Oman kokemukseni perusteella voin, sanoa että eniten suomalaista miestä vihaa ne jotka ovat ulkkismiesten kanssa suhteessa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia.
Tietysti kaikki jotka ovat suhteessa ulkkismiehen kanssa eivät vihaa suomalismiehiä, mutta ne ääritapaukset olen kyllä löytänyt juuri tästä naisryhmästä.
Siihen voi tietysti olla lukuisia eri syitä.
Surullista on, että naisten palvomissa ulkomaalaisissa kulttuureissa nimenomaan NAISET kasvattavat miehet sellaiseksi kuin he haluavat miehen olevan, elikä ihaniksi ulkkismiehiksi.
Titetenkin naiset suomessa kiistävät jyrkästi tämän ja sysäävät poikien kasvatusvastuun nimenomaan isille ja nimenomaan täällä suomessa näin. Tasa-arvo!
Kuitenkin ratkaiseva ero suomi- ja ulkkis-miesten välillä on äitien rooli kasvatuksessa. Naiset elävät ulkomailla poikalapsilleen ja heidän koko elämänsä tarkoitus on kannustaa ja tukea poikalapsia. Sen takia joillakin ullkismiehillä on se niin ihana naristinen itseluottamus josta suomi-nainen niin pitää.
Me suomalaiset miehet olemme sellaisia kuin olemme, sen takia että suomalaiset naiset ovat sellaisia kuin ovat.
viha suomalaista miestä kohtaan
5
627
Vastaukset
- itseluottamus...
on sellaista neitimäistä kukkoilemista ja mamoilemista, niin ei sitä kukaan katsele. Se on oksettavinta, mitä maan päältä löytyy. Hyi vittu sellaisia miehiä.
- bidraldi
"Me suomalaiset miehet olemme sellaisia kuin olemme, sen takia että suomalaiset naiset ovat sellaisia kuin ovat. "
No niin ja vielä sama toisinpäin ja aamen ja kitinät seis;D
Entäs ne ulkkismiehet joidenka äiti on kuollut sodassa kun poika oli pieni?
tai ne joidenka äiti on heittänyt ne kadulle...
Miten he kehittyvät narsistisiksi?
Itseluottamus ja koppavuus on eri asioita. Toki äidin rakkaus ja isän läsnäolo (ei se että nukkuu töiden jälkeen sohvalla lehden takana, joka ilta ole oikein läsnäoloa) auttavat lasta monin tavoin minäänsä koskevissa pohdinnoissa (rakkauden ja perheen tuki tms.).
Sinällään siis voit olla oikeassa, että kulttuureissa, joissa äidit vartavasten panostetaan uhrautumaan pokalapsilleen voi tulla ainakin omanarvon tuntoisempaa (narsististakin) porukkaa enemmän kuin esim. suomal. perheissä joissa molempien lasten tulisi olla yhtä rakkaita (harvoin on vaikka vanhemmat muuta visertää).
Siltikin suurimmalla osalla suomal. tytöistä on huonompi itsetunto kuin saman ikäisillä pojilla. Naiset kuitenkin ovat ne joita aina vertaillaan ja joihin se suurin katse kohdistetaan yhteiskunnassa.
Ota huomioon näissä pohdinnoissasi, että myös monien ulkomaalaisten naisten itsetunto (esim. käsitys omasta vartalosta jne.) Ovat paljon normaalimmat kuin vastaavilla suomalaisilla naisilla.
(En nyt muista ihan oliko tätä tutkittu mutta palstan miehillä on paljon takataskun tietoa suomalaisten naisten itsetunnosta että kaipa tänne kohta lentää joku erimaalaisten sukupuolitettu itsetunto taulukko kunhan odotellaan. Suomalaisnaiset ovat usein tyytymättömämpiä vartaloonsa kuin muun maalaiset.)
Eli se äidin tai isän antama aika perheessä näkyisi myös siinä suhteessa.
Isän antama sanallinen palaute jo on tärkeää vaikka isällä olisikin se kokopäivä duuni eikä joutaisi leikkimään barbeilla ja autoilla, pitäisi silti kehua tyttären kaunista mekkoa ja pojan hyvin laitettua tukkaa. Tätä tietääkseni tehdään monissa muissa kulttuureissa mutta suomalaisille se ei ehkä tule mieleen tällainen sanallisen karkin antaminen. (Kun ei tule aikuistenkaan kesken niin mistä sitten lapsille tai etenkään murrosikäisille)
"Tietetenkin naiset suomessa kiistävät jyrkästi tämän ja sysäävät poikien kasvatusvastuun nimenomaan isille ja nimenomaan täällä suomessa näin. Tasa-arvo!"
Eli kun miehiä eli isiä ei saisi syyttää siitä että he eivät ole läsnä lastensa elämässä (tämä on yleisin syytös, mistä osa kiitos myös työmarkkinoille ja niille tahoille, jotka säätelevät isyyteen liittyviä asioita Suomessa) pitäsi suomalaisia naisia syyttää siitä, että he ovat lastensa kanssa jotenkin väärin (tyttölapsia suosien?!)?
Mielestäni kumpaakaan sukupuolta ei voi täysin syyttää lasten "väärin" kasvattamisesta, yhteiskunnalla, sen arvoilla, medialla, ja tällaisilla keskusteluilla on aina näppinsä liisterissä ja siinä ei paljoa äiti tai isä voi kun selittää että kaikki on vain kulttuuria ja rakennettua harhakuvaa ja mainosta.
Itse olen melko sinut vartaloni kanssa. En ole ikinä ollut 60kg lihavampi (nykyinen pituus 167)
mutta yläasteella olen saanut arvostelua ulkonäöstäni, joka kyllä loukkasi ja veti peilin eteen monia kertoja.
Minulla on ihanat rakastavat vanhemmat mutta äiti joskus saattaa/saattoi sanoa että "pese hiukses", etsä ikinä kampaa tukkaas tms. ja toisaalta "voi, kyllä mun tytöllä on niin ihanan pitkä ja paksu tukka varmaan isäsi peruja, älä ikinä leikkaa pois". "sä oot laihtunu, etsä syö tarpeeks?"
Isä taas ei ole kummemmin kommentoinut ulkonäköä mutta mieleen on silti jäänyt se, että kun äiti osti minulle jonkun nätin puvun niin isä sano vaan että "joo ihan kiva, paljo makso, jäikö tilille mitä?" eli sellainen kuin olisi ilmaa.
Kerran hän näytti postimyyntiluettelosta "Kato, eiks oo tosi söpö kahvinkeitin" että kauneuskin on katsojan silmissä ja siinä mihin huomio kiinnittyy;D
Isä on karski ja iso kokoinen mies ja minusta on huvittavaa, että kahvinkeitin voi olla hänestä söpö mutta tyttären leninki yhdentekevä;D
Tuli vielä mieleen eräs kerta kun olin laittautunut hienoksi ja ottanut kuvan kännykällä ja sitten isä katseli mun kännykkä kuvia ja kysy että kuka tuo kaunis nainen on? ja minä sanoin että minä ja isä että
"-Älä viitti... eiku.. ihan totta?, No jopas oot nätiksi ittes pistänyt."
Mutta tämä tapahtui viime jouluna ei sillon kun olin lapsi.
Voi olla myös vaikea isälle ilmaista, jos tyttö näyttää nätiltä, koska samalla tulee mieleen kohteen seksuaalinen haluttavuus. Isällehän tytär on ensisijaisesti aina lapsi ei nuori kaunis nainen. Sen sijaan äidin kehuessa poikaa tämä asia on jotenkin pois suljettu Ja keskenään miehet harvemmin puhuvat ulkonäöstä(?).
Isä voi myös pyrkiä pahimmassa tapauksessa minimoimaan tyttärensä kauneutta/seksuaalista haluttavuutta haukkumalla tätä huoraksi tai kieltämällä meikkaamisen. Tytär ei ehkä ymmärrä tätä suojelevuutena vaan ottaa sen loukkauksena hänen naiseuttaan kohtaan. Monet äiditkin huorittelevat tyttäriään samasta syystä (tai siitä traumasta että heitä huoriteltiin pienenä). Monissa kulttuureissa tyttäret kasvatetaan säilyttämään perheen kunnia myös Suomessa tällainen ajattelu on ollut yleistä.- kröhhöööm
edelleen väitän, että pojat kasvatetaan eri tavalla ulkomailla kuin Suomessa ja tämä on syy "vastenmielisiin suomalaismiehiin".
Suurin ero kasvattajien keskuudessa on naisten kesken; ulkomaalaiset vs suomalaiset naiset, ei niinkään miesten kesken.
- buuuu-uuuuuuu
ja ruikutusta. Syystä että jotkut löysivät ulkkismiehen ja että ressukka suomimiehiä nämä naiset nyt varmaan vihaavat. Et taida olla oikein täyspäinen. Joku tuntematon valitsee kumppanikseen jonkun muun kuin sinut, olet hänellekin tuntematon. Niin sinä tulkitset että nämä naiset vihaavat sinua (tuntematonta) ja kaikkia suomimiehiä. Tuollaisilla luuloilla kannattaisi mennä ammattiauttajan juttusille. Jospa he saisivat sinut hoidettua tajuamaan että toisten kumppanivalinta ei todellakaan kuulu sinulle ja ei kukaan tervejärkinen voi tulkita sitä vihan osoitukseksi jotain muuta tuntematonta kohtaan. Oikein karmaisee ajatus että tuollaisiakin tyyppejä liikenteessä.
- Esimerkki.,,.
Juuri tuonlaiset esimerkit vahvistavat tuon väittämän! Haukkuu raivotautisen lailla tuntemattomia,on itse mitä ilmeisemmin Ammattiauttajan tarpeessa.Säälittää raukka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910