Mulla taitaa olla joku fiksaatio, mutta sekoittaa pahasti mun mielen.
Lyhyemmät
7
1188
Vastaukset
- eräällä
naisella oli sama homma. Tosin hän oli aika pitkä itsekin mutta kai se oli joku omituinen tunne siitä että on miehiä pitempi jonka pitäisi olla itseä pitempi joka tuon aiheutti.
Löysikin kai onnensa sittemmin juuri lyhyemmästä miehestä. - myös..
lyhyemmistä miehistä. Tosin sitten hoikista myös eli ei saa olla pönäkkä tai tanakka :D Olen itse vain 160 senttinen myös. Suurin osa seurustelukumppaneista on ollut kyllä pitkiä, mutta mieleenpainuvimmat on sellasia 170-175 pitkiä. En tiiä mistä johtuu, ovat sellasia kompakteja pakkauksia. Jotenkin mukava kun ei haliessa ja pusiessa tarvi kurottaa taivaisiin, on siinä käpälien saatavilla :D
- rafael
seurustelu tälläsen 166cm miehen kanssa? Tai mitäs mieltä yleensä näin lyhyestä?
- Annalissu
rafael kirjoitti:
seurustelu tälläsen 166cm miehen kanssa? Tai mitäs mieltä yleensä näin lyhyestä?
Ja vaikka olen pitempi, niin ei haittaa, on ihana ja komee.
- fragile
rafael kirjoitti:
tuon mittainen mies olisi unelma ;) itse olen 157cm "pitkä".
- peppipitkätossula
Minun mieheni on 173cm pitkä ja maailman ihanin kaikin puolin.Itse olen häntä hieman pidempi.Mieheni on mielestäni paljon kuumempi pakkaus kuin monet metriheikit.Hän on jäntevä ja lihaksikas juuri oikeista kohtaa ja omaa ihanat käsivarret.En muuttaisi hänessä mitään,en myöskään pituutta. :)
- nuo
lyhyet miehet. Keskipituisena naisena (166) minulla on ollut useampia itseni kanssa suunnilleen samanpituisia miesystäviä. En tajua mikä siinä on. Ovat vain niin ylivoimaisen lutuisia ja jotenkin myös tuttavallisia kun silmät ovat kohtisuoraan edessä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318