Katselin kuvallisia treffi-ilmoituksia parilta palstalta ja järkyttävää oli se, miten 90% naisista, jotka olivat ilmoitukseensa kuvan laittaneet, olivat suorastaan kammottavan rumia tai niin oudon näköisiä, että melkein säikähti kun kuvan näki. Heidän tapauksissaan ei ollut todellakaan epäselvää, miksi he ovat jääneet miestä vaille. Silti he tekeytyivät romattisiksi höppänöiksi ja elättelivät kaikesta päätellen toiveita prinsessasadun toteutumisesta.
Sinkkunaiset, maailmassa on miesten lisäksi muitakin asioita, joista voi saada elämäänsä sisältöä. Jos teille ei ole suotu viehätysvoimaa ollenkaan, niin älkää satuttako itseänne seurusteluasioiden kanssa.
Näin myös erään itselleni tutun naisen profiilin ja muistan hänen pitäneen itseään hyvin menestyvänä ja viehättävänä naisena ja siellä hän sitä, anteeksi vain, harvinaisen rumaa naamaansa esitteli treffipalstalla.
En vihaa rumia naisia, enkä usko, että ihmisrvo riippuu ulkonäöstä. Typeryyttä sen sijaan vihaan.
Treffi-ilmoitusten rumat
25
1759
Vastaukset
- bfbgfbhgfhf
...treffipalstojen tarkoitus ole toimia rumien ihmisten kohtauspaikkana? Kauniit ja komeat löytävät toisensa IRL, tuskin kukaan joka on nettitreffejä vähänkään pidempään selaillut oikeasti luulee löytävänsä sieltä ketään kaunista/komeaa. Eli nettitreffipalstat kyllä täyttäisivät tehtävänsä, ellei ihmisillä olisi sitä markkina-arvoteorian mukaista halua/tarvetta etsiä itseään parempitasoista. Nettitreffien rumat ihmiset eivät kelpaa edes toisilleen.
Netistä voi löytää tosi hyviä miehiä ja naisia, siis niitä jotka eivät käy baarissa pariutumassa, mutta ei nettitreffipalstoilta vaan foorumeilta ja irkistä.- kauniin kuvan...
myös, mutta niissä tapauksissa taisi olla kyse oman viehtysvoiman mittauttamisesta. Eli luulen, että halusivat katsoa, kuinka paljon saavat vastauksia (nimimerkitkin kielivät huomiohakuisuudesta). Olivat sitä tasoa, että jos baariin vaivautuvat, niin joka ukko on iskemässä.
Voihan se olla, että treffipalstat ovat se rumien juttu, mutta kai rumatkin löytävät toisensa reaalielämässä.
- "ripuli"
Kerran taisi tulla vastaan juuri sellainen rumahko nainen jonka nimimerkki oli muistaakseni vieläpä "ripuli" tai jokin muu löysään ulosteeseen viittaava. Hyi olkoon.
Sellainen kuutiopää jolla oli pienet kiiluvat siansilmät ja epäsopusuhtaiset kasvot, likainen ja rahvaanomaisesti sisustettu asunto sekä mauton asukokonaisuus.
Tuntuu siltä että ainoastaan sellaiset naiset hakevat seuraa netistä, itse en sinne lokasäiliöön enää ikinä eksy.- että voisiko kyse
joissakin tapauksissa olla vaikka lievästä kehitysvammaisuudesta. Suomessahan syntyy vuosittain sadoittain lapsia, joiden äidit ovat käyttäneet alkoholia raskauden aikana. Sehän vaikuttaa ulkoiseen olemukseen ja älyyn myös.
- Kokenut kaiken tietäväinen
Netissä on ihan fiksuja ja kotitarveseksikkäitä tavallisia tyttöjä pilvin pimein. Jos vaatimuksesi ovat asialliset, kyllä sieltä löytää peniksenkin varteen otettavia tyttöjä. Selvät keharit ja vajakit ovat asia erikseen.
- hakee seuraa
kuten sinäkin - miten ne naiset sitten olisi sen parempia?
Upeat saa kyllä livenäkin seuraa.- todella fiksulta
ja menestyneeltä ihmiseltä. Se oikein huokuu viestistäsi. :D
Miksi nettiprofiileja ei voisi katsoa? Tällä hetkellä en etsi seuraa reaalielämässä, enkä netissä. Halusin vain katsoa, minkälaisia ne ilmoitukset ovat. Ei ole kovin paljon tullut tutustuttua niihin. - heh heh
todella fiksulta kirjoitti:
ja menestyneeltä ihmiseltä. Se oikein huokuu viestistäsi. :D
Miksi nettiprofiileja ei voisi katsoa? Tällä hetkellä en etsi seuraa reaalielämässä, enkä netissä. Halusin vain katsoa, minkälaisia ne ilmoitukset ovat. Ei ole kovin paljon tullut tutustuttua niihin.ai että "ihan muuten vain selailin" :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- seuraa tarjolla
heh heh kirjoitti:
ai että "ihan muuten vain selailin" :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
reaalielämässä aivan tarpeeksi. Naisia olisi joka sormelle, jos vain haluaisin. Minulle on todellakin suotu viehätysvoimaa, sen ovat minulle naiset sanoneet niin monta kertaa.
- tietty!
seuraa tarjolla kirjoitti:
reaalielämässä aivan tarpeeksi. Naisia olisi joka sormelle, jos vain haluaisin. Minulle on todellakin suotu viehätysvoimaa, sen ovat minulle naiset sanoneet niin monta kertaa.
"Minulle on todellakin suotu viehätysvoimaa, sen ovat minulle naiset sanoneet niin monta kertaa"
Ovat todenneet, että jos olisivat vapaita, haluaisivat sinut ja "miten tuollainen mies voi ola vapaa". Mitäs nämä naiset ovat tehneet käytännössä, kun olet vielä vapaana?
Jotenkin olet kuitenkin jäänyt kaveripojaksi ja vapaa-aikanasi lauantai-iltana kuuden maissa katselet deittiprofiileja ja kirjoitat sinkut-palstalle.
Totta puhuen ihmettelen, minkä takia ihan kivannnäköiset ihmiset, joilla on ns. yleiset haaveet elämästä, joutuvat pitämään kuukausitolkulla profiilia. Tämä koskee siis sekä miehiä että naisia. Suurimmalla osalla ulkonäkö ok ja samat haaveet elämästä, samantyylisiä harrastuksia jne. mutta siltikään kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Vai onko asia niin, että sekä miehet että naiset nirsoilevat vaan ihan hirveästi tänä päivänä?
Ainakin tämä avaus todistaisi tätä teoriaa: "Lähes kaikki on sellaisia, jotka ei oo tarpeeksi hyvännäköisiä mulle".
- Luoja on
antanut ulkoista kauneutta, rumuutta niin miehille kuin naisille, mutta kas ruman naaman takana voi olla tosi lahjakas tyyppi: musikaalinen, kirjailija, urheilullinen, matemaatikko, vitsiniekka älykkö. Ja mietityttää, että tarkoituksellako rumat miehet siittävät rumia lapsia, kumpaa sukupuolta tahansa. Menisit sinäkin harrastuksiin, esim. tanssiharrastusten parista löytyy todella upeat naiset, jos nyt ulkokuori sinulle on tärkein asia maailmassa.
- biologia määrää
sen, että ruman naisen kanssa avioelämä ei oikein toimi. Miehen pitää ottaa se aina huomioon. Miestä kiihottaa juuri naisen ulkonäkö ja jos se on ruma, niin lasten siittäminen voi olla haasteellista puuhaa.
- mitään kirjoittaa
kannattaisi miettiä tarkemmin jos ei kerran ole typerä. Tottakai jokaisella on oikeus tehdä niin kuin parhaaksi näkee. Miten voi ihmisiä sanoa rumaksi? Ei ole minulle vastaan tullut ketään jota noin voisi kutsua, persoonallisen näköisiä kylläkin. Ne kenelle ulkonäkö on arka asia pahoittavat mielensä joutavista kirjoituksista ja turhaan, kyllä kokonaisuus ja luonne ovat tärkeämpiä. Missikisat on ihan erikseen sitten. Kirjoituksesi tarkoittaa, jos et ole kaunis ei ole oikeutta hyviin ihmissuhteisiin ja rakastetuksi tulemiseen. Minä en itse laita kuvaa profiiliin koska en halua että ulkonäön perusteella minuun otettaisiin yhteyttä, en sen takia että se huonontaisi mahdollisuuksiani vaan päinvastoin.
- ei katso mitään muuta
kuin ilmoitusten kuvaa. Aikaisemmin minulla oli kuvallinen profiili ja vastauksia tuli kauheasti: useimmat tulivat miehiltä, jotka eivät selvästikään olleet lukeneet profiilini tekstiä, sillä eivät olleet lähelläkään sitä mitä minä hain. Ainoa millä yrittivät vakuuttaa oli kuvansa.
Nyt minulla on kuvaton ilmoitus, enkä ole pistänyt edes tarkkoja tietoja mitoistani. Saan tuskin ollenkaan vastuksia. Uskon kuitenkin, että nyt minun mahdollista saada vastaus lukutaitoiselta, älykkäältä mieheltä, jota kiinnostaa muukin kuin pelkkä ulkonäköni. - Jospa palaisit
sieltä ruusunpunaisesta maailmastasi maan pinnalle ja sallisit itselleisikn sen, että puhut asioista niiden oikeilla nimillä!
