Mikä on rakkain harrasteesi?
Mikä on rakkain harrasteesi?
15
679
Vastaukset
- van Haakka
lähinnä akryyliväreillä.
- fakir d
Ettet pelkää neuloja!
Mut toenperrään.
Netissä kirjoittelu ja toisten viestien lukeminen kai sitten.
Onhan tää noloa, mutta sellaista syrjäytyneen miehen elämä vaan on.- mimouska
ihan hauskaa--opettavaista ja--- normaalia!
...tämä riemukas palsta.
Toisissa olomuodoissani voin mainita vaikka lukemisen.- Reino
Ollakseni rehellinen.
- muistelu
Siitä saan voimia jatkaa.Muistelen 30 vuotta sitten kokemaani rakkausseikkailua ja sitä kiihkoa
mikä siinä oli. - Hertta2009
Kerroppa.moni varmaan haluaa tietää....
- Nimetön
Hertta2009 kirjoitti:
Kerroppa.moni varmaan haluaa tietää....
Ei sen kummempaa ole.
- TammiHelmi
Aina vaikeita nämä superlatiivit vai mitä ne on.
Koska en sitä rakkainta osaa sanoa, niin sanonpa että rakkain harrastus lie pähkäily ja sen lomassa siellä täällä söheltäminen. Kerran äidinkielen opettaja laittoi kirjoittamaan aineen tuosta "rakkain harrastukseni" aiheesta.
Minä kirjoitin pitkän litanian siitä, mitä harrastan ja opettaja luki sen luokalle ja lisäsi lopuksi, että voihan sitä rakastaa useitakin juttuja.
Täytyy siis olla monitaitoinen kuten esim. muuan tuttavani, kun hän esittelee taitojan näin sanoen.
"Muuraan, maalaan, tapiseeraan,
toppaan lintuja, täytän naisia.
Olen tinuri myös."- Ruut
Kylällä oli nuo ominaisuudet täyttävä tinuri. Kun sitten tuli viikatemies kaatoi satoa, vaimo kirjoitutti tinurin hautapaateen muistovärssyn:
"Paljon tinasit,
paljon pilasit,
viimein kolvisi kylmeni!"
- Annastiina
Ystävien kanssa "skipon,srommin, pelaamista,lenkkeilyä.Käsityöt on minun paras harrastus.Lukeminen.
harrastuksesi ovat samanlaisia kuin minullakin.
Lukeminen on minun unilääke, muuten ei uni tule jos ei ensin jonkin aikaa lue sängyssä.
Ompeleminen on aina ollut lempi harrastus. Lapsille tuli tehtyä itse vaatteet, silloin kun ne oli lapsia.
Nyt tulee tilaustöitä lastenlapsilta.
Korttia ei tule pelattua kuin kesällä, mökillä ja automaattipeleihin en ole vielä langennut.
Rahat tuntuvat menevän muutenkin liukkaasti.
Ystävänpäivä menikin jo eilen, mutta toivotan kaikille hyvää ystävänkevättä.
- Fanni
Kaikenlainen nyhjääminen on kivaa:
Kädessä pitää olla jokin liikuteltava esim. iso virkkukoukku, kaukosäädin, näppäimistö, kynä, kännykkä, istutuslapio tai kuokka, onki tai virveli, airot jne jne.
Iltaisin viimeinen väline kädessä on kirja, jonka sivuja kääntelen. Ostoskävelyllä poikkean kirjastoon hakemaan reppuuni 3 kirjaa.
Kotona täydentelen lainauslistaani. Kirjavarauksen jätän tästä masinalta elektronisesti. Kun kirja on lainattavissa, tulee siitä ilmoitus kännykkääni.
Kun palaamme aatoksissa vuosikymmenten taakse, oli lainaustoiminta vaivalloista. Nykyään se käy kuin valssi kesällä. - Mimosa7
Taulujen maalaaminen,rakkain--työläin--vaativin,
mutta ,samalla vapauttavin ja innostavin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3564208Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1333692Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112224Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1501881- 1181779
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181778KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti671642Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551075