Sanokaas mitä pikkuautoa kannattaa käydä kokeilemassa, kun mitat ovat 185cm/150kg ?
150kg:sta iso osa on mahassa, mutta jotain on myös selässä punttisaliharrastuksen jäljiltä.
Kokemusta ei ole kuin uudesta Micrasta ja kuskin penkille mahtui vain reilu puolet perseestä ja selästä sekä penkkiä ei saanut tarpeeksi taakse.
Kaasujalka kramppasi jo vartin ajon jälkeen.
Pikkuauto isolle miehelle
18
2188
Vastaukset
- Läski ilman lentokenttäselkää
Itse olen 175 ja 135kg.
Miksi noin iso mies haluaa pikkuauton?
Ittellä oli nissan primera -00 mutta oli liian pieni.
Nyt on farkku volva ja kivasti mahtuu.- on aina ollu pieni..
uudesta mallista en tiedä.. sen totesin itsekkin kun koeajoin joku vuosi sitten primeraa niin helvetin ahdas, yaris on ihan oikeasti väljemmän tuntuinen, tämä vanhempikin yaris..
- Velkavolvo
Aikuisen kokoinen mies voi surutta unohtaa pikkuautot, jollei ole masokisti. Et kai käytä liian pieniä kenkiäkään. Mikä isommissa autoissa on vikana?
- Tosiauto
I.S.O.L.L.A. miehellä pitää olla I.S.O. auto. Neidit ajelee pikkuautoilla. Vaimoskin nauraa sulle jos ajat pikkuautolla.
Lisää lihistä ja isompaa autoa. Se ei oo mies eikä mikään joka ei oo sen kokonen että kun kävelee 10 porrasta ostokeskuskessa niin hiki lentää.
Itselläni on aina eväät mukana kun kävelen ulko-ovelta parkkipaikalle sen 7 metriä. Kun matkalla ottaa huikopalaa niin ei pääse laihtumaan.
Kaikki mikkihiiriautot pitäisi kieltää lailla. - herää toki
ja tunnusta tämänpäivän tosiasiat päästöistä.
Jos iso mies haluaa pienen auton hän on oikealla asialla. Ajatko itse isoa rohjoa vaikka pärjäisit pienellä autolla, kysyn vaan onko egon tehostus kyseessä?
- Läskikaula
Fiat 500 olisi hyvä. Itse ajaminen tapahtuu takapenkiltä.
- mta100
jos olet puntilla käynyt ja jotakin siellä saavuttanut niin nyt kannattaa pitää se dietti. Pudota vaikka -40kg kesäksi ja osta se fiat 500. t.Rambo
- sopiva-
Tää olis sopiva:
http://syque.com/ds/pix/florence_feb08/small_car_800.jpg - pikkuautoista menee..
omakohtaisesti kokemusta yaris ja jazz ja hyvin mahtuu ja olisi varaa lihoakkin reilusti´..
- ainakin sopii
190cm raavas mies pystyy ihan kohtuudella ajamaan Toyotan Aygoa. Käy kokeilemassa
- kyseistä autoa..
ainakin sopii kirjoitti:
190cm raavas mies pystyy ihan kohtuudella ajamaan Toyotan Aygoa. Käy kokeilemassa
Muuten toki mahtuu tai mahtumisessa ei ole ongelmaa mutta aygon penkki on todella huono isolle ihmisille. Penkki on aivan liian lyhyt istuin osaltaan ja minkäänlaista sivuttaistukea ei ole, oikeaa jalkaa joutuu jännittämään kuin ilmassa koko ajan kun se ei saa mihinkään tukea. Automaattilla sitä pitkinhampain ajaa mutta manuaalilla alkaisi olla ja todella rasittavaa.
Yaris on jo ihan toista maata.
- ...
Käy kokeilemassa.
198cm ja 118kg. - ww golf
niistä alkaa sinunkin kokoiselle löytyä tilaa...
itsellä a3 ja kokoa 186/112...sellainen päärynävartalo....hehee - oikea auto
on tietty Hyundai Getz! Siinä tilaa eri ulottuvuuksille. Suosittelen kokeilemaan.
Ja näille isojen autojen ehdottelijoille sanon, että HYI, HYI. Sillä ilmassa on päästöjä liikaa omaa egoa kohottavista isoista autoista. Voi teitä jos ei ole muulla päteä. Sorry.
Auto pitäisi olla käyttötarpeen eikä pankkitilin mukaan. - tuttava
jolla paino suunniilleen sama, pituutta vähän enemmän. Nissan Micralla tuo on tyytyväisenä ajanut jo vuosia
- Getz-
Hyundai Getzin hytti on melko tilava, vaikka kyse
onkin pikkuautosta. Itse olen 185 cm pitkä ja
ei ole ongelmia ajoasennon löytymisessä. Takapenkille mahtuu pari lasta mukavasti.
Muutenkin auto on luotettava ja hyvä ajaa. - paremmaksi noissa
mitoissa. Pituus 186, paino 184. Mahdun varsin hyvin, jopa erinomaisesti 3-oviseen Grande Puntoon jossa vielä jää kasvuvaraa. Suzuki Swift on siinä ja siinä. Ja kyllä, ajan itsekin mielummin pikkuautolla koska kesäauto on tilava jenkki. Käyttöpelinä noi edellä mainitut kävisi.
- isomies3
itse olen 215 pitkä ja ajan mesulla E200 diesel siinä menee penkki tarpeeksi taakse. suosittelen ja muutenkin hyvä auto ajaa nyt mun autolla ajettu 626000km
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756