Miten naiset haluavat suhteen varattuun mieheen kehittyvän? Minkälaisia tunteita miehen vaimo teissä herättää? Ajatteletteko koskaan, että miehen vaimo ei ansaitse noin hyvää miestä?
varatut miehet
60
5317
Vastaukset
- Nimetön
jos olet varattu millä perusteella olisit hyvä mies?Kaukana siitä!Hoida asiasi kuntoon vaimon kanssa eikä muita tiiraillen.
- alkup.
Vaan niistä naisista, joilla on suhde varattuun mieheen. Siitä minkälaisia tuntemuksia heidän rakkaansa vaimo herättää heissä.
- tietäisin ja muistaisin
alkup. kirjoitti:
Vaan niistä naisista, joilla on suhde varattuun mieheen. Siitä minkälaisia tuntemuksia heidän rakkaansa vaimo herättää heissä.
paikkani "toisena". Koska itsekin olen vaimo, tuntisin miehen vaimoa ja hänen lastensa äitiä kohtaan tiettyä kanssasisaruutta ja tahtoisin pelkkää hyvää perheelle. Se, mitä miehen ja minun välillä on, ei kuulu kenellekään muulle. Tästä syystä kakkossuhteet pidetään omana tietona. En kertoisi ystävällenikään.
- alkup.
tietäisin ja muistaisin kirjoitti:
paikkani "toisena". Koska itsekin olen vaimo, tuntisin miehen vaimoa ja hänen lastensa äitiä kohtaan tiettyä kanssasisaruutta ja tahtoisin pelkkää hyvää perheelle. Se, mitä miehen ja minun välillä on, ei kuulu kenellekään muulle. Tästä syystä kakkossuhteet pidetään omana tietona. En kertoisi ystävällenikään.
Kiitos vastauksesta. Tämä asia kiinnostaa minua sen vuoksi, että eräs naispuolinen sukulainen on korviaan myöden rakastunut erääseen naimisissa olevaan mieheen. Mies on uskotellut, että heidän liittonsa on hänelle kärsimystä ja sukulaiseni tuntee tämän miehen vaimoa kohtaan vihaa. Hänen mielestään vaimo ei ansaitse niin hyvää miestä.
Minun on jotenkin vaikea ymmärtää sukulaiseni ajatuksen juoksua, eikä hän sitä itsekään oikein osaa selittää kun kysyn. Tämä sukulainen on minulle tärkeä ihminen joka käyttäytyy tavalla jota en ymmärrä. Sen vuoksi kyselen, josko joku palstalaisista osaa valaistaa asiaa. Tähän ketjuun saa vastata niin naiset kuin miehet, joilla on jotain kokemusta tai mielipidettä asiasta. - kokenut saman
alkup. kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Tämä asia kiinnostaa minua sen vuoksi, että eräs naispuolinen sukulainen on korviaan myöden rakastunut erääseen naimisissa olevaan mieheen. Mies on uskotellut, että heidän liittonsa on hänelle kärsimystä ja sukulaiseni tuntee tämän miehen vaimoa kohtaan vihaa. Hänen mielestään vaimo ei ansaitse niin hyvää miestä.
Minun on jotenkin vaikea ymmärtää sukulaiseni ajatuksen juoksua, eikä hän sitä itsekään oikein osaa selittää kun kysyn. Tämä sukulainen on minulle tärkeä ihminen joka käyttäytyy tavalla jota en ymmärrä. Sen vuoksi kyselen, josko joku palstalaisista osaa valaistaa asiaa. Tähän ketjuun saa vastata niin naiset kuin miehet, joilla on jotain kokemusta tai mielipidettä asiasta.saattaa vain selittää asioita omaksi edukseen. Rakastunut ihminen(nainen) uskoo helposti kaiken, kun tunteet sekoittavat pään. Itselläni on vastaavia kokemuksia ja voin kertoa, että kannattaa tarkoin harkita, mitä tekee. Pettymys on kova kun (jos) rakkaus hiipuu.
- Punaiset Lasit
kokenut saman kirjoitti:
saattaa vain selittää asioita omaksi edukseen. Rakastunut ihminen(nainen) uskoo helposti kaiken, kun tunteet sekoittavat pään. Itselläni on vastaavia kokemuksia ja voin kertoa, että kannattaa tarkoin harkita, mitä tekee. Pettymys on kova kun (jos) rakkaus hiipuu.
Voi, miten haluaisinkaan paasata, että emme me ihmiset saisi toisen omaa haluta. Siksi, koska niin lukee Raamatussa. Se on kymmenessä käskyssäkin. Kannattaa edes miettiä, että niilläki käskyillä on vielä painoarvonsa, ja tässä itsekeskeisessä hyvinvointi -itselle kaikki- suomessa ei olis ollenkaan pahaksi, jos ihmiset noudattais Jumalan sanaa.
En siis pidä oikeana missään tilanteessa tavoitella varattua miestä, olivatpa syyt mitkä hyvänsä. - Silmät auki
kokenut saman kirjoitti:
saattaa vain selittää asioita omaksi edukseen. Rakastunut ihminen(nainen) uskoo helposti kaiken, kun tunteet sekoittavat pään. Itselläni on vastaavia kokemuksia ja voin kertoa, että kannattaa tarkoin harkita, mitä tekee. Pettymys on kova kun (jos) rakkaus hiipuu.
Ja höpöt sulle. Rakastunut nainen EI USKO kaikkea älä luule !
- eronnut nainen
Punaiset Lasit kirjoitti:
Voi, miten haluaisinkaan paasata, että emme me ihmiset saisi toisen omaa haluta. Siksi, koska niin lukee Raamatussa. Se on kymmenessä käskyssäkin. Kannattaa edes miettiä, että niilläki käskyillä on vielä painoarvonsa, ja tässä itsekeskeisessä hyvinvointi -itselle kaikki- suomessa ei olis ollenkaan pahaksi, jos ihmiset noudattais Jumalan sanaa.
En siis pidä oikeana missään tilanteessa tavoitella varattua miestä, olivatpa syyt mitkä hyvänsä.Itseäni järkytti syvästi kun muutamakin varattu mies lähestyi minua erottuani ja ehdotti esim. tekstiviestillä luokseni saunomaan tuloa ym.
