Pikkuauto isolle miehelle

Läski lentokenttäselkä

Sanokaas mitä pikkuautoa kannattaa käydä kokeilemassa, kun mitat ovat 185cm/150kg ?
150kg:sta iso osa on mahassa, mutta jotain on myös selässä punttisaliharrastuksen jäljiltä.
Kokemusta ei ole kuin uudesta Micrasta ja kuskin penkille mahtui vain reilu puolet perseestä ja selästä sekä penkkiä ei saanut tarpeeksi taakse.
Kaasujalka kramppasi jo vartin ajon jälkeen.

18

2188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läski ilman lentokenttäselkää

Itse olen 175 ja 135kg.
      Miksi noin iso mies haluaa pikkuauton?
      Ittellä oli nissan primera -00 mutta oli liian pieni.
      Nyt on farkku volva ja kivasti mahtuu.

• on aina ollu pieni..

uudesta mallista en tiedä.. sen totesin itsekkin kun koeajoin joku vuosi sitten primeraa niin helvetin ahdas, yaris on ihan oikeasti väljemmän tuntuinen, tämä vanhempikin yaris..

• Velkavolvo

Aikuisen kokoinen mies voi surutta unohtaa pikkuautot, jollei ole masokisti. Et kai käytä liian pieniä kenkiäkään. Mikä isommissa autoissa on vikana?

• Tosiauto

I.S.O.L.L.A. miehellä pitää olla I.S.O. auto. Neidit ajelee pikkuautoilla. Vaimoskin nauraa sulle jos ajat pikkuautolla.

Lisää lihistä ja isompaa autoa. Se ei oo mies eikä mikään joka ei oo sen kokonen että kun kävelee 10 porrasta ostokeskuskessa niin hiki lentää.

Itselläni on aina eväät mukana kun kävelen ulko-ovelta parkkipaikalle sen 7 metriä. Kun matkalla ottaa huikopalaa niin ei pääse laihtumaan.

Kaikki mikkihiiriautot pitäisi kieltää lailla.

• herää toki

ja tunnusta tämänpäivän tosiasiat päästöistä.
        Jos iso mies haluaa pienen auton hän on oikealla asialla. Ajatko itse isoa rohjoa vaikka pärjäisit pienellä autolla, kysyn vaan onko egon tehostus kyseessä?

• Läskikaula

Fiat 500 olisi hyvä. Itse ajaminen tapahtuu takapenkiltä.

• mta100

jos olet puntilla käynyt ja jotakin siellä saavuttanut niin nyt kannattaa pitää se dietti. Pudota vaikka -40kg kesäksi ja osta se fiat 500. t.Rambo

• sopiva-
    • pikkuautoista menee..

omakohtaisesti kokemusta yaris ja jazz ja hyvin mahtuu ja olisi varaa lihoakkin reilusti´..

• ainakin sopii

190cm raavas mies pystyy ihan kohtuudella ajamaan Toyotan Aygoa. Käy kokeilemassa

• kyseistä autoa..
        ainakin sopii kirjoitti:

190cm raavas mies pystyy ihan kohtuudella ajamaan Toyotan Aygoa. Käy kokeilemassa

Muuten toki mahtuu tai mahtumisessa ei ole ongelmaa mutta aygon penkki on todella huono isolle ihmisille. Penkki on aivan liian lyhyt istuin osaltaan ja minkäänlaista sivuttaistukea ei ole, oikeaa jalkaa joutuu jännittämään kuin ilmassa koko ajan kun se ei saa mihinkään tukea. Automaattilla sitä pitkinhampain ajaa mutta manuaalilla alkaisi olla ja todella rasittavaa.
        Yaris on jo ihan toista maata.

• ...

Käy kokeilemassa.

198cm ja 118kg.

• ww golf

niistä alkaa sinunkin kokoiselle löytyä tilaa...

itsellä a3 ja kokoa 186/112...sellainen päärynävartalo....hehee

• oikea auto

on tietty Hyundai Getz! Siinä tilaa eri ulottuvuuksille. Suosittelen kokeilemaan.
      Ja näille isojen autojen ehdottelijoille sanon, että HYI, HYI. Sillä ilmassa on päästöjä liikaa omaa egoa kohottavista isoista autoista. Voi teitä jos ei ole muulla päteä. Sorry.
      Auto pitäisi olla käyttötarpeen eikä pankkitilin mukaan.

• tuttava

jolla paino suunniilleen sama, pituutta vähän enemmän. Nissan Micralla tuo on tyytyväisenä ajanut jo vuosia

• Getz-

Hyundai Getzin hytti on melko tilava, vaikka kyse
      onkin pikkuautosta. Itse olen 185 cm pitkä ja
      ei ole ongelmia ajoasennon löytymisessä. Takapenkille mahtuu pari lasta mukavasti.
      Muutenkin auto on luotettava ja hyvä ajaa.

• paremmaksi noissa

mitoissa. Pituus 186, paino 184. Mahdun varsin hyvin, jopa erinomaisesti 3-oviseen Grande Puntoon jossa vielä jää kasvuvaraa. Suzuki Swift on siinä ja siinä. Ja kyllä, ajan itsekin mielummin pikkuautolla koska kesäauto on tilava jenkki. Käyttöpelinä noi edellä mainitut kävisi.

• isomies3

itse olen 215 pitkä ja ajan mesulla E200 diesel siinä menee penkki tarpeeksi taakse. suosittelen ja muutenkin hyvä auto ajaa nyt mun autolla ajettu 626000km

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe