Joka tykkää tämmöisestä musiikista?
Kuuntelin tätä vuosikausia sitten, kun olin teini ja kylläpä kuulostaa hyvältä pitkästä aikaa. Erityisen hyvän boostin antaa lenkillä :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZbUJilAbPQA
Jouluna soi telekkarista joku kari tapio ja pyysin kääntämään kanavaa, sain kuulevani että mun pitäisi vanhentua (=aikuistua)?
Tykkääkö aikuiset naiset miehestä...
7
591
Vastaukset
- tykätä
siitäkin huolimatta että hänellä on huono musiikkimaku :) Kun ei vaan tarvitse kuunnella.
- ap..
Mutta vähän inhottaa se, että pitäis olla 30 ikäisenä joku pappa! Tykätä kari lapiosta yms :(
- mummaa
ap.. kirjoitti:
Mutta vähän inhottaa se, että pitäis olla 30 ikäisenä joku pappa! Tykätä kari lapiosta yms :(
jos ei musiikkimaku natsaa, en minäkään mitään eino gröniä diggaa vaikka vaikka lapsena vanhemmat aivopesi automatkoilla.
- monia....
Makukysymyksistä on vähän huono kiistellä. Jokaisella omansa.
Ehkä kuitenkin "normaalimpaa" kuunnella nuorena metallicaa kuin karitapiota.
En kyllä sitä ymmärrä, että iän myötä pitäisi siirtyä johonkin humppa-genreen. Musiikkimaku voi kehittyä, mutta aika radikaalisti muuttuisi tuossa sun tapauksessa.
Eli kuuntele sitä, mistä itse tykkäät, äläkä anna muiden määritellä mistä pidät.
Itse lienen "aikuinen nainen", mutta en kuuntele humppaa tms tanssimusaa. 90 -luvun brittirokki soi varmasti kiikkustuolissakin :-) Joten metallica-diggari sopisi aivan hyvin.- Susipukki
Olen ap!
Helvetti, minä en ala kuuntelemaan Kari Lapiota sen takia koska olen 30 ikäinen!
Kuuntelen vaikka mitä muuta tahansa kuin kuollutta suomi iskelmää!
Ei siinä mitään on sielläkin hyvää musiikkia! Mutta minun mielestä on ahistavaa se, että lokeroidaan ihmisiä iän mukaan!
Jos olisin moraaliton, saisin vaikka 16 naisia, jos siitä on kyse! Sen verran se flirttailee mulle!
- 9 v vanhempi
Minusta on kiva, jos tapaan miehen, jolla on samantyyppinen musiikkimaku kuin itsellä. Vaikkei se mikään päällimmäinen kriteeri olekaan, niin silti kiva juttu;)
En minäkään kuuntele mitään humppamusiikkia, vaikka olen jo tässä iässä. Musiikkilajeista hevi(ei kovin raskas) on ollut aina lähellä sydäntäni. - kaikkea paskaa
kuuntele mitä ymmärtämättömät avaimenreiästä maailmaa katsovat yrittää väittää.
Minä olen 40 v nainen ja kuuntelen edelleen metallia koska olen kuunnellut sitä jo 25 vuotta enkä ole nähnyt ikää syyksi vaihtaa musiikkimakua miksikään. Sitä paitsi vakaasti uskon että musiikkimaku on niitä asioita joiden kanssa vaan synnytään.
En muutenkaan jaksa kuunnella mitään juttuja siitä miten minun iässäni pitäisi olla ja elää. Eipä niitä enää kukaan jaksa esittääkkään, paitsi nuo alle 20 v työkaverit jotka nyt on vielä niin keskenkasvusia ja rajoittuneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827