miesten mielipiteitä??

ellu.

Onko 163cm/52kg nainen mielestänne:

keskimääräistä hieman lyhyempi vai ihan keskivertopituinen nuori?

entä siro, hoikka, normaali yms...?

kiitti.

16

1163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskipituinen

ja oikeasti monet miehet pitävät hieman lyhyemmistä naisista muutenkin.

Ei todellakaan tarvitse olla 170 cm että mies kiinnostuu, päinvastoin jopa.

Olet BM-indeksin mukaan ihan normaalipainoinen. Se riippuu sitten ihan ruumiinrakenteesta ja esimerkiksi treenaatko vaikutatko sirolta, hoikalta yms.

Ei kannata tällaisista asioista olla huolissaan.

• make

olet hyvän pituinen ja painoinen.turhaan vaivaat päätäsi tuollaisilla asioilla elä vain elämääsi ellu...

• ei voi

sanoa mitään pituuden ja painon perusteella. Riippuu täysin siitä, millainen luusto on, onko paljon lihaksia vai onko täysin lihakseton, onko pienet vai suuret rinnat jne.

Toisin sanoen voit näyttää joko helkkarin hyvälle tai sitten aivan kammottavalle. Ei sitä voi sanoa. Paino ja pituus ei kerro mitään. Vartalo voi olla ihan löysä sellupaska vaikka olisi kuinka hoikka. Ja toisin päin.

• Terveisin 184 senttinen mies

Suoraan sanottuna ne aina itsekään ymmärrä, mikä siinä on kun kiinnostun ylennsä itseäni huomattavasti lyhyemmistä naisista. Mutta kerran olen myös katsellut itsenimittaista. Hän oli niin hoikka. Olisiko hänen vetovoimansa sitten johutnut siitä? Vähän kyllä harmitaa, kun en häntä tullut iskeneeksi.

• m 27

Sori, siskoni on noissa mitoissa ja hän on kyllä aika pönäkkä. Mielestäni jos sinusta tuntuu että tahdot laihduttaa niin 48kg voisi oikeasti olla naisellisempi mitta sinulle.

Sanoin vaan, muttei ehkä olisi pitänyt. Sovinistina minut varmaan hirttää naapurin rekkakuski huomenna.

• Rekkakuskille että

Hän on itse sovinisti.

• Jätkä 23

Minä ennemminkin sanoisin että hän on hiukan laiha, jos on kerta 163cm ja paino jopa alle 60kg! 48 kiloisena saattaisi jo ehkä olla syömishäiriön partaalla, jos hän sinne asti pudottaa. Toivottavasti se rekkakuski hirttääkin sut, tai jopa kuule minäkin olisin ihan ilomielin valmiina tulossa tappaa sut.

• toinen 163 cm

Olen itse samanpituinen ja painan 55 kg. 52 kg on oikeasti jo alipainon rajalla painoindeksin mukaan. Älä vaan mee alle 50 kg. Itse haluisin painaa just tuon verran kun sinä nyt. Jos painosi olisi yli 60, olisit pönäkkä.

• sivusta seuraaja
        toinen 163 cm kirjoitti:

Olen itse samanpituinen ja painan 55 kg. 52 kg on oikeasti jo alipainon rajalla painoindeksin mukaan. Älä vaan mee alle 50 kg. Itse haluisin painaa just tuon verran kun sinä nyt. Jos painosi olisi yli 60, olisit pönäkkä.

että 48kg olisi 162cm pituiselle naiselle liian vähän? Entisenä syömishäiriöisenä voin sanoa että noissa mitoissa näyttää kyllä vielä ihan hyvältä ja elinvoimaiselta jos elää terveesti. On muutenkin typerää alkaa paasaamaan syömishäiriöistä pelkkien lukujen perusteella kun ko. sairaus on puhtaasti kiinni mielenterveydestä. Syömishäiriöinen voi painaa vaikka 100 kiloa jos hän vain kokee itsensä 100% luuseriksi, ali-ihmiseksi ja kiduttaa itseään kilojensa takia. Ap:lta muutenkin melko tyhmä teko ilmoittaa vain pari hassua numeroa ja kysyä omasta hyvyydestään! Noilla mitoilla voi olla laiha ja nätti; jos elää terveesti tai sitten pullea ja pönäkkä jos ruokavalio koostuu karkista koska rasva painaa paljon vähemmän kuin lihas.

