Mistä

SYYSTÄ!,

juuri tälle palstalle on keräytynyt näin paljon ikuisuusopiskelijoita?

Se, että eräät ovat valmistuneita ei varmasti ole heiltä pois.

Niin? :)

26

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoppavaHoro

asia vaivaa juuri niitä, jotka ilmeisesti ovat AUSKULTOINEET... :D

NIIN!

• on koppis

eikä siitä muutu.

• MMies

on kateellinen femakko...

• FEMINISMISSÄ!,
        MMies kirjoitti:

on kateellinen femakko...

ei ole mitään pahaa, mutta se että hän on tyhmä kuin saapas ja ilmeisen kateellinen aiheuttaa ongelmia-hänelle itselleen.

Niin :)

• KoppavaHoro
        FEMINISMISSÄ!, kirjoitti:

ei ole mitään pahaa, mutta se että hän on tyhmä kuin saapas ja ilmeisen kateellinen aiheuttaa ongelmia-hänelle itselleen.

että tuleeko solvaamisesta hyvä mieli?
        Ja auttaako se, jos mä pahoitan mieleni?
        Olisiko onnen täyttymys se, että vetäisin ranteeni auki, olisiko sun maailma sitten täydellinen?
        Ihan mielenkiinnosta kyselen ja tällä kertaa olisi kiva saada vastaus.

Eikö tässä vaiheessa kannattasi ottaa esiin vielä pikkuveljeni kuolema? Sillä, jos jollain, voi mua hakata hyvin. Se sattuu vielä enemmän kuin sairaudellani ilkkuminen.

• ALOITIT!,
        KoppavaHoro kirjoitti:

että tuleeko solvaamisesta hyvä mieli?
        Ja auttaako se, jos mä pahoitan mieleni?
        Olisiko onnen täyttymys se, että vetäisin ranteeni auki, olisiko sun maailma sitten täydellinen?
        Ihan mielenkiinnosta kyselen ja tällä kertaa olisi kiva saada vastaus.

Eikö tässä vaiheessa kannattasi ottaa esiin vielä pikkuveljeni kuolema? Sillä, jos jollain, voi mua hakata hyvin. Se sattuu vielä enemmän kuin sairaudellani ilkkuminen.

ilkkumisen ja valehtelijaksi leimaamisen.

Niin

• KoppavaHoro
        ALOITIT!, kirjoitti:

ilkkumisen ja valehtelijaksi leimaamisen.

Niin

miksi minun pitäisi maksaa sinun virheistäsi?

Voisitko vastata kysymykseen? Saisitko kunnon orkut, jos viiltäisin ranteeni auki? Olisiko maailma parempi?

• ITSELLESI!,
        KoppavaHoro kirjoitti:

miksi minun pitäisi maksaa sinun virheistäsi?

Voisitko vastata kysymykseen? Saisitko kunnon orkut, jos viiltäisin ranteeni auki? Olisiko maailma parempi?

uhrin aseman väärin perustein. En tiennyt, että olet henkilö joka ajattelee ettei kukaan muu voi olla sitä mitä itse et ole.

En minä toivo kenellekään mitään pahaa.

• VIELÄ!,
        ITSELLESI!, kirjoitti:

uhrin aseman väärin perustein. En tiennyt, että olet henkilö joka ajattelee ettei kukaan muu voi olla sitä mitä itse et ole.

sellainen asia, että ei ole väliä uskotko mitä sanon. Että siinä mielesä isket nyt kirveesi kiveen...

• KoppavaHoro
        ITSELLESI!, kirjoitti:

jos et halua pahaa?
        Haluatko sä opettaa mua, etten olisi enää tyhmä kuin saapas? Onko se toiminut aikaisemmin?
        Silläkö ihminen oppii?
        Rumasta ja tyhmästä ihmisestä tulee kaunis ja viisas, kun hakataan verille ja heitetään ojaan?
        Olisitko iloinen, jos itkisin nyt? Jos tuntisin itseni tyhmäksi, rumaksi ja täysin tarpeettomaksi olennoksi?

• SINÄ!;
        KoppavaHoro kirjoitti:

jos et halua pahaa?
        Haluatko sä opettaa mua, etten olisi enää tyhmä kuin saapas? Onko se toiminut aikaisemmin?
        Silläkö ihminen oppii?
        Rumasta ja tyhmästä ihmisestä tulee kaunis ja viisas, kun hakataan verille ja heitetään ojaan?
        Olisitko iloinen, jos itkisin nyt? Jos tuntisin itseni tyhmäksi, rumaksi ja täysin tarpeettomaksi olennoksi?

itse aloitit solvaamisen ja valehtelijaksi leimaamisen.

Kirjoitin alempana olevaan viestiini, että se ei ole suunnattu ketään vastaan ja silti otit sen haasteena vastaan.

Siinä mielessä olen itse loukattu.

Niin

• KoppavaHoro
        SINÄ!; kirjoitti:

Kirjoitin alempana olevaan viestiini, että se ei ole suunnattu ketään vastaan ja silti otit sen haasteena vastaan.

Niin

En tiennyt, että loukkasin niin pahasti enkä vieläkään ymmärrä millä tavalla.
        Yritän aina pitää asiat asioina enkä tiennyt solvanneeni henkilökohtaisella tasolla.

En ole ikinä halunnut kenellekään pahaa.

• tuntuu....
        SINÄ!; kirjoitti:

Niin

kun ei ole yhtään oikeata ystävää (noin käyttäytyvällä ei voi olla)?

• random_N

Nyt ollaan murroskohdassa. Tähän asti täällä on väitetty olevan miltei yksinomaan työttömiä. Nyt ikiopiskelijoita. Kuten tiedämme, tyypillisessä tilanteessa ei voi olla molempia.

Kumpia siis on enemmän?

Vai onko enemmistönä sittenkin kapitalistien salaa palkkaamat kätyrit, joista suurin osa vieläpä feminitistiyyhoita?

Jännäksi menee :)

• POHDI!,

tuota kysymystä ja tee aiheesta väitöskirja-tosin et kykene siihen.

• ensin noi välimerkit
        POHDI!, kirjoitti:

tuota kysymystä ja tee aiheesta väitöskirja-tosin et kykene siihen.

ja CAPS LOCK sekä niiden käyttö.

• kirjoitetaan paljon ikiteekkareista, pitääkö hakea kossu vai viskipullo?

• random_N

Teekkarihenkisesti kossuhyytelö huiviin ja Matintaloon hissin ohjelmointia sotkemaan.

• random_N kirjoitti:

Teekkarihenkisesti kossuhyytelö huiviin ja Matintaloon hissin ohjelmointia sotkemaan.

monimutkaista.

Tyydyn hunajateehen.

• NevilleR

ilman muuta pitää. Harmi että on aikanen lähtö huomenna, muuten hakisin itekin.
        /Nev

• puhutaan

paljon. Heitä ei ole oikeasti kovin paljon, mutta ehkä he ovat näkyviä.

Oikea ongelma ovat humanistit.

• sirpamaikkarilta

mahdollisuus niin kyllä mä mielummin opiskelisin koko ajan enemmän ja enemmän uutta kaikesta mielenkiintosesta. Ei se uus ammattikaan pahitteks olisi.

• alkaa

miehen elätiks.

• sirpamaikkarilta
        alkaa kirjoitti:

miehen elätiks.

oleminen liittyy opiskeluun?

• että joku
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

oleminen liittyy opiskeluun?

ostaa sulle leipää pöytään ja maksaa asumisen, niin voit keskittyä opiskeluun täyspäiväisesti ja kokoaikaisesti.

Ei tutkintoon tähtäävästä tehokkaasta opiskelusta (sitä alan vaihtoa varten) tule mitään päivätöiden sivussa. Se on ikuisuusprojekti, kuten täälläkin nähdään.

• oikein...

tässä asiassa risoo? Käyt ihmisten kimppuun todella oudolla tavalla. Mitä se on SINULTA pois, että jotkut ei ehkä koskaan valmistu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe