Olen 30v, iloinen, reipas, avoin ja hauska monen mielestä monissa tilanteissa. Olen useissa eri sosiaalisissa ryhmissä mukana ja teen työkseni vastuutehtäviä. Minulla on yli sata seksuaalikokemusta eri naisten kanssa joiden mukana on eri kansallisuuksiakin 5-10 äkkiä ajateltuna. Puhun ranskaa ja saksaa sekä intohimoni on tutkiva ruuanlaitto ja pidän kokkaamisesta naiselle. Olen filmaattinen ja tykkään flirttailla ja joskus niin kornilta kuin tuntuukin, naiset jopa vienosti hymyilevät kun katson kesäiseen kaula-aukkoon ja katson rintoja. Harrastan kolmea eri joukkuelajia sekä juoksen joka viikko kahdesti lenkin. Treenaan salillakin.
En kuitenkaan ole koskaan seurustellut. Joten olenko ATM, koska en saa riittävän kaunista naista johon voisin yksinkertaisesti rakastua. Ison kokoiset, isopeppuiset, kasvoista merkityksettömät, vääristetyllä painoindeksitaulukolla itseään normaaliksi väittävät, jne on pakko jättää väliin, koska ei minulla riitä minkäänlaista intohimoa heidän kanssaan seurusteluun. Vartalo voisi olla oikeasti timmi kroppa eikä herkkusuun muodokas vartalo. Minulla on vartalo, jonka perusteella voin vaatia toiseltakin hyvää ulkonäköä.
Tämä kauniiden naisten vajaus johtuu siitä, että keskijakauman mukaan heitä ei ole kuin kuvaajan oikeassa laidassa ja miksipä nätti nainen sinkkuna olisi, jos on terve mieli ja kroppa sekä iloinen elämänasenne? Nainen on kuitenkin se kilpailun kohde joka on otettavana ja miehet tekee työn.
Ei kaikille vaan voi riittää. Joten olen ATM.
Olenko ATM?
5
477
Vastaukset
- kaunotar itse
Hei. Naiset vaistoaa jos miehellä on noin paljon seksikokemuksia. Mies ei ole sen jälkeen oikein kiinnostava vaikka olisi muuten täydellinen. Sori, näin on.
Tollaset asiat voi vaistota? Jos sä näet ihmisen tai jopa juttelet sille niin et sä voi mistään varmaksi sanoa kuinka paljon ko. henkilöllä on ollut eri panoja.
Tietenkin voit olettaa, että esim. supliikilla ja komealla miehellä on ollut paljon seksisuhteita, mutta et voi ikinä sanoa varmaksi asiaa.
Oletus ja ajatustenlukeminen on kuitenkin kaksi eri asiaa. :)
Ja eikös tälläinen kokenut mies ole aina naisten mieleen enemmän kuin se heiveröinen nyhvö joka ensimmäisen kerran suuteli naista 30v synttäreillään? :)- nainen 72.
beefcake kirjoitti:
Tollaset asiat voi vaistota? Jos sä näet ihmisen tai jopa juttelet sille niin et sä voi mistään varmaksi sanoa kuinka paljon ko. henkilöllä on ollut eri panoja.
Tietenkin voit olettaa, että esim. supliikilla ja komealla miehellä on ollut paljon seksisuhteita, mutta et voi ikinä sanoa varmaksi asiaa.
Oletus ja ajatustenlukeminen on kuitenkin kaksi eri asiaa. :)
Ja eikös tälläinen kokenut mies ole aina naisten mieleen enemmän kuin se heiveröinen nyhvö joka ensimmäisen kerran suuteli naista 30v synttäreillään? :)miehen käytöksestä, kun se yrittää iskeä naista, aistii jo paljon. Toisekseen: jutut kiertää, niin miehistä kuin naisitakin, no ei ehkä nykissä mutta suomen pienissä kaupungeisa kyllä. Oon samaa mieltä että sopiva määrä sänkykumppaneita on kahden käden sormilla laskettava määrä, jos menee yli, menee äijästä maku. nainen haluaa sellaista miestä jota muutkin naiset haluavat ja joka ei ole kaikkien saatavilla, no eikö se ole miehillä sama juttu???
- tavalliset
tai rumat, niin olet ATM.
- aloittajayllä
rumat tai tavalliset ja silti ATM.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904