Tunsin heidän vaimonsa ja minua järkytti se että olivatko he tosiaan noin huolettomia etten paljastaisi heitä vaimoilleen.
No, en paljastanut mutta en ikinä ryhtyisi ukkomiehen salaseuraksi vaikka olisin kuinka lääpälläni. Tällaiset jutut kuuluu pitää kurissa.
miehet, hävetkää jos olette moista yrittäneet. - ole samanlaisia
Silmät auki kirjoitti:
Ja höpöt sulle. Rakastunut nainen EI USKO kaikkea älä luule !
kokemusta on
- Rouva Äxä
eronnut nainen kirjoitti:
Itseäni järkytti syvästi kun muutamakin varattu mies lähestyi minua erottuani ja ehdotti esim. tekstiviestillä luokseni saunomaan tuloa ym.
Tunsin heidän vaimonsa ja minua järkytti se että olivatko he tosiaan noin huolettomia etten paljastaisi heitä vaimoilleen.
No, en paljastanut mutta en ikinä ryhtyisi ukkomiehen salaseuraksi vaikka olisin kuinka lääpälläni. Tällaiset jutut kuuluu pitää kurissa.
miehet, hävetkää jos olette moista yrittäneet.Minun ex-mieheni alkoi soitella, viestitellä ja juosta ovenkin takana: ,minun hyvän ystävättäreni!!!
Tämä kertoi tietysti minulle, koska ei halunnut, että kukaan joutuu elämään rotan
kanssa.
Ihmettelenkin motiiviasi salailla uskottomien
sikojen tekosia. - saalistaa....
Rouva Äxä kirjoitti:
Minun ex-mieheni alkoi soitella, viestitellä ja juosta ovenkin takana: ,minun hyvän ystävättäreni!!!
Tämä kertoi tietysti minulle, koska ei halunnut, että kukaan joutuu elämään rotan
kanssa.
sikojen tekosia.Miehillä on omituinen pakkomielle yrittää eronnutta naista heti; hädin tuskin on entinen aviomies lähtenyt ovesta ulos, niin johan on jo joku ukkomies kuvittelemassa, että eronnut nainen on hirveässä puutteessa, ja ukkomiehen tehtävä on korjata tämä puute.
Olen huomannut tämän monta kertaa, ja myös ystävättäreni ovat kertoneet samaa. Kun itse jätin sormukset syrjään, niin yksi minua lähes 30 vuotta vanhempi ukkomies oli välittömästi kimpussani. Hän on vieläpä asiakkaani työkuvioista. Ällöttävää! Monet miehet ovat täysin pervoja!! - vapaata riistaa
saalistaa.... kirjoitti:
Miehillä on omituinen pakkomielle yrittää eronnutta naista heti; hädin tuskin on entinen aviomies lähtenyt ovesta ulos, niin johan on jo joku ukkomies kuvittelemassa, että eronnut nainen on hirveässä puutteessa, ja ukkomiehen tehtävä on korjata tämä puute.
Olen huomannut tämän monta kertaa, ja myös ystävättäreni ovat kertoneet samaa. Kun itse jätin sormukset syrjään, niin yksi minua lähes 30 vuotta vanhempi ukkomies oli välittömästi kimpussani. Hän on vieläpä asiakkaani työkuvioista. Ällöttävää! Monet miehet ovat täysin pervoja!!Kyllä minä ainakin toivon, että mahdollisimman moni nainen ottaa eron, kun on joutunut elämään puutteessa. Se on miehen etu.
- silloin itsekin
vapaata riistaa kirjoitti:
Kyllä minä ainakin toivon, että mahdollisimman moni nainen ottaa eron, kun on joutunut elämään puutteessa. Se on miehen etu.
otettava ero. Toisten selän takana touhuaminen on ällöttävää.
- kokemusta...
alkup. kirjoitti:
Minun on jotenkin vaikea ymmärtää sukulaiseni ajatuksen juoksua, eikä hän sitä itsekään oikein osaa selittää kun kysyn. Tämä sukulainen on minulle tärkeä ihminen joka käyttäytyy tavalla jota en ymmärrä. Sen vuoksi kyselen, josko joku palstalaisista osaa valaistaa asiaa. Tähän ketjuun saa vastata niin naiset kuin miehet, joilla on jotain kokemusta tai mielipidettä asiasta.Ystävättäreni on samassa tilanteessa.
Hän uskoi miehen sanaan, kun tuo sanoi olevansa asumuserossa.
Lopullinen ero piti olla selvä pian.
Aina siihen tuli jokin ihme este ja lopulta alkoi selviämään, että mies ei ede asu erillään.
Suhde jatkuu silti, sillä mies lupaa erota, kunhan saa asiat jäsjestettyä.
Sitä järjestelyä on kestänyt monta vuotta.
Tämä ystävättäreni ei miehen vaimosta suuremmin murhetta kanna, koska uskoo avioliiton olevan onneton.
Minua säälittää tämä ystävättäreni sinisilmäisyys, sillä eihän miehellä ole aikomustakaan erota, ellei vaimo potkaise pellolle.
Hävytön mies käyttää kaikkia vain hyväkseen, ja ystävättäreni vanhenee päivä päivältä ja kohta on myöhäistä löytää kunnollinen mies, koska elämä loppuu ennemmin kuin tuon miehen avioliitto. - miksi oi miksi
Rouva Äxä kirjoitti:
Minun ex-mieheni alkoi soitella, viestitellä ja juosta ovenkin takana: ,minun hyvän ystävättäreni!!!
kanssa.
sikojen tekosia.Minä en kerro miehen vaimolle siksi, että minulla ei ole mitään, ei mitään asiaa niiden kahden välisiin asioihin! On miehen asia kertoa jos kertoo ja ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!
- Joku raja!
miksi oi miksi kirjoitti:
Minä en kerro miehen vaimolle siksi, että minulla ei ole mitään, ei mitään asiaa niiden kahden välisiin asioihin! On miehen asia kertoa jos kertoo ja ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!
Nyt taisi mennä asiat sekaisin sinulla...
"Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön" ???
