Terve
18-vuotias miehen alku. Painoa huimat 64kg ja kädet on olkapäästä ranteisiin niin siimat että ei oo toisia.
Punnerruksia olen tehnyt joka toinen päivä parikymmentä. Säädettävä käsipaino löytyy, voikos sillä ja punnerruksilla päästä edes vähän eteenpäin?
Liikkeitä? Kiitos jo etukäteen.
Käsien treenaus kotona?
2
1978
Vastaukset
- kananmunia ja palautusjuomaa
Ei ne ainakaan ilman treeniä kasva! Istuppa siihen sohvan reunalle ja tue kyynärpää reiteen (juu, levitä niitä reisä ensin)JA siis yksi käsi kerrallaan. Sitten pumppailet sitä painoa siitä lattiasta otsaa kohden. Ja sitten kääntelet seistessä niitä käsi koukkuun ja pidät samaan aikaan niitä painoja käsissä. Noin 2 kk päästä huomaat että käsissä on uutta lihaa ja rinta selkä näyttää kuin suoraan ausvitsistä. Nyt siirryt sitten salille ja unohdat seuraavaksi 6kk sen käsitreenin , niin saat muun kropakin näyttäään joltain ei satu enää selkään kun kääntelee niitä käsipainoja.
- kananmunia ja palautusjuomaa
Seiso suorassa ja nosta paino suoraan ylös. Nyt lasket painon pään taakse siten, että käsi koukistu vain kyynäspäästä. ja sitä rataa esse taas.. kasvaa hiukan se hauiksen alla oleva ojentaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424