Ongelmani on seuraavanlainen elikkä, kun ajan viikset niin iho jää kyllä sileäksi mutta kauempaa katottuna näyttää kuin minulla olisi "amispensselit." ongelmana on ilmeisesti, joko se että viikset eivät lähde ajossa tarpeeksi syvältä, jolloin niistä jää ohut sänki, tai sitten että ihoni on aika vaalea ja viiksikarvat tummia jolloin viikset erottuvat ihonväristäni.
Parran olen ajanut Gilleten Fusionilla ja siihen kuuluvaa partavaahtoa olen käyttänyt sekä aftershavea. Ja on kokeiltua saunoa ja pehmittää viiksiä...
Olen parikymppinen jantteri Noin parin päivän välein on pakko ajaa viikset ettei ihan hampuusilta näytä:) Onko ongelmani tuttu muille.
Ongelma viiksien kanssa
4
1815
Vastaukset
- on ihana...
...miehinen ...nam nam...
(hampuuseilla on risuparta)- Väsynyt tapaus
Kiitos tuosta viestistä. Ilmeisesti perjantai on villiinnyttänyt ihmiset uusiin sfääreihin.
- höylä toistepäin
Raakkaa vastakarvaan! Näinhän kuulemma EI sais tehdä (ärsyttää miehen hipiää voivoi), mut whattöfak jos parta on ku rautalankaa niin ainakin ite kyllä raakkaan.
- dgnsartheq
Itellä sama ongelma. Eläkä saatana mene vastakarvaan vetämään varsinkaan huulen kohdilta, ehkä poskista voi. Kokeile pariin kertaan ajaa naama partavaahdon kanssa ja naama lähemmäs peiliä. Jos jollaki on parempi vinkki, olkoot hyvä ja kertokoot, en itekkään aivan särmää naamaa saa höylälläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822249
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871620Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141314Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2221135Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441124- 451007
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815