Siis mieshän siinä leikki - miksi naisen pitäisi kestää petollisen rotan temppuilua?
Vai onko avioliitto ja yhteinen lastenkasvatus sinusta leikki - jossa on
kestettävä kaikki, jopa petollisuus?...
Et taida ymmärtää, että uskottoman vanhemman
limaisista touhuista kärsivät nimenomaan
lapset. He saavat kestää levottomman ilmapiirin, salailun, toisen äidin tai kakkosisän
salaiset vierailut, he saavat tuta nahoissaan
riidat, ulkopuolisuuden, syyttelyn,
vihan, ja tietysti eron.
Petollinen kumppani olisi hyvä paljastaa
heti toiselle, jotta vältetään maksimaaliset
kärsimykset.
Vai oliko pari lapseton?
Vai sinä lastenvihaaja? - sitämieltä
Joku raja! kirjoitti:
Nyt taisi mennä asiat sekaisin sinulla...
"Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön" ???
Siis mieshän siinä leikki - miksi naisen pitäisi kestää petollisen rotan temppuilua?
Vai onko avioliitto ja yhteinen lastenkasvatus sinusta leikki - jossa on
kestettävä kaikki, jopa petollisuus?...
Et taida ymmärtää, että uskottoman vanhemman
limaisista touhuista kärsivät nimenomaan
lapset. He saavat kestää levottomman ilmapiirin, salailun, toisen äidin tai kakkosisän
salaiset vierailut, he saavat tuta nahoissaan
riidat, ulkopuolisuuden, syyttelyn,
vihan, ja tietysti eron.
Petollinen kumppani olisi hyvä paljastaa
heti toiselle, jotta vältetään maksimaaliset
kärsimykset.
Vai oliko pari lapseton?
Vai sinä lastenvihaaja?Mies saa leikkiä mitä leikkii, se ei ole minun asiani millään tavalla. En ole häntä kehoittanut, pyytänyt tai vaatinut pettämään ketään! Tarkoitin leikin kestämisellä itseäni ja sitä, että jos varatun kanssa yhtä pitää salaisesti niin ei minulla ole mitään, ei mitään oikeutta mennä sotkemaan kenenkään välejä tai paljastuksia tekemään!
Jokainen perhe on erilainen ja vain perheen jäsenet tietävät mikä heille on hyväksi, ei kukaan ulkopuolinen. Minun käsitykseni tälläisista paljastuksista on kaikkea muuta kuin rakastava teko: siinä pistetään pahaolo, vahinko kiertämään ei mitään muuta! Lasten olo tai asema ei parane jos isistä tai äidistä kerrotaan negatiivisia asioita: päinvastoin, siitä lasten pahaolo ja helvetti alkaa! Jokainen perhe selvittää välinsä ja pitää selvittää ilman ulkopuolisia! - tästä.......
sitämieltä kirjoitti:
Mies saa leikkiä mitä leikkii, se ei ole minun asiani millään tavalla. En ole häntä kehoittanut, pyytänyt tai vaatinut pettämään ketään! Tarkoitin leikin kestämisellä itseäni ja sitä, että jos varatun kanssa yhtä pitää salaisesti niin ei minulla ole mitään, ei mitään oikeutta mennä sotkemaan kenenkään välejä tai paljastuksia tekemään!
Jokainen perhe on erilainen ja vain perheen jäsenet tietävät mikä heille on hyväksi, ei kukaan ulkopuolinen. Minun käsitykseni tälläisista paljastuksista on kaikkea muuta kuin rakastava teko: siinä pistetään pahaolo, vahinko kiertämään ei mitään muuta! Lasten olo tai asema ei parane jos isistä tai äidistä kerrotaan negatiivisia asioita: päinvastoin, siitä lasten pahaolo ja helvetti alkaa! Jokainen perhe selvittää välinsä ja pitää selvittää ilman ulkopuolisia!Olen samaa mieltä kanssasi. Jokainen (joka leikkiin lähtee) on vastuussa itselleen tapahtumista; se kattaa senkin, että selvittää itselleen tarkkaan, mitä tapahtuu, jos suhde tulee ilmi. Tässä leikissä kun on kovat panokset mukana. Pettämisen ilmi tuominen voi olla pahempaa kuin sen salaaminen. Näin vain ikävä kyllä usein on.
Mitä tulee lapsiin, sanoisin, että lapset eivät välttämättä edes aisti vanhempiensa pettämisiä, ellei niistä nosteta hirveää meteliä. Lapset elävät omaa elämäänsä eivätkä kiinnostu vanhempiensa suhteen laadusta, ellei heille sitä toitoteta. En olisi huolissani niinkään lapsista, vaan vain aikuisista, jotka pettävät itseään ja kuvittelevat tekevänsä jotain muuta kuin mitä tekevät.
Pettäminen ei ole oikein, mutta pettämiseen on lukemattomia syitä, joiden takia ihminen siihen ryhtyy. On tiedettävä itse, miksi pettää ja kannettava seuraukset itse. - jirmik
eronnut nainen kirjoitti:
Itseäni järkytti syvästi kun muutamakin varattu mies lähestyi minua erottuani ja ehdotti esim. tekstiviestillä luokseni saunomaan tuloa ym.
miehet, hävetkää jos olette moista yrittäneet.En ole vielä naista tavannut joka kieltäytyisi jos tarpeeksi pannaan peliin .
Naiset kun haluavat että heidät huomioidaan ja he tuntevat itsensä maailman tärkeimmäksi ja kun joku hetken niin antaa naisen tuntea niin kyllä mieli tuntuu muuttuvan..
Olen tämän itse saanut vierestä seurata ja myös sen kun sänkyyn mennään niin ei kestä kauan kun arki palaa ja se ns karmea totuus tulee esiin eli mies on jo seuraavan kimpussa......Ihmiselle jota ei katsella kotona on kauhean helppo olla mieliksi mutta kun alkaa arjen huolet painaa niin asiat kääntyy aivan uuteen uskoon.
Ja on poikkeuksia mutta aika harvoin.... - ,,,---
jirmik kirjoitti:
En ole vielä naista tavannut joka kieltäytyisi jos tarpeeksi pannaan peliin .
Naiset kun haluavat että heidät huomioidaan ja he tuntevat itsensä maailman tärkeimmäksi ja kun joku hetken niin antaa naisen tuntea niin kyllä mieli tuntuu muuttuvan..
Olen tämän itse saanut vierestä seurata ja myös sen kun sänkyyn mennään niin ei kestä kauan kun arki palaa ja se ns karmea totuus tulee esiin eli mies on jo seuraavan kimpussa......Ihmiselle jota ei katsella kotona on kauhean helppo olla mieliksi mutta kun alkaa arjen huolet painaa niin asiat kääntyy aivan uuteen uskoon.
Ja on poikkeuksia mutta aika harvoin.......tyypin naisia, eli niitä, joita itse kutsut naisiksi, joita "ei huomioida kotona".
Kyllä sanoisin, että nainen on nimenomaan se, joka EI helpolla anna. Moni kaunis, miesten huomista iät ja ajat nauttinut nainen, edellyttäen että itsetinto on kodiksessa, ei totisesti anna kenelle vain, vaika kuika painostettaisiin. Eikä anna vähemmän kauniskaan, joka itseään arvostaa tarpeeksi.
Ihminen, oli mies tai nainen, antaa vain silloin kuin itse HALUAA antaa, oli syytä mitkä tahansa.
Pakko todeta tähän, että miehet kyllä ovat sitten niitä, jotka ottavat melkein aina kuin saavat - miehen seksuaalisuus kun pitää tästä huolen.
Terv. Nainen - ...entä jos..
alkup. kirjoitti:
on niitä jotka tietoisesti alkavat suhteeseen ukkomiehen kanssa,mutta myös löytyy miehiä jotka antavat ymmärtää olevansa vapaa sinkku ja suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta naisen kanssa ja saa naisen tuntemaan että juuri tätä suhdetta kumpikin ovat odottaneet..jne..silloin se tunne on kauhea huomata että sotkeentunut tietämättään jonkun aviomieheen haluamattaan. tästä lähties sivilisääty tutkia ja selvitää kirjallisesti.
pettäjien puolisto voi tutustua kirjallisuuteen naimisissa narsistin kanssa..toki kaikki pettäjät ei ole narsisteja syyt moninaisemmat...jokaisella miksi valintojansa tekevät..
- Haa...
Ei mitenkään; hyväksi käyttöä puolin ja toisin
- en tunteella
Suhtaudun realistisesti. Kun mies pettää, usein kyse on väljähtäneestä/kylmenneestä avioliitosta, mikä voi johtua eri syistä: Likaa työntekoa/liian vähän yhdessöoloa vaimon kanssa, rasittava elämäntilanne (pienet lapset) tai mitä tahansa muuta.
En siis ajattele, että vaimo on sen enempää syyllinen johonkin kuin mieskään (- saati että pohtisin niin naiiveja kysymyksiä kuin että "miten noin hyvällä miehellä on noin kamala vaimo?"). Syyt pettämiseen ovat kaikilla aika samat ja loppujen lopuksi banaaleja; ihmiset yksinkertaisesti myös kyllästyvät avioliittoihinsa (harva vain myöntää asian).- alkup.
Mikä sinun motiivisi on, kun ryhdyt suhteeseen varatun miehen kanssa? Siis mitä odotat suhteeltanne? Haluatko, että mies jättää vaimonsa?
- en missään oloissa
alkup. kirjoitti:
Mikä sinun motiivisi on, kun ryhdyt suhteeseen varatun miehen kanssa? Siis mitä odotat suhteeltanne? Haluatko, että mies jättää vaimonsa?
Ryhtyisi suhteeseen varatun kanssa.
Pidän itseäni sen verran arvossa etten suostuisi olemaan salasuhde tai kolmas pyörä.
En siis missään olosuhteissa, rakkaudesta eikä rahasta, koska olen arvokas ihminen joka ei rakkautta kerjää. - alkup.
en missään oloissa kirjoitti:
Pidän itseäni sen verran arvossa etten suostuisi olemaan salasuhde tai kolmas pyörä.
En siis missään olosuhteissa, rakkaudesta eikä rahasta, koska olen arvokas ihminen joka ei rakkautta kerjää.Siinä tapauksessa kuulostat tasapainoiselta ja järkevältä ihmiseltä.
- en tunteella
alkup. kirjoitti:
En halua/odota, että mies jättää vaimonsa. En halua miestä "itselleni".
Odotan mieheltä vain sitä, että tavatessamme meillä olisi hyvä fiilis yhdessä. Kun emme tapaa, elämme molemmat omaa elämäämme. - ....----
en missään oloissa kirjoitti:
En siis missään olosuhteissa, rakkaudesta eikä rahasta, koska olen arvokas ihminen joka ei rakkautta kerjää.Salasuhteessa elävä ihminen ei useinkaan ole mikään rakkauden kerjäläinen. Pikemminkin päinvastoin.
Yhtä hyvin aviopuoliso voi kerjätä rakkautta toiselta. Tätä tapahtuu paljon useammin. - Samoilla linjoilla
Toi oli aika hyvä kiteytys asiasta.
Ja se vaan on niin että mies on ihan itse sen "kamalan vaimon valinnut" että ehkä sen kaverin olisi syytä katsoa peiliin ja selvittää asiat vaimonsa kanssa eikä hypätä korvaus sänkyyn.
Ja onko naiset niin tyhmiä että uskovat kun me miehet kerromme että tämän vaimon kanssa ei tuu mitään mutta sun kanssa menis hienosti....
Kyllä se vaan on niin että miehiä on niitä jotka pettä ja on niitä jotka selvittävät asiat loppuun ennen kuin alkavat uusiin suhteisiin.
Vaihtamalla kun aika harvoin asiat paranee....samat ongelmat tulee yleensä vastaan uudestaan - entäsitten
Samoilla linjoilla kirjoitti:
Toi oli aika hyvä kiteytys asiasta.
Ja se vaan on niin että mies on ihan itse sen "kamalan vaimon valinnut" että ehkä sen kaverin olisi syytä katsoa peiliin ja selvittää asiat vaimonsa kanssa eikä hypätä korvaus sänkyyn.
Ja onko naiset niin tyhmiä että uskovat kun me miehet kerromme että tämän vaimon kanssa ei tuu mitään mutta sun kanssa menis hienosti....
Kyllä se vaan on niin että miehiä on niitä jotka pettä ja on niitä jotka selvittävät asiat loppuun ennen kuin alkavat uusiin suhteisiin.
Vaihtamalla kun aika harvoin asiat paranee....samat ongelmat tulee yleensä vastaan uudestaanEikö se mies ole tyhmä, todella pöllö kun puhuu palturia? Mies ei suhteissa pääse sen helpommalla kuin nainenkaan, nainen voi selvitä pienemmin vaurioin jos on rehellinen ja vilpitön.
Nämä jutut kyllä tuntuvat miehissä, hyvin harva tunnustaa sitä edes itselleen ja itsepetos on sitä pahinta pettämistä, että se siitä tyhmyydestä! - justiinsa näin....
entäsitten kirjoitti:
Eikö se mies ole tyhmä, todella pöllö kun puhuu palturia? Mies ei suhteissa pääse sen helpommalla kuin nainenkaan, nainen voi selvitä pienemmin vaurioin jos on rehellinen ja vilpitön.
Nämä jutut kyllä tuntuvat miehissä, hyvin harva tunnustaa sitä edes itselleen ja itsepetos on sitä pahinta pettämistä, että se siitä tyhmyydestä!Pahinta tyhmyyttä on itsepetos, sen kuvitteleminen, että asiat ovat jotain muuta, mitä ovat. Se, joka pettää itseään, kärsii kaikkein eniten, loppujen lopuksi.
Jos varattu mies valehtelee 'salarakkaalleen' asioita elämästään ja tunteistaan, ja nainen uskoo tämän, niin kyse ei todellakaan ole tyhmyydestä eikä itsepeoksesta, vaan halusta uskoa, että toinen puhuu totta.
Ja sitäpaitsi, uskon, että useimmat naiset, jotka ukkomiesten kanssa ovat salasuhteessa, ottavat suhteesta sen irti minkä saavat, eivätkä edes halua muuta. Ukkomies on se, jolla on paljon mietittävää - ja myös menetettävää. - alkup.
justiinsa näin.... kirjoitti:
Pahinta tyhmyyttä on itsepetos, sen kuvitteleminen, että asiat ovat jotain muuta, mitä ovat. Se, joka pettää itseään, kärsii kaikkein eniten, loppujen lopuksi.
Jos varattu mies valehtelee 'salarakkaalleen' asioita elämästään ja tunteistaan, ja nainen uskoo tämän, niin kyse ei todellakaan ole tyhmyydestä eikä itsepeoksesta, vaan halusta uskoa, että toinen puhuu totta.
Ja sitäpaitsi, uskon, että useimmat naiset, jotka ukkomiesten kanssa ovat salasuhteessa, ottavat suhteesta sen irti minkä saavat, eivätkä edes halua muuta. Ukkomies on se, jolla on paljon mietittävää - ja myös menetettävää.Jos mies valehtelee täysin tietoisesti ja tietää tarkalleen valehtelevansa, niin ei hän silloin itseään petä. Hän pettää ainoastaan vaimoaan ja salarakastaan.
- ei koskaan....
alkup. kirjoitti:
Jos mies valehtelee täysin tietoisesti ja tietää tarkalleen valehtelevansa, niin ei hän silloin itseään petä. Hän pettää ainoastaan vaimoaan ja salarakastaan.
ole täysin tietoinen toimintansa seurauksista. Patologinen valehtelija pyrkii valehtelullaan saamaan toisen osapuolen uskomaan/toimimaan tietyllä tavalla, eli ts. manipuloi tätä. Hän ei ota huomioon sitä vaihtoehtoa, että "salarakas" tai oma vaimo tajuaa kaiken olevan pelkkää petosta.
Ihminen voi valehdella hyvin tietoisesti ja ottaa vastuun seurauksista. Kun on kyse ihmissuhteesta, jossa valehdellaan kaikille osapuolille, niin kyse ei ole enää vastuun ottamisesta seurauksista; pettäjä nimittäin ei halua erota eikä menettää ehkä salarakastaankaan, mutta näin käy, jos petos tulee ilmi. - jakar
ei koskaan.... kirjoitti:
ole täysin tietoinen toimintansa seurauksista. Patologinen valehtelija pyrkii valehtelullaan saamaan toisen osapuolen uskomaan/toimimaan tietyllä tavalla, eli ts. manipuloi tätä. Hän ei ota huomioon sitä vaihtoehtoa, että "salarakas" tai oma vaimo tajuaa kaiken olevan pelkkää petosta.
Ihminen voi valehdella hyvin tietoisesti ja ottaa vastuun seurauksista. Kun on kyse ihmissuhteesta, jossa valehdellaan kaikille osapuolille, niin kyse ei ole enää vastuun ottamisesta seurauksista; pettäjä nimittäin ei halua erota eikä menettää ehkä salarakastaankaan, mutta näin käy, jos petos tulee ilmi.Mitä tästä voi todeta , että ei vaan ole sitten kellään helppoo kun tuohon kuvioon alkaa.
Vaikka olishan se varmaan kivaa hyppiä ns. kukasta kukkaan mutta silloin täytyy olla valmis kantamaan seuraukset ....mutta eipä nämä kai niitä mieti ennen kuin on myöhäistä... - alkup.
ei koskaan.... kirjoitti:
Ihminen voi valehdella hyvin tietoisesti ja ottaa vastuun seurauksista. Kun on kyse ihmissuhteesta, jossa valehdellaan kaikille osapuolille, niin kyse ei ole enää vastuun ottamisesta seurauksista; pettäjä nimittäin ei halua erota eikä menettää ehkä salarakastaankaan, mutta näin käy, jos petos tulee ilmi.Varmaan osa miehistä on noin sinisilmäisiä, mutta otaksun, että usein kyseessä on tiedostettu hyväksikäyttö. Mies tietää, että juuri hänen pettämiselleen ei ole hyviä syitä. Hän ei halua käyttää prostituituja, koska niiden käyttö ei hivele omaa egoa. Sillä prostituitua ei pääse valloittamaan, eikä se siis vahvista itsetuntoa.
