vai kuulutko niihin, joiden mielestä omat ja muiden asiat kerrotaan ja puidaan läpi marttakerhon tyyliin koko kylälle jaettavaksi?
Rakastatko yksityisyyttä
7
254
Vastaukset
saa puhua, paitsi minun asioistani.
- persona-non-grata
rakastaja ... ehdottomasti:)!
- vänkyrä-nainen
mä kerron omia asioitani hyvin hyvin valikoidusti kenellekään. Johtuen ensinnäkin siitä että vain harva osaa pitää ne asiat omana tietonaan ja toiseksi vielä harvempi tuntuu aidosti olevan kiinnostunut muista kuin omista asioistaan.
Mulla ei oo tapana puhuu muiden asioita. Ei ne musta kuulu kuin mulle ja kertojalle ja sitä paitsi ketään tuskin ees kiinnostaisi.
Ylipäänsä en siedä juoruilua, tai en jaksa kuunnella sitä. Siksi esim. kartan naisvaltaisia työpaikkoja. - KoppavaHoro
yksinäisyyttä.
Jos joku saa kicksit mun olemattomasta elämästäni niin ei se minua häiritse.
Yksityisyys olisi tärkeämpää, jos minulla olisi jotain salattavaa tai sellaista, joka aiheuttaisi hälyä. Mutta mä vaan lenkkeilen koiran kanssa, neulon ja katson telkkaa. Tai sellaisen kuvan ainkin annan... - uk-ko
ovat ehdottomasti minun omaisuuttani ja pohdin niitä antaumuksella kahvipöytäkeskusteluissa.
Omat asiani ovat myös minun omaisuuttani ja jakelen niitä harkintani mukaan muille.
Juoru on yhteisön sideaine. - omana
tietonani varsinkin ystävieni asiat. Omistani kerron valikoidusti riippuen asiasta, joistain puhun hyvinkin avoimesti, mutta on paljon sellaista josta puhun vain todella luottettavalle ystävälle.
Ärsyttää ihmiset jotka on tietävinään toisten asioista usein paremmin kuin ao.itse. Mullekin on tultu kertomaan ja kyselemään asioista mitä olen muka tehnyt vaikka itsellä ei ole pienintäkään aavistusta mistä on kyse.
Useimmiten en viitsi edes alkaa selvitteleen mistä mikäkin juttu on saanut alkunsa, pääasia että itse tiedän mikä on totta mikä ei. - jossain limiitti
Riippuu mistä roikkuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689