Ongelmani on seuraavanlainen elikkä, kun ajan viikset niin iho jää kyllä sileäksi mutta kauempaa katottuna näyttää kuin minulla olisi "amispensselit." ongelmana on ilmeisesti, joko se että viikset eivät lähde ajossa tarpeeksi syvältä, jolloin niistä jää ohut sänki, tai sitten että ihoni on aika vaalea ja viiksikarvat tummia jolloin viikset erottuvat ihonväristäni.
Parran olen ajanut Gilleten Fusionilla ja siihen kuuluvaa partavaahtoa olen käyttänyt sekä aftershavea. Ja on kokeiltua saunoa ja pehmittää viiksiä...
Olen parikymppinen jantteri Noin parin päivän välein on pakko ajaa viikset ettei ihan hampuusilta näytä:) Onko ongelmani tuttu muille.
Ongelma viiksien kanssa
4
1830
Vastaukset
- on ihana...
...miehinen ...nam nam...
(hampuuseilla on risuparta)- Väsynyt tapaus
Kiitos tuosta viestistä. Ilmeisesti perjantai on villiinnyttänyt ihmiset uusiin sfääreihin.
- höylä toistepäin
Raakkaa vastakarvaan! Näinhän kuulemma EI sais tehdä (ärsyttää miehen hipiää voivoi), mut whattöfak jos parta on ku rautalankaa niin ainakin ite kyllä raakkaan.
- dgnsartheq
Itellä sama ongelma. Eläkä saatana mene vastakarvaan vetämään varsinkaan huulen kohdilta, ehkä poskista voi. Kokeile pariin kertaan ajaa naama partavaahdon kanssa ja naama lähemmäs peiliä. Jos jollaki on parempi vinkki, olkoot hyvä ja kertokoot, en itekkään aivan särmää naamaa saa höylälläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909