- valehtelevalehtelee
alkup. kirjoitti:
Varmaan osa miehistä on noin sinisilmäisiä, mutta otaksun, että usein kyseessä on tiedostettu hyväksikäyttö. Mies tietää, että juuri hänen pettämiselleen ei ole hyviä syitä. Hän ei halua käyttää prostituituja, koska niiden käyttö ei hivele omaa egoa. Sillä prostituitua ei pääse valloittamaan, eikä se siis vahvista itsetuntoa.
Varmaan tuo mitä esitit pitää paikkansa, mutta siinäkin tulee totuus vastaan: egoa on pönkitetty valheella, se ei ole todellista! Tämä osa tästä kuviosta pitää valehtelijan myöntää, ottaa tykönsä ja harva kykenee siihen! Kehutaan valloituksilla/kaadoilla, mutta totuutta niistä ei kerrota, ei itselle ainakaan!
- juuri on.....
valehtelevalehtelee kirjoitti:
Varmaan tuo mitä esitit pitää paikkansa, mutta siinäkin tulee totuus vastaan: egoa on pönkitetty valheella, se ei ole todellista! Tämä osa tästä kuviosta pitää valehtelijan myöntää, ottaa tykönsä ja harva kykenee siihen! Kehutaan valloituksilla/kaadoilla, mutta totuutta niistä ei kerrota, ei itselle ainakaan!
Nimenomaan, "egoa on pönkitetty valheella", eli uskoteltu itselle, että "minulla on kaksi naista jotka molemmat saan pitää". Tämä ei ole rehellisyyttä itseä kohtaan.
Ap. sanoi, että ehkä jotkut miehet ovat niin "sinisilmäisiä". Ei tässä mistään sinisilmäisyydestä ole kyse; sinisilmäisyyshän on hyväuskoisuutta, eräänlaista naiiviutta.
Patologsnen pettäjän toiminta on enemmänkin kieroutunutta, narsistista touhua. Valheellista uskottelua itselle, että näin voi hallita muita ja omaa elämää. - alkup.
juuri on..... kirjoitti:
Nimenomaan, "egoa on pönkitetty valheella", eli uskoteltu itselle, että "minulla on kaksi naista jotka molemmat saan pitää". Tämä ei ole rehellisyyttä itseä kohtaan.
Ap. sanoi, että ehkä jotkut miehet ovat niin "sinisilmäisiä". Ei tässä mistään sinisilmäisyydestä ole kyse; sinisilmäisyyshän on hyväuskoisuutta, eräänlaista naiiviutta.
Patologsnen pettäjän toiminta on enemmänkin kieroutunutta, narsistista touhua. Valheellista uskottelua itselle, että näin voi hallita muita ja omaa elämää.Mutta kyllähän joku voi ajatella näinkin: Valehtelen rakastajattarelleni joka rakastuu minun antamaan valheelliseen kuvaan mihin en itse usko. Ainoastaan rakastajattareni uskoo siihen. Pettäjän itsetuntoa hivelee se, että hän kykenee saamaan vaikkakin valheellisin perustein rakkautta.
Siinä tapauksessa kyseessä on miehen puolelta itsepetos, mikäli hän kuvittelee, että hänessä itsessään on jotain rakastettavaa. Jos hän taas tietää, että nainen rakastaa valhetta, mutta se, että hän saa naisia antautumaan seksuaaliseen kanssa käymiseen tempuilla hän voi pitää itseään loistavana valehtelijana ja sitä kautta erinomaisena naistenmiehenä. Ja sehän on kaiken lisäksi aivan totta. - valehdellaanvaan
alkup. kirjoitti:
Mutta kyllähän joku voi ajatella näinkin: Valehtelen rakastajattarelleni joka rakastuu minun antamaan valheelliseen kuvaan mihin en itse usko. Ainoastaan rakastajattareni uskoo siihen. Pettäjän itsetuntoa hivelee se, että hän kykenee saamaan vaikkakin valheellisin perustein rakkautta.
Siinä tapauksessa kyseessä on miehen puolelta itsepetos, mikäli hän kuvittelee, että hänessä itsessään on jotain rakastettavaa. Jos hän taas tietää, että nainen rakastaa valhetta, mutta se, että hän saa naisia antautumaan seksuaaliseen kanssa käymiseen tempuilla hän voi pitää itseään loistavana valehtelijana ja sitä kautta erinomaisena naistenmiehenä. Ja sehän on kaiken lisäksi aivan totta.No jos tavoitteena on tempuilla saada naista niin ok, mutta ei siinä mitään erinomaista ole, ei ainakaan naistenmiehenä, tai miehenä ylipäänsä. Ehkä miehelle/miehille temppuilu on tavoite tai saavutus, useimman niin miehen kuin naisenkin tuollainen jättää tyhjäksi, ei anna yhtään mitään. Kuka tuollaista temppuilua jaksaa ja viitsii ja minkä takia? En ymmärrä.
- niinpä niin......
alkup. kirjoitti:
Mutta kyllähän joku voi ajatella näinkin: Valehtelen rakastajattarelleni joka rakastuu minun antamaan valheelliseen kuvaan mihin en itse usko. Ainoastaan rakastajattareni uskoo siihen. Pettäjän itsetuntoa hivelee se, että hän kykenee saamaan vaikkakin valheellisin perustein rakkautta.
Siinä tapauksessa kyseessä on miehen puolelta itsepetos, mikäli hän kuvittelee, että hänessä itsessään on jotain rakastettavaa. Jos hän taas tietää, että nainen rakastaa valhetta, mutta se, että hän saa naisia antautumaan seksuaaliseen kanssa käymiseen tempuilla hän voi pitää itseään loistavana valehtelijana ja sitä kautta erinomaisena naistenmiehenä. Ja sehän on kaiken lisäksi aivan totta.Erinomainen naistenmies = patologinen valehtelija.
