Tästä hetkestä!
Vittu tämä on varmaan kolmas kerta, kun kirjoitan tänne!
:D hahah! Saatanan aika!
Kuulostaa hullulle, mutta näin on näreet!
Näin unta..
8
171
Vastaukset
- thin.ice
kännissä? vai iltalääkkeet ottamatta? Hiukan sekavalta kuullosti, en ehkä ihan ymmärtäny
- on ollut....
ennenkin
- Susipukki
Helkkari! Sieltähän se vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä!
Kiitos!
En kehannut lukea eteen päin! Mitä lie kuninkaallista sieltä olisi ollut tiedossa?
Silti Knu sukuiset ovat lähtöisin Tanskasta! Kuten King!
Hullua! Mutta totta! - Susipukki
Hitto kiitos linkeistä, siellä oli monta hienoa muistoa, jotka olin jo unohtanut itsekkin!
Kiitos!
- Susipukki
Sori!
Varmaan tipaton kuu tekee tepposia! Aivot ovat ymmällään, alkoholista?
Silti näin tämän tilanteen jo aiemmin, kun kirjoitin tänne? - KoppavaHoro
Tää oli hieno.
- Susipukki
Muistutat ihan sisko puoltani! :)
Mulla on oikeesti 2 sisko puolta äitini kautta ja "isäni kautta" on olemassa 4 sisarrusta!
Se mikä näiden väliin mahtuu, olen minä! Kielletty hedelmä ja ajankohta, vahinkolaukaus!
Kielletty juttu! Tästä on ollut se hyöty tosin, ettei mulla ole ollut ikinä mitään sääntöjä! Olen aina ollut vapaa kuin kissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251