Ongelmani on seuraavanlainen elikkä, kun ajan viikset niin iho jää kyllä sileäksi mutta kauempaa katottuna näyttää kuin minulla olisi "amispensselit." ongelmana on ilmeisesti, joko se että viikset eivät lähde ajossa tarpeeksi syvältä, jolloin niistä jää ohut sänki, tai sitten että ihoni on aika vaalea ja viiksikarvat tummia jolloin viikset erottuvat ihonväristäni.
Parran olen ajanut Gilleten Fusionilla ja siihen kuuluvaa partavaahtoa olen käyttänyt sekä aftershavea. Ja on kokeiltua saunoa ja pehmittää viiksiä...
Olen parikymppinen jantteri Noin parin päivän välein on pakko ajaa viikset ettei ihan hampuusilta näytä:) Onko ongelmani tuttu muille.
Ongelma viiksien kanssa
4
1862
Vastaukset
- on ihana...
...miehinen ...nam nam...
(hampuuseilla on risuparta)- Väsynyt tapaus
Kiitos tuosta viestistä. Ilmeisesti perjantai on villiinnyttänyt ihmiset uusiin sfääreihin.
- höylä toistepäin
Raakkaa vastakarvaan! Näinhän kuulemma EI sais tehdä (ärsyttää miehen hipiää voivoi), mut whattöfak jos parta on ku rautalankaa niin ainakin ite kyllä raakkaan.
- dgnsartheq
Itellä sama ongelma. Eläkä saatana mene vastakarvaan vetämään varsinkaan huulen kohdilta, ehkä poskista voi. Kokeile pariin kertaan ajaa naama partavaahdon kanssa ja naama lähemmäs peiliä. Jos jollaki on parempi vinkki, olkoot hyvä ja kertokoot, en itekkään aivan särmää naamaa saa höylälläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93782SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2113699Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303382Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713362Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222237Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251788- 341555
- 321481
- 921423
- 151343