Eli käsityksesi erinomaisesta, ihanasta miehestä on se, että hän osaa valehdella. Eli että naisesta tällainen mies on ihanista ihanin....aivan napakymppi...
juupa juu, nyt minulle alkaa valjeta, miksi esität täällä hieman outoja kysymyksiäsi.... - alkup.
niinpä niin...... kirjoitti:
Erinomainen naistenmies = patologinen valehtelija.
Eli käsityksesi erinomaisesta, ihanasta miehestä on se, että hän osaa valehdella. Eli että naisesta tällainen mies on ihanista ihanin....aivan napakymppi...
juupa juu, nyt minulle alkaa valjeta, miksi esität täällä hieman outoja kysymyksiäsi....Sellaista miestä, joka saa naisilta seksuaalista huomiota pidetään naistenmiehinä. Ehkä naiset eivät pidä sitä minään ihmeellisenä saavutuksena.
Miehillä seksin saaminen on paljon hankalampaa, kuin naisilla. Tätä on tutkittu, esimerkiksi niin, että naisten laittamiin seksin hakuilmoitukseen tuottaa moninkertaisen määrän vastauksia verrattuna miesten ilmoituksiin.
Parisuhteissakin seksi saattaa olla vallankäytön väline. Naistenmiehen ei tarvitse alistua vastentahtoisesti toteuttamaan kumppaninsa toiveita. - naistenmiesnaisrtenmies
alkup. kirjoitti:
Sellaista miestä, joka saa naisilta seksuaalista huomiota pidetään naistenmiehinä. Ehkä naiset eivät pidä sitä minään ihmeellisenä saavutuksena.
Miehillä seksin saaminen on paljon hankalampaa, kuin naisilla. Tätä on tutkittu, esimerkiksi niin, että naisten laittamiin seksin hakuilmoitukseen tuottaa moninkertaisen määrän vastauksia verrattuna miesten ilmoituksiin.
Parisuhteissakin seksi saattaa olla vallankäytön väline. Naistenmiehen ei tarvitse alistua vastentahtoisesti toteuttamaan kumppaninsa toiveita.Kyllä yksinkertaisesta asiasta saadaan väännettyä vaikka minkälaisia variaatioita, vallankäytöstä lahtien. Erityisesti tuntuu huipputyperältä tuo naistenmiehen ei tarvitse ALISTUA toteuttamaan kumppaninsa toiveita! Valehtelijalle on tärkeää saada jauhaa apulantaa, ei seksi tai läheisyys. Todellinen aito, oikea naistenmies ottaa kumppaninsa huomioon, eikä satuile, vaan sanoo: nyt panettaa, tavallista vai myrskyä kulta! Ja sitten mennään!
- sulle ap
alkup. kirjoitti:
Sellaista miestä, joka saa naisilta seksuaalista huomiota pidetään naistenmiehinä. Ehkä naiset eivät pidä sitä minään ihmeellisenä saavutuksena.
Parisuhteissakin seksi saattaa olla vallankäytön väline. Naistenmiehen ei tarvitse alistua vastentahtoisesti toteuttamaan kumppaninsa toiveita.että saat termin naistenmies kuulostamaan ihan tosi vammaiselta luuserilta.
Enpä ole tullut moista termiä pureskelleeksi elämäni aikana, mutta näin kun sitä täällä lueskelen ja mietin mikä se semmoinen naistenmies oikein on, niin mitä enemmän ajattelen, sitä vähemmän arvostan...
Onneksi mulla on rinnallani oikein miesmäinen mies, vuorovaikutustaitoinen, rehellinen ja rohkea, ja aito. Mutta kun noi ns "naistenmiehet" ovat noinkin lisääntyvä laji niin ei ne sitten kai kuole piankaan edes sukupuuttoon.
- Toinenkolmasehkäneljäsnainen
Suhtaudun mielestäni erittäin asiallisesti rakastajani aviovaimoon. En odota mitään yhteistä tulevaisuutta miehen kanssa, enkä luultavasti ikinä edes huolisi häntä. Riittää kun harrastamme seksiä silloin tällöin, yhteyttä kyllä pidämme päivittäin. Vaimo huolehtii kotiasioista, pyykistä, ruuasta mallikkaasti, mutta seksin ja hellyyden määrä on niin ja näin. Puute ajaa toiseen syliin, tai miehen tarpeet on suuret. Siis ihan kelpo eukko miehellä, en halua koskaan hänen tilalleen. Petettäväksi yleiskoneeksi. Terkut kultaiselle T...lle.
- alkup.
Kuulostaa sellaiselta tilanteelta, jossa kaikki voittavat. Sinä ja miehesi saatte seksiä ja hellyyttä. Vaimo saa mieheltään rauhan ja sitä kautta heidän liitossaan on vähemmän jännitteitä.
- n-66
sama täällä, niin se vain menee, kaikilla tavallaan asiat hyvin, hyvä huomata, etten ole ainut "toinenkolmasneljäs.."
- mies??
Minulla on suhde naimisissa olevan miehen kanssa ja hänen vaimoaan käy lähinnä sääliksi kun on sellasen pettävän mulkun kanssa mennyt naimisiin. En toivo suhteemme kehittyvän muuksi mitä se on.
- alkup.
Miksi haluat olla suhteessa mieheen, joka on omien sanojesi mukaan mulkku?
- aito nainen
alkup. kirjoitti:
etsii oman "mulkkunsa" kunnes sellaisen löytää, kikkelis kokkelis niin se menee
- takia
alkup. kirjoitti:
koska olen sinkku enkä ole vielä sitä sopivaa kumppania tavannut, kiva kun on joku jolta saa sillon tällöin läheisyyttä ja seksiä. Siis sillä aikaa kun löydän itselleni kunnon miehen.
- vastaus sulle
alkup. kirjoitti:
sille vaimollehan se mies mulkku on. Toiselle naiselle vain viihdettä, ja sellaisena tulee pysymäänkin - juuri siksi, että omaksi ei sellaista mulkkua kannata ottaa.
- ainoa syy
alkup. kirjoitti:
Eivät naiset ole pekkaa pahempia seksinhimossaan. Kaikki käy jos oman kanssa ei huvita.
En ymmärrä mistä jotkut ovat saaneet sen käsityksen, että vain miehet pettävät?
