Te jotka laihdutatte niin sallitteko itsellenne herkkupäiviä? Olen itse muutaman viikon yrittänyt pudottaa painoa ja olen yrittänyt olemaan syömättä herkkuja. Rakastan kumminkin kaikkea makeaa, erityisesti karkkia, ja suunnittelinkin nyt pitäväni karkkipäivän tässä joskus. Miten te muut, herkutteletteko välillä? Toisaalta kun tuntuu että jos nyt löysään dieetin suhteen, olen turhaan kituutellut jos nyt napostelen karkkeja? Onko siis ihan hullua pitää karkkipäivä? Mikä olisi muuten kohtuullinen määrä syödä karkkeja! Irtokarkkeja tekee mieli ja ne olisi täällä jopa alennuksessa! :)
herkkupäivät??
4
500
Vastaukset
- minun mielestä
oi että, kyllä tekisi täälläkin mieli irtokarkkeja :) mulla on nyt menossa kuukauden parin laihdutuskuuri ja en meinaa herkkuja sallia ollenkaan, kun hiilareista kokonaan olen luopunut. jatkossa sitten yritän pitää karkkipäivän kerran viikkoon. jos sulla ei mihinkään kiire kilojen kanssa ja tuolleen, niin minusta yhdessä karkkipäivässä ei ole mitään pahaa :) kunhan palaa sitten ruotuun heti seuraavana päivänä! itselläni semmonen kun voi vaan jäädä päälle :s
- Saara-Sei
Sehän se siin' vähän pelottaa että alkaako lipsua enemmän jos nyt luistaa!? Toisaalta tuntuu taas että jaksaisi laihdutusta pidempään jos ei ottaisi ihan niin rankasti?
Millanen ruokavalio sulla on? Kuinka paljon kaloreita tulee noin päivässä? :) - edellinen
Saara-Sei kirjoitti:
Sehän se siin' vähän pelottaa että alkaako lipsua enemmän jos nyt luistaa!? Toisaalta tuntuu taas että jaksaisi laihdutusta pidempään jos ei ottaisi ihan niin rankasti?
Millanen ruokavalio sulla on? Kuinka paljon kaloreita tulee noin päivässä? :)Ruokavalioon kuuluu mm. luonnonjogurtti, kananmunia, kanaa, kalaa ja kasvikset. Atkinsilla laihdutun, mutta sitä enempää mainostamatta:D en laske kaloreita, mutta aika lailla ne taitaa jäädä tuonne 1000-1300.
Niin, kyllähän sitä jaksaa paremmin jos suo itselle sen yhden herkkupäivän! kokeile, että miten sen kanssa käy :)
- ........
en tiedä herkkupäivistä, mutta kromitableteilla makean himo lähtee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376