Ei voi muuta sanoa, kuin että tuntuu kyllä melkoisen tekopyhiltä eräitten miesten mielipiteet. Ensin moralisoidaan ja valitetaan kuinka hirvittävän vaativia ja pinnallisia naiset ovat, kun kehtaavat vaatia mieheltä yhtään mitään. (Ilmeisesti jo se että mies kykenee edes hengittämään on liikaa vaadittu).
Mutta sitten kuitenkin pidetään täysin kohtuullisena niitä omia ja muiden miesten vaatimuksia, että naisen tulee olla nuori ja mahdollisimman kaunis ja luonnollisesti tehdä miehen elämästä täydellistä (jaa on toki kauhistus jos nainen kehtaa odottaa itselleen vastavuoroisesti jotain.) Ja vähemmän kauniita naisia on sitten syytä vihata vain siksi etteivät he satu kyseisen miehen silmää miellyttämään. Ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin aika monet miehet tuntuvat olevan suorastaan ylpeitä pinnallisuudestaan. (Liioittelua, tiedän, mutta välillä kyllä tulee vahvoja epäilyksiä siitä, että suht monella miehellä oikeasti on tällaisia mielipiteitä)
Ei pinnallista
5
374
Vastaukset
- varmaan noin
onkin mutta jos tarkoitat että naisen pitäisi olla erityisen "kaunis" niin ei pidä paikkaansa.
Ylipainoa moni mies ei siedä mutta voisinpa luetella nopeasti viisi varmasti erinomaisen hyvätapaista miestä joille kelpaisi "vähemmän kauniimpi" yksilö jos naiset vain olisivat heistä kiinnostuneita.
Naisilla vain olivatpa "rumia" tai ei on sellainen karsintametodi josta selviää läpi vain harva mies ja sen jälkeen he tulevat valittamaan missä on ne kaikki kunnolliset miehet.
Pinnallisuus-tuomio mikä naisille annetaan on se että miehen tulee olla pitkä, tummahiuksinen, roteva yms. jotta naista edes alkujaan miellyttää. Tämän lisäksi pitää olla itsevarmuutta ja helppohan itsevarmuutta on omata jos on kaikkien ihailema pitkä ja roteva mies. Puhumattakaan että miehen pitää vielä tienata hyvin yms. pientä ennen kuin nainen edes korvaansa muilauttaa.
Miehille tulee varsin kovassa kilpailussa tunne että se on se ja sama mitä sitä tekee koska nuo ovat naisten kriteerit joten sama alkaa arvostelemaan naisia sitten pelkän ulkoisen pinnan perusteella ja sivuuttaa kaikki "vähemmän kauniit" yksilöt.
Ainut syy minkä takia nuo tuntemani miehet ovat yksin vaikuttaa olevan se että he eivät ole tarpeeksi "sexyjä" naisille joka saisi naisen jonkinlaiseen kiimaan joten eiköhän se naisten pinnallisuus sitä kautta ole todistettu.- siis itsekin
parhaillaan sinkku ja vastaavaa huomannut.
Tosin olen sen verran kranttu naisen luonteen ja yleisilmeen suhteen joten en voi omasta puolestani valittaa. Tosin kriteerini eivät ole "pinnallisia" vaan perustuvat siihen kenen kanssa pärjäisi pitemmällä tähtäimellä.
Vielä kun löytäisi naisesta vastaavan yksilön joka ajattelisi samalla tavalla ja jonka kanssa sujuisi... - naisen suhteen
siis itsekin kirjoitti:
parhaillaan sinkku ja vastaavaa huomannut.
Tosin olen sen verran kranttu naisen luonteen ja yleisilmeen suhteen joten en voi omasta puolestani valittaa. Tosin kriteerini eivät ole "pinnallisia" vaan perustuvat siihen kenen kanssa pärjäisi pitemmällä tähtäimellä.
Vielä kun löytäisi naisesta vastaavan yksilön joka ajattelisi samalla tavalla ja jonka kanssa sujuisi...Jos ei ole ulkonäön suhteen niin tarkka, niin luulisi naisen löytyvän helpommin. Vai eikö sopivia ole tullut vastaan? Tosin ne pinnalliset ominaisuudet näkyvät ihmisestä paljon nopeammin kuin muut asiat, joten sinänsä sopivaan naiseen tutustuminen voi viedä enemmän aikaa.
Kaksinaismoralismia löytyy niin miesten kuin naistenkin kohdalta ja vielä (ellei jopa kaikissa) suurelta osalta.
Tietenkin onhan se vähän surullista kun mies vaatii itselleen missiä vaikka itse näyttää Peter Jacksonilta tai nainen vaatii itselleen hunksia kun ulkonäkö on lähinnä.. noh kuvitelkoon jokainen tähän jokin vastenmielinen nainen (en uskalla laittaa mitään esimerkki naista sillä postissa olisi muuten feministien vihaviestejä taas kerran) :)
Itse en sitä tule ikinä kieltämään etteikö ulkonäöllä ole väliä. Se mille mä naisen toivon näyttävän onkin sitten vain mun asia eikä oikeestaan kuulu muille. :)
Joku varmasti ajattelee taas miten pinnallinen sovinistinen sika mä olen kun en hyväksy jokaista naista sellaisena kuin on, mutta toisaalta ulkonäkö on yksi osa sitä kokonaisuutta minkä pitää olla kohdillaan jos ikinä aikoo tutustua siihen naiseen.- Ihmiset
"kun en hyväksy jokaista naista sellaisena kuin on"
Näytä mulle, missä on sellaisia ihmisiä, jotka hyväksyvät aina ja ehdoitta ihmiset sellaisinaan? Ei sellaisia hyväksyviä ihmisiä ole olemassa. Olen samaa mieltä kanssasi enkä hyväksy tekopyhyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094