• nyt vaan...
        sivusta seuraaja kirjoitti:

että 48kg olisi 162cm pituiselle naiselle liian vähän? Entisenä syömishäiriöisenä voin sanoa että noissa mitoissa näyttää kyllä vielä ihan hyvältä ja elinvoimaiselta jos elää terveesti. On muutenkin typerää alkaa paasaamaan syömishäiriöistä pelkkien lukujen perusteella kun ko. sairaus on puhtaasti kiinni mielenterveydestä. Syömishäiriöinen voi painaa vaikka 100 kiloa jos hän vain kokee itsensä 100% luuseriksi, ali-ihmiseksi ja kiduttaa itseään kilojensa takia. Ap:lta muutenkin melko tyhmä teko ilmoittaa vain pari hassua numeroa ja kysyä omasta hyvyydestään! Noilla mitoilla voi olla laiha ja nätti; jos elää terveesti tai sitten pullea ja pönäkkä jos ruokavalio koostuu karkista koska rasva painaa paljon vähemmän kuin lihas.

Miksi aloit saarnaamaan syömishäiriöistä, kun en mitenkään niihin edes viitannut. En myöskään sanonut, että 48 on liian vähän. Ihan hyvä paino tuon pituiselle mielestäni kuin myös vaikka 58! Painoindeksin mukaan vain sattuu olemaan, että aloittaja on alipainon rajalla, joten ei mitään TARVETTA laihduttaa alle 50 kg. Ei mitään tarvetta. Siksi sanoin ettei laihduttais sen alle. Joten ei syytä loukkaantua. Itselläni myös kokemusta syömishäiriöstä vaikken alle 50 kg paina.

• hups anteeks taas :)
        nyt vaan... kirjoitti:

Miksi aloit saarnaamaan syömishäiriöistä, kun en mitenkään niihin edes viitannut. En myöskään sanonut, että 48 on liian vähän. Ihan hyvä paino tuon pituiselle mielestäni kuin myös vaikka 58! Painoindeksin mukaan vain sattuu olemaan, että aloittaja on alipainon rajalla, joten ei mitään TARVETTA laihduttaa alle 50 kg. Ei mitään tarvetta. Siksi sanoin ettei laihduttais sen alle. Joten ei syytä loukkaantua. Itselläni myös kokemusta syömishäiriöstä vaikken alle 50 kg paina.

Et valittanutkaan mulle vaikka luulin. Nyt kun tiedän kelle valitit olen kanssasi täysin samaa mieltä :) sori

• naisen mielipide =)

Kaikki riippuu siitä, paljonko kuntoilet ja miten merkittävä osa painostasi on lihastaläskiä. Veikkaan, että hoikka olet ilman muuta.

Itse olen 161 cm ja 54 kg ja tarkoitus olisi pudottaa painoa pari kiloa kevään aikana ihan vaan elintapojen parantamisella. Mulle 52 on ihannepaino, silloin olen mielestäni näteimmilläni ja oloni on paras tuon painoisena.
      Hikiiikuntaa harrastan 4-5 kertaa viikossa ja siihen sitten hyötyliikunnat päälle. Kuntoni on hyvä, ainakin cooperin testin ja lihaskuntotestien mukaan =)

• ellu.

Joo laihduttamaan en kyllä missään nimessä ala!:D mietin et oisko tarvetta melkeen toisin päin? Oon laihimmillani painanu jtn 46-47kg ja se oli kyllä aivan liian vähän! Kesäisin tuppaa menemään tohon 51kg ja talvisin välillä 54kg, mutta se ahdistaa, ku se 2kg tulee vatsaan ja pakko heti laihduttaa 52kg.

Ehkä liian vähän, mutta en vaan minusta aika hyvä....?

• ellu.
        ellu. kirjoitti:

Joo laihduttamaan en kyllä missään nimessä ala!:D mietin et oisko tarvetta melkeen toisin päin? Oon laihimmillani painanu jtn 46-47kg ja se oli kyllä aivan liian vähän! Kesäisin tuppaa menemään tohon 51kg ja talvisin välillä 54kg, mutta se ahdistaa, ku se 2kg tulee vatsaan ja pakko heti laihduttaa 52kg.

Ehkä liian vähän, mutta en vaan minusta aika hyvä....?

niin ja rasvaprosenttini on tasan 20, eli ns. turhaa läskiä ei ole.

• taitaa koskea
        ellu. kirjoitti:

niin ja rasvaprosenttini on tasan 20, eli ns. turhaa läskiä ei ole.

aivosoluja jos noin tarkkoja mittoja kyselet.

• mitat on

oikein kelvolliset naiselle. Ihan normaali pituus/paino ja eihän se ihmisen pituus tai paino tee naisesta hyvää tai huonoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe