Elikkäs, oon ajatellu hankkia toisen tai molemmat. Onko teillä joilla on tragus ollu vaikeuksia mp3:sen nappikuulokkeiden kanssa? Eli pystyykö niitä enää pitämään?
Ja te joilla on industrial: Jääkö se tappi aina harjaan kiinni ku harjaa hiuksia?
Aivottomia kysymyksiä, mutta minkä sille mahtaa ku ei tiedä.
Tragus/industrial asiaa
5
438
Vastaukset
- M C
Ei se tappi ihan niin pahasti jää harjaan kuin aluksi pelkäsin, enempi meinaa vaan hiukset kiertyä tapin ympärille ja sen jälkeen nykäisee harjalla. Itse otin industrialini ensin kahdella erillisellä korulla ja voin kyllä sitä suositella, omasta mielestäni parani todella hyvin niin ja totuttelu uusiin lävistyksiin paljon helpompaa kuin voisi olettaa yhtenäisellä korulla.
- ...
Kyllä niitä nappikuulokkeita voi käyttää sitten kun tragus on täysin parantunut, johon voi kulua piiitkä aika (vähintään puoli vuotta).
Rustolävistyksiä oppii kyllä varomaan niin että "alkuvahinkojen" jälkeen kampa ei enää tartu niihin kiinni. Kampaajalla käynti saattaa aiheuttaa ongelmia, koruja kun ei voi aina poistaa (varsinkaan paranemisaikana) eivätkä kaikki kampaajat osaa varoa niitä varoitteluista huolimatta.
Industrial tehdään yleensä kahtena erillisenä lävistyksenä ja tappi tungetaan läpi jos/kun molemmat reiät ovat parantuneet.- haaveileva :DD
Ittelläni on oikeassa korvassa rustossa kaksi lävistystä, molemmat parani tosi nopeaa! N 2-3 kk. Mutta on tulehtunu aika monta kertaa.
Kiitoksia neuvoista! :)
- hhöööö.
Minä en ole traguksen kanssa pystynyt nappikuulokkeita pitämään, vaikka on ajat sitten parantunut kokonaan. Voi kyllä johtua siitä, että mulla on aika pieni tuo korva muutenkin.
- ...
Itselläni ei ole ollut missään vaiheessa (ei edes paranemisvaiheessa) ongelmia nappikuulokkeiden kanssa. Traguksen olen omistanut 2,5 vuotta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376