Panemiseen tarvitaan aina yksi kumpaakin sukupuolta ja naimisissa olevia naisia on tasan yhtä monta kuin miestäkin.
Muutaman kerran ruskamatkalla käyneenä viimeisetkin suomut naisten hyveellisyydestä ovat karisseet.
Kaikki tekeminen pyörii vain navan alla, eikä millään muulla ole väliä.
Mitään sen kummempaa ei kumppanilta odoteta, kuin että hän pystyisi tuottamaan orgasmin ja piste. - vielä kysyt??
alkup. kirjoitti:
Siksi, koska mainittu nainen haluaa tuolta "mulkku-mieheltä" vain mulkkua - ei siinä sen kummempaa. Kyseessä on vain pelkkä seksisuhde molemmille! Molemmat saavat sitä mitä tarvitsevat ja haluavat. Ei tuo nainen halua moista kumppanikseen, koska tietää, että mies jatkaisi samaa touhua myöhemmin jonkun toisen naisen kanssa.
Eli ei voisi luottaa tuollaiseen mieheen, vaan aina olisi pieni epäilys, että mies voi pettää jonkun toisen kanssa... - alkup.
vielä kysyt?? kirjoitti:
Siksi, koska mainittu nainen haluaa tuolta "mulkku-mieheltä" vain mulkkua - ei siinä sen kummempaa. Kyseessä on vain pelkkä seksisuhde molemmille! Molemmat saavat sitä mitä tarvitsevat ja haluavat. Ei tuo nainen halua moista kumppanikseen, koska tietää, että mies jatkaisi samaa touhua myöhemmin jonkun toisen naisen kanssa.
Eli ei voisi luottaa tuollaiseen mieheen, vaan aina olisi pieni epäilys, että mies voi pettää jonkun toisen kanssa...Että olen luullut, että naiset eivät yleensä halua harrastaa seksiä kovin vastenmielisen miehen kanssa. Ehkä se, että on täysi mulkku ei tarkoita, että on vastenmielinen. Ehkä osa naisista ajattelee, että raukkamaisuus, pelkuruus ja iljettävyys ei ole miehessä miinusta? Sellainen mies voi siis olla hyvinkin haluttava seksuaalisessa mielessä?
- ...hyvä mies?
Miten naiset haluavat suhteen varattuun mieheen kehittyvän?
- No, ei mitenkään. Varattu mies otetaan vain koska on varattu eikä näin ollen muodostu riippakiveksi.
Minkälaisia tunteita miehen vaimo teissä herättää?
- ei niin minkäänlaisia. Miksi pitäisi?
Ajatteletteko koskaan, että miehen vaimo ei ansaitse noin hyvää miestä?
- Mitenniin "ansaitse"? Enhän tunne koko naista; voi hyvin ansaitakkin. Mitenniin "hyvää miestä"? Mitä hyvää on miehessä joka hyppii vieraissa? Paremmankin voisi vaimo ansaita.- alkup.
Sukulaisnaiseni ajattelee, että mies on vain niin paljon herkempi, kuin hänen julma vaimonsa. Hänen mukaan vaimo ei osaa huomioida miehensä tunteita ja on siksi pakotettu pettämään. Tiedän, tiedän, ettei tälläisiä paskapuheita kannata uskoa.
- olennaista-
alkup. kirjoitti:
Sukulaisnaiseni ajattelee, että mies on vain niin paljon herkempi, kuin hänen julma vaimonsa. Hänen mukaan vaimo ei osaa huomioida miehensä tunteita ja on siksi pakotettu pettämään. Tiedän, tiedän, ettei tälläisiä paskapuheita kannata uskoa.
Toisen naisen kannalta ei ole olennaista, onko ukkomiehen vaimo "julma" tai muuten kauhea. Asialla ei ole merkitystä. Ukkomies on valinnut itse pettämisen, ja hän on myös se, joka pohtii, onko motiivi pettämiseen riittävän merkittävä. On yleinen harhaluulo, että toinen nainen pohtii sitä, kuinka ukkomies on "niin hyvä" ja vaimo "niin kamala".
Jos miehellä on pienet lapset kotona, niin ajattelisin lähinnä heitä, ja miettisin, että perheenisän olisi tietysti syytä olla kotona näiden takia, eikä vieraissa.
- en ole siitä ylpeä
Itselläni ollut kaksi "suhdetta" varattuihin miehiin. Toinen omaan aviokriisiini liittyen, toisen aikana olin itse sinkku ja aika depressiivinen pitkän parisuhteeni vihdosta viimein kariuduttua, kuka vaan kelpasi, miksei sitten tuokin mies.
Ylpeä en ole kummastakaan suhteestani. En arvosta ko miehiä ja lähinnä kai ajattelin vaimoista, että naisparat. Mielestäni kukaan nainen ei ansaitse niin paskaa miestä joka muijaansa pettää.
Siksi kai kummassakin suhteessa itse olin se joka laittoi myös suhteen pikaisesti poikki. Kenenkään vaimoja en häirinnyt; kumpikin miehistä oli nähdäkseni tyyppiä ja vaiheessa, että olisivat pettäneet jonkun kanssa anyway, joten ehkä en enää viitsi edes murtua syyllisyyteeni.
Käsittääkseni kumpikin miehistä on edelleen naimisissa silloisen vaimonsa kanssa. Toisesta suhteesta on aikaa 12 vuotta ja toisesta 4 vuotta. Itse elän vajaan neljä vuotta kestäneessä onnellisessa parisuhteessa. - HEHE(N)
Hehe...miksi juuri sinä olisit se "HYVÄ mies"...?
Pikemminkin päinvastoin kun petät vaimoasi. - ykkönen, kakkonen
Olen pitkässä liitossa oleva nainen. Minulla on ollut montakin suhdetta liittoni aikana nimenomaan varatuihin miehiin.
Jonkun vaimonkin olen tuntenut/tiennyt. Ei se herätä sen kummempia tunteita. Miksi pitäsi?
Vietän aikaa hänen miehensä kanssa. Molemmilla omat syynsä, ei niistä sen enempää. Olen tyytyväinen näin, en esim. haluisi nykyisen rakastajani puolisoksi. En halua olla ilkeä äitipuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744