Naiset/Tytöt

ThinkingWhileDrinking

Pakko avautua tänne asiasta, mikä on varmasti monellekin tuttu. Olen ATM, joka opiskelee yliopistossa, ja kyllä - minulla on silmälasit. Mutta olen viimeisen parin vuoden aikana panostanut liikunnallisuuteen ja ehkä hieman ulkonäköönikin ja tästä syystä itsetuntoni on hieman kohonnut. Jopa niin paljon, että olen voinut tehdä seuraavan havainnon.

Eräs lounastunti istuin miespuolisten opiskelijatovereideni kanssa aterioimassa ja keskustelemassa ns. "fiksuja". Keskustelu alkoi tavallisesti jostain opiskeluun liittyvästä ja eteni aina maailmankaikkeuden olemukseen asti. (Meta)Fysiikkaa, filosofiaa, biologiaa ja psykologiaa siivuttiin tämän mielenkiintoisen keskustelun ja OK aterian lomassa.

MUTTA MUTTA... mitäs vastakkaisessa pöydässä olevat opiskelijatytöt tekevätkään? Keskustelevat toki, mutta heidän olemuksestaan ja ilmeistään pystyin päättelemään, että he eivät todellakaan keskustelleet syvällisiä. Lisäksi en voinut olla huomaamatta, kuinka eräs vilkuili meidän pöytään päin - ehkä jopa minua, mutta eihän niin voi olla, sillä olen ATM.

Keskustelun loputtua ja viimeiset kahvit hörpittyä huomasin, kuinka myös vastakkaisessa pöydässä alkoi olla valmista. Eräs neitonen nousi ylös tarjottimensa kanssa ja hymyili minulle, joko ivalliseen tai ihastuneeseen sävyyn. Voitte arvata kumpaa se oli, sillä olenhan ATM.

Uskonkin, että minun puhuessani (varmaankin kovaan ääneen) gravitoneista, hän koki joko ääretöntä halveksuntaa minua kohtaan (johtuen ulkonäöstäni/näennäisestä älykkyydestäni tai vast.) tai itse teoriaa kohtaan. Ovathan sentään gravitonit vain hypoteesi... Jälkimmäinen syy kyllä kuulostaa gravitonejakin epätodennäköisemmältä.

Ja huomautan: en pidä itseäni keskivertoa älykkäämpänä, mutta en voi vain sivuuttaa havaintojani asian suhteen.

Loppuun voisinkin todeta, että miesten kanssa on mukava viettää aikaa ja keskustella henkeviä. En kuitenkaan sekstaile miesystävieni kanssa kuin antiikin filosofit, vaan edelleen haikailen pillun perään. Pilluahan ei muuhun kuin panemiseen tarvita. En halua sen keskustelevan meikeistä tai menkoista, hoitavan kotitöitä (sillä osaan ne itsekin hoitaa) tai pullauttavan ulos kakaraa. KIITOS.

5

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgdfgdfgdfbg

Sinähän se vasta meedio olet, jos voit ihan ihmisen olemuksesta päätellä, mistä he keskustelevat. Gravitoneista päättelen, että olet jossakin teknillisessä yliopistossa - ja niihin pääsevät naiset ovat kyllä ihan oikeasti fiksuja. Kuten miehetkin. Ei teknilliseen pääse, jos on tyhmä, ja jotain kertoo sekin että jokainen teknilliseen pyrkivä nainen on myös kiinnostunut alasta eikä siis mikään tyypillinen menkoista ja meikeistä keskusteleva tyhjäpää. Oikeastaan tämä ei rajoitu edes teknilliseen, vaan sanoisin että minkä tahansa yliopiston tytöistä ja pojista suurin osa on oikeasti fiksuja.

Tai näin ainakin minun yliopistossani. Huono homma, jos olet sattunut valitseman yliopiston, jonka kaikki tytöt ovat tyhmiä :D

Niin ja jos tarvitset naista vain panoon, sinun kannattaisi oikeasti harkita miespuolisia kavereitasi siihenkin. Moni homofobinenkin mies haluaa nussia tyttöjä kakkoseen, ja tämä toimenpide hoituu miehenkin kanssa. Voit kuvitella hänet tytöksi. Myös sinuun kohdistuva suihinotto kelpaa varmasti, suut ovat miehillä ja naisilla samanlaisia.

• ThinkingWhileDrinking

Gravitoneista keskusteleminen ei vaadi opiskelua teknillisessä yliopistossa. Ja tähän toteankin, että opiskeltavaan alaani eivät todellakaan kuulu gravitonien metsästys tai edes kvanttiteorian hallitseminen. Moni meistä miehistä nyt vain on kiinnostunut maailman, elämän ja koko maailmankaikkeuden olemuksen pohdiskelusta.

Tämähän pohdiskelu ei varsinaisesti vie tässä opiskelu-/työelämäputkessa eteenpäin, että lienee varsin samantekevää mitä ylipäätänsä ihmiset keskustelevat ruokatuolla, elleivät juurikin työstänsä/opiskelusta. Mutta minulle se on ainakin valistuneisuuden mitta, että maailmaa pohdiskellaan ja asioita kyseenalaistetaan.

En voi kuvitella, että ottaisin elämänkumppanikseni naisen, joka ajattelee vain nenän mitan eteen taikka taakse päin. Ja tämäkin tilanne oli täysin hypoteettinen, sillä eihän minua kukaan edes huolisi, koska olen ATM.

Ja tiedoksi ihan aiheen ulkopuolelta: en naisi edes naista kakkoseen - sen verta iljettävältä asialta jo biologiankin puitteissa se kuulostaa. Jos oikeasti tapaan älykkään naisen, niin olen valmis hylkäämään teoriani naisista. Sitä odotellessa olenkin jo varmaan astetta valistuneempi ja monta astetta katkerampi. Piru vie kun olisi hienoa elää valistuksen aikaa...

• hgfhgfnhgfnhgcn
        ThinkingWhileDrinking kirjoitti:

Gravitoneista keskusteleminen ei vaadi opiskelua teknillisessä yliopistossa. Ja tähän toteankin, että opiskeltavaan alaani eivät todellakaan kuulu gravitonien metsästys tai edes kvanttiteorian hallitseminen. Moni meistä miehistä nyt vain on kiinnostunut maailman, elämän ja koko maailmankaikkeuden olemuksen pohdiskelusta.

Tämähän pohdiskelu ei varsinaisesti vie tässä opiskelu-/työelämäputkessa eteenpäin, että lienee varsin samantekevää mitä ylipäätänsä ihmiset keskustelevat ruokatuolla, elleivät juurikin työstänsä/opiskelusta. Mutta minulle se on ainakin valistuneisuuden mitta, että maailmaa pohdiskellaan ja asioita kyseenalaistetaan.

En voi kuvitella, että ottaisin elämänkumppanikseni naisen, joka ajattelee vain nenän mitan eteen taikka taakse päin. Ja tämäkin tilanne oli täysin hypoteettinen, sillä eihän minua kukaan edes huolisi, koska olen ATM.

Ja tiedoksi ihan aiheen ulkopuolelta: en naisi edes naista kakkoseen - sen verta iljettävältä asialta jo biologiankin puitteissa se kuulostaa. Jos oikeasti tapaan älykkään naisen, niin olen valmis hylkäämään teoriani naisista. Sitä odotellessa olenkin jo varmaan astetta valistuneempi ja monta astetta katkerampi. Piru vie kun olisi hienoa elää valistuksen aikaa...

Jaahas, no suonet anteeksi että vedin loogisia johtopäätöksiä keskustelunaiheistasi. Oli yliopistosi silti mikä hyvänsä, tiedän varmaksi, että se ei ole minun yliopistoni, sillä täällä naiset ovat fiksuja siinä missä miehetkin.

Oletko varma, ettei käsityksesi johdu jostakin seuraavista...
        a) et ole oikeasti mennyt aktiivisesti keskustelemaan kovinkaan monen naisen kanssa, eli sinulla ei ole todistusaineistoa sen puoleen naisten tyhmyydestä kuin fiksuudestakaan
        b) sinulla on kovin suppea käsitys älykkyydestä, eli oletat että älykäs ihminen = ihminen joka keskustelee suureen ääneen sivistyneistä aiheista. Entäs jos ne älykkäimmät yksilöt pitäväätkin älykkyytensä ja sivistyksenä omana tietonaan ja pohdikselevat yksin ja hiljaisina, etkä sinä huomaa heitä koska eivät pidä itsestään melua?
        Älykkyyttäkin on montaa eri tyyppiä. Kaikki yliopistoon pääsevät naiset omaavat ainakin jonkinlaista älyä, sillä tyhmä nainen ei pääse kuin amikseen. Sivistys on toki tärkeä älyn osa-alue, mutta ei pidä aliarvostaa myöskään musikaalista älyä, loogista päättelykykyä, lahjakkuutta eri asioissa, sosiaalista älykkyyttä jne.

Naisten käsitys sosiaalisuudesta nyt taitaa olla se, että pitää höpöttää mitä tahansa mieluummin kuin olla hiljaa. Tämä ärsyttää itseänikin, mutta se että ne puhuvat välillä jotain turhaa ei tarkoita etteitvätkö olisi ihan fiksuja tyyppejä ja kykenisi puhumaan älykkäästikin.

En väitä etteikö tyhjäpäänaisia tässä maailmassa riittäisi, mutta ihmettelen jos et yliopistosta löydä poikkeuksia. Itselläni on hyvin rajoittuneet sosiaaliset suhteet eli paljoakaan ihmisiä en tunne, mutta tunnen 2 naispuolista ihmistä joiden älykkyyttä ihailen todella ja monta muuta, jotka ovat perusfiksuja, eivät mitään tyhjäpäitä. Ehkä kyse on vain siitä, millaisiin ihmisiin tutustuu?

No toivottavasti törmäät naiseen joka kumoaa käsityksesi.

• KylmäNainen

Varmaan johtui ulkonäöstä.

Naisetkin puhuvat muuten syvällisiä keskenään. Usko tai älä. Mutta vieraammassa porukassa naiset puhuvat usein small talkia, kuten myös miehet. Miehet voivat puhua vieraammassa porukassa vaikka urheilusta tai tietokonepeleistä, naiset meikeistä tai vaatteista. Big deal.

Onko aina pakko keskustella henkeviä? Tekisikö se minusta paremman ihmisen, jos keskustelisin ystävieni kanssa aina neuroverkoista enkä koskaan meikeistä?

• nainen23

Kuulostaa siltä, että sosiaalinen älykkyytesi on todella alhainen. Asenteesi naisia kohtaan on järkyttävän sovinistinen. Et ole tainnut jutella monenkaan naisen kanssa. Miehet ja naiset eivät oikeasti poikkea noin dramaattisesti toisistaan. Kaikki me olemme ihmisiä.

Suosittelen sinua tulemaan ulos tynnyristä ja menemään rohkeasti ja avoimin mielin juttelemaan myös naisille. Sinulla on paljon opittavaa jos meinaat saada sitä pillua, saati oikeaa ihmissuhdetta naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11938
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      149
      5430
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4477
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe