Uimahousut miehillä

uimarit123

Olen ostamassa uimahousuja ja
nyt olisi tarpeen tietää että millaisia
nykypäivänä pidetään?

Itse olen tähän asti käyttänyt normaaleja
brief tyylisiä.

Tykkääkö naiset enenmän jos mies käyttää
shortseja tai brief malleja.

Ovatko tämän näköiset liian paljastavat?
http://www.brunobanani-store.de/general/images/product_images/popup_images/1403_0.jpg

Tai:
http://www.brunobanani-store.de/general/images/product_images/popup_images/1402_0.jpg

http://www.brunobanani-store.de/general/images/product_images/popup_images/1323_0.jpg

String mallit ovat aika vähissä kaupoista, ja eikä
niitä muutenkaan nää kenenkään päällä uimahalleissa tai rannalla.

41

15616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen ui

      Uimahalleissa ei saa käyttää shortseja, ei edes uimashortseja. Lahkeellisia uimahousuja sen sijaan voi käyttää. Jos on hyvin muodostuneet pakarat ja jalat, niin hyvin istuvat lahkeelliset uikkarit on tosi jesh.

      Perusbriefit on ihan hyvät. Noin 1403 on kyllä vähän liian syvään uurretut, ehkä kivaa homostyleä, muttei naisiin vetoavat.

      Stringit on out, niitä ei käytä kuin jälkijättöiset sekundarantaleijonat.

    • tykkään...

      ...eniten tuosta vaihtoehdosta nro 3, eli uimashortseista. Uimahallissa niitä ei välttämättä saa käyttää, eikä edes ulkouima-altaalla, mutta rannalla ovat ehdottomasti parhaat.

      Toiseksi paras vaihtoehto on tuo vaihtoehto nro 2, eli lahkeelliset uimahousut.

      Mielestäni tuollaiset vaihtoehto nro 3:n tyyppiset uimahousut ovat aika kamalan näköisiä ja tuovat mieleen 70-luvun ja miesten liian tiukan ja niukan pukeutumisen. Minä en ainakaan halua nähda miesten privaatteja osia (tai edes niiden muotoja housujen läpi) enkä paljaita yläreisiä muualla kuin makuukammarin puolella.

      • Maritsella

        Kyllä kanki saa näkyä läpi !
        Sehän juuri rannoilla niin mahtavaa onkin.
        Katsella miesten tiukkojen simmareiden läpi pullottavia etumuksia.Voih! Vielä on matkaa kesään :(.


      • uimarit123

        Itse en tykkää shortsien ulkonäöstä,
        ja naiset joiden kanssa olen jutellut sanovat
        että haluavat nähdä miesten muotoja rannalla.
        Eli katselevat miehiä.

        Pidän tangamalliste ulkonäöstä eniten.
        Ehkä olen sitten homomainen.
        En kuitenkaan itse haluaisi nähdä
        isomahaisia miehiä tuollaisissa housuissa.
        En usko kuitenkaan että naiset (täysi-ikäiset ei teinit)
        nauraisivat rannalla noille.


      • uimarit123 kirjoitti:

        Itse en tykkää shortsien ulkonäöstä,
        ja naiset joiden kanssa olen jutellut sanovat
        että haluavat nähdä miesten muotoja rannalla.
        Eli katselevat miehiä.

        Pidän tangamalliste ulkonäöstä eniten.
        Ehkä olen sitten homomainen.
        En kuitenkaan itse haluaisi nähdä
        isomahaisia miehiä tuollaisissa housuissa.
        En usko kuitenkaan että naiset (täysi-ikäiset ei teinit)
        nauraisivat rannalla noille.

        Tulevan kesän malleja löytyy sulle myös meiltä.
        Tsekkaa: http://www.rummeshop.com/catalog/


      • piilottelua
        uimarit123 kirjoitti:

        Itse en tykkää shortsien ulkonäöstä,
        ja naiset joiden kanssa olen jutellut sanovat
        että haluavat nähdä miesten muotoja rannalla.
        Eli katselevat miehiä.

        Pidän tangamalliste ulkonäöstä eniten.
        Ehkä olen sitten homomainen.
        En kuitenkaan itse haluaisi nähdä
        isomahaisia miehiä tuollaisissa housuissa.
        En usko kuitenkaan että naiset (täysi-ikäiset ei teinit)
        nauraisivat rannalla noille.

        Shortsien käyttö taitaa olla liian pienien kalujen piilottelua. Niistä ei voi päätellä onko siellä isot vai pienet piilossa. Epäilys on herännyt varsinkin siksi kun shortseja käyttää mieluiten nuoret pojat.

        Minun mielestäni miehelle sopii ihan perusuikkarit. Enkä katsele sitä mitä housuissa pullottaa, enemmänkin mitä sieltä yläpuolelta löytyy kokonaisuudessaan.


    • "Untamo"

      Varttuneempana miehenä en pukisi noista mitään ällön näköisiä. Yksiväriset ne olla pitää,hyvin päälle istuvat suht tiukat. Itsellä paksu kalu sen muoto näkyy selvästi läpi, voi niitä naisten pitkiä katseita.PS: Pitkiä ihailevia katseita saan naisilta myös nudistirannalla.

    • mun mielipide

      Käyttäisin uimahallissa tiukkoja 1 tai 3 vaihtoehtoa tosin yksvärisenä ja pitkälahkeisten pitäs olla polveen tai nilkkaan asti olevat. Muuten normi shortseja rannalla. Tää nyt ei kuulu tähän ketjuun varsinaisesti mut jos käytät vaihtoehtoa 1 niin trimmaaa niitä karvoja tai aja kokonaan pois jos on kauhee pehko. Vaikka en miehiä tykkääkkään katella ni onse silti kauheen näköstä jos housuista pursuaa karvoja. Kakkosvaihtehtoa itte en itte kytä, kun tuntuu aina et sukukalleudet valahtaa lahkeesta ulos vaikkeine nyt mitenkään erikoisen isot ookkaan. Eikä 2 vaihtoehto kyllä yleensä näytä mitenkään erikoisen hyvältäkään.

      Muutenkin mitä yleensä vanhemmilla ihmisillä näkee uimahallissa on 20 vuotta vanhat uimahousut, mitkä roikkuu polvissa ja on jo kulunu läpinäkyväks. Eli niit kannattaa vaihtaa aika usein itse vaihdan uima housuja 2 - 3 vuodessa.

    • Shortsitt

      Tämän kesän miesten uimamuotia? Pienet vai shortsit?

    • Kesäranta [beach]

      Pienet/tiukat on kyllä reilusti mukavammat uidessa kuin uimashortsit, jotka ovat kastuessaan inhottavan tuntuiset keräävät ilmakuplia sisäänsä.

      Perus briefit on hyvät. String-mallisia käytän myös, mutta vain kotona tai omalla mökillä aurinkoa ottaessa. Jos haluaa niukemmat ja paljastavammat uimahousut muttei stringejä, on tarjolla myös muunlaisia. Tässä esimerkkejä.

      http://www.dealbyethan.com/index.php?main_page=product_info&cPath=180_419_457&products_id=19136

      http://www.dealbyethan.com/index.php?main_page=product_info&cPath=180_419_457&products_id=19245

      http://www.dealbyethan.com/index.php?main_page=product_info&cPath=180_419_457&products_id=19178

      http://www.dealbyethan.com/index.php?main_page=product_info&cPath=180_419_457&products_id=19160

      Aika rohkeita, mutta uniikkeja :)

      • we

        noi punaset oli nätit :D

        Musta olis ihana katella semmosia ton punasen (kolmas linkki ed. viestistä) mallisia mustina eli tiukat pakarat ja mustat tiukat siihen päälle. Tai noi punaset.


    • Lahjaksi

      Nämä punaiset näytti kivoilta ja istuvat napakasti.

      http://www.brunobanani-store.de/general/images/product_images/popup_images/1402_0.jpg

      Kävin uintikaupasta hakemassa saman tyyliset tarjouksesta 25 eurolla. Uimahousut löysin täältä

      http://www.uintikauppa.fi/uimahousut.html

    • pitkätvai

      Taas on kelit lämpiämässä ja uikkarit hakusessa.
      Mitäs miehet suosivat rannalle laitettavaksi vuonna 2011?
      Pienet ja kireät vai löysät ja pitkät?

    • Kakki esille.

      Tietysti sopivat, suht kireät, ja mustat totta kai,olen poistanut edestä sen verkkovuorin joten paksu kalu pullistelee hyvin esille. En ymmärrä ollenkaan noita polviin asti ulottuvia housuja.

    • Kohoumat esiin

      Munattomat voivat käyttää löysiä shortseja... mutta munallisille on aika hyviä vaihtoehtoja jonkin verran.
      Hae vaikka huuto.netissä hakusanoille
      "miesten seksikkäät uimahousut"
      Eiköhän löydy sopivat vaikka minkä kokoiselle...

      • toipekka

        Miksi meille vanhoille sting miehille nauretaan. Haluasin mieluummin olla alasti. Kummastuttaa naisten mielipiteet. Naturismi on ok!!


    • Juu joo just joo

      Täällä ne kaiken maailman homot elvistelee vehkeensä koolla.

      • Haittaks se

        Laita sitten uimahame


      • Yleisempää
        Haittaks se kirjoitti:

        Laita sitten uimahame

        Ne vehkeittensä pienuutta häpeilevät käyttävät shortseja. Mieuluummin vielä pari numeroa liian suuria ettei märkänäkään näy mitään.


    • uituatuli

      Tuli uitua monesti pienissä uikkareissa tänä kesänä.
      Jotenkin seksikäs tunne kun on hyvän näköiset uikkarit jalassa eikä
      mitkään jättishortsit.
      AussieBumilta saa vielä hieman läpikuultavia kastuessa...

    • Kokokokonkokko

      Kokouikkarit on jees

    • rantaihminen

      Vanhaa ketjua katellessa tuli mieleen että millasia uikkareita tänä kesänä
      miehet käyttävät?
      Onko kukaan aatellut uida miesten uimastringeissä? Niissä uintia/rantailua
      olisi kiva kokeilla... Tiukkoja ja matavyötäröisiä ns. speedo malliasia on tullut
      tähänmennessä käytettyä ja kukaan ei ainakaan ole vielä tullut niistä mitää sanomaan.
      Mulla on BMI 22 eli en mikään pullukka.
      Nuorten ja keski-ikäisten naisten mielipide kiinnostaisi eniten.

      • 163561471463

        Mä oon käyttänyt sellasia narubikineitä, missä on solmittavat narut. Naisten malli alunperin, mutta etuosaa on laajennettu yläosasta (sitä en tietenkään käytä) saadulla materiaalilla siististi siten, että tilaa riittää myös kulkusille ja näyttää myös ihan hyvältä.

        Sitten mulla on myös string-uikkarit, joissa kolmion muotoinen etuosa ja ohut naru, tilattu ulkomailta.

        Molempia käytän rannalla, mutta en sentään uimahallissa.

        Naisten tai muiden mielipiteistä on vaikea sanoa mitään, kun en ole huomannut mitään poikkeavaa, esimerkiksi vilkuilua. Olen sen näköinen, että kroppaan ne uikkarit sopii kyllä ihan hyvin.

        En muuten näe siinä mitään järkeä, että miehet usein käyttävät uidessaan polviin asti ylettyviä shortseja. En näe mitään syytä sille, miksei miehetkin voisi käyttää pikkuisia uikkareita, kuten naisetkin.


      • Vilkuileva nainen
        163561471463 kirjoitti:

        Mä oon käyttänyt sellasia narubikineitä, missä on solmittavat narut. Naisten malli alunperin, mutta etuosaa on laajennettu yläosasta (sitä en tietenkään käytä) saadulla materiaalilla siististi siten, että tilaa riittää myös kulkusille ja näyttää myös ihan hyvältä.

        Sitten mulla on myös string-uikkarit, joissa kolmion muotoinen etuosa ja ohut naru, tilattu ulkomailta.

        Molempia käytän rannalla, mutta en sentään uimahallissa.

        Naisten tai muiden mielipiteistä on vaikea sanoa mitään, kun en ole huomannut mitään poikkeavaa, esimerkiksi vilkuilua. Olen sen näköinen, että kroppaan ne uikkarit sopii kyllä ihan hyvin.

        En muuten näe siinä mitään järkeä, että miehet usein käyttävät uidessaan polviin asti ylettyviä shortseja. En näe mitään syytä sille, miksei miehetkin voisi käyttää pikkuisia uikkareita, kuten naisetkin.

        Miehet jotka käyttävät löysiä polveen asti ulottuvia shortseja uidessaan, peittävät sen että housuihin ei ole täytettä. Pienistä uimahousuista näkee heti mitä sisältää.


      • xl.
        Vilkuileva nainen kirjoitti:

        Miehet jotka käyttävät löysiä polveen asti ulottuvia shortseja uidessaan, peittävät sen että housuihin ei ole täytettä. Pienistä uimahousuista näkee heti mitä sisältää.

        Itsellä perinteiset mustat, eivät litistä enää edestä poistamalla vuorin niin nyt näkyy patukka selkeästi läpi, jopa korkea kaulus. Naisille silmänruokaa.


    • Vesihukka

      Aika monet on sanonut tässä että pieni munaiset käyttävät vain sortseja. Outoa ja tuntuu että anatomia myös hukassa. Sanoisin että hieman tukevammalla miehellä sortsit näyttävät paremmilta, jos olet kuitenkin laiha niin briefit parhaimmat.
      Sanoisin enemmän että ruumiin rakenteesta hieman riippuu millaset kannattaa hankkia. Ja pieni anatomian oppitunti, riippuen miehen paisuvaiskudoksen määrästä, voi paraatikunnossa olla, 2x - 4x isompi kun levossa, toisilla taas ei kasva juurikaan kokoa enään paraatikunnossa. Usein ne jotka omaavat sen löysän "letkun". Että jospa ei tuoda nyt niitä elinten kokoja näihin asioihin.

      • Iso on iso

        Jos oikein kunnolla tukeva mies valitsee shortsit vyötärömitan mukaan niin siinähän saa varoa ettei tuuli vie mukanaan kun purjepinta-alaa on niin reippaasti.


      • munaton mies

        Esim. minulla on ihan normaalin kokoinen kanki, mutta ainakin minun omistamani uimahousut litistää kangen aika tavalla niin että sitä näyttää melkoisen munattomalta mieheltä. Tavan boksereissa näyttää melko isoltakin lerssi. Aika paljon tuo uikkarien malli vaikuttaa.

        Pitääköhän mennä vielä kauppaan uudemman kerran vai yrittää pitää kanki puolikovana rannalla :).


    • kesäuimari
    • ZIMOO
      • Pitää joka tahtoo

        Toivottavasti sinulla ei ole tuollaisia jenkkakahvoja kuten tuon kuvan mallilla.


    • uimari mm

      minä kait pidän aina mökil äidin bikiineitä ,niis on housuosa korkee ja komeus ei tuu lahkeest ulos.

    • iltasanomatspeedot
      • uimari2

        Sikäli aika hauska, että jenkeissä kukaan ei pidä speedoista ja nyt puolet vastaajista ilmoittaa sen olevan ok. Kertoo ehkä enemmänkin siitä, että kovaäänisimmät kritisoijat vaikuttavat kulttuuriin eniten.


    • entajuu

      EI naisetkaan mitään shortseja pidä niin miksi sinun? Naisilla on muuteskin paljon paljastavat uimapuvut kuin miehillä. ja kertoo sekin sun itsetunnosta jos pidät jotain shortseja :D

      • Outoaoutoa

        Sukupuolten ero näkyy myös urheilussa, naisilla pitää olla niukemmat ja tiukat urheiluasut. Äärimmillään tämä ero näkyy rantalentopallossa, miehillä löysät ja isot shortsit, naisilla pikkuiset bikinit.


    • lämpimätkelit

      Kannattaa tilata kunnon uikkareita Aussiebumin nettisivuilta.
      http://www.aussiebum.com/swimwear
      Ei tarvi tyytyä kauppojen pelkkään shortsivalikoimaan.
      Tosiaan miksi miesten pitää peitellä itsensä rannalla, naiset saa kulkea
      oikein pienissä bikineissä ilman voivottelua.
      Itse olen ainakin rannalla pikkuisissa tiukoissa uikkareissa, kaverit joskus homottelevat yms. Naisilta en ole saanut huonoa kommentointia.

      • Uimari 2

        Samaa mallia kuin nämä olleet nyt käytössä: http://rdeflorin.com/52125/abvertidgbl01.jpg
        En ymmärrä mistä homottelu tulee, ehkä teini-ikäisille normaalia *ttuilua? Ei me vielä missään jenkeissä asuta ja positiivista kommenttia olen kylläkin saanut uimahousuista. Bodari tai kiiltokuvapoika en ole, mutta ehdottomasti urheilullinen ja omasta mielestä juuri sopiva em. uima-asuun.


    • Pikkupojan_Pikku_Pippeli

      Älä osta uimahousu steingejä ainakaan osta tiukat bokserimalliset uimahousut tai siis ihan tavalliset bokserimalliset uimahousut kaikki bokserimalliset uimahousut on tiukkoja

      • Katso_päiväystä

        Eiköhän aloittaja ostanut mielensä mukaiset uimahousut silloin 9 VUOTTA sitten ja varmaan jo useammatkin sen jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe