Mina olen tällainen pyöreähkö nainen. (kuvan nainen en ole minä, mutta vartalon mittasuhteet ovat about samat, itselläni ehkä hiukan suuremmat rinnat.)
http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2007/09/08-15/charlotte-church-bikini-pregnant.jpg
En mahdu pieniin farkkuihin, mutta en bussissakaan kahtapaikkaa vie.
Miehet, olenko mielestänne epämielyttävä?
Kyllä minua baarissa tullaan tanssittamaan ja juomia tarjoillaan, mutta I suppose kännissä kuka vaan kelpaa.
Eli kelpaisinko minä myös miehille selvinpäin?
Kertokaa, olisi nimittäin kiva tietää.
En usko, että kaikki miehet tykkää todella hoikista naisista, mutta olisi välillä mukava kuulla kuinka mies katsoo "tuon kokoista" naista ja ajatteleet: "wow siinäpä vasta nainen" :)
chubby
12
4242
Vastaukset
- ja ihan
selvinpäin(kin)...
Nimim. luuviulut ei kiinnosta - todella..
hoikan ja tuon välimaastoon mahtuu vielä erilaisia variaatioita; esim. urheilullisen jäntevä ja silti naisellinen. sellainen mieluummin kuin tuollainen vartalotyyppi, joka tod. näk. turpoaa vuosien kuluessa vielä lisää ja lisää...
- joten päinvastoin
hän ei turpoa vaan laihtuu, charlotte on normisti tämä:
http://www.starstore.com/acatalog/Charlotte_Church-poster.jpg
- kiihottaa
bonzot.. kun neegrot ei muita saa..
- mikal.
kyllä tarvitaan parin promillen taika, jotta kelpaisit.
Ei, ei innosta lihavan vatsan tytinä ei reisien höllyntä. En tosin luisevista naisistakan pidä, ei saa kylkiluut näkyä eikä lonkkakyhmyt myöskään.
Sitäpaitsi pitemmän päälle pysyt todennäköisimmin terveenä ilman aikuisiän diabetesta, verenpaientautia jne jos laihdutat normaalipainoon.
- .........
sulle kelpaa *chubby mies sitten.
- Topi korsosta
Ei tasan kelepaa läskipallero-mies ap:lle..
- itseäsi?
raskaana olevaan naiseen? Hyvin menee, viet todellakin kaksi penkkiä. Ja sinulla on siis vielä suuremmat rinnat vaikka niillä ei ole edes mitään tarvetta olla suuret, tuolla naisella on maitoa rinnoissaan ja ne varmasti hyllyvät aika "nätisti".
- siinäpä
vasta nainen ;)
Jos olet tommonen niin olet UPEA. - olet oikein
hyvä, kuten useimmat naiset. Netissä kärjistyvät ne mielipiteet, jotkä kärjistyä voivat. Mielipiteitä on tukuttain ja "lähdeaineistoa" kuvia yms sammioittain. Aina voidaan löytää jotain super-ihanaa näytille - ja muut saavat sitten haukkua sitäkin.
Normaali nainen on ihana - ja normaali mies kokee sen niin. Esimerkkisi ovat vähän ylipainoisen puolella, mutta toisaalta, suuri osa miehistä pitää sitä hyvänä, tai ohittaa sen, jos nainen muuten on ihana.
Se on niin eri asia katella täällä kuvia ja arvostella niitä, kuin olla oikean naisen kanssa lähekkäin. Kriteerit on aivan erit.
Mutta kelpaisit siis mielestäni oikein hyvin niille miehille, joille se hoikkuus ei ole ykköskriteerejä. Eli aika suurelle osalle miehistä. En rupea arvailemaan prosenteissa asiaa.
Itselleni olet alarajoilla, pidän vielä vähän pulleammasta tyylistä.- +Nainen
sanottu tuo "Se on niin eri asia katella täällä kuvia ja arvostella niitä, kuin olla oikean naisen kanssa lähekkäin. Kriteerit on aivan erit."
Suhteeni miesystäväni kanssa lähti liikkeelle läpänheitosta työpaikalla ; "pojat" katselivat kahvitauolla iltapäivälehtien tarjontaa ja kommentoivat milloin mitäkin ruumiinosaa, itse heitin jotain puolihuolimattomia kommentteja sekaan. En vähäsen noita tytteleitä pulskempana ja vanhempana ajatellutkaan, että voisin olla jotenkin tämän miehen mieleen muuta kuin juttukaverina - vaikka itse kyllä taisin häneen ihastua parin ensimmäisen yhteisen kahvitunnin aikana. Joka tapauksessa tuttavuutemme syveni, ja sitten hänelle heitin utelua, että kuinkas nyt näin, että meikäläisen runsaammat muodot noin pään sekoittavat?! Miehen vastaus oli juuri tuo sama: on eri asia katsella kuvia lehdestä ym kuin olla sen oikean naisen lähellä. Tiedän, etteivät kaikki ajattele näin - mutta riittävän moni kyllä :-) Ja sama pätee toisinpäinkin - kyllähän tämä miesystäväni totesi olevansa kaukana adoniksesta - mutta minun silmissäni ultra-seksikäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713