Ei ole helppoa!!!

*toivoton*

Täällä joku mies valittaa palstan turhuutta, et ainahan miehen saa iskettyä. Just joo. Mulla on kohtalaisesti näköä, tyyliä, on aivot, on kiltti lämmin hymy (kuulemma), juttelenkin aidon kiltisti, toisen huomioiden, monipuolisesti. Pidän ihmisistä. Ja sitten miehet juoksee pakoon. Ystävät veikkaa, että minua pidetään kuitenkin liian vahvana ja näyttävänä (minkäs pituudelleen voi?). Vahva en ole, paitsi kun asiat sitä vaativat, pikemminkin herkkä ja (liiankin) kiltti.

Ei se aina todellakaan ole niin yksinkertaista. Siitä kertoo sekin, että eksyin jopa tälle palstalle, josko vinkkejä löytyisi.

9

2444

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se nyt

niin helppoa olisi..ainakin se yleensä itsestä niin tuntuu.Muuthan yleensä sanoo että helppohan sinun on..plaa plaa.
      Tuota noin.vaikeahan se näin lyhyen kirjoituksen perusteella sanoa.mutta tietysti se pituus on joillekin "liikaa" jos itse on ihan kääpiö..Paljonko sitä ihan senteissä on?Itsellä kertynyt rapiat 190cm,niin ei taida henkilökohtaisesti olla ongelma!
      Itsellä saattaisi se liiallinen "vahvuus" olla ongelma lähestymistilanteessa,kun pakkaa tuo ujous vaivaamaan..kyllähän siinä pasmat sekaisin menee jos kaunis nainen tulee ihan pokkana jutustaan.

Mutta sellaistahan tämä etsiminen ja löytäminen(toivottavasti)on.Kaikenlaista pitää yrittää.Mistä sitä tietää milloin se natsaa.

• make

olet niin näyttävä että miehet uskovat sinun olevan varmasti varattu tai mies epäilee että ei tuo kumminkaan lähde minun kanssani mihinkään.onko miehet yleensä tietoisia että olet sinkku?

• se vain

on.. kuten moni on sen todennut niin itsekin miellän näyttävät naiset automaattisesti varatuiksi joten heitän haaveetkin pois pikaisesti ja keskityn muuanne.

Jos nainen kuitenkin jotenkin tekisi selväksi että hän on vapaa ja että kiinnostaa niin sitten kyllä olisi menoa :)

M29 Hki

• *toivoton*

Olette ihania! Odotin lähinnä vastauksia tyyliin "kyllä sussa täytyy olla jotain vikaa...".
      Pituutta on vajaa 180 korot tietty. Lyhyet ei paljon lähestykään, mut ne pitkätkin juoksee karkuun. Mulle itelle pituus on yks lysti.
      Olen eronnut, ja se tulee nopeesti selväksi, lisäksi en kanna mitään koruja, sormuksiakaan. Se on sellanen hölmö tän hetken periaate :).
      Hassua on just se, et meillä on usein melko samanlainen elämäntilanne, ero, lapsi/a, lemmikkejä ym. Mut sitten vain mies pelästyy, siis paljon myöhemmin. Vaikka tunnen et olis kiinnostunut edelleen. Jos esim. lapsi pelästyttäis, niin eiköhän hän häipyis samantien. Mut yleensä itsekin on lapsekas jne.
      Exästäkään en puhu, tai mistään raskaasta tai rasittavasta (miksi pilata mukava ilta ;) ). Pidän monista "miehisistä" jutuista, kuten eräretkeilystä, remppaamisesta jne., ja pystyn jakamaan kokemuksia keskusteluissa. Vaikka ehkä ylinaiselliselta näytänkin.
      Ystävättärieni kommentit ovat olleet tyyliä: älä näytä fiksuuttasi, älä ole liian hyvän näköinen, älä kerro töistäsi tai luottamustehtävistäsi, älä kerro oikeastaan mitään, mitä olet tehnyt, kokenut, nähnyt tms. Eli mitä jää??? Olen vain täynnä tyhjää, ja nyökyttelen hurmaantuneena miehen joka lauseelle? Se ei taida onnistua, koska haluan olla oma itseni, en näytellä. Ja kuitenkin, minähän hurmaannun helposti, aitoon, rehelliseen mieheen ;).

• ...

sellainen asia vielä että miehenä laadin naisen "vahvuuden" paljolti (en tiedä mistä johtuu) työnkuvan mukaan. Sanoit että et ole vahva mutta työnkuvassasi mainitsit että olet luottamustehtävissä. Oman skooppini mukaan olet siis tavanomaista vahvempi nainen :)

-M29

• olla jotain

muuta kuin on?Sitä minäkään en kyllä ymmärrä!Itse ainakin vaadin naiselta,että häneen voi luottaa jos kerran meinaa yhteistä elämää katsella eteenpäin.Eipä sitä fiksuuttakaan oikein voi peitellä..eikä kyllä tarvikaan.

Eiköhän nämä "entisen" elämän asiatkin jossakin vaiheessa tule väkisinkin toisen tietoon.(esim nyt vaikka sen lapsen takia)Ja siinä vaiheessa sitten ruvetaan epäileen kun ei kerro omatoimisesti yhtään mitään elämän käänteistään.Ja yleensä arvailemalla asiat tahtovat mennä metsään.Suoruus on erittäin hyvä ominaisuus.Kaikki eivät sitä vain kestä..

Eikö se elämä ole koulinut meistä sellaisia kun nykyään ollaan?Niin hyviä kuin huonoja puolia itse kehenkin.
        Ehkä miehet ottavat suorituspaineita kanssasi?Nykyään monet naiset todellakin haluavat aika hmm..kuuta taivaalta..Sellainen peruselämä ei tahdo oikeen enään riittää.Pitää olla aina jotain ylihienoa/kallista.Etten sanoisi materialistista.
        Oletko koskaan kysynyt mieheltä mistä kenkä puristi?Vai oliko kumpikaan etsimässä tosissaan?

• jos olet kaunis..

Menet miehen eteen ja pyllistät! Siinä se on!

• mr orange

Iskemisessä ja myymisessä on muutama yhteinen juttu.
      Valitse kohteesi oikein.
      Sovita taktiikka valituun kohteeseen.
      Ota hänet.

• miehen iskeminen

on, keinoja on tuhansia. Tarvitaan vain yritystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe