Syön e-pillereita aina kaksi laattaa putkeen, nyt toisen laatan ensimmäinen viikko menossa ja minulla on tullut kummallista välivuotoa (ihan muutama tippa päivässä) parin viikon ajan ja munasarjoja on jomottanut kolmatta viikkoa putkeen. Välillä todella kipeästi. Pitäisikö mennä lääkäriin? Raskauden mahdollisuus on olemassa, mutta en jotenkin usko siihen.
Välivuotoa ja jomottavat munasarjat.
Mitä tehdä??
5294
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Ihan normaalit oireet siihen nähden, että syöt 2 liuskaa putkeen. Sinuna en olisi huolissani, mutta kannattaa harkita rytmin muuttamista, jos tuo toistuu useinkin.
ja kipua? Voi varmastikin olla "ihan normaalia", mutta miettikää nyt hyvät naiset mikä oikeasti on normaalia ja mikä ei.
Lääkkeiden sivuvaikutukset eivät koskaan ole oikeasti "normaaleja". E-pilleri on tässä suhteessa lääke, vierasesine kehossa.
Ei maksa mitään maksaa loppuelämästään mitään tai vaikka lasten saannista!!!!!!
Rinnat kipeytyi pari päivää sitten ja tänä aamuna plussasin. Kyllä sen näköjään tietää kun ei ole enää normaali olo :)
toi kuulosti pelottavan tutulta. Kävin ton läpi viime kesänä. Välivuoto on ihan normaalia kun syö pari liuskaa mutta toi munasarjojen jomotus vaikuttaa kohtutulehdukselta. Siis toisin sanoen kuukautiskivut ilman kuukautisia. Lääkäri tutkii sinut perinpohjin ja ottaa verinäytteen tulehdusarvojen katsomista varten. Itse sain silloin kahta eriä antibioottia. (ei ollu kalliita) niillä meni ohi. Mene hyvä ihminen lääkäriin koska kohtutulehdus voi pahimmassa tapauksessa johtaa lapsettomuuteen.