohi.. Itse olen tullut vanhaksi ja katkeraksi. Ei seksiä, ei perillisiä. Katkeruus kalvaa sydäntäni. Vanhana naisena tulen olemaan mitä ilmeisemmin todella pistävä ja ilkeä. Johtunee siitä, että takana pitkä elämä ilman fyysistä rakkautta.
Oliskohan sulla vähän sama perusvika kuin minulla, että on liian ymmärtäväinen ja kärsivällinen? Näin asiat pääsevät menemään aivan liian pitkälle.
Olen tullut siihen tulokseen, että tälläisissä tapauksissa pettämisessä ei ole mitään väärää. Toinen osapuoli on valintansa tehnyt ja hänellä on myös vastuu niiden seurauksista. - m-46 keskeisestä suomesta
-vaimo- kirjoitti:
häistä on aikaa jo yli kymmenen vuotta. meillä ei ole lapsia, koska mies ei anna. Hääyönäkään en saanut sitä. Mies aina lupaa, että kyllä sitten hetken päästä. Hetken pääsät on jo ohi.. Itse olen tullut vanhaksi ja katkeraksi. Ei seksiä, ei perillisiä. Katkeruus kalvaa sydäntäni. Vanhana naisena tulen olemaan mitä ilmeisemmin todella pistävä ja ilkeä. Johtunee siitä, että takana pitkä elämä ilman fyysistä rakkautta.
Siis on muitakin?Minä en kanssa ole saanut vielä sitä hääyötä vaikka jo 10v tulee huhtikuussa,kysyin silloin hääiltana ja kun vaimo kieltäytyi sanoin et no ei sitten ja enpä ole samaan sänkyyn mennyt koko 10 vuoden aikana enkä mene,en tosin vieraisiinkaan.Ja mikä asiasta tekee jännän ei uskota että näin voi olla,mutta onpa näköjään muitakin sitten.Ja näin ollen ei tietenkään perillisiä.
- -vaimo-
alkup. kirjoitti:
Oliskohan sulla vähän sama perusvika kuin minulla, että on liian ymmärtäväinen ja kärsivällinen? Näin asiat pääsevät menemään aivan liian pitkälle.
Olen tullut siihen tulokseen, että tälläisissä tapauksissa pettämisessä ei ole mitään väärää. Toinen osapuoli on valintansa tehnyt ja hänellä on myös vastuu niiden seurauksista.Itse en ole mennyt vieraisiin. Ei ole tullut niin mielenkään.. Paitsi nyt ihan viime kuukausina olen ajatellut asiaa. Johtuu siitä, että olen tutustunut eräseen mielenkiintoiseen mieheen. Ajatukset kulkeutuvat tähän mieheen todella usein.
Oma aviomieheni vetoaa vihkivalaan, eli niin myötä kuin vastamäessä... Minusta vaan tuntuu, että nyt tätä vastamäkeä on ollut reilut 10 vuotta. Tällä tarkoitan juuri tätä seksittömyyttä. Minusta avioliitto on kahden kauppa, missä kunnioitetaan toinen toista ja hankitaan niitä perillisiä, ollaan valmiita myös seksuaaliseen kanssakäymiseen. Ehkäpä olen vain niin turhan kiltti, ymmärtäväinen ja sinisilmäinen, että uskon mieheni vetoomuksiin mm. tuohon vihkivalaan.
Minua vaan niin pelottaa, että elämä vain lipuu ohi elämättömänä elämänä. - -vaimo-
m-46 keskeisestä suomesta kirjoitti:
Siis on muitakin?Minä en kanssa ole saanut vielä sitä hääyötä vaikka jo 10v tulee huhtikuussa,kysyin silloin hääiltana ja kun vaimo kieltäytyi sanoin et no ei sitten ja enpä ole samaan sänkyyn mennyt koko 10 vuoden aikana enkä mene,en tosin vieraisiinkaan.Ja mikä asiasta tekee jännän ei uskota että näin voi olla,mutta onpa näköjään muitakin sitten.Ja näin ollen ei tietenkään perillisiä.
Onhan tämä mielenkiintoista tietää, että meitä on muitakin. Itse olen kantanut tätä taakkaa aivan yksin. En kehtaa kertoa tätä kenellekkään tuttavallani. Jotenkin niin loukkaavaa ja hävettävää se, ettei mies halua vaimoaan hääyönä :(
- -vaimo-
kuuluu saada kirjoitti:
yök.
Ei seksi ole välttämätöntä elämässä. Luuletko että miljoonat yksi elävät tai vaikka vanhukset pitää seksiä jonain elämän tarkoituksena. Ilmankin oppii elämään jos lisääntymisikäkin alkaa olla ohi."luuletko että aina halutessaan
kuuluu saada"
No ei tietenkään aina, mutta oli se kyllä aikaa kauheeta kun oli hääyö eikä mies antanut, eikä ole sen jälkeenkään antanut ja niistä häistä tosiaankin on jo 10 vuotta. Olisi se kivaa edes joskus saada, mutta ei niin ei. - ihmeessä
-vaimo- kirjoitti:
"luuletko että aina halutessaan
kuuluu saada"
No ei tietenkään aina, mutta oli se kyllä aikaa kauheeta kun oli hääyö eikä mies antanut, eikä ole sen jälkeenkään antanut ja niistä häistä tosiaankin on jo 10 vuotta. Olisi se kivaa edes joskus saada, mutta ei niin ei.olet jaksanut 10 vuotta?!
Etkä ole edes käynyt vieraissa?
Saitko mieheltäsi ennen häitä? - rakastan vaimoani
-vaimo- kirjoitti:
"luuletko että aina halutessaan
kuuluu saada"
No ei tietenkään aina, mutta oli se kyllä aikaa kauheeta kun oli hääyö eikä mies antanut, eikä ole sen jälkeenkään antanut ja niistä häistä tosiaankin on jo 10 vuotta. Olisi se kivaa edes joskus saada, mutta ei niin ei.Ensiksikin; seksi on niin suuri voimavara että on sääli jättää se käyttämättä. Jos olisin uskovaisempi, sanosin jopa että on syntiä jättää käyttämättä tällainen lahja. Sitä paitsi se on niin ihanaa.
Kiinnostaa muuten että oliko seksiä ennen hääyötä. Mutta sitten asiaan.
Kerropa siipallesi että rakastat ja arvostat häntä. Haluat elää hänen kanssaan loppuelämäsi. Kerro sitten että haluat kerta kaikkiaan seksiä ja siihen käy kuka tahansa. Kerro että voit itse hankkia jonkun tai kumppanisi voi jostakin seksipalstoilta poimia panomiehen joka hoitaa homman eikä kysele perään. Näitä löytyy vaikka baaritiskiltä eivätkä yleensä jää roikkumaan.
Kerro vielä että teidän väliseenne suhteeseen ei tämän tarvitse vaikuttaa ainakaan haitallisesti. Mies voi vaikka olla paikalla valvomassa että kaikki sujuu asiallisesti eikä mene liian hempeäksi.
Jotakin pitäisi kyllä tapahtua. Jos ei ala tapahtua, toteuta asia. Ainakin saat seksiä. Veikkaan että se tuntuu paaaaaljon paremmalta kuin luulitkaan.
Ei minunkaan vaimoni muuten saanut hääyönä mutta se kyllä johtui siitä etttä oltiin niiiiin väsyksissä. Ennen ja jälkeen sai. - puhupuhupuhu
kuuluu saada kirjoitti:
yök.
Ei seksi ole välttämätöntä elämässä. Luuletko että miljoonat yksi elävät tai vaikka vanhukset pitää seksiä jonain elämän tarkoituksena. Ilmankin oppii elämään jos lisääntymisikäkin alkaa olla ohi.Ei sen puutteeseen ihan kuole, mutta ei paljon muutenkaan ja vaikka lisääntymisikä on ohi niin hyvä ja tyydyttävä seksielämä antaa potkua elämään oli kyseessä teini tai vanhempi henkilö!
"Vanhuksetkin" voivat paremmin, ovat virkeämpiä ja terveempiä vireän seksielämän ansiosta, sen vaikutus on valtava, hyvin kokonaisvaltainen. Ei pillereitä vaan helyyttä, läheisyyttä ja SEKSIÄ! - -vaimo2-
-vaimo- kirjoitti:
Onhan tämä mielenkiintoista tietää, että meitä on muitakin. Itse olen kantanut tätä taakkaa aivan yksin. En kehtaa kertoa tätä kenellekkään tuttavallani. Jotenkin niin loukkaavaa ja hävettävää se, ettei mies halua vaimoaan hääyönä :(
Ei ole meilläkään vielä sitä hääyötä vietetty, vaikka häistä on jo yli 6 vuotta!
Minkä ikäinen -vaimo- olet?
Kannattaisi varmaan hakea uusi mies ja tehdä pian niitä lapsia.
Siten olen itse suunnitellut tekeväni.
(Ennen häitä meillä oli seksiä, mutta aivan liian vähän minun mielestäni) - -vaimo-
-vaimo2- kirjoitti:
Ei ole meilläkään vielä sitä hääyötä vietetty, vaikka häistä on jo yli 6 vuotta!
Minkä ikäinen -vaimo- olet?
Kannattaisi varmaan hakea uusi mies ja tehdä pian niitä lapsia.
Siten olen itse suunnitellut tekeväni.
(Ennen häitä meillä oli seksiä, mutta aivan liian vähän minun mielestäni)Siis laitaa mies vaihtoon :( Ennen avioliitoa oli seksiä, mutta sitten täysin tyrehtynyt. Ikää rupeaa olemaan liian lähellä 40:tä.
- VanhaMies55
alkup. kirjoitti:
Pane sitä vaimoas, "itsekkään en aina jaksaisi, viikolla ei tule kysymykseenkään" Mikä näitä nykyajan miehiä vaivaa.
- dildo+muut lelut
-vaimo- kirjoitti:
Siis laitaa mies vaihtoon :( Ennen avioliitoa oli seksiä, mutta sitten täysin tyrehtynyt. Ikää rupeaa olemaan liian lähellä 40:tä.
Hmm, olen nainen, 50 , ei seksiä aviomiehen kanssa n. 7 vuoteen, kyllästyin liian nopeaan. Nyt muuten hyvin, vain kosketuksenkaipuu.
Parisuhdepsykologin sanomaa:
"Jos toinen ei täytä aviollisia velvollisuuksiaan, toisella on oikeus hakea seksuaalinen tyydytys muualta. Avioliitto ilman seksiä ei ole avioliitto." - alkup.
Haluttu ystävä kirjoitti:
Höh, vai pitäisi todistaa sinulle, että olet
haluttava!....
Jos lapsenne ovat isoja ja lainat takana,
voisit ottaa eron ja alkaa oikein elämäntyöksesi vaalia viriliteettiäsi:
lasket kumppanit, kerrat, kestot...
Minulle elämä antaa muutakin, en jaksa seksiä.
Harrastan, näen ystäviä, seksielämäni on
hyvin harvoin aktiivista(väli 2-8 vuotta)
mutta olen onnellinen ihminen, useimmiten.Millä oikeudella sinä teet päätöksiä kumppanisi tarpeista? Olisit rehellinen ja myöntäisit, että kumppanisi seksuaaliset tarpeet voivat ja saavatkin olla hänelle hyvin tärkeitä. Aivan yhtä tärkeitä, kuin ne asiat joista sinun onnesi muodostuu.
Ei sinun itse tarvitse ymmärtää, miksi jotkut kaipaavat seksiä. Mutta olisi väärin päättää toisen puolesta, ettei seksi voi olla hänelle tärkeää, koska en itse syitä siihen ymmärrä. Aivan samoin kumppanisi voisi päättää, ettei niillä asioilla, jotka tekevät sinut onnelliseksi ole mitään merkitystä edes sinulle. Eikä niistä tarvitse piitata ollenkaan.
- Kärsivällisyys
Mitä itse asiassa sun vaimo ajettelee? Mistä muultä saisit seksiä! Jos hänelle ei ole hyvää syytä ( sairaus, kipua..jne)kieltäytyä seksistä se on tosi surullista je epäreilua sinua kohtaan? Tiedän että moni jää avioliittoon lapsen takian...jne. Teidän pitää keskustella asiasta....se vaatii aikaa muutta ei voi istua tekemättä mitään se vain syö sun sydäntä pikku hiljaa..
Kun toista ei voi muuttaa, aina pitää ajatella mitä sä tekisi parantakseesi sun/teidän elämää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733