Miksi naiset naureskelevat

sinkkumiehille baarissa

Olen useamman kerran pannut merkille, että kun koolla on kaksi tai useampia naisia, niin heidän mielestään on jostain syystä tosi huvittavaa ilkkua yksin oleville miehille. Vilkuillaan ja virnuillaan ja ilmeisen innokkaasti kommentoidaan paikalla olijoita. Joskus olen mennyt erehtymään luulemaan, että naisten supina ja hymyily on tarkoittanut jotain hyvää, mutta sitten kun menee kysymään olisiko pöydässä tilaa, niin ei kuulemma olekaan. Ja naisilla on taas entistä hauskempaa keskenään. Mistä johtuu tuo tuollainen pahansuopa ilkkuminen?

8

3331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sama

Olen aika ujo ja jokainen takaisku lähestymisissä lyö itsetunnon tosi matalalle ja voi mennä viikkoja tai kuukausia ennen kuin on taas saanut itselleen uskoteltua, että joku voisi olla tosissaankin kiinnostunut. Aloitteen tekemisen kynnys on sitten vielä vähän korkeammalla.

Ei minulle miehenä tulisi mieleenkään ruveta kiusallaan härnäämään ei-kiinnostavaa miestä.

• tsokki

miksi sulle noin on tapahtunut, outoa käytöstä olet kohdannut, myönnän.
        Mutta kaikki syyt lannistumiseen ovat tekosyitä. Ne ihmiset jotka ovat parhaita jossain, ovat reenanneet eniten.

• Kanalassa

liikut? Kuulostaa keskenkasvuisten naisten touhuilta...

• ihan varma

että sinulle nauravat? Minä olen nainen ja käyn usein yksin tanssimassa. Miehet kyllä kyttäävät tarkasti ja tuijottavat häpeilemättä, en välitä siitä eikä haittaa vaikka nauraisivatkin. Aina kyllä kysytään miksi noin "kaunis" nainen on yksin. Vastaan usein että minussa on varmaan jotain vikaa niinkuin yleensä ajatellaankin.

• M C

Eipä ainakaan omiin tapoihin ole koskaan kuulunut, lähinnä voi tulla naureskelua, jos on tullut joltain todella tökeröä käytöstä, yleensä naureskelu on aivan ystävieni ja minun välistä normaalia vitsailua, joka ei niin millään muotoa oli liitoksissa kyseiseen paikkaan tai sen muihin juhlijoihin. Eikös sitä kuitenkin mennä baariin pitämään hauskaa, eikä istumaan tuppisuina seiniä tuijotellen? ;)

• N33*

Olen todella pahoillani puolestasi, että olet tavannut kuivalemasi kaltaisia naisia. Mielestäni vika ei ole ollenkaan sinussa, vaan näissä naisissa, jotka omalla käytöksellään vain nolaavat itsensä. Ei kukaan normaali ja täysipainoinen aikuinen käyttäydy tuolla tavalla. Naiset vaikuttavat olevan kovin lapsellisia ja epävarmoja itsestään yrittäessään buustata omaa egoaan mollaamalla muita. Valitettavasti näitä "mätiä omenia" todellakin on ihan liikaa, mutta on paljon mukaviakin naisia, jotka eivät kohtele muita ihmisiä tuolla tavalla, vaan ystävällisesti ja muita kunnioittaen. Toivon, että tiellesi osuisi vielä mukavakin nainen ja tosiaan muista, ettei mokomista ilkkujista kannata välittää, nolaavat vain itsensä.

• nainen itsekin olen

Tervetuloa meidän naisten maailmaan. et ole ainoa uhri. naiset on pahimman luokan ilkkujia ja juoruajia.... ja toisia naisia kohtaan se on kaikkein pahimmillaan. Nainen on naiselle susi.
      Älä ota henkilökohtaisesti... me naiset osataan olla tosi ämmiä pahimmillaan.

• Sinkkunainen 40+

...lasten tavat, tuo "sipattelu ja supattelu" kuuluu tytöillä tiettyyn henkiseen ikään; joillakin se riivaa kauemmin kuin toisilla. Kyllä tuollainen kertomasi käytös pistää muidenkin silmään ja sille ei voi kuin nauraa:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe