Oltuani useimmillakin nettideiteillä tajusin viimein, ettei se ollut minulle sopiva tapa etsiä
ketään.
Se olennainen jää uupumaan: yhdessäolon alun ihastuminen.
Etsin vakikumppania seurusteluun.Tavatessa "ihan vahingossa" vaikkapa sitten siellä baarissa,on tunnelma kuitenkin toisenlainen.
Ihmisen näkee heti ja tietää miellyttääkö fyysinen olemus ja kokonaisuus.
(Olen jo varmaan taas unohtanut, miten raskasta se etsiminen siellä oli).
Deittaillessa taas ilmestytään paikalle ja sitten "yritetään" ihastua toiseen.
Toinenkin on ainakin periaatteessa vapaa, edes vähän kiinnostunut ja valmis ehkä aloittamaan seurustelua.
Onko kaikki sittenkin liian keinotekoisesti ok. -että ne luonnolliset ihastuksen tunteet voisivat syntyä.
Hyvä puoli deittailussa on se, että toisesta osapuolesta tietää sentään jotain ennen tapaamista.
Voihan olla, että kuulun niihin ihmisiin, jotka tarvivat sen tietyn kipinän jo heti ensimmäisellä tapaamisella.
Baarista etsiminen ei tosin houkuta lainkaan.
Tiedän jo valmiiksi turhautuneena, että siellä vaikea solmia kontakteja ihmisiin.
En vain muutakaan nyt keksi. Onko Helsingissä sinkkubaareja ja jollain ehkä kokemuksia niistä?
Ilman kipinää
16
1451
Vastaukset
- se on
nettideiteissäkin.
Ero on vain siinä että baareissa meno on ehkä pinnallisempaa kun se kipinä syntyy juuri sen ensikohtaamisen perusteella. Jos se sinusta on hienoa niin...jaa.
Molemmissa on toki puolensa koska mielestäni nettideitti lähtee aina puolivaloilla vähän käyntiin ja vasta tavatessa oikeassa maailmassa se sitten jatkuu jos on jatkuakseen.
Nettideittihän on vain yhteydenottokanava aivan kuten sinkkubaarikin. Sinkkubaarissa henkilön taustan selvittäminen on vaikeaa.
Itse pidän siitä että nettideitissä tiedän jo henkilöstä jotakin kun hänen kanssaan menen treffeille mutta se tietysti ei takaa että sitä kipinää löytyy.
Tuo että "yritetään ihastua toiseen" on osittain paskapuhetta mutta kyllä ennakkoluuloisuus kannattaa jättää syrjään jos toiseen on luonut jo sidettä siellä virtuaalimaailmassa.
Tietysti jos pidät siitä että ennakkoarvioit ihmisiä suoraan tosi maailmassa vaikkapa ulkonäön perusteella ja ihastut vain niihin jotka saavat seksuaalisesti sinut heti latautuneeksi niin varmaan se on sinulle se parempi paikka.
"Onko kaikki sittenkin liian keinotekoisesti ok. -että ne luonnolliset ihastuksen tunteet voisivat syntyä."
Tämä on täyttä paskaa.
Mikä on keinotekoista ja mikä "luonnollista"?
Sekö on "luonnollista" että kyttää niitä kuumimpia kisuja tai kolleja siellä baarin nurkassa? Vai sekö että etsii itselleen ensin sellaista jonka kanssa ajatus kulkee muutenkin kuin fyysisesti lähekkäin ollessa ja jolla on samanlaisia arvoja?
Baarit olivatpa "sinkkuja" tai ei ovat aivan yhtä keinotekoinen ympäristö kuin nettideitti elleivät enemmänkin.
Itse näkisin "luonnollisimpana" toiseen henkilöön törmäämisen vahingossa vaikkapa harrastusten kautta jolloin ei edes etsi varsinaisesti seuraa mutta ihastus syntyy ja juttu luistaa jne.
"Voihan olla, että kuulun niihin ihmisiin, jotka tarvivat sen tietyn kipinän jo heti ensimmäisellä tapaamisella."
Tuo on hyvä keino olla sinkkuna tai olla sellaisissa turhanpäiväisissä lyhyissä yleensä seksiin perustuvissa suhteissa loppuikänsä.
Monesti sen kipinän syntymiseen tarvitaan enemmän kuin yksi kohtaaminen ellei toinen herätä jonkinlaista välitöntä pakoreaktiota.
Sen takia nettideitissä voi hiljalleen tutustua ensin kirjoittamalla ja sitten tapaamalla, jos sitten ei kipinää syntynyt siirrytään seuraavaan.
Tosin ero on siinä ehkä että etsin ihan tosimielellä seuraa ja sellainen välitilasuhde tai määräaikainen suhde ei kiinnosta.- ALS/
Asiaa kirjoitit!Ymmärrän osin tuon Mertsinkin kannan.Naisilla kun ei ole pitkäjänteisyyttä jota deittailu vaatii.Esimerkiksi miesten sivuilla käy loppujen lopuksi hirveän vähän vierailijoita siihen nähden miten paljon kumppania hakevia naisia on.Naiset ei ole aktiivisia eivätkä ymmärrä että aloitteellisuus ei ole pahasta kun ollaan tuota kautta hakemassa kaveria.Miehet hoitavat sen puolen.Pelkkää seksiä "tosimielellä" hakevia on pilvin pimein.Niihin viesteihin keskittyminen on varmasti väsyttävää ja vääristää kuvaa.
- tästä asiasta--------
Minusta nettideiteissä ja baarissa tapaamisessa on vissi ero.
Nettideiteissä odotetaan ennakkoon enemmän kuin jos tapaat henkilön baarissa. Juuri nuo ennakko-odotukset saattavat johtaa siihen, ettei juttu toimi livenä. - Nainen.........
tästä asiasta-------- kirjoitti:
Nettideiteissä odotetaan ennakkoon enemmän kuin jos tapaat henkilön baarissa. Juuri nuo ennakko-odotukset saattavat johtaa siihen, ettei juttu toimi livenä.samaa mieltä, baarissa ollaan tavallaan avoimia ja ei ole kehitetty mitään oletuksia toisesta, nettideittailussa taas ehtii mielessään ihmisestä tehdä jotakin jota hän ei ehkä olekaan.
Ton takia mulla ei ainakaan oikein onnistu nettideittailu, liian suuret odotukset jotka todellisuus lyttää - ehkä oikeassa
tästä asiasta-------- kirjoitti:
Nettideiteissä odotetaan ennakkoon enemmän kuin jos tapaat henkilön baarissa. Juuri nuo ennakko-odotukset saattavat johtaa siihen, ettei juttu toimi livenä.tuossa mutta silloin vika ei ole nettideiteissä vaan ennakkoasenteessa.
Jos joku kuvittelee että nettideiteistä löytää yhtään sen täydellisempää seuraa niin voi pettyä mutta kyllä se on erilaista tutustumista kuin baarissa. - pitkäjänteisyyttä
ALS/ kirjoitti:
Asiaa kirjoitit!Ymmärrän osin tuon Mertsinkin kannan.Naisilla kun ei ole pitkäjänteisyyttä jota deittailu vaatii.Esimerkiksi miesten sivuilla käy loppujen lopuksi hirveän vähän vierailijoita siihen nähden miten paljon kumppania hakevia naisia on.Naiset ei ole aktiivisia eivätkä ymmärrä että aloitteellisuus ei ole pahasta kun ollaan tuota kautta hakemassa kaveria.Miehet hoitavat sen puolen.Pelkkää seksiä "tosimielellä" hakevia on pilvin pimein.Niihin viesteihin keskittyminen on varmasti väsyttävää ja vääristää kuvaa.
niin ei sitä löydy sitten siinä varsinaisessa suhteessakaan. Ei sellaisella naisella tee sitten mitään.
On totta että valitettavasti tiettyihin viesteihin keskittyminen vie aikaa pois tärkeämmältä.
Osa naisista vaikuttaa siltä etteivät tiedä mitä haluavat tai sitten se on jotain flirtin/seksin sekoitusta.
- hyvin mitä
...tarkoitat.
Luulen että ihmisiä on tässä suhteessa kertakaikkiaan kahdenlaisia - toiset tarvitsevat sen kipinän ja se syttyy kyllä heti tai ei ollenkaan, ja toiset ihastuvat hiljalleen. Siksi minusta on turha riidellä siitä kumpi on "oikein". Ihmiset ovat monella lailla erilaisia, miksei siis tässäkin asiassa.
Minä olen sitä kipinätyyppiä eikä kipinä tarkoita mitään pelimiesjuttuja tai komeutta vaan koko ihmisen olemusta - habitusta. Ja sitä varten ihminen pitää tavata, sitä ei voi tietää vaikka kirjoittelisi niin että kädet kuluvat.
Eikä se kipinä tarkoita että suhde olisi pinnallinen tai tuhoon tuomittu - elämäni aikana on pari tuollaista kipinätapaamista ollut ja vaikka suhteet ovat päättyneet on vankka ystävyys jäänyt, eikä se varmaan pääty koko elinaikanamme.
Ymmärrän sen että osittain ihan samat ihmiset niissä nettitapaamisissa ovat kuin baareissakin mutta eräs ero kyllä on joka saattaa haitata. Ei se ehkä sitä kipinän syttymistä estä mutta ainakin sellaisessa tapauksessa jossa mitään kipinää ei ole se on minusta kiusallista.
Jos tapaa ihmisen missä vain sattumalta niin hänen kanssaan voi jutella niitä näitä juuri siihen intiimiystasoon asti kuin molemmat haluavat - pitää koko tapaamisen vain kohteliaan tuttavallisena tai edetä vähän kerrassaan sitä mukaa kun molemmista siltä tuntuu. Jos (seksi) suhde olisi ikäänkuin jollakin tasanteella niin voidaan pysytellä niillä alimmilla portailla ja antaa sen tasanteen olla siellä näkymättömissä jos sinne ei ole kiinnostusta edetä. Nettideittaillessa se tasanne - seksisuhde - on siinä molempien silmien edessä kuin mikäkin kissa pöydällä ja jos toisesta tai molemmista tuntuu ettei missään nimessä tämän ihmisen kanssa halua fyysistä kontaktia (ainakin minulle on käynyt niin) niin koko tapaaminen on jotenkin kiusallinen - se kissa häilyy siinä silmien edessä aika häiritsevästi vaikka siitä ei puhuttaisikaan... Tätä haittaa ei ole satunnaisessa tapaamisessa. Tämä voi olla se mitä tarkoitit "keinotekoisuudella".
Mutta ei se mahdotonta ole - minulle on kerran sattunut nettideiteillä sellainen kipinätapaaminen, ja se johti samana päivänä suhteeseen joka jatkui toista vuotta.- taas usko
tippaakaan että ihmiset voi jakaa suoraan kahteen kastiin.
Joskus voi ihastua nopeasti ja joskus hiljalleen ihan sama henkilökin.
Itse näen nämä kipinän hakijat lähinnä epätoivoisina seksin ja intohimon perässä juoksijoina joiden rakkaus sammuu heti kun kipinä sammuu ja usein se on vain pelkkä hetki.
"Mutta ei se mahdotonta ole - minulle on kerran sattunut nettideiteillä sellainen kipinätapaaminen, ja se johti samana päivänä suhteeseen joka jatkui toista vuotta."
Itse en tekisi moisella lyhyellä suhteella paskan vertaa joten enpä jaksa moisiin kipinöihin luottaa. - kyllä sitten
sanaakaan mitä tässä on sanottu:
"Nettideittaillessa se tasanne - seksisuhde - on siinä molempien silmien edessä kuin mikäkin kissa pöydällä ja jos toisesta tai molemmista tuntuu ettei missään nimessä tämän ihmisen kanssa halua fyysistä kontaktia (ainakin minulle on käynyt niin) niin koko tapaaminen on jotenkin kiusallinen - se kissa häilyy siinä silmien edessä aika häiritsevästi vaikka siitä ei puhuttaisikaan... Tätä haittaa ei ole satunnaisessa tapaamisessa. Tämä voi olla se mitä tarkoitit "keinotekoisuudella"."
Sinustako baari kohtaaminen jossa toista silmäillään "sillä silmällä" jo heti alkuunsa ei ole keinotekoista ja kiusallista jos toiseen haluaisi tutustua toiseen pitemmällä tähtäimellä?
Itselläni on vähän sellainen kutina että juuri ne kipinän etsijät haluavat sen kissan siihen pöydälle nopeasti tuijoteltavaksi ja eivät voi sietää sitä että se olisi jossain vähän piilossa ensin josta se vedetään hiljalleen esiin vasta sitten kun aika koittaa.
Nettideiteissähän on nimenomaan kysymys siitä miten hommaan suhtautuu eli sen pitäisi olla tätä jota kuvailet:
"Jos tapaa ihmisen missä vain sattumalta niin hänen kanssaan voi jutella niitä näitä juuri siihen intiimiystasoon asti kuin molemmat haluavat - pitää koko tapaamisen vain kohteliaan tuttavallisena tai edetä vähän kerrassaan sitä mukaa kun molemmista siltä tuntuu."
Mistä lähin nettideittisuhde on ollut ensisijaisesti seksisuhde jossa asia on heti tapetilla?
Vai onko niin että te kipinä ihmiset odotatte että sen seksin pitäisi olla juuri nettideitissäkin heti siinä päällimmäisenä ja tuntuu kiusalliselta kun se oma fantasia ei toteudukaan jota päässänne rakennatte kun toisen tapaatte oikeasti?
Sitten vika on ihan omassa päässä ja siinä mitä etsii eikä nettideiteissä. - etten jaksa edes
kyllä sitten kirjoitti:
sanaakaan mitä tässä on sanottu:
"Nettideittaillessa se tasanne - seksisuhde - on siinä molempien silmien edessä kuin mikäkin kissa pöydällä ja jos toisesta tai molemmista tuntuu ettei missään nimessä tämän ihmisen kanssa halua fyysistä kontaktia (ainakin minulle on käynyt niin) niin koko tapaaminen on jotenkin kiusallinen - se kissa häilyy siinä silmien edessä aika häiritsevästi vaikka siitä ei puhuttaisikaan... Tätä haittaa ei ole satunnaisessa tapaamisessa. Tämä voi olla se mitä tarkoitit "keinotekoisuudella"."
Sinustako baari kohtaaminen jossa toista silmäillään "sillä silmällä" jo heti alkuunsa ei ole keinotekoista ja kiusallista jos toiseen haluaisi tutustua toiseen pitemmällä tähtäimellä?
Itselläni on vähän sellainen kutina että juuri ne kipinän etsijät haluavat sen kissan siihen pöydälle nopeasti tuijoteltavaksi ja eivät voi sietää sitä että se olisi jossain vähän piilossa ensin josta se vedetään hiljalleen esiin vasta sitten kun aika koittaa.
Nettideiteissähän on nimenomaan kysymys siitä miten hommaan suhtautuu eli sen pitäisi olla tätä jota kuvailet:
"Jos tapaa ihmisen missä vain sattumalta niin hänen kanssaan voi jutella niitä näitä juuri siihen intiimiystasoon asti kuin molemmat haluavat - pitää koko tapaamisen vain kohteliaan tuttavallisena tai edetä vähän kerrassaan sitä mukaa kun molemmista siltä tuntuu."
Mistä lähin nettideittisuhde on ollut ensisijaisesti seksisuhde jossa asia on heti tapetilla?
Vai onko niin että te kipinä ihmiset odotatte että sen seksin pitäisi olla juuri nettideitissäkin heti siinä päällimmäisenä ja tuntuu kiusalliselta kun se oma fantasia ei toteudukaan jota päässänne rakennatte kun toisen tapaatte oikeasti?