- on hyvä ulkonäkö
ei katso mitään muuta kirjoitti:
kuin ilmoitusten kuvaa. Aikaisemmin minulla oli kuvallinen profiili ja vastauksia tuli kauheasti: useimmat tulivat miehiltä, jotka eivät selvästikään olleet lukeneet profiilini tekstiä, sillä eivät olleet lähelläkään sitä mitä minä hain. Ainoa millä yrittivät vakuuttaa oli kuvansa.
Nyt minulla on kuvaton ilmoitus, enkä ole pistänyt edes tarkkoja tietoja mitoistani. Saan tuskin ollenkaan vastuksia. Uskon kuitenkin, että nyt minun mahdollista saada vastaus lukutaitoiselta, älykkäältä mieheltä, jota kiinnostaa muukin kuin pelkkä ulkonäköni.Jos et hyödynnä sitä (olet ainakin joskus ollut hyvän näköinen, kun miehet olivat kiinnostuneita) olet yksinkertaisesti tyhmä.
Ei miehiä kiinnosta naisen ajatukset vaan naisen PANTAVUUS ja sehän riippuu täysin ulkonäöstä. Rumalla naisella mies ei tee mitään. - wefegfdfgff
ei katso mitään muuta kirjoitti:
Nyt minulla on kuvaton ilmoitus, enkä ole pistänyt edes tarkkoja tietoja mitoistani. Saan tuskin ollenkaan vastuksia. Uskon kuitenkin, että nyt minun mahdollista saada vastaus lukutaitoiselta, älykkäältä mieheltä, jota kiinnostaa muukin kuin pelkkä ulkonäköni....muuten, mutta miehenä se ei onnistu - naisten markkinat, miesten pitää kilpailla enemmän keskenään jolloin vain ampuu itseään jalkaan jos jättää pistämättä kuvan joka toisi positiivista huomiota. Naisilla tähän on varaa ja fiksu ihminen näin tekeekin :)
- näköinen, nainen paljastuu
95% tapauksista turvonneeksi paskasäkiksi. Kuva voi olla vanha tai otettu sellaisesta kulmasta, ettei läskiys näy. Kaikkien ämmien naama ei pyöristy samassa tahdissa kun perse.
Netti on täynnä läskejä kantturoita, joilla on vielä kaiken lisäksi yleensä jonkun paskan siittämä kakara/karoitakin ristinään.- laittaa
perseen kuvan profiiliin, siinä olisi kaikki mitä ajattelen tästä touhusta. Ei sen puoleen sekä etu-että takapuolen kehtaan näyttää vaikka ikää on 50! Hyvin kelpaisi näköjään nuoremmillekin mutta vetäkööt käteen!
- mutta nyt puhuttiin
jjoo joo kirjoitti:
ämmistä. Miesten ei tartte naida toisia miehiä. Läskin ämmän kanssa ei yksinkertaisesti seiso yhtään sen enempää kuin miehenkään kanssa.
- miehistä läskejä!
mutta nyt puhuttiin kirjoitti:
ämmistä. Miesten ei tartte naida toisia miehiä. Läskin ämmän kanssa ei yksinkertaisesti seiso yhtään sen enempää kuin miehenkään kanssa.
Ja sellainen ATM:ähän ei saa kuin toisen AT:n - eli ruman naisen. :)))))))))))
Yksinkertaista logiikkaa!
- Sinkkunainen 40+
Kertooko jotain ihmisestä joka ääneen arvostelee toisten ulkonäköä; ihminen ei voi geeneilleen mitään? Ja henkilö joka sinun mielestäsi on "ruma", voi jonkun muun mielestä olla viehättävä. Mielelläni näkisin oman kuvasi, laitapa näkyviin se johonkin niin annetaan kanssaihmisten mielissään arvostella kumpaan kategoriaan itse kuulut, komeisiin vai vähemmän komeisiin:-)
- Mustispepper
Aloittajan mielestä varmaan rumat ihmiset sais jäädä ihan kotiinsa, parempi olis etteivät näyttäytyisi ollenkaan katukuvassakaan. No, mä olen esim. baarissa saanut ihan suoraakin palautetta rumuudesta, ei mulle tulis mieleenkään mennä sanomaan kellekään vähemmän komeelle miehelle, että ootpas sä ruma.
- Sinkkunainen 40+
Mustispepper kirjoitti:
Aloittajan mielestä varmaan rumat ihmiset sais jäädä ihan kotiinsa, parempi olis etteivät näyttäytyisi ollenkaan katukuvassakaan. No, mä olen esim. baarissa saanut ihan suoraakin palautetta rumuudesta, ei mulle tulis mieleenkään mennä sanomaan kellekään vähemmän komeelle miehelle, että ootpas sä ruma.
...tulee yleensä henkilöiltä jotka eivät ole sinut itsensä ja oman elämänsä kanssa. Älä välitä moisista kommenteista, jätä omaan arvoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984