Onko suomalaisia aupaireja Manchesterissa tai muita suomalaisia siellä?
Ilmoitelkaa jos siellä päin asustelette!
Manchesterissa
6
642
Vastaukset
- viestintää
Miksi kummassa minä tulisin englantiin etsimään suomelaisia kavereita, niitä on suomessakin ihan riittämiin, eikä kielitaito hirveästi kohoa niiden avulla.
- aloittaja
Joo tiedän sen. Minulla onki ulkomaalaisia kavereita täällä, mutta oikeestaan pointtini tässä oli se, että haluaisin käydä Manchesterissa ja jos siellä asuisi joku suomalainen, joka tuntee kaupunkia niin voisi esitellä kaupunkia :D. On joo vähän kaukaa haettu, mutta kuiteskin. On kiva tavata uusia ihmisiä. :D
- ankans
aloittaja kirjoitti:
Joo tiedän sen. Minulla onki ulkomaalaisia kavereita täällä, mutta oikeestaan pointtini tässä oli se, että haluaisin käydä Manchesterissa ja jos siellä asuisi joku suomalainen, joka tuntee kaupunkia niin voisi esitellä kaupunkia :D. On joo vähän kaukaa haettu, mutta kuiteskin. On kiva tavata uusia ihmisiä. :D
haluaisin kommentoida tähän sen verran että itselleni ainakin täällä ulkomailla ollessa suomalaiset ystävät ovat olleet melkoinen henkireikä :) ..minulla on toki myös paikallisia ystäviä, mutta löytyy myös suomalaisia...
Kyllä se kielitaito ulkomailla kehittyy ihan yhtä hyvin vaikka olisikin suomalaisia ystäviä!
ja nämä ystävyyssuhteet kantavat sitten myös jopa suomeen asti! :) - suomalaisessa perheessa
ankans kirjoitti:
haluaisin kommentoida tähän sen verran että itselleni ainakin täällä ulkomailla ollessa suomalaiset ystävät ovat olleet melkoinen henkireikä :) ..minulla on toki myös paikallisia ystäviä, mutta löytyy myös suomalaisia...
Kyllä se kielitaito ulkomailla kehittyy ihan yhtä hyvin vaikka olisikin suomalaisia ystäviä!
ja nämä ystävyyssuhteet kantavat sitten myös jopa suomeen asti! :)"Kyllä se kielitaito ulkomailla kehittyy ihan yhtä hyvin vaikka olisikin suomalaisia ystäviä!
ja nämä ystävyyssuhteet kantavat sitten myös jopa suomeen asti! :) "
Mutta jos perhe on suomalainen niin kielitaito ei kehity yhtaan vaikka lapset puhuisivat englantia tai olisi paljon paikallisia ystavia.
Nainhan me olemme taalla oppineet :D
- ole?
Eikö Machesterissa ole suomalaisia au paireja?
- buhuujuu
Mina olen Manchesterissa. Tosin viesti on aika vanha, mutta kaipailisn silti myos suomalaisia au pair kavereita, etta jos joku taalla pain on niin olisi kiva tavata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994