Sitten vika on ihan omassa päässä ja siinä mitä etsii eikä nettideiteissä....ryhtyä sen enempää oikomaan. Mitään fantasioita minulla ei ole minkään asian suhteen ja baarissakin voin tavata kiinnostavia ihmisiä jotka kiinnostavat ihan riippumatta siitä kumpaa sukupuolta edes ovat - siis ihmisinä nimenomaan. Nettideitissä etsitään parisuhdetta - tavallisessa elämässä sitä tapaa ihmisiä ilman parisuhdetarkoitusta. Sitä tarkoitin.
- mitä kirjoitin?
taas usko kirjoitti:
tippaakaan että ihmiset voi jakaa suoraan kahteen kastiin.
Joskus voi ihastua nopeasti ja joskus hiljalleen ihan sama henkilökin.
Itse näen nämä kipinän hakijat lähinnä epätoivoisina seksin ja intohimon perässä juoksijoina joiden rakkaus sammuu heti kun kipinä sammuu ja usein se on vain pelkkä hetki.
"Mutta ei se mahdotonta ole - minulle on kerran sattunut nettideiteillä sellainen kipinätapaaminen, ja se johti samana päivänä suhteeseen joka jatkui toista vuotta."
Itse en tekisi moisella lyhyellä suhteella paskan vertaa joten enpä jaksa moisiin kipinöihin luottaa.Minä en puhunut kasteista. Kasti tarkoittaa arvoasemaa enkä missään nimessä tarkoittanut että joku tapa aloittaa suhde tekee ihmisestä vähempiarvoisen kuin toinen. En muutenkaan "jakanut suoraan" ihmisiä. Sanoin että ihmiset ovat monella lailla erilaisia, ehkäpä myös tässä asiassa - sinä kärjistit mielestäni turhaan sanomaani.
Vaikutinko epätoivoiselta seksin etsijältä? Jos vaikutin niin ilmaisin itseäni huonosti. Tarkoitin kipinällä sitä että tunnistaa toisessa jotakin samaa kuin itsessään - samaa elämänasennetta joka näkyy ryhdissä, eleissä, silmissä. Mutta en mitenkään väheksy seksin tärkeyttä. Suhde ilman seksiä ei ole sellainen suhde jota minä etsin.
Aika rumasti sanoit tuossa lopussa. Mietipä mihin kaikkeen suhde voi loppua. En minä ainakaan osaa ennustaa elämää enkä näe ennalta ihmisten kohtaloita. Näetkö sinä? - ja minä
etten jaksa edes kirjoitti:
...ryhtyä sen enempää oikomaan. Mitään fantasioita minulla ei ole minkään asian suhteen ja baarissakin voin tavata kiinnostavia ihmisiä jotka kiinnostavat ihan riippumatta siitä kumpaa sukupuolta edes ovat - siis ihmisinä nimenomaan. Nettideitissä etsitään parisuhdetta - tavallisessa elämässä sitä tapaa ihmisiä ilman parisuhdetarkoitusta. Sitä tarkoitin.
tarkoitin että nettideitissä ihmiset ottavat homman liian vakavasti vaikka etsivät tosimielessä kumppania eivätkä kohtaa heitä kuten normaali maailmassa.
Vika on siis heidän etsintä tavassa ei nettideitissä. - että jos
mitä kirjoitin? kirjoitti:
Minä en puhunut kasteista. Kasti tarkoittaa arvoasemaa enkä missään nimessä tarkoittanut että joku tapa aloittaa suhde tekee ihmisestä vähempiarvoisen kuin toinen. En muutenkaan "jakanut suoraan" ihmisiä. Sanoin että ihmiset ovat monella lailla erilaisia, ehkäpä myös tässä asiassa - sinä kärjistit mielestäni turhaan sanomaani.
Vaikutinko epätoivoiselta seksin etsijältä? Jos vaikutin niin ilmaisin itseäni huonosti. Tarkoitin kipinällä sitä että tunnistaa toisessa jotakin samaa kuin itsessään - samaa elämänasennetta joka näkyy ryhdissä, eleissä, silmissä. Mutta en mitenkään väheksy seksin tärkeyttä. Suhde ilman seksiä ei ole sellainen suhde jota minä etsin.
Aika rumasti sanoit tuossa lopussa. Mietipä mihin kaikkeen suhde voi loppua. En minä ainakaan osaa ennustaa elämää enkä näe ennalta ihmisten kohtaloita. Näetkö sinä?kipinän avulla saa päälle vuoden kestävän suhteen niin saa jäädä minun puolestani.
Varmasti jos pelkkään kipinään luottaa niin voinpa ennustaa ettei se tule kestämään kauaa.
Itse tavoittelen kyllä vähintään viiden vuoden ja mahdollisesti todella pitkäaikaista suhdetta ja olen tajunnut jo kauan aikaa sitten että kipinän etsimisellä tulee vain turhia virheitä kun huomaa vain ne tyypit jotka alussa sytyttävät.
"Sanoin että ihmiset ovat monella lailla erilaisia, ehkäpä myös tässä asiassa - sinä kärjistit mielestäni turhaan sanomaani."
Ymmärsin kyllä mitä sanoit ja minä taas sanon ettei ole vain kahdentyyppisiä ihmisiä jota sinä näyit kertovan. Varmaan osa painottaa toista enemmän ihan luonnostaan ja toinen on toiselle parempi tapa tutustua mutta kyllä ihminen voi valita myös erilaisia strategioita.
Huomaan vain nykyajan suhteista että ihmiset etsivät sitä kipinää ja sitten ihmettelevät sen vuoden parin jälkeen että nyt ei enää kiinnosta olla yhdessä, ja etsivät taas uutta kipinää. Johtuiskohan siitä että kun etsii sitä kipinää eikä kiinnitä muihin asioihin huomiota eikä olla valmiita odottelemaan hiljalleen että suhde kehittyisi niin lopputulos on tuo?
Mieluummin kehittelen kiinnostusta vaikka kuukauden pari ja epäonnistun siinä kun lopulta ei tule kipinää mutta mahdollisuutena on oikea pitempiaikainen suhde kuin sitten että etsin heti kipinää jonkun tyypin kanssa ja hukkaan aikaani häneen vuoden tai kaksi.
Totesin vain että tuollainen suhde on minulle paskan veroinen, mutta ehkä me olemme erilaisia ihmisiä. - paskamaista
että jos kirjoitti:
kipinän avulla saa päälle vuoden kestävän suhteen niin saa jäädä minun puolestani.
Varmasti jos pelkkään kipinään luottaa niin voinpa ennustaa ettei se tule kestämään kauaa.
Itse tavoittelen kyllä vähintään viiden vuoden ja mahdollisesti todella pitkäaikaista suhdetta ja olen tajunnut jo kauan aikaa sitten että kipinän etsimisellä tulee vain turhia virheitä kun huomaa vain ne tyypit jotka alussa sytyttävät.
"Sanoin että ihmiset ovat monella lailla erilaisia, ehkäpä myös tässä asiassa - sinä kärjistit mielestäni turhaan sanomaani."
Ymmärsin kyllä mitä sanoit ja minä taas sanon ettei ole vain kahdentyyppisiä ihmisiä jota sinä näyit kertovan. Varmaan osa painottaa toista enemmän ihan luonnostaan ja toinen on toiselle parempi tapa tutustua mutta kyllä ihminen voi valita myös erilaisia strategioita.
Huomaan vain nykyajan suhteista että ihmiset etsivät sitä kipinää ja sitten ihmettelevät sen vuoden parin jälkeen että nyt ei enää kiinnosta olla yhdessä, ja etsivät taas uutta kipinää. Johtuiskohan siitä että kun etsii sitä kipinää eikä kiinnitä muihin asioihin huomiota eikä olla valmiita odottelemaan hiljalleen että suhde kehittyisi niin lopputulos on tuo?
Mieluummin kehittelen kiinnostusta vaikka kuukauden pari ja epäonnistun siinä kun lopulta ei tule kipinää mutta mahdollisuutena on oikea pitempiaikainen suhde kuin sitten että etsin heti kipinää jonkun tyypin kanssa ja hukkaan aikaani häneen vuoden tai kaksi.
Totesin vain että tuollainen suhde on minulle paskan veroinen, mutta ehkä me olemme erilaisia ihmisiä....mutta ihmisen otsassa ei ole leimaa jossa sanotaan elääkö hän vielä vuoden, viisi vuotta vai pitempään. Vai näetkö sinä sellaisen leiman ja valitset ihmissuhteesi sen perusteella? Näetkö senkin kuinka kauan itse elät? On varmaan raskas taakka omata tuollainen kyky.
- tarkoitatko
paskamaista kirjoitti:
...mutta ihmisen otsassa ei ole leimaa jossa sanotaan elääkö hän vielä vuoden, viisi vuotta vai pitempään. Vai näetkö sinä sellaisen leiman ja valitset ihmissuhteesi sen perusteella? Näetkö senkin kuinka kauan itse elät? On varmaan raskas taakka omata tuollainen kyky.
kykenenkö ennustamaan kuolemani jos juon alkoholia paljon, poltan tupakkaa, syön rasvaista ja suolaista ruokaa sekä ajelen autollani holtittomasti yms. yms.
Voinpa kertoa että silloin tsänssit että kolahtaa vaikka aluksi on tosi hauskaa on paljon suuremmat jos niin ei tee.
Pointtini on se että pelkällä kipinällä ei pääse yhtään mihinkään eikä se kerro suhteen laadusta mitään. Todennäköisesti päinvastoin suorastaan.
Mutta olet vain yksi niistä nykyajan ihmisistä jotka menevät tunteen mukana ja selittelevät jälkeenpäin että "tän oli tapahduttava kun tuntu hyvältä" vaikka se unelmien oikea prinssi kävelikin sinä aikana ohi kun et vain heti hetkestä yksi tuntenut sitä kipinää kun kävelit siteet silmillä.
Kannattaa arvioida ihmissuhteita muutenkin kuin kipinän perusteella JOS tahtoo pitempiaikaisen suhteen.
Tietysti jos tykkäät tuollaisista lyhyistä rykäisyistä niin siitä vaan ja selitä itsellesi ettei todennäköistä tulevaisuutta voi ennustaa edes joten kuten.
- M C
Itse pidän enemmän netin kautta tutustumisesta, oppii tuntemaan yleensä parhaiten sen tärkeimmän, sisimmän. Vielä en voi sanoa, että olisi edes kohdalle ketään oikeasti rumaa ihmistä osunut, kaikilla on aina hyvät ja huonot puolensa, ihan kuin sillä ulkonäöllä muutenkaan kovin paljoa merkitystä olisi.
Enkä kyllä itse ainakaan voi sanoa, ettei mitään kipinää koskaan ole tai voi olla. Itse olen tapaamani ihmiset oppinut tuntemaan sen verran hyvin ennen tapaamista, että tiedän jo siinä vaiheessa, että ollaankos menossa liikkeelle kaveripohjalla vai olisiko jotain muutakin mahdollista, jos keskustelun jälkeen siltä tuntuu. Kyllähän se vähän hassulta aina tuntuu, kun pitkiä pätkiä jutelleen "näkymättömän" ihmisen yhtäkkiä näkee ensimmäistä kertaa elämässään, kyllä sitä useammankin hetken katselee vaan pöllämystyneenä, että mitähän sitä taas tulikaan tehtyä, mutta kunhan jutustelee, niin kyllä se tilanteen outous katoaa. Enkä usko, että kaikki tapaamiset muutenkaan on sillä mielellä, että "pakko tästä nyt on jotain tulla", vaan eiköhän tuo oli jokaisen kohdalla enemmän tai vähemmän kokeilua, että minkälaisia sitä löytyy tästäkin maailmasta.
Netissä on myöskin hyvä puoli se, että sillon saattaa tutustua sellaisiin ihmisiin, joihin ei ikimaailmassa muualla törmäisikään. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376