Miten nopeasti hedelmöittymisen jälkeen voi tulla rintojen aristusta? Minulla juuri pari päivää sitten oli kierron puoliväli (jos on päivälleen ajallaan), ja juuri kyseisenä päivänä harrastin seksiä. Kumin kanssa, kyllä, mutta olen niin neuroottinen. Pelkään, että jos kuitenkin jossain vaiheessa olisi jotakin päässyt... Mielestäni minulla ainakin silloin pari päivää sitten vielä oli normaaleja kierron keskivaiheen merkkejä kuten runsas, liukas valkovuoto sekä voimakas halukkuus. Siten en usko, että olisin muutamia päiviä aikaisemmin ainakaan voinut tulla raskaaksi... Jo eilen ja tänään minulla on ollut rintojen kipua. Olen kuitenkin suunnilleen kierron puolivälissä, joten tuskin se nyt VOI olla kuukautisia edeltävää, jota minulla kyllä joskus on. Testiä ei kai vielä hyödytä kuitenkaan tehdä "pitkään" aikaan, koska kuukautisten pitäisi alkaa vasta reilun viikon kuluttua... Ahdistaa kamalasti :( Tiedän, että nyt ainakin kuukautiset myöhästyvät, kun alan pelkäämään asiaa. Mitä muuta voi rintojen kipuilu tässä vaiheessa kiertoa olla...?
pelkään olevani
4
360
Vastaukset
- kierron puolivälissä
Mulla ainakin joskus saattaa toinen rinta tulla araksi jo melkein kaksi viikkoakin ennen kuukautisia. En usko että rintojen kipuilu on nyt se ensimmäinen tai yleensäkään luotettava merkki raskaudelle. Rintoihin voi kipuilla, tai ne voi olla arat monesta eri syystä. Raskauden "oireet" alkavat usein vasta kun on ollut raskaana yli kuukauden.
Jos käytitte kondomia oikein eikä se hajonnut, niin luulen, että voit olla aika huoletta. (vinkki: jos sinua ahdistaa, että kondomissa voisi olla reikä yms. niin silloin voi yhdynnän jälkeen puhaltaa kondoomin pieneksi "ilmapalloksi"... ehkä kaveri voi sen tehdä jos sinua ällöttää :D Kun kondomi on ehjä ilma pysyy sisällä kuten ilmapallossa ).- Nimetön
Oma pelkosi saattaa tuntua rintojen kipuiluna.
Miten kumppanisi piteli rintojasi? Olisivatko kudokset rasittuneet? Rinnat ovat rasvaa, mutta niiden alla on rintalihas. Jos kumppani ei ole helläkätinen, niin kipuilua saattaa tuntua sen takia.
- alkuper
Joo, onhan se varmasti hyvin epätodennäköistä. Tämä neuroottisuus on aika ikävä piirre, pienikin mahdollisuus saa ihan neuroottiseksi... Kuulemma tosiaan rinnat voivat kipeytyä hyvinkin pian ovulaation jälkeen, mutta minulla ei ole aikaisemmin käynyt niin (vaan n. viikkoa ennen kuukautisia). Sitä olen joskus miettinyt, että mitä jos esileikin nesteet onnistuvat jotenkin kulkeutumaan väärään paikkaan...
- heidikkkk
alkoi jo vähän naurattaa tuo sinun neuroottisuutesi =) siittiöt kuolevat lähes tulkoon heti päästyään ulkoilmaan, eli jos tämä seksikumppanisi sattuisi vaikka laukemaan kesken esileikkien niin kohan se ei tapahdu hänen ollessaan sinun sisässäsi niin ei mitään huolta. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595900Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242441No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402095- 192028
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61629Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83122